Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - $uRí

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
106
RP/RPG kérések / Személyi
« Dátum: 2012. Április 14. - 23:29:11 »
Így probáld:
 
   if (strcmp(\"/személyi\", cmd, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
            return 1;
        }
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /személyi [JátékosID/NévRészlet]\");
       return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
       if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
       {
           if(ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
           {
                 new Float:atlag = PlayerInfo[giveplayerid][RpPontok]/PlayerInfo[giveplayerid][RpSzam];
                     new otext[20];
                     new ktext[20];
            if(PlayerInfo[playerid][pOrigin] == 1) { otext = \"El Quebrados\"; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pOrigin] == 2) { otext = \"Las Payasadas\"; }
            if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1) { ktext = \"Férfi\"; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2) { ktext = \"Nõ\"; }
               GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
               GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
              
             new dialog[270];
             format(dialog,sizeof(dialog),\"______________________________________________\\n\\nNév: %s\\n\\nNem: %s\\n\\nKor: %d\\n\\nTelefonszám: %d\\n\\n(( Játszott Órák: %d ))\\n\\n(( RP pont: %.1f / %d szavazat ))\\n\\n______________________________________________\",sendername,ktext,PlayerInfo[playerid][pAge],PlayerInfo[playerid][pPnumber],PlayerInfo[playerid][idoora],atlag,PlayerInfo[playerid][RpSzam]);
                        ShowPlayerDialog(giveplayerid,01101,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Személyi Igazolvány\",dialog,\"-\",\"-\");
                       
                  format(string, sizeof(string), \"%s megmutatta neked a személyi igazolványát.\", sendername);
            SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
            format(string, sizeof(string), \"Megmutattad %s a személyi igazolványod.\",rag(giveplayer,2));
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
            format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s megmutatta a személyi igazolványát %s\",sendername,rag(giveplayer,2));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  SetPlayerChatBubble(playerid, \"megmutatta a személyi igazolványát valakinek\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megmutatta a személyi igazolványát %s.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,2));
            LoOoG(stringx);
                  return 1;
           }
           else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
       }
   }
    }
    return 1;
}

107
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Interiorba checkpoint
« Dátum: 2012. Április 14. - 23:25:28 »

Bocs, a rossz válaszért, le van írva helyesen! :D

108
SA-MP: Szerverfejlesztés / Turbó Elegy!
« Dátum: 2012. Április 14. - 23:18:52 »
                                                                            \"turbog.jpg\"
Helló, bocsánat, hogy megint publikálok de szerintem ez egy fontós szkript! Nem rég volt egy olyan téma hogy a modolt kocsikat be lehet tenni a GTA SAMP -be, hogy mindenki lássa! Az nem volt megoldható csak MTA -ba! De eljött az idõ, mert ezt mindenki látja más játékos ha használja vagy te!
A szkript nagyon jó lett és ezt megismétlem mindenki látja!
Eredeti Készitõ: Ronaldo_raul™
Erdeti Téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=332257
Képek:
http://www.abload.de/image.php?img=samp054vm1fk6r.png
http://www.abload.de/image.php?img=samp055ea18kik.png
Szkript:
 

/*
                          Ronaldo_raul™ Productions Presents-
________________________________________________________________________________
                                   Elegy Turbo\'s!
//==============================================================================
-->Do Not Re-Release This Script Without My Permission.
-->DO Not Claim This Script As Your Own.
-->Do Not Sell This Script.
-->Suggestion,Bugs........PM ME ! Or Post Them On The Release Thread.
                      This FilterScript is made by Ronaldo_raul™
 
                                  Copyright ˆ 2012-2013
                  *******Keep All credits in the filterscript.*******
//==============================================================================*/
//==============================================================================
//                          Defines And Include
//==============================================================================
#define FILTERSCRIPT
#include < a_samp >
#include < zcmd >
 
