Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Segítségkérés / dx Gomb« Dátum: 2016. november 20. - 23:42:46 »
Ezzel még semmit nem tudunk kezdeni, mert szinte biztos, hogy a matek van elírva valahol (dobozbaVan függvényed nem megfelelő pontokat kap így mást ért bennének mint ami a valós) linkeld be a kód többi részét is (A kirajzolást)
(Egyébként próbálj táblákat használni meg valami rendszert csinálni belőle, mert átláthatóbb lesz a scripted és kisebb a hibázási esélyed + fáj a szemem ettől a sok elseif/if-től ) 107
Segítségkérés / addEventHandler« Dátum: 2016. november 20. - 23:34:38 »
Azért nem jó mert a source az egy előre elkészített változó amit te nem írhatsz csak olvashatsz (tehát nem rakhatsz bele adatot csak kiveheted megnézheted).
Ott, hogy function (source) megpróbálja az mta átpasszolni a marker elementjét amibe bele mentél de a source már létezik és nem írható így nem csinál semmit megmarad az eredeti értéke ami onPlayerMarkerHit-nél a player aki bele ment markerbe. Tehát ha a sourcet átírod mindenhol akármire pl.: theMarker akkor menni fog. (Egyébként az if isElementWithinMarker(source, theMarkerForTheSpeed) then se kell egyszerűen theMarker == theMarkerForTheSpeed ) 108
Segítségkérés / setElementData, Anticheat« Dátum: 2016. november 20. - 23:24:48 »
Azért működik nélküli mert van alapértelmezett értéke ami jelen esetben true (Minden ami nem kötelezően megadandó argumet az kapcsos zárójelben van és ha van alapértelmezett értéke akkor utána van írva mint pl itt hogy synchronize = true)
Annyira jó amit thegergo02 is írt, hogy szinkronizál tehát minden kliensen és a szerveren is abban az elementben az az érték lesz, ha egy helyen változtatod midnenhol változik. Az element daták védése meg annyi(amennyire tudom), hogy a kliensen lehet nézni hogy megváltozik e az értéke és ha igen akkor állítsa vissza a régire. Mert az az alap, hogy ami adat jön a klienstől abban nem lehet bízni, mert lehet ő manipulálta az adatot. Pl.: halottam olyat, hogy valaki letölti az mta forráskódját ír bele egy parancsot amivel bármelyik elementdatát átírhatja és már csalhat is így. Vagy csak a memóriában kikeresi a megfelelő értéket és átírja. Persze ez nem ilyen egyszerű, mert amennyire tudom az MTA team védekezik ez ellen(nem lehet akármilyen kliensel felmenni egy szerverre, vannak nem open source részei amik védelmet biztosítanak) 109
Segítségkérés / Download port« Dátum: 2016. november 18. - 20:00:19 »
Ezt azért pontosabban is leírhattad volna. Most a szerver induláskor írja hogy a 22005 ös port foglalt, nem tudja megnyitni vagy a routered nem engedi, hogy továbbítsd azt a portot a gépedre? Vagy valami más?
110
Segítségkérés / Jármű labelből« Dátum: 2016. november 15. - 21:18:57 »
Mikor feltöltöd a gridlistet nem csak a nevet töltöd bele. Nem csak textjét tudod változtatni egy mezőnek a gridlistben hanem adatot is adhatsz meg mellé.
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GuiGridListSetItemData Belerakod a kocsi elementjét és meg is van. 111
Segítségkérés / Timer« Dátum: 2016. november 13. - 00:03:49 »
AlexSwamp jól mondja.
Csak annyit fűznék hozzá, hogy a 3. argument (ahol ScreepyX neked 1 van írva) az azt jelenti hogy hányszor hajtódjon fusson le a függvény amit megadsz neki 1szer 2szer 3szor ...stb (Ha 0-át írsz akkor örökké vagy amíg meg nem ölöd a timert) Alex arra akar rámutatni, hogy így magában nem lesz jó mert egyből lefut, ahogy elindul a resource. De neked akkor kell gondoljuk elindítani a timert mikor valaki megvette azt a jegyet. 112
Segítségkérés / dbPoll hiba« Dátum: 2016. november 08. - 20:48:46 »
Véletlen nem mindig az ékezetes karakter elöttig van meg a string?
Próbáld meg a kapcsolat 2.argumentjébe beleírni, hogy charset=utf8 pl.: \"dbname=frank;host=1.2.3.4\";charset=utf8 Vagy kapcsolódás után adni egy ilyen parancsot az adatbázisnak: dbExec( connection, \"SET NAMES utf8\") 113
Segítségkérés / dbPoll hiba« Dátum: 2016. november 08. - 16:37:01 »
Furcsa. Milyen típusúra állítottad azt a comment mezőt a mysqlben?
114
Segítségkérés / Szürke object!« Dátum: 2016. november 07. - 20:22:47 »
Ha tippelnem kéne szerintem ezért lehet:
Az MTA-ban minden objektre van húzva egy ilyen nappali meg esti textura vagy layer nem tudom hogy mondjam. Be van texturázva az object és reggel meg este ráhúz még egy texturát ami általában sötétítés vagy világosítás, hogy megadja azt az érzetet, hogy este van vagy reggel. (Sokszor a lámpák fényét is így vetíti rá az obejektekre ilyen statikusan) Van valami plugin 3D maxban erre amivel meg lehet csinálni ezt az este/reggel texturát. 115
Segítségkérés / dbPoll hiba« Dátum: 2016. november 07. - 20:18:03 »
Igen a value egy tábla ezért veszem ki a comment értékét, így value[\"comment\"]
116
Segítségkérés / dbPoll hiba« Dátum: 2016. november 07. - 00:10:49 »
Nem pontosan értem, hogy ez mire szolgálna de talán ez megfelel a célodra:
A dbPoll mindig egy 2 dimenziós táblát ad vissza aminek az első dimenziója a sorok a 2. dimenzióban vannak az oszlopaid
Így néz ki. Ha több oszlopot is rekérsz akkor mennek be mellé pl.: {id=1, comment = \"hello1\"} 117
Segítségkérés / MySQL« Dátum: 2016. november 05. - 15:49:14 »
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DbQuery
Itt az alján van pár alap példa. De ez nem valami csak MTA dolog. MySQL az egy adatbázis kezelő rendszer(DBMS), ami az SQL nyelvet használja ami egy szabvány (külömböző DBMS-eknél lehet egy kis eltérés az SQL nyelvben) és szinte minden adatbázis kezelő rendszer azt használja. (pl az sqlLite is ha már MTA vagy Oracle de van még sok) Tehát arra érdemes rákeresni, hogy SQL (vagy MySQL is lehet ha kicsit pontosabban akarod). https://hu.wikipedia.org/wiki/SQL 119
Segítségkérés / Car-shop« Dátum: 2016. november 03. - 16:11:59 »getElementPosition(localPlayer) == markerPosition Valószínűleg ez a sor. Mivel mikor belelépsz a markerbe annak van kiterjedése. És a markerPosition az a közepe te pedig amikor belépsz a markerbe nem a közepébe lépsz be egyből hanem kicsit mellé (lehet csak 0.0001-el) de így akkor se egyezik meg a kettő. Az ki kellene venni. De alapból a markerPosition változó is rossz mert egy változónak nem adhatsz meg 3 értéket. Azt is töröld. És helyette egy olyat csinálni, hogy source == marker 120
Segítségkérés / localPlayer, resourceRoot és egyebek« Dátum: 2016. november 03. - 16:01:08 »
Köszönöm
Szerintetek lenne ilyenre igény? Vagy akár videó formájában? |