Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - gyuri98
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
106
« Dátum: 2013. november 09. - 19:49:05 »
#include #include #include #include new civil[MAX_PLAYER_NAME]; new korozes[100]; #pragma unused ret_memcpy public OnPlayerDisconnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil)); format(korozes, sizeof(korozes), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//lementjük a körözést a Jatekosok mappába egy .dini fájlba amint kilépett a szeroról if(!dini_Exists(korozes)) { } else { dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", GetPlayerWantedLevel(playerid));//lekérdezzük, hogy mekkora a körözése mielõtt lementjük persze ha 0 a körözése akkor 0-t fog menteni } } public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil)); format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//betöltjük a körözését a Jatekosok mappából amint belépett a szerora a játékos if(!dini_Exists(civil)) { dini_Create(korozes); dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", 0); SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));//átállítjuk a körözését annyira amennyivel kilépett ha kilépés elõtt 10 volt akkor belépés után is 10 lesz. } else { SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\")); } return 1; } Bocs ott nem figyeltem penz helyett korozes
107
« Dátum: 2013. november 09. - 19:47:21 »
CMD:adminszolgalat(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pAdmin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Sajnos nincs ilyen parancs.\"); if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1) { if(AdminSzoliban[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Admin Szolgálatba álltál!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100000); AdminSzoliban[playerid] = 1; SetPlayerColor(playerid,0x4f008fFF); if(pInfo[playerid][pASkin] == 0 ) { SetPlayerSkin(playerid,217); } else { SetPlayerSkin(playerid,pInfo[playerid][pASkin]); } } else { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Kiléptél az Admin Szolgálatból!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFF00); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); AdminSzoliban[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\"); } return 1; } Tehát ha admin szoliba van akkor látják a mini mapon pirosan ha kilép akkor nem látják a mini mapon.
108
« Dátum: 2013. november 09. - 19:25:32 »
Tessék Zyzu- pénz mentése alapján. [link] http://sampforum.hu/index.php?topic=27568.0[/link] #include #include #include #include new civil[MAX_PLAYER_NAME]; new korozes[100]; #pragma unused ret_memcpy public OnPlayerDisconnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil)); format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//lementjük a körözést a Jatekosok mappába egy .dini fájlba amint kilépett a szeroról if(!dini_Exists(korozes)) { } else { dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", GetPlayerWantedLevel(playerid));//lekérdezzük, hogy mekkora a körözése mielõtt lementjük persze ha 0 a körözése akkor 0-t fog menteni } } public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, civil, sizeof(civil)); format(penz, sizeof(penz), \"/Jatekosok/%s.ini\",civil);//betöltjük a körözését a Jatekosok mappából amint belépett a szerora a játékos if(!dini_Exists(civil)) { dini_Create(korozes); dini_IntSet(korozes, \"Korozes\", 0); SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\"));//átállítjuk a körözését annyira amennyivel kilépett ha kilépés elõtt 10 volt akkor belépés után is 10 lesz. } else { SetPlayerWantedLevel(playerid, dini_Int(korozes, \"Korozes\")); } return 1; } Ez alapból lementi és a /wanted parancs amit ma adtam azzal azonnal le is kérdezheted.
109
« Dátum: 2013. november 09. - 09:18:01 »
Hogy meg lehessen tekinteni, hogy kinek mekkora a körözése ? Azt így CMD:wanted(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR) { new giveplayerid, string[250], civil[MAX_PLAYER_NAME],korozesiszint; if(sscanf(params, \"d\", giveplayerid, korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /wanted [playerid]\"); if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\"); GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil)); format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s{008a20} körözési szintje {00bbff}%d{008a20}!\", civil,korozesiszint); SendClientMessage(playerid,string); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\"); } return 1; }
110
« Dátum: 2013. október 30. - 17:24:11 »
Nálam is rossz...De van egy másik. Használd ezt jobb valamivel.. http://convertffs.com/ [/quote] Kösz csak az a baj h vagy 5-6 ezer objectem a deluxal van és így nem jó a kettõ :S De m1 köszi szépen.
111
« Dátum: 2013. október 30. - 07:39:37 »
Kedves moderátok volt egy szerver név váltás ez által meg ujjítottam a le írást is.Kérem tekintsétek meg, hogy ki-e írhatom az elérhetõségeimet.Elõre is köszönöm.
112
« Dátum: 2013. október 29. - 18:55:38 »
Üdv azt szeretném kérdezni, hogyan lehet azt meg adni, hogy például amikor egy rendõr le akar csukni valakit, milyen távolságban teheti meg.Már mint, hogy egy adott távolságon belül teheti meg azt hogy lehet megoldani ? [/quote] Ezt is sikerült megoldanod? Csak mert egy elõre meghatározott pont körüli sugarat is meg tudsz nézni vele, de akár azt is, hogy a játékos milyen távol legyen a rendõrtõl. Ezt valahogy így oldhatod meg:
new Float:X, Float:Z, Float:Y GetPlayerPos(RENDÕR_ID-JE, X, Y, Z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(LECSUKANDÓ_JÁTÉKOS_ID-JE, 5.00, X, Y, Z)) { // Ha a lecsukandó játékos a rendõr közelében van } else { // Ha a lecsukandó játékos nincs a rendõr közelében }
[/quote] Igen utána rájöttem h a ranget át lehet írányitanni arar hogy a játékoshoz kerüljön az x yz kordínáta Viszon most egy kérdés csak nekem rossz a gta delux map konvertáló ? http://gtamap.delux-host.com/
113
« Dátum: 2013. október 28. - 18:37:42 »
Elöbb Tirpa Gádzsik,Tirpa Gádzsik 2 Most Mr Busta Fedezék Utána ki tudja
114
« Dátum: 2013. október 27. - 17:17:10 »
Sikerült köszi a segítséget rájöttem h a range pozíció bárhol lehet köszi a segítséget ésa példádat
115
« Dátum: 2013. október 27. - 17:00:52 »
Köszi szépen ment a + u.i.:Ez olyan hogy pl lv-n vagy ls-ben is lecsukhatja a tõle 3 méterre álló játékost vagy csak egy adott helyen teheti azt ?
116
« Dátum: 2013. október 27. - 16:59:49 »
117
« Dátum: 2013. október 27. - 16:24:22 »
Erre én is kíváncsi lennék nekem is pont jó lenne egy ilyen.
118
« Dátum: 2013. október 27. - 15:57:45 »
Üdv azt szeretném kérdezni, hogyan lehet azt meg adni, hogy például amikor egy rendõr le akar csukni valakit, milyen távolságban teheti meg.Már mint, hogy egy adott távolságon belül teheti meg azt hogy lehet megoldani ?
119
« Dátum: 2013. október 02. - 16:02:05 »
Kezdõknek jól jöhet szerintem...
120
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 19:55:22 »
Szép munka csak így tovább
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
|