#define INFO    0x0080FFFF
#define WHITE   \"{FFFFFF}\"
#define RED \"{FF0000}\"
#define GREEN   \"{80FF00}\"
new HaveTurbo [ MAX_PLAYERS ] ;
new Fire [ 14 ] ;
new Ex [ 7 ] ;
//==============================================================================
//==============================================================================
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
    print(\" Turbo Fire - FS By Ronaldo_raul\\n Loaded.\");
    print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\\n\");
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    HaveTurbo [ playerid ] = 0 ;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    HaveTurbo [ playerid ] = 0 ;
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if ( HaveTurbo [ playerid ] == 1 )
    {
        DestroyObject ( Ex [ 0 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 1 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 2 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 3 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 4 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 5 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 6 ] ) ;
        HaveTurbo [ playerid ] = 0 ;
    }
    return 1;
}
CMD:turbo ( playerid , params [] )
{
    if ( HaveTurbo [ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , INFO , \"(INFO) \"#WHITE\"You already have \"#RED\"turbo\'s \"#GREEN\"installed.\" ) ;
    if ( IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) && GetVehicleModel ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) ) == 562 )
    {
        Ex [ 0 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 0 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.089999,1.275000,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-270.719848);
        Ex [ 1 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 1 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.089999,1.564999,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-270.719848);
        Ex [ 2 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 2 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.059999,1.854999,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-270.719848);
        Ex [ 3 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 3 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.059999,1.854999,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-270.719848);
        Ex [ 4 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 4 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.045000,1.854999,-0.505000,-123.119987,3.779998,-88.020568);
        Ex [ 5 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 5 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.075000,1.529999,-0.505000,-123.119987,9.540000,-83.700561);
        Ex [ 6 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 6 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.095000,1.275000,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-451.260925);
        HaveTurbo [ playerid ] = 1 ;
    }
    else SendClientMessage ( playerid , INFO , \"(INFO) \"#WHITE\"You need to be in an \"#RED\"elegy \"#WHITE\"to use this \"#GREEN\"command.\" ) ;
    return 1 ;
}
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if( GetPlayerState ( playerid ) != PLAYER_STATE_DRIVER || GetVehicleModel ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) ) == 562 )
    {
        if ( ( ( ( newkeys & ( 4 ) ) == ( 4 ) ) && ( ( oldkeys & ( 4 ) ) != ( 4 ) ) ) )
        {
        Fire [ 0 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 0 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.205000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 1 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 1 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.365000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 2 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 2 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.505000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 3 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 3 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.665000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 4 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 4 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.205000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 5 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 5 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.599999,1.800000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 6 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 6 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.599999,1.950000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 7 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 7 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.559999,1.950000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 8 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 8 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.559999,1.790000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 9 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 9 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.539999,1.660000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 10 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 10 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.539999,1.490000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 11 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 11 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.539999,1.330000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 12 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 12 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.539999,1.160001,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        }
        else if ( ( ( ( newkeys & ( 4 ) ) != ( 4 ) ) && ( ( oldkeys & ( 4 ) ) == ( 4 ) ) ) )
        {
        DestroyObject ( Fire [ 0 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 1 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 2 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 3 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 4 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 5 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 6 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 7 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 8 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 9 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 10 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 11 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 12 ] ) ;
        }
    }
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"\\n-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
    print(\" Turbo Fire - FS By Ronaldo_raul\\n UnLoaded.\");
    print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\\n\");
    DestroyObject ( Fire [ 0 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 1 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 2 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 3 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 4 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 5 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 6 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 7 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 8 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 9 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 10 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 11 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 12 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 0 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 1 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 2 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 3 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 4 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 5 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 6 ] ) ;
    return 1;
}
 
// Ronaldo_raul™ Productions
// Copyright ˆ 2012-2013
//Do Not REMOVE ANY CREDITS!

 
A SZKRIPT ALJÁRA ODA ÍRTA, HOGY >>Do Not REMOVE ANY CREDITS!<<

109
SA-MP: Szerverfejlesztés / Power Tûz/Fire!
« Dátum: 2012. Április 14. - 23:10:34 »
Idézetet írta: Mokus date=1334437796\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20183\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez jol jön de mivel készitetted a videot ha ezt megtudhatnám?
 
Semivel, nem én készitettem hanem az erdeti készitõ :D
E: De van külön program a videó készitésére!

110
SA-MP: Szerverfejlesztés / Power Tûz/Fire!
« Dátum: 2012. Április 14. - 23:05:56 »
Üdv elhoztam nektek a www.sa-mp.com fórumrol egy szépen kidolgozott szkriptet! Lényege ahányszor beírod /fire anyi tûz bombád lesz! Magyarositani nem kell mert nincsen benne szöveg :D
Erdeti Téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=320398
Erdeti Készitõ: BRICS
Szkript:
 

#include <a_samp>
/*POWER FIRE by BRICS*/
#define POWER_FIRE_ENABLED_TEXT \"The power of fire enabled. Using the power-fire - punch\"
#define ERROR_1 \"You already have the power-fire\"
#define MESS_1 \"You do not own a power-fire\"
#define FIRE_TIMER_INTERVAL 80
#define FIRE_POWER_SOUND 1039
#define FIRE_START_DIST 13.0
#define FIRE_FINAL_DIST 90.0
#define FIRE_NEXT_DIST 3.0
#define Explosion_Rad 5
#define Explosion_Type 1
#define FIRE_CMD \"/fire\"
#define PLAYER_DAMAGE_DIST 1.5
#define VEH_DAMAGE_DIST 4.0
/*Code*/
new S[MAX_PLAYERS] = -1;
new Fires[MAX_PLAYERS];
new Float: dist[MAX_PLAYERS]/* = 100.0*/;
new Timer[MAX_PLAYERS];
new Float: PEX[3][MAX_PLAYERS];
new Float: P[4][MAX_PLAYERS];
forward Fireman(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"   Fire-Power by BRICS loaded.\");
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)S = -1;
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)KillTimer(Timer);
    print(\"   Fire-Power by BRICS unloaded.\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    S[playerid] = -1;
    Fires[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(FIRE_CMD, cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(S[playerid] > -1)return SendClientMessage(playerid,-1,ERROR_1);
S[playerid] = 1;
Fires[playerid] = 5;
SendClientMessage(playerid,-1,POWER_FIRE_ENABLED_TEXT);
return 1;
}
return 0;
}
public Fireman(playerid)
{
if(dist[playerid] >= FIRE_FINAL_DIST)
{
KillTimer(Timer[playerid]);
//dist[playerid] = 100.0;
if(Fires[playerid] == 0)
{
               S[playerid] = -1;
               SendClientMessage(playerid,-1,MESS_1);
               return 1;
}
S[playerid] = 1;
return 1;
}
    GetXYInFrontOfPoint(P[0][playerid],P[1][playerid], PEX[0][playerid], PEX[1][playerid], P[3][playerid], dist[playerid]);
    CreateExplosion(PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid],Explosion_Type,Explosion_Rad);
    for(new i; i < GetMaxPlayers(); i ++)
    {
if(!IsPlayerConnected(i))continue;
if(GetPlayerDistanceFromPoint(i,PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid]) < PLAYER_DAMAGE_DIST)
{
             new Float:hp;
    GetPlayerHealth(i,hp);
    if(hp <= 0)continue;
    SetPlayerHealth(i,-1);
       }
    }
for(new v; v < MAX_VEHICLES; v ++)
{
   if(GetVehicleDistanceFromPoint(v,PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid]) <= VEH_DAMAGE_DIST)SetVehicleHealth(v,0);
   
