Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Devil112

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29
106
Archívum / CampariRPG | Stories from Red County
« Dátum: 2015. november 17. - 14:47:56 »
Jó szerver lenne, de nincs rajta senki..
Adminok sincsenek fent, senki nem használja..
Esetleg ha szeretnétek én tudok segíteni a szerverbe.:)

107
Segítségkérés / Szerver Crash
« Dátum: 2015. november 11. - 19:38:49 »
Sziasztok!
Amikor elindítom a szervert elindul majd egyből leáll és ez van a crasinfo cfg fájlba...
 

--------------------------
SA-MP Server: 0.3.7-R2
 
Exception At Address: 0x779A2312 Module: (ntdll.dll)
 
Registers:
EAX: 0x00000024   EBX: 0x00000030   ECX: 0x004E5998   EDX: 0x00000000
ESI: 0x00000024   EDI: 0x00000020   EBP: 0x0018F808   ESP: 0x0018F7F4
EFLAGS: 0x00010216
 
Stack:
+0000: 0x03EE3D30   0x00000000   0x00000005   0x0046520C
+0010: 0x0018F850   0x0018F844   0x00498BB8   0x00000020
+0020: 0x0049920E   0x00000000   0x03EE3D30   0x00000000
+0030: 0x00000030   0x00000FFF   0x0018F81C   0x0018F3C8
+0040: 0x0018FE24   0x0049D208   0x004BA188   0xFFFFFFFF
+0050: 0x00000000   0x0040531E   0x00000030   0x00000000
+0060: 0x03EE3D24   0x0018F874   0x03A72F98   0x0040575F
+0070: 0x00000001   0x01E01EC8   0x01E01EC8   0x00000053
+0080: 0x03B58A98   0x004010B6   0x01E01EC8   0x03EE3D30
+0090: 0x03CCFC44   0x00402B63   0x01E01EC8   0x00000021
+00A0: 0x0018F8AC   0x03EE3D24   0x0018F8F8   0x01E01EC8
+00B0: 0x00000143   0x00000000   0x00000000   0x002140E0
+00C0: 0x002140E0   0x00214DF8   0x001E8EF4   0x002144F4
+00D0: 0x001E8EF4   0x03A72F98   0x03CCFC44   0x00000000
+00E0: 0x03A70020   0x0025CCAC   0x68CF51B9   0x01E01EC8
+00F0: 0x0018FD50   0x00000143   0x00000000   0x00000000
+0100: 0x01E01EC8   0x0018FD60   0x004746BE   0x00000000
+0110: 0x0018FD50   0x00000143   0x656E6F6D   0x78616879
+0120: 0x476E4F5F   0x4D656D61   0x4965646F   0x0074696E
+0130: 0x01E01EC8   0x01E01EC8   0x03A72F98   0x00000000
 
--------------------------
 
Loaded Modules:
samp-server.exe   A: 0x00400000 - 0x00519000   (C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\samp-server.exe)
ntdll.dll   A: 0x77980000 - 0x77B00000   (C:\\Windows\\SysWOW64\\ntdll.dll)
kernel32.dll   A: 0x755B0000 - 0x756C0000   (C:\\Windows\\syswow64\\kernel32.dll)
KERNELBASE.dll   A: 0x757A0000 - 0x757E7000   (C:\\Windows\\syswow64\\KERNELBASE.dll)
SHELL32.dll   A: 0x765E0000 - 0x7722B000   (C:\\Windows\\syswow64\\SHELL32.dll)
msvcrt.dll   A: 0x763D0000 - 0x7647C000   (C:\\Windows\\syswow64\\msvcrt.dll)
SHLWAPI.dll   A: 0x75DE0000 - 0x75E37000   (C:\\Windows\\syswow64\\SHLWAPI.dll)
GDI32.dll   A: 0x75D50000 - 0x75DE0000   (C:\\Windows\\syswow64\\GDI32.dll)
USER32.dll   A: 0x75350000 - 0x75450000   (C:\\Windows\\syswow64\\USER32.dll)
ADVAPI32.dll   A: 0x75500000 - 0x755A1000   (C:\\Windows\\syswow64\\ADVAPI32.dll)
sechost.dll   A: 0x75850000 - 0x75869000   (C:\\Windows\\SysWOW64\\sechost.dll)
RPCRT4.dll   A: 0x77230000 - 0x77320000   (C:\\Windows\\syswow64\\RPCRT4.dll)
SspiCli.dll   A: 0x752E0000 - 0x75340000   (C:\\Windows\\syswow64\\SspiCli.dll)
CRYPTBASE.dll   A: 0x752D0000 - 0x752DC000   (C:\\Windows\\syswow64\\CRYPTBASE.dll)
LPK.dll   A: 0x75F00000 - 0x75F0A000   (C:\\Windows\\syswow64\\LPK.dll)
USP10.dll   A: 0x75880000 - 0x7591D000   (C:\\Windows\\syswow64\\USP10.dll)
WSOCK32.dll   A: 0x71F70000 - 0x71F77000   (C:\\Windows\\system32\\WSOCK32.dll)
WS2_32.dll   A: 0x77320000 - 0x77355000   (C:\\Windows\\syswow64\\WS2_32.dll)
NSI.dll   A: 0x75CE0000 - 0x75CE6000   (C:\\Windows\\syswow64\\NSI.dll)
WINMM.dll   A: 0x74D40000 - 0x74D72000   (C:\\Windows\\system32\\WINMM.dll)
IMM32.DLL   A: 0x757F0000 - 0x75850000   (C:\\Windows\\system32\\IMM32.DLL)
MSCTF.dll   A: 0x756C0000 - 0x7578C000   (C:\\Windows\\syswow64\\MSCTF.dll)
avghookx.dll   A: 0x6E140000 - 0x6E19B000   (C:\\Program Files (x86)\\AVG\\Av\\avghookx.dll)
streamer.DLL   A: 0x68CF0000 - 0x68D36000   (C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\plugins\\streamer.DLL)
MSVCP120.dll   A: 0x681B0000 - 0x68221000   (C:\\Windows\\system32\\MSVCP120.dll)
MSVCR120.dll   A: 0x67F80000 - 0x6806E000   (C:\\Windows\\system32\\MSVCR120.dll)
sscanf.DLL   A: 0x10000000 - 0x1000D000   (C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\plugins\\sscanf.DLL)
MSVCR100.dll   A: 0x67EC0000 - 0x67F7F000   (C:\\Windows\\system32\\MSVCR100.dll)
audio.DLL   A: 0x68F70000 - 0x68FBF000   (C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\plugins\\audio.DLL)
MSVCP100.dll   A: 0x68140000 - 0x681A9000   (C:\\Windows\\system32\\MSVCP100.dll)
MSWSOCK.dll   A: 0x71EC0000 - 0x71EFC000   (C:\\Windows\\system32\\MSWSOCK.dll)
wshtcpip.dll   A: 0x71EB0000 - 0x71EB5000   (C:\\Windows\\System32\\wshtcpip.dll)
NLAapi.dll   A: 0x74AC0000 - 0x74AD0000   (C:\\Windows\\system32\\NLAapi.dll)
napinsp.dll   A: 0x74920000 - 0x74930000   (C:\\Windows\\system32\\napinsp.dll)
pnrpnsp.dll   A: 0x74900000 - 0x74912000   (C:\\Windows\\system32\\pnrpnsp.dll)
DNSAPI.dll   A: 0x74450000 - 0x74494000   (C:\\Windows\\system32\\DNSAPI.dll)
winrnr.dll   A: 0x744C0000 - 0x744C8000   (C:\\Windows\\System32\\winrnr.dll)
mdnsNSP.dll   A: 0x74A90000 - 0x74AB1000   (C:\\Program Files (x86)\\Bonjour\\mdnsNSP.dll)
Iphlpapi.DLL   A: 0x71250000 - 0x7126C000   (C:\\Windows\\system32\\Iphlpapi.DLL)
WINNSI.DLL   A: 0x71240000 - 0x71247000   (C:\\Windows\\system32\\WINNSI.DLL)
WLIDNSP.DLL   A: 0x74A60000 - 0x74A87000   (C:\\Program Files (x86)\\Common Files\\Microsoft Shared\\Windows Live\\WLIDNSP.DLL)
PSAPI.DLL   A: 0x75ED0000 - 0x75ED5000   (C:\\Windows\\syswow64\\PSAPI.DLL)
rasadhlp.dll   A: 0x74A50000 - 0x74A56000   (C:\\Windows\\system32\\rasadhlp.dll)

108
Szkript kérések / Kevlár kelene
« Dátum: 2014. június 16. - 09:38:40 »
Küld el a parancsot amikor beírja pl. /szolgálat és akkor megkapja a skinet fegyvert..... oda kell beírni

109
Segítségkérés / Ház eladása játékosnak!
« Dátum: 2014. június 16. - 09:23:58 »
PPC Housing??

110
Archívum / - @ sunwell.hu
« Dátum: 2014. május 02. - 09:12:50 »
.

111
Archívum / AfterLife RolePlay @ sunwell.hu
« Dátum: 2014. május 01. - 20:38:13 »

Sziasztok.!
Szeretném mindenkinek bejelenteni , hogy mai napon ( 2014. 05. 01 ) újra megnyitotta kapuit az AfterLifeRPG.

Aki nem ismerné az AfterLife RPG-t annak szeretném bemutatni, hátha kedvet kap hozzá. :)

Szeretnék egy RP-s társaságot összehozni.

A játék El Quebrados (EQ) és Las Payasadas (LP) - ben játszodik.


Feljössz a szerverre be kell regisztrálnod, majd pár kérdést ki kell töltened.


Kezdjünk is bele.

 

Alap munkák:

Út tisztító(El Quebrados)
5 jármû van, amit használatba lehet venni.
El Quebrados-ban kell az utakat járni és tisztítani õket.
Random le vannak téve Checkpointok, minden egyes checkpointért pénzt kapsz.
 

Kéményseprõ
El Quebrados)
Jelenleg nem lehet használni!
Pizzás( Las Payasadas )
Jelenleg nem lehet használni!
Bútor szállító( Las Payasadas )
Fel kell venni a bútort a HQ-n, majd el kell vinni egy adott házhoz.
Villanyszerelõ( Las Payasadas )
Egy adott villanyhoz oda kell menni, majd megszerelni.
parancs: /villanyszerelés
Postás( Las Payasadas )
Fel kell szállni a biciklire, felvenni a postán a csomagot, majd kivinni a házakhoz.
 

Frakciók/szervezetek
Rendõrség(Nincs leader)

Mentõszolgálat(Van leader)

Szerelõtársaság(Nincs leader)

Polgármesteri hivatal
(Nincs leader)

Közlekedési vállalat(Nincs leader)

Riporter(Nincs leader)

Groove Street Families(Van leader)

Szabad banda
(Nincs leader)
Fórumon a \"Frakció pályázatok\" topicba lehet kérelmet írni.

Saját szavakkal kell írni, nincs minta, a lényeg, hogy legyen benne , hogy vezetnéd a frakciót.

A szerveren ház rendszer is van.

Fórumon kell megrendelni, majd ha el van fogadva szerveren le lesz téve.

AdminTeam:
- Tomasso Edwards ( Tulajdonos )
- Adam Garcia ( Fõ Admin )
Adminsegéd Team:
Jelenleg nincs
Mielõtt kérdéseket kapnék, nincs admin felvétel a szerveren!

Nem is lesz! Ha szeretne valaki közénk tartozni, kitartó RP munka kell.


Persze nem csak akkor kell RP-zni, aki rendesen RP-zik az is jutalomban részesül.

Néhány parancs:
/help - Szerver parancsok ki listázása

/PM - Adminnak üzenés ( csak ha adminszolgálatba van )

/asreport - Adminsegédeknek report

/areport - Adminoknak report

/stats - Adatok kilistázása

/b - OOC chat

/leaderek - Aktív leaderek kilistázása

/személyi - személyi felmutatása

/forgalmi - forgalmi felmutatása
 

Elérhetõségek

Szerver IP: -
Fórum: -
TeamSpeak 3 IP: -
Facebook:-
 

FIGYELEM!!

FOLYAMATOSAN BÕVÍTÉS ALATT LESZ!!

112
Segítségkérés / óra rendszer bug
« Dátum: 2014. április 30. - 20:45:23 »

public UpdateTime()
{
    gettime(hour, minute);
      format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);
      TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr);
      SetWorldTime(hour);
new x=0;
while(x!=MAX_PLAYERS)
{
    if(IsPlayerConnected(x) && GetPlayerState(x) != PLAYER_STATE_NONE)
{
   SetPlayerTime(x,hour,minute);
   }
   x++;
}
if(hour == 33 && minute == 00)
{
GameTextForAll(\"~w~szerver restart\",2000,1);
SetTimer(\"Gor10\", 1000, 0);
SetTimer(\"Gor9\", 2000, 0);
SetTimer(\"Gor8\", 3000, 0);
SetTimer(\"Gor7\", 4000, 0);
SetTimer(\"Gor6\", 5000, 0);
SetTimer(\"Gor5\", 6000, 0);
SetTimer(\"Gor4\", 7000, 0);
SetTimer(\"Gor3\", 8000, 0);
SetTimer(\"Gor2\", 9000, 0);
SetTimer(\"Gor1\", 10000, 0);
SetTimer(\"ServerReset\", 11000,0);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] Hajnali 3-as frissítés.\",y,m,d,h,mi,s);
LoOoG(stringx);
}
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

113
Segítségkérés / óra rendszer bug
« Dátum: 2014. április 30. - 20:30:59 »
Hol keressem akkor??

114
Segítségkérés / Adminszolgálat bug
« Dátum: 2014. április 30. - 19:56:08 »
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35531) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35538) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35550) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35554) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35557) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35559) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35560) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35561) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35562) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35564) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35564) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35565) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35567) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35571) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35615) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35620) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35622) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35632) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35633) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35635) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35647) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35649) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35653) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35655) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35656) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35657) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35658) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35660) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35666) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35667) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35677) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\user\\Desktop\\SA-MP szerver\\gamemodes\\afterlife.pwn(35680) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
33 Warnings.

 
[mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]

115
Segítségkérés / óra rendszer bug
« Dátum: 2014. április 30. - 19:49:21 »
Sziasztok.
Ez az óra rendszer van a szerrverbe, és beírom , hogy /óra 0, sötét lesz, majd 10-15 mp múlva újra világos..
Miért vált mindig vissza??
 

if(strcmp(cmd, \"/óra\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      Msg(playerid,\"/óra [timeofday] (0-23)\");
      return 1;
   }
   SetWorldTime(hour);
   hour = strval(tmp);
   if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337)
   {
            SetWorldTime(hour);
      format(string, sizeof(string), \"   Az idõ átírva. Az új idõ:%d óra.\", hour);
      BroadCast(COLOR_GRAD1, string);
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Ezt a parancsot nem használhatod !\");
   }
}
return 1;
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

116
Segítségkérés / Adminszolgálat bug
« Dátum: 2014. április 30. - 19:38:23 »
Itt az adminszolgálat rendszer, ebbe szeretném belerakni
 
  if(!strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/aduty\", true))
   {
      if(IsPlayerConnected(playerid))
      {
          if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Elõbb jelentkezz be!!\");
            return 1;
          }
          if(Admin(playerid, 1))
          {
                if(AdminDuty[playerid] == 0)
              {
                  if(PlayerInfo[playerid][rejtozes] == 0)
                  {
                      if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1)
                  {
                     Nevekbe(playerid);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0)
                  {
                     Nevekbe(playerid);
                  }
                     AdminDuty[playerid] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][Engedi] = 1;
                     new kuldo[MAX_PLAYER_NAME];
                  GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
                  new Float:AX,Float:AY,Float:AZ;
                    GetPlayerPos(giveplayerid, X1, Y1, Z1);
                  SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Adminszolgálatba álltál!\");
                      GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Adminszolgálatba lépett, ha segítség kell írj neki: /pm %d\", sendername, playerid);
                   OOCNews(COLOR_LIGHTBLUE,string);
                   SetPlayerColor(playerid, COLOR_DBLUE);
                  /*DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\",0xFB0000FF,0,0,0,50,-1,1);
                  Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0);*/
                  TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  GetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ);
                  SetPlayerPos(playerid, AX,AY,AZ+1);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"%s\",nev);
                  DutyLabelNev[playerid] = Create3DTextLabel(stringx,0xFB0000FF,0,0,0,50,-1,1);
                  Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabelNev[playerid], playerid, 0,0,0.2);
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adminszolgálatba állt.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(Admin(playerid, 1))
                  {
                      for(new i = 0; i < sizeof(CarInfo); i++)
                     {
                        SetVehicleParamsForPlayer(i,playerid,0,0);
                           }
                  }
                  if(Admin(playerid, 1))
                  {
                      for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
                      {
                          new wep, ammo;
                          GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo);
                          if(wep != 0 && ammo != 0)
                          {
                              if(wep == 1) { PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny1] += ammo; }
                              else if(wep == 5) { PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += ammo; }
                              else if(wep == 4) { PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += ammo; }
                              else if(wep == 22) { PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += ammo; }
                              else if(wep == 24) { PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += ammo; }
                              else if(wep == 29) { PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += ammo; }
                              else if(wep == 30) { PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += ammo; }
                              else if(wep == 31) { PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny8] += ammo; }
                              else if(wep == 25) { PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += ammo; }
                              else if(wep == 41) { PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny10] += ammo; }
                              else if(wep == 17) { PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny11] += ammo; }
                              else if(wep == 3) { PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny12] += ammo; }
                          }
                     }
                     Fegyverelol[playerid] = 0;
                     SafeResetPlayerWeapons(playerid);
                     TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                  }
               }
               return 1;
              }
              else if(AdminDuty[playerid] == 1)
              {
                  if(Admin(playerid, 1))
               {
                     if(Spectate[playerid] == 255)
                   {
                      //SafeResetPlayerWeapons(playerid);
                      //SetPlayerWeapons(playerid);
                    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                  }
                    SetPlayerHealth(playerid, 100);
                   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
               }
               if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 1)
               {
                  Nevekbe(playerid);
               }
               if(PlayerInfo[playerid][Adminsz] == 0)
               {
                  Nevekki(playerid);
               }
               PlayerInfo[playerid][Engedi] = 0;
               //Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]);
               Delete3DTextLabel(DutyLabelNev[playerid]);
               TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                  AdminDuty[playerid] = 0;
                  new kuldo[MAX_PLAYER_NAME];
               GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
               new Float:X,Float:Y,Float:Z;
               GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
               SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z+1);
                 SetPlayerToTeamColor(playerid);
                 SetPlayerHealth(playerid, 100);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kiléptél Adminszolgálatból!\");
                GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
               format(string, sizeof(string), \"%s kilépett az Adminszolgálatból. Segítség kell /asreport.\", sendername);
                OOCNews(COLOR_LIGHTRED,string);
                SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kilépett adminszolgálatból.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                SetPlayerColor(playerid, COLOR_GRAD2);
               LoOoG(stringx);
               return 1;
              }
          }
          else
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy admin.\");
              return 1;
          }
      }
       return 1;
    }

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

117
Segítségkérés / Adminszolgálat bug
« Dátum: 2014. április 30. - 14:25:42 »
Sziasztok
Adminszolgálatba lépek és a fejem fölött ugye oda van írva , hogy Adminszolgálatban , /pm [id]
Nem írja ki az ID-t hanem %d - t ír..
Mi a hiba??
 

   if(AdminDuty == 1)
   if(PlayerInfo[rejtozes] == 0)
   {
      SetPlayerChatBubble(i, \"Adminszolgálatban, /pm: %d\", 0xFB0000FF ,40,1200, playerid);
   }

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

118
RP/RPG kérések / Textdraw bug
« Dátum: 2014. április 28. - 21:30:27 »
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
Itt ez a szükséglet meg ilyenek cucc, és az a gond, hogy mikor szerveren fent vagyok ott marad folyton a 100% és mögötte számol vissza rendesen a pl. élet.. tehát ott van hogy 100% mögött meg , hogy 99%
Mi a gond??
 

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
       Health = TextDrawCreate(566.000000, 67.000000, \"100%\");
       TextDrawBackgroundColor(Health, 255);
       TextDrawFont(Health, 1);
       TextDrawLetterSize(Health, 0.219999, 0.899999);
       TextDrawColor(Health, -1);
       TextDrawSetOutline(Health, 1);
       TextDrawSetProportional(Health, 1);
    Armour = TextDrawCreate(566.000000, 44.000000, \"100%\");
    TextDrawBackgroundColor(Armour, 255);
    TextDrawFont(Armour, 1);
TextDrawLetterSize(Armour, 0.219999, 0.899999);
TextDrawColor(Armour, -1);
       TextDrawSetOutline(Armour, 1);
       TextDrawSetProportional(Armour, 1);
       Ehseg = TextDrawCreate(586.000000, 101.000000, \"100%\");
       TextDrawBackgroundColor(Ehseg, 255);
       TextDrawFont(Ehseg, 1);
       TextDrawLetterSize(Ehseg, 0.219999, 0.899999);
       TextDrawColor(Ehseg, -1);
       TextDrawSetOutline(Ehseg, 1);
       TextDrawSetProportional(Ehseg, 1);
       Szomjusag = TextDrawCreate(586.000000, 121.000000, \"100%\");
       TextDrawBackgroundColor(Szomjusag, 255);
       TextDrawFont(Szomjusag, 1);
       TextDrawLetterSize(Szomjusag, 0.219999, 0.899999);
       TextDrawColor(Szomjusag, -1);
       TextDrawSetOutline(Szomjusag, 1);
       TextDrawSetProportional(Szomjusag, 1);
       Wc = TextDrawCreate(586.000000, 141.000000, \"100%\");
       TextDrawBackgroundColor(Wc, 255);
       TextDrawFont(Wc, 1);
       TextDrawLetterSize(Wc, 0.219999, 0.899999);
       TextDrawColor(Wc, -1);
       TextDrawSetOutline(Wc, 1);
       TextDrawSetProportional(Wc, 1);
       Szint = TextDrawCreate(586.000000, 160.000000, \"100\");
       TextDrawBackgroundColor(Szint, 255);
       TextDrawFont(Szint, 1);
       TextDrawLetterSize(Szint, 0.419999, 1.099999);
       TextDrawColor(Szint, -1);
       TextDrawSetOutline(Szint, 1);
       TextDrawSetProportional(Szint, 1);
    }
    qEhseg = TextDrawCreate(535.000000, 100.000000, \"Ehseg:\");
    TextDrawBackgroundColor(qEhseg, 255);
    TextDrawFont(qEhseg, 1);
    TextDrawLetterSize(qEhseg, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qEhseg, -1);
    TextDrawSetOutline(qEhseg, 1);
    TextDrawSetProportional(qEhseg, 1);
    qSzomjusag = TextDrawCreate(500.000000, 120.000000, \"Szomjusag:\");
    TextDrawBackgroundColor(qSzomjusag, 255);
    TextDrawFont(qSzomjusag, 1);
    TextDrawLetterSize(qSzomjusag, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qSzomjusag, -1);
    TextDrawSetOutline(qSzomjusag, 1);
    TextDrawSetProportional(qSzomjusag, 1);
    qWc = TextDrawCreate(500.000000, 140.000000, \"Szukseglet:\");
    TextDrawBackgroundColor(qWc, 255);
    TextDrawFont(qWc, 1);
    TextDrawLetterSize(qWc, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qWc, -1);
    TextDrawSetOutline(qWc, 1);
    TextDrawSetProportional(qWc, 1);
    qSzint = TextDrawCreate(540.000000, 160.000000, \"Szint:\");
    TextDrawBackgroundColor(qSzint, 255);
    TextDrawFont(qSzint, 1);
    TextDrawLetterSize(qSzint, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qSzint, -1);
    TextDrawSetOutline(qSzint, 1);
    TextDrawSetProportional(qSzint, 1);
Oldal = TextDrawCreate(150.000000, 420.000000, \"Honlap: www.afterliferpg.sunwell.hu\");
    TextDrawBackgroundColor(Oldal, 255);
    TextDrawFont(Oldal, 2);
    TextDrawLetterSize(Oldal, 0.319999, 0.999999);
    TextDrawColor(Oldal, -1);
    TextDrawSetOutline(Oldal, 1);
    TextDrawSetProportional(Oldal, 1);

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

119
Segítségkérés / Mod frissítése
« Dátum: 2014. április 28. - 20:33:59 »
Sziasztok.:)
Azért fordulok hozzátok, mert szeretném frissíteni a modomat 0.3z-re.
A friss pluginokhoz szeretném hozzá frissíteni.

120
Segítségkérés / Szerver kifagyás
« Dátum: 2014. április 27. - 07:31:49 »
És mit csináljak vele??

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal