Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BoSS
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 55
106
« Dátum: 2012. december 29. - 11:15:14 »
Üdv,már mûködik,most az a gond,hogy felcsatlakozok meg nézni,hogy megy-e és ahogy felmegyek-e kilép a szerverrõl....:/ Jelszóval védett a szerver,de ha leveszem a jelszót akkor is kilép,rpg teszt nicns a szerveren,viszont azt meg kérdezi a karaktertõl,hogy Férfi vagy Nõ nemû vagy meg a korodat. létre hoztma a globális változót a módban. new MyFirstNPCVehicle; aztán beraktam az onpolayerconnecthez is.Innen ki is vettem hát ha úgy jó de nem,aztn vissza raktam. ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" ); majd beraktam az ongamodeinithez is. print ( \"my gamemode\" ); ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" ); MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle ( 468, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3 ); majd onplayerspawn alá is beépítettem nem tudom,hogy jól-e raktam ide. public OnPlayerSpawn(playerid) { //=========================// new S[128]; EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid); if(Beloggolt[playerid] == 1) { gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc); format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid)); ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS); if(pInfo[playerid][pBorton] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pKor] < 1) { SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1); SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Isten hozta a városunkban!\"); ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNõ\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); if(Egyezik(Nev(playerid), \"Roy Cold\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 3; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv AmF! Admin szintedet megkaptad! \"); } ObjectTorol2( playerid ); } } else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pMPerc] > 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]); Hazban[playerid] = i; Betolt(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\"); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); ObjectTorol2( playerid ); } } } else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { new rand = random(sizeof(RandSpawnMG)); Betolt(playerid); KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerPos(playerid, RandSpawnMG[rand][0],RandSpawnMG[rand][1],RandSpawnMG[rand][2]); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Mivel nincs házad, ezért valahol Montgomeryben ébredtél!\"); ObjectTorol2( playerid ); } } else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc); BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\"); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 193.3704,174.9107,1003.0234); ObjectTorol2( playerid ); } else if(Meghalt[playerid] == 1 && Speec[playerid] == 0) { KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); KillTimer(BortonTimer[playerid]); SetPlayerPos(playerid, -2209.5471,176.6299,101.0859), SetPlayerInterior(playerid, 5); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Most egy tizenöt napos kezelésen fog részt venni! (( 15 Perc ))\"); pInfo[id][pBorton] = 15 * 60; BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); } else if(Speec[playerid] == 1) { KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]), AdminSzoliban[playerid] = 0; new rand = random(sizeof(RandSpawnMG)); SetPlayerPos(playerid, RandSpawnMG[rand][0],RandSpawnMG[rand][1],RandSpawnMG[rand][2]); Speec[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Elõbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\"); format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás elõtt...\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(playerid); } //===========================// if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"Teszt_Bela\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } return 1; } return 1; }
Ennyi amit a módba raktam. Van egy másik pawno amit npc modesba raktam az így néz ki. #define RECORDING \"Tesztelek\" #define RECORDING_TYPE 1 #include <a_npc> public OnRecordingPlaybackEnd ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 1; } public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 1; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 1; } public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 1; } /*public OnPlayerConnect(playerid) { ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" ); return 1; }*/
107
« Dátum: 2012. december 29. - 10:16:35 »
Hát így se jó.... FS hiba: C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(32) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 20) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. ami az npc modes mappába megy hiba: C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn( : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlaybackEnd\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(15) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(17) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(21) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(23) : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(27) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCSpawn\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Nem értem mi a gond.... :S Régebben semmi próbléma nem volt amikor tesztelgettem az npc készítését.
108
« Dátum: 2012. december 28. - 19:23:11 »
Még valami frakciokból milyen parancsal lehetkirõgni játékost? Beírom /kirug azt írja rá hogy az illetõ nem rendõr....:S és így nem tudok frakciót váltani tesztelni stb...
109
« Dátum: 2012. december 28. - 14:46:38 »
minden le van írva.. aki publikált leírta normálisan.
Tudom csak nem értem
110
« Dátum: 2012. december 28. - 10:55:25 »
Hol tudom átállítani a kocsi árait, a módba nem találtam meg sehol :/
111
« Dátum: 2012. december 28. - 09:47:19 »
Sziasztok,elmagyaráznátok nekem,hogy ez hogy mûködik és ezt hogy tudom használni,és mikhez /* * Core RPG module: Hotkey rendszer * készítette: Jex & P3ti FÜGGVÉNYEK, ELJÁRÁSOK: Hotkey_Timer(playerid,keys) Nézi a lenyomott gombok kombinációját Hotkey_Menu(playerid) Elõhozza a hotkey kezelõ dialogot. Hotkey_KeyName(indexedkey) Kiírja a nem GameTextbe szánt gomb neveket. Hotkey_Dialog(playerid) Elõhozza a hotkey elsõ dialogját, amiben be lehet állítani a hotkeyeket Hotkey_DialogLenyomva(keys) Kiadja, hogy mik vannak lenyomva Hotkey_Delete(playerid, hotkeyid) Hotkey törlése VÁLTOZÓK: */ new bool:hotkey [ PLAYERS ]; new hotkeytimer [ PLAYERS ]; new hotkey_key [ PLAYERS ][ 66 ][ MAX_HOTKEY_TEXT_SIZE ]; new stringz [ 128 ]; // ELJÁRÁSOK forward Hotkey_OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]); forward Hotkey_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys); forward Hotkey_OnPlayerDisconnect(playerid, reason); forward Hotkey_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]); forward Hotkey_Timer(playerid,keys); public Hotkey_OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid==HK_DIALOGID) { if(response) { msg(playerid, \"{FF0000}A felvétel elindult.. {FFFFFF}Tartsd nyomva a gombot/gombokat 5 másodpercig.\"); } else hotkey[playerid] = false; } if(dialogid==HK_DIALOGID+1) { if(response) { new hk = GetPVarInt(playerid,\"hotkey\"); format(hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(hk)],32,\"%s\",inputtext); msg(playerid,hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(hk)]); // printf(\"hotkey: %d, %s, eredmény: %s\", GetPVarInt(playerid,\"hotkey\"), inputtext, hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(hk)]); msg(playerid,\"A hotkey beállítva, a felvétel kikapcsolva!\"); hotkey[playerid] = false; } } if(dialogid==HK_DIALOGID+2) { if(response) { if(listitem == 0) { new Hotkey_Desc [ 1024 ]; strcat(Hotkey_Desc,\"{FF0000}» {FFFFFF}Mi az a Hotkey?\\n{A9A9A9}A hotkey egy gombra/gombkombinációra beállított parancs.\\n\\n\"); strcat(Hotkey_Desc,\"{FF0000}» {FFFFFF}Hogy kell Hotkeyt készíteni?\\n{A9A9A9}A /hotkey paranccsal elõjön a Hotkey menü ott rákattintassz a Létrehozás opcióra\\nés elfogadod a dialógust. Majd megnyomod és nyomva tartod a beállítani\\nvaló billentyûkombinációt 5 másodpercig és kész a Hotkey.\\n\\n\"); strcat(Hotkey_Desc,\"{FF0000}» {FFFFFF}Miért érdemes Hotkeyt használnom?\\n{A9A9A9}Mert megkönnyíti a parancsok beírását. Olyan, mint egy beépített Shortkey.\\n\\n\"); strcat(Hotkey_Desc,\"{FF0000}» {FFFFFF}Hogyan tudok törölni Hotkeyt?\\n{A9A9A9}A Hotkey menüben(/hotkey) minden hotkeynek van egy menüpont.\\nRákattintassz a törölni való hotkeyre a listában és törölve van.\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_UNUSED, MSGBOX, \"Hotkey rendszer leírás\",Hotkey_Desc,\"Oké\", \"\"); } else if(listitem == 1) { Hotkey_Dialog(playerid); hotkey[playerid]=true; }else{ new hotkey_exists = 0; for(new i=0;i<66;i++) { if(strlen(hotkey_key[playerid]) != 0) { hotkey_exists++; if(hotkey_exists == listitem-1) { Hotkey_Delete(playerid, i); msg(playerid, \"{FFFFFF}A kiválasztott {FF0000}hotkey{FFFFFF} törölve!\"); } } } } }else{ return 1; } } return 1; } public Hotkey_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { /* format(stringy,sizeof(stringy),\"%d, %d\",newkeys,oldkeys); msg(playerid,stringy);*/ if(newkeys != 0) { /* format(stringy,sizeof(stringy),\"hotkey_key[playerid][%d]: %s, %d\",Hotkey_KeyToIndex(newkeys),hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(newkeys)],Hotkey_KeyToIndex(newkeys)); msg(playerid,stringy);*/ if(strlen(hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(newkeys)]) != 0) { //msg(playerid,hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(newkeys)]); zcmd_Command(playerid,hotkey_key[playerid][Hotkey_KeyToIndex(newkeys)]); } } if(hotkey[playerid] == true) { if(strlen(Hotkey_DialogLenyomva(newkeys)) != 0) { GameTextForPlayer(playerid,Hotkey_DialogLenyomva(newkeys),5000,3); KillTimer(hotkeytimer[playerid]); hotkeytimer[playerid] = SetTimerEx(\"Hotkey_Timer\",5000,0,\"dd\",playerid,newkeys); } } } public Hotkey_OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(hotkey[playerid] == true) { for(new i=0;i<66;i++) { Hotkey_Delete(playerid, i); } hotkey[playerid] = false; KillTimer(hotkeytimer[playerid]); } } // HOTKEY COMMAND:hotkey(playerid, params[]) { Hotkey_Menu(playerid); return 1; } stock KettoHatvany(szam) return floatround(floatpower(2,szam),floatround_round); stock KettoHatvanye(szam) { for(new i=0;i<15;i++) if(KettoHatvany(i) == szam) return true; return false; } public Hotkey_Timer(playerid,keys) { // SendFormattedMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"a hotkey: %d\",keys); SetPVarInt(playerid,\"hotkey\",keys); ShowPlayerDialog(playerid,HK_DIALOGID+1,1,\":: Hotkey beállítás ::\",\"Írd be, hogy mit csináljon a megadott kombinációra (parancs):\",\"Oké\",\"Mégse\"); return 1; } stock Hotkey_Dialog(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid,HK_DIALOGID,0,\":: Hotkey készítés ::\",\"Kattints a készítésre, aztán\\nnyomd le a billentyûkombinációt és 5 mp.\\nután beállíthatsz rá egy hotkeyt.\",\"Készítés\",\"Mégse\"); } stock Hotkey_Menu(playerid) { new temp[100]; format(stringx, sizeof stringx, \"Hotkey rendszer leírás\\nLétrehozás\\n\"); for(new i=0;i<66;i++) { if(strlen(hotkey_key[playerid]) != 0) { format(temp, 100, \"{FF0000}Törlés{FFFFFF} - %s (%s)\", hotkey_key[playerid], Hotkey_KeyName(i)); strcat(stringx, temp); strcat(stringx, \"\\n\"); } } ShowPlayerDialog(playerid,HK_DIALOGID+2,LIST,\":: Hotkey ::\",stringx,\"Oké\",\"Mégse\"); } stock Hotkey_DialogLenyomva(keys) { /* 1 - Akció 2 - Guggolás 4 - Ütés 8 - Sprint 16 - Enter/Exit 32 - Ugrás 64 - 128 - Célzás 256 - 512 - Hátranézés 1024 - Gyaloglás 2056 - 4112 - 8192 - 4-es gomb 16384 - 6-os gomb */ new hklist[15][12]={ \"Akció\",\"Guggolás\",\"Ütés\",\"Sprint\",\"Enter/Exit\",\"Ugrás\",\"Nincs\",\"Célzás\", \"Nincs\",\"Hátranézés\",\"Gyaloglás\",\"Nincs\",\"Nincs\",\"4-es gomb\",\"6-os gomb\" }; stringx=\"\\0\"; for(new i=14;i>=0;i--) { if(KettoHatvanye(keys)) { new idx = floatround(floatlog(keys,2),floatround_round); format(stringz,sizeof(stringz),\"~r~%s\",hklist[idx]); // print(stringz); strins(stringx,stringz,strlen(stringx)); // printf(\"%d %d\",keys,floatround(floatlog(keys,2),floatround_round)); break; } if(keys - KettoHatvany(i) > 0) { keys -= KettoHatvany(i); format(stringz,sizeof(stringz),\"~r~%s~n~~w~+~n~\",hklist); // print(stringz); strins(stringx,stringz,strlen(stringx)); // printf(\"%d %d\",KettoHatvany(i),i); } } return stringx; } stock Hotkey_Delete(playerid, hotkeyid) { format(hotkey_key[playerid][hotkeyid], 32, \"\"); } stock Hotkey_KeyName(indexedkey) { new Key_Name[32]; switch(indexedkey) { case 0: format(Key_Name, 32, \"akció\"); case 1: format(Key_Name, 32, \"guggolás\"); case 2: format(Key_Name, 32, \"akció+guggolás\"); case 3: format(Key_Name, 32, \"ütés\"); case 4: format(Key_Name, 32, \"ütés+akció\"); case 5: format(Key_Name, 32, \"ütés+guggolás\"); case 6: format(Key_Name, 32, \"sprint\"); case 7: format(Key_Name, 32, \"sprint+akció\"); case 8: format(Key_Name, 32, \"sprint+guggolás\"); case 9: format(Key_Name, 32, \"sprint+ütés\"); case 10: format(Key_Name, 32, \"enter\"); case 11: format(Key_Name, 32, \"enter+akció\"); case 12: format(Key_Name, 32, \"enter+guggolás\"); case 13: format(Key_Name, 32, \"enter+ütés\"); case 14: format(Key_Name, 32, \"enter+sprint\"); case 15: format(Key_Name, 32, \"ugrás\"); case 16: format(Key_Name, 32, \"ugrás+akció\"); case 17: format(Key_Name, 32, \"ugrás+guggolás\"); case 18: format(Key_Name, 32, \"ugrás+ütés\"); case 19: format(Key_Name, 32, \"ugrás+sprint\"); case 20: format(Key_Name, 32, \"ugrás+enter\"); case 21: format(Key_Name, 32, \"célzás\"); case 22: format(Key_Name, 32, \"célzás+akció\"); case 23: format(Key_Name, 32, \"célzás+guggolás\"); case 24: format(Key_Name, 32, \"célzás+ütés\"); case 25: format(Key_Name, 32, \"célzás+sprint\"); case 26: format(Key_Name, 32, \"célzás+enter\"); case 27: format(Key_Name, 32, \"célzás+ugrás\"); case 28: format(Key_Name, 32, \"hátranézés\"); case 29: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+akció\"); case 30: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+guggolás\"); case 31: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+ütés\"); case 32: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+sprint\"); case 33: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+enter\"); case 34: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+ugrás\"); case 35: format(Key_Name, 32, \"hátranézés+célzás\"); case 36: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás\"); case 37: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+akció\"); case 38: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+guggolás\"); case 39: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+ütés\"); case 40: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+sprint\"); case 41: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+enter\"); case 42: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+ugrás\"); case 43: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+célzás\"); case 44: format(Key_Name, 32, \"gyaloglás+hátranézés\"); case 45: format(Key_Name, 32, \"4\"); case 46: format(Key_Name, 32, \"4+akció\"); case 47: format(Key_Name, 32, \"4+guggolás\"); case 48: format(Key_Name, 32, \"4+ütés\"); case 49: format(Key_Name, 32, \"4+sprint\"); case 50: format(Key_Name, 32, \"4+enter\"); case 51: format(Key_Name, 32, \"4+ugrás\"); case 52: format(Key_Name, 32, \"4+célzás\"); case 53: format(Key_Name, 32, \"4+hátranézés\"); case 54: format(Key_Name, 32, \"4+gyaloglás\"); case 55: format(Key_Name, 32, \"6\"); case 56: format(Key_Name, 32, \"6+akció\"); case 57: format(Key_Name, 32, \"6+guggolás\"); case 58: format(Key_Name, 32, \"6+ütés\"); case 59: format(Key_Name, 32, \"6+sprint\"); case 60: format(Key_Name, 32, \"6+enter\"); case 61: format(Key_Name, 32, \"6+ugrás\"); case 62: format(Key_Name, 32, \"6+célzás\"); case 63: format(Key_Name, 32, \"6+hátranézés\"); case 64: format(Key_Name, 32, \"6+gyaloglás\"); case 65: format(Key_Name, 32, \"6+4\"); } if(strlen(Key_Name) == 0) { format(Key_Name, 32, \"ismeretlen gomb\"); } return Key_Name; } stock Hotkey_KeyToIndex(key) { switch(key) { case 1: return 0; // akció case 2: return 1; // guggolás case 3: return 2; // akció+guggolás case 4: return 3; // ütés case 5: return 4; // ütés+akció case 6: return 5; // ütés+guggolás case 8: return 6; // sprint case 9: return 7; // sprint+akció case 10: return 8;// sprint+guggolás case 12: return 9;// sprint+ütés case 16: return 10; // enter case 17: return 11; // enter+akció case 18: return 12; // enter+guggolás case 20: return 13; // enter+ütés case 24: return 14; // enter+sprint case 32: return 15; // ugrás case 33: return 16; // ugrás+akció case 34: return 17; // ugrás+guggolás case 36: return 18; // ugrás+ütés case 40: return 19; // ugrás+sprint case 48: return 20; // ugrás+enter case 128: return 21; // célzás case 129: return 22; // célzás+akció case 130: return 23; // célzás+guggolás case 132: return 24; // célzás+ütés case 136: return 25; // célzás+sprint case 144: return 26; // célzás+enter case 160: return 27; // célzás+ugrás case 512: return 28; // hátranézés case 513: return 29; // hátranézés+akció case 514: return 30; // hátranézés+guggolás case 516: return 31; // hátranézés+ütés case 520: return 32; // hátranézés+sprint case 528: return 33; // hátranézés+enter case 544: return 34; // hátranézés+ugrás case 640: return 35; // hátranézés+célzás case 1024: return 36; // gyaloglás case 1025: return 37; // gyaloglás+akció case 1026: return 38; // gyaloglás+guggolás case 1028: return 39; // gyaloglás+ütés case 1032: return 40; // gyaloglás+sprint case 1040: return 41; // gyaloglás+enter case 1056: return 42; // gyaloglás+ugrás case 1152: return 43; // gyaloglás+célzás case 1536: return 44; // gyaloglás+hátranézés case 8192: return 45; // 4 case 8193: return 46; // 4+akció case 8194: return 47; // 4+guggolás case 8196: return 48; // 4+ütés case 8200: return 49; // 4+sprint case 8208: return 50; // 4+enter case 8224: return 51; // 4+ugrás case 8320: return 52; // 4+célzás case 8704: return 53; // 4+hátranézés case 9216: return 54; // 4+gyaloglás case 16384: return 55; // 6 case 16385: return 56; // 6+akció case 16386: return 57; // 6+guggolás case 16388: return 58; // 6+ütés case 16392: return 59; // 6+sprint case 16400: return 60; // 6+enter case 16416: return 61; // 6+ugrás case 16512: return 62; // 6+célzás case 16896: return 63; // 6+hátranézés case 17408: return 64; // 6+gyaloglás case 24576: return 65; // 6+4 } return -1; } // HOTKEY VÉGE Elõre is köszi.
112
« Dátum: 2012. december 26. - 15:02:07 »
Sziasztok,szeretnék szerveremre pár npc-tviszont gondokba ütköztem,mindent leírás szerint csináltam de hibát jelez. itt ahogy csináltam: #include <a_samp> #include <a_npc> #define RECORDING \"Tesztelek\" #define RECORDING_TYPE 1 public OnRecordingPlaybackEnd ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 1; } public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 1; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 1; } public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" ); return 1; } new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó public OnFilterScriptInit ( ) { print ( \"my filterscript\" ); ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" ); MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 468, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"Teszt_Bela\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe return 1; } return 1; } Ezek a hibák: C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(9) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlaybackEnd\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(16) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(22) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(28) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCSpawn\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(94) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 55) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 5 Errors.
113
« Dátum: 2012. december 25. - 21:50:23 »
#include a_npc ?
bent van,lehet frissebb kéne?
114
« Dátum: 2012. december 25. - 18:19:28 »
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"zene/rádió url\", x, y, z, 20, 1);
ezt ugyan úgy onplayerconnect alá rakjam be?
115
« Dátum: 2012. december 25. - 18:05:47 »
Sziasztok,azt megoldható hogy egy adott helyen pl szóljon automatikusan a rádió vagy vagy bármi féle rádió csatorna? Köszi elõre is.
116
« Dátum: 2012. december 25. - 17:51:14 »
Sziasztok. NPC-t szeretnék csatlakoztatni a szerverre,de 4 hibát ír. C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\03e\\03e ami kell\\SP.pwn(7) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlaybackEnd\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\03e\\03e ami kell\\SP.pwn(9) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\03e\\03e ami kell\\SP.pwn(12) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\03e\\03e ami kell\\SP.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\03e\\03e ami kell\\SP.pwn(17) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\03e\\03e ami kell\\SP.pwn(19) : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayback\" C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\03e\\03e ami kell\\SP.pwn(22) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCSpawn\") C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\GTAAAA\\03e\\03e ami kell\\SP.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
117
« Dátum: 2012. december 25. - 16:35:55 »
Üdv,azt szeretném,hogy ha valaki úgy fut hogy közbe ugrál akkor essen el és kb 5 másodpercig maradjon a földön.De úgy kéne hogy ne egybõl essen el pl ha 3-szor ebnyomja egymás után akkor essen el,és kiírja azt hogy \"megbotlottál így elestél.\"Elõre is köszi.
118
« Dátum: 2012. december 24. - 21:26:25 »
Már mükszik rendesen....viszont az /ujhaz parancs az nem mûködik ?
119
« Dátum: 2012. december 24. - 20:50:06 »
Ja, hogy az admin parancsok. Kell hozzá admin jelszó. Keress rá a modban.
Persze ezeken túl vagyok Cannom az a baj hogy bejelentkezek rconba és beírom hogy /adminad erre azt írja hogy nincs ilyen parancs...ha meg ftp-n adok magamnak admint,akkor azután meg nem engedbe a szerverre azt írja ki hogy hibás jelszó... :/ meg pl /me /try parancs se mükszik /b sem... :S nem tudom mi lehet a gáz :/
120
« Dátum: 2012. december 24. - 18:46:10 »
Tessék BoSS: http://www.solidfiles.com/d/ecbc0f7306/
Hát ezzel se jó nekem...nem reagál a parancsokra valamiért...az mért lehet? Esetleg egy zcmd incet is amit ehhez használtatok hát ha ott van a gond :/ Bár pár parancs mükszik,leginkább az admin parancsoknál van a gond
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 55
|