}
    dist[playerid] += FIRE_NEXT_DIST;
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_FIRE)
{
            if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0)return 1;
           if(S[playerid] == -1 ||S[playerid] == 0)return 1;
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))return 1;
                  dist[playerid] = FIRE_START_DIST;
                  GetPlayerPos(playerid,P[0][playerid],P[1][playerid],P[2][playerid]);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,P[3][playerid]);
                  Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Fireman\",FIRE_TIMER_INTERVAL,1,\"d\",playerid);
                  S[playerid] = 0;
                  Fires[playerid] --;
                  PlayerPlaySound(playerid,FIRE_POWER_SOUND,0,0,0);
}
return 1;
}
stock GetXYInFrontOfPoint(Float:x, Float:y, &Float:x2, &Float:y2, Float:A, Float:distance)
{
    x2 = x + (distance * floatsin(-A, degrees));
    y2 = y + (distance * floatcos(-A, degrees));
}

 
-Ideális, TDM vagy ZOMBI szerverekre ! Sok síkert :)
Videó:
 

111
Segítségkérés / Autóbérlés 2 errort ír rá
« Dátum: 2012. Április 14. - 19:48:03 »
De ne a modba tedd bele hanem FS -ként!

112
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Biznisz Fs
« Dátum: 2012. Április 14. - 19:18:51 »
Elég jó! :D

113
Segítségkérés / Autóbérlés 2 errort ír rá
« Dátum: 2012. Április 14. - 19:15:54 »
Ez így meni -e kell modosítottam probáld meg így
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
new kocsi;
new ELSOKOCSIID;
new UTOLSOKOCSIID;
forward BerlesVege(playerid, kocsi);
CMD:berles(playerid, params[])
{
       if(!BerlosKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid)))
       if(RemovePlayerFromVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem bérelted ki a kocsit!\");
       if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A bérlés ára 1500$!\");
       SetTimerEx(\"BerlesVege\", 60*1000*20, false, \"ii\", playerid, kocsi);
       return SendClientMessage(playerid, -1, \"Jármû kibérelve! -1500$, 20 percig érvényes!\");
}
stock BerlosKocsi(v)
{
      if(v >= ELSOKOCSIID && v <= UTOLSOKOCSIID) return 1;
      return 0;
}
public BerlesVege(playerid)
{
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Lejárt a bérlési idõ!\");
      SetVehicleToRespawn(kocsi);
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}

 
Nekem hibátlan:
 

Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

114
RP/RPG kérések / valaki tud küldeni rpg kaput??
« Dátum: 2012. Április 14. - 18:33:27 »
Kérlek írd le helyesen mert nem láttom mit kérsz, egy 3D -s kaput? vagy mi? ???

115
Segítségkérés / 26 error
« Dátum: 2012. Április 14. - 18:31:53 »
Probáld meg kitörölni ha errorozik akkor nem tom.  :unsure:

116
Segítségkérés / Nem tudok csatlakozni a szerverhez
« Dátum: 2012. Április 14. - 18:17:39 »
Telepísd újra a SAMP és nézzd meg a verziót egyeznek!

117
Segítségkérés / Nem megy az élete lövéskor.
« Dátum: 2012. Április 14. - 18:16:36 »
Az OnPlayerSpawn alatt nincsen ilyesmi: SetPlayerHealth(playerid,1000); ? Többre van téve amenyi megengedett élet?

118
Szkript kérések / Valaki tud egy jo regisztrálos rendszert?
« Dátum: 2012. Április 14. - 15:53:49 »
Ladmin4v2 dialogos :)

119
Segítségkérés / Nem mennek a parancsok
« Dátum: 2012. Április 14. - 14:16:40 »
És egybõl leál? Bizti hogy be van töltve a megfelelõ pluginok?

120
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]
« Dátum: 2012. Április 14. - 14:14:48 »
Megint elindul, akkor egész nap fent kukkolok :D

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal