Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 34
106
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Megújult chat
« Dátum: 2015. július 23. - 13:23:52 »
Nekem nincs vírusírtóm se, de még mindig nem jó.

107
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Megújult chat
« Dátum: 2015. július 23. - 12:51:20 »
Nem tudom, hogy ez csak Mozzilán van-e így, de a chatre hiába írok, nem reagál a küldésre, nem jelzi ha jött új üzenet, csak akkor ha frissítem az oldalt.

108
Archívum / Paintjob shader
« Dátum: 2015. július 23. - 12:17:10 »
Üdvözletem!
Vegyük elő az elegyet, az elegynek van alapból 3 paintjobja, viszont én szeretnék neki egy 4-ediket is csinálni.
Arra lennék kíváncsi, hogy ezt hogy lehetséges, már próbálkoztam többféle módon, de vagy minden elegynek lecserélte a textúráját, vagy csak az alap 3 paintjob működött, illetve valamikor csak 1 paintjob textúrát töltött be.
texturechanger.fx:
 

texture gPaintjobTexture;
technique paintjob
{
pass P0
{
Texture[0] = gPaintjobTexture;
}
}

 
paintjobC.lua:
 

local paintjobTextures = {}
local paintjobShaders = {}
local paintjobs = {
Elegy = {
[1] = \"elegy1body256\",
[2] = \"elegy2body256\",
[3] = \"elegy3body256\"
}
}
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(),
function()
for k, v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
   local vehiclePaintjob = getElementData(v, \"vehicle.tuning.paintjob\") or 0
   local vehicleName = getVehicleName(v)
   if vehiclePaintjob > 0 and paintjobs[vehicleName][vehiclePaintjob] then
      paintjobShaders[k] = dxCreateShader(\"files/texturechanger.fx\")
      paintjobTextures[k] = dxCreateTexture(\"files/paintjobs/\" .. paintjobs[vehicleName][vehiclePaintjob] .. \".png\")
      if paintjobShaders[k] and paintjobTextures[k] then
         dxSetShaderValue(paintjobShaders[k], \"gPaintjobTexture\", paintjobTextures[k])
         engineApplyShaderToWorldTexture(paintjobShaders[k], paintjobs[vehicleName][vehiclePaintjob])
      end
   end
end
end
)

 
Válaszokat előre is köszönöm.

109
Archívum / Item-system lekérés
« Dátum: 2015. július 22. - 18:41:48 »
Ez azt jelenti, hogy nem tudja meghívni a funkciót.
Nézd meg, hogy a fc_inventory meta fájlába bele van-e írva az exportálás, illetve a kliens és/vagy szerver oldalon, hogy van-e olyan funkció.

110
Archívum / Élet csík változásnál eltolódik
« Dátum: 2015. július 22. - 18:36:11 »
Szerintem használj dxDraw-ot.
 

addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
local savSzelesseg, savMagassag = 200, 20
local elet = math.max(math.min(getElementHealth(localPlayer) / 100, 1), 0)
dxDrawRectangle(x, y, savSzelesseg, savMagassag, tocolor(0, 0, 0, 200)) -- sáv háttere
dxDrawRectangle(x, y, savSzelesseg * elet, savMagassag, tocolor(200, 0, 0, 200)) -- élet sáv
end
)

 
Illetve, ha neked képpel van, akkor a dxDrawRectangle helyett dxDrawImage-t használsz, majd amelyik képet használod az életed mutatásához (pl. piros 200x20 kép) akkor a szélességét beállítod a kép szélesség * játékosélete

111
Archívum / Változás kiíárása
« Dátum: 2015. július 22. - 18:00:17 »
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnClientElementDataChange
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetTickCount
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnClientRender
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawText
E:
 

local playerMoney = 0
local moneyTick = 0
local moneyChange = 0
addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", getRootElement(),
function(dataName, oldValue)
if source == localPlayer then
   if dataName == \"penz\" then
      local newValue = getElementData(source, \"penz\")
      if newValue then
         moneyTick = getTickCount() + 5000 --5 másodpercig fog futni
         moneyChange = newValue - oldValue -- az új összegből kivonjuk a régi összeget és eltároljuk
         playerMoney = newValue -- beállítjuk az új összeget
      end
   end
end
end
)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
if moneyTick >= getTickCount() then
   if moneyChange > 0 then -- ha a kapott pénz nagyobb mint nulla, tehát pénz kapott a játékos
      -- dxDrawText(\"+\" .. math.abs(moneyChange), x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
   elseif moneyChange < 0 then -- ha kisebb mint nulla, tehát elvontak a játékostól pénzt
      -- dxDrawText(\"-\" .. math.abs(moneyChange), x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
   end
else -- ha nincs változás, vagy a számláló lejárt, kiírattatjuk a jelenlegi pénzünk
   -- dxDrawText(playerMoney, x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
end
end
)

112
Archívum / Segítség logó/kassza feltöltés
« Dátum: 2015. július 22. - 00:40:42 »
A link még mindig nem jó, illetve jelenleg (nálam) nem elérhető a képfeltöltés.hu.

113
Archívum / Játékos név törlés
« Dátum: 2014. október 24. - 14:06:57 »
bool setPlayerNametagShowing ( player thePlayer, bool showing )
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetPlayerNametagShowing

114
Archívum / Kocsi spawner
« Dátum: 2014. október 11. - 20:24:41 »
[2014-10-11 19:19:23] ERROR: Couldn\'t find resource carspawner. Check it exists.
Valamit elírtál a meta.xml fájlban.

115
Archívum / Újdonságok
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 00:37:41 »
Én szeretném a mostani nevem átírattatni \"Loc\"-ra.

116
Archívum / Scoreboard
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 16:20:33 »
Szerintem ilyet nem találsz, magadnak kell megcsinálnod a képeket majd a scriptben megírni.

117
Archívum / scriptelès
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 16:16:08 »

118
Archívum / Hungary Life MTA Mód ,SQL-el !
« Dátum: 2014. június 17. - 22:55:14 »
Fent van egy oldalon.. Googleba meglehet találni, és igen. Mûködik.

119
Archívum / ZeroMTA Mod elindítása.
« Dátum: 2014. június 15. - 16:16:55 »
Küld el PM-ben és megnézem mit tehetek.

120
Kérdések, Segítség / Videókártya hûtés
« Dátum: 2014. június 14. - 16:37:00 »
Na megcsináltam, klappolt minden, de a monitor nem jött be, kiírta, hogy nincs jel.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal