Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ian_Stuart_Donaldson

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 161
106
Készülõ munkák / [RP] Cross RP Super Mod
« Dátum: 2013. május 21. - 18:58:33 »
Valamire kiváncsi lennék: Mi köze van ennek az RPG-hez?

107
Készülõ munkák / [RP] Cross RP Super Mod
« Dátum: 2013. május 20. - 20:34:59 »
Nagyon kiegyensúlyozatlan lesz ez így. Azt fogja eredményezni, hogy akinek IC sok és gazdag haverja van, mármint a karakterének, az sokszor újból fog éledni. De ez nem jelenti azt, hogy jó RP-s.
És ha valakit nonos öl meg, de a megölt tag jó RP-s, viszont nem tud szerezni pénzt, és az admin se ad neki lehetõséget feléledésre valami miatt?
Stb, stb, sok érvet fel tudnék még hozni, de nem sorolom. Ez alapból se RP-s a GTA világában, plussz rengeteg visszaélés lehet belõle, na meg az elõbb említett kiegyensúlyozatlanság.

108
Készülõ munkák / [RP] Cross RP Super Mod
« Dátum: 2013. május 20. - 18:51:47 »
Azta, ez minden lesz így, csak nem éppen szerepjáték.
Vagy fantasy-t akarsz csinálni a GTA-ból? :o

109
Adás-Vétel / ASUS MARS III 8GB Videókártya
« Dátum: 2013. május 20. - 12:09:16 »
Hugo, annyi kis átlátszó kamud meg levegõbebeszélésed észrevettem már...
Ez is az! 20 perce keresek eladási adatokat és hasonló dolgokat a cuccról, az eBAy-en sincs semmi, pedig ott minden új terméket árulnak a külföldi nagy forgalmazók.
Cyprusi adatokat, oldalakat is néztem, sehol semmi, ergo ez cink.
Majd ha lefényképezed, ahogy pörög a gépedben, és melléguggolsz, akkor elhiszem.

110
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2013. május 19. - 15:03:28 »
A nevek, amiket felsoroltam, mind elõttem bizonyítottak, a PDRP-n, ahol teljesen más közeg volt, mint amit a SAMP-ban láthatsz.
Tényleges SZEREPjáték volt, nem az, amit most láthatsz bárhol. Messze estünk a régifajta közegtõl, mivel az eredeti, asztali RPG-re építettem minden szabályt.
James Raynor mondta az elején, hogy ez lehetetlen dolog. Késõbb beismerte, hogy igen, sikerült, és ez volt az igazi RPG forradalom a SAMP-on belül. Teljesen más mérce alakult ki, teljesen más alapokra.
Ami meg addig volt, azt neveztem el GF-nek.
Nem voltak idióta szabályok, csak a tényleges szerepjátékra volt minden fektetve, persze olyanokra figyelni kellett, hogy ne legyenek túlkapások, pl ami játékosokból eredõ hiba, mint amikor rendõrre támadnak fegyverért, és hasonlóak. Ok, ez IRL is megtörténhet, de IRL az utca tömve van sok esetben, és nem 1-2-3 órát kap az ember, hanem hosszú éveket egy fegyházban, így ilyenekre kellettek szabályok.
Vagy mondhatnám azt is, hogy nagy nehezen az is meg lett fékezve, hogy ha belépsz, lépten-nyomon kiraboljanak, kis szabályzat és meg volt rá a fék.
Nem, nem lettek ezek a dolgok megtiltva, csupán egy olyan rendszer lett köréjük építve, ami miatt kétszer-háromszor meggondolta a KARAKTER az ilyen dolgokat.
Szabályzatírás: Az egy olyan dolog, hogy tényszerûen kell kezelni, és írni. Valójában az RPG szabályai könnyûek, csak betartani nehéz azokat. Legalábbis annak, aki nem ismeri, aki szerepjátékos, annak holt egyszerû a dolog.
Új vagy nem új generációs RPG: Felesleges így szétosztani. Van RPG, van GF, és van NON.
Ezeken belül max a minõség változhat, de az RPG minden szabálya már kõbe van vésve, tökéletes, és változtatni felesleges.
Esetleg MOD-okhoz, rendszerekhez, szerverekhez lehet szabályokat gyártani, de akkor nem az RPG-rõl ír az ember, hanem a berakott dolgokról.
Utálom azt, pl hogy Light RPG (nem a szerverre gondolok). Most akkor vagy RPG, vagy nem!
Pesrze, asztalin rengeteg \"univerzum\" van, kezdve a Fantasy-vel, a Cyberpunk, a Sci-Fi, az ultra elborult Ctullhu világon át még paródikus RPG-k is vannak, Tini Nindzsás, minden, amit el tudsz képzelni, gyerekeknek még Disney-s is van, de a szabályok mindben ugyan azok, maximum a rendszerek mások, és ezért van minden \"univerzumnak\" másik könyve.
De a szerepjáték, mint stílus lényegét, és az ehhez betartandó szabályokat leírni globálisan kell, ami mindenhol helytáll, bármelyik, fent felsoroltba, mert az extrémen hülye Sick World nevezetû parodikus RPG is azokat használja, amiket Gary Gygax és Dave Amerson lefektetett.
H.G. Wells-et és Charles Roberts-et direkt nem említem, mert õk harci játékokat csináltak, és táblásokat, ezeket az RPG atyjai csak felhasználták a harcok szimulálására.
Hogy értsétek: H.G.-ék a Diablo (hogy PC berkeken belül maradjunk, mindenki számára ismerhetõ példákat hozok) féle vonalat létrehozták, amiben a tulajdonságaid fejlõdtek, felszerelkeztél, stb, de jellemed nem volt, csak harcoltál. Táblás berkekben Talisman, Warhammer, Chainmall (ez is Gygax érdeme)a legnagyobb nevek. (Ezt a vonalat követte késõbb Ian Livingstone és Steve JAckson, mikor  a GAmes Workshop-ot létrehozták, és táblás harci játékokat gyártottak Pl a Talisman (amúgy van mobilon is) is az õ munkájuk, vagy a Blood Bowl).
Gygax-ék pedig olyan vonalban használták fel ezt a fejlõdõs menetet, amit PC-n leginkább az Oblivion, Baldur\'s Gate, Fallout játékok tudnak bemutatni. Asztalin meg ugye az AD and D, M.A.G.U.S., Asztali Fallout, Shadowrun, CyberPunk, Káosz, Kodex, Vampire, és az asztali Warhammer és annak 40K változata, stb, nem is sorolom.
Az asztali egyszemélyes változata meg a KJK könyvek voltak, amiket Ian és Steve hoztak létre, mielõtt a Games Workshop-ot létrehozták volna. Szerencsére rengeteg iylen könyvem volt, és most is vannak, de ha valaki kíváncsi ezekre, ajánlom a www.zagor.hu oldalt.
Valójában ezek a KJK könyvek ötvözték a táblás játékok harcait és meneteléseit a Gygax-féle tényleges RPG jellemformálásával, és döntéskényszerûségével. Mindbõl volt benne egy kicsi, kb mindennek a fele, és így lett az RPG egy vállfaja, de nem egy mûfaj az RPG-n belül.
És akkor kanyarodjunk vissza a kitérõ után a SAMP-hoz:
Kb a Diablo-s példám fedi le a NONRPG-t, az asztalis az RPG-t, a KJK-s meg a GF. Ami nem rossz (csakl ha RPG-nek takintjük), de nem adja az igazi RPG hangulatát.

111
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2013. május 19. - 13:24:06 »
Idézetet írta: Domingo date=1368961848\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Indi: Nem a globális Magyar rp-t becsmérlik, hanem a magyar SA:MP rp-t, ami azért tényleg siralmas állapotban van. Viszont azt honnan tudod hogy máshol nem RP-ztek, pl. asztali rpg? Megkérdezted? Ha igen, akkor elnézést kérek. Bár nem tudom hogy a \"ti 2 ketten\" alatt kikre gondoltál.


Igen, beszéltünk errõl PM-ben, és nem tudják, mi merre miféle.
A külföldi SAMP RP se jobb, elmondom. Rosszul vagyok rajtuk. A NAGY LS:RP-rõl kb 30 perc után távoztam, egyszerûen csapnivaló volt, ami ott ment, az én szememben legalábbis alig 2 fokkal jobb egy SEE-nél, de szerepjátéknak nem hívnám az ott látottakat. Utána néha-néha felénéztem, de hasonló dolgok vártak. Az, hogy Valhalla-n voltak pl 150-en, sajnos rossz átlag (és nem a szervert szólom le, hanem a SAMP RP-sek tudását), ugyanis nemzetközileg a 150 jó SAMP szerepjátékos valljuk be, nem jó szám sajnos.
BE kell ismernünk, nagyon kevesen tudnak SAMP-on szerepjátékozni! Sokan csak hiszik, hogy tudnak, de akik igazán képesek rá, az nagyon kevés.
Hmmm, akik eszembe jutnak, és le a kalappal elõttük: Wolv, Eps, Pampa, RolePlay (mikor nincs megkattanva, mert embertelen barom tud lenni :D), Daragoj, Diesel, Az A Rusnya Kossuth Gyerek :P, HP (Zharko), P3ti, Yahiko.
Õk tudtak olyan dolgokat csinálni, tenni, amiket másoknál nem láttam még SAMP-on belül, és le is tudták dobni a megszokott dolgokat, jelleme! volt a karakterüknek.
Pampát teszteltem egy TS-es, rögtönzött asztali stílusú szóbeli RP-ben, és ott mindent bizonyított elõttem.
Sokan elhasalnának, ebben biztos vagyok.
Stuntzor, itt nem a HSZ-ek számáról van szó, hanem a tettekrõl, arról, ki mit mutat fel.
Mert abból még semmit se láttun, a gyakorlat meg tök más, mint az elmélet.
Mondhatnám én is, hogy ilyen-olyan überkönig szervert scriptelek és nagyon menõ mapok lesznek benne, kidolgozott világ és RP-s lesz minden, stb-stb. De amíg nem mutattam meg, addig semmi hitele az egésznek!
Vannak itt olyanok, akik mutattak már fel dolgokat mind MAPolás, mind Scriptelés terén (pl Jackob, Eps, hogy a két kategória legjobbjait említsem), ha õk mondják, hogy csinálnak valamit, annak lesz hitele, mert már bizonyítottak, de bizonyíték nélkül az ígéret nem több, mint üres szavak tömkelege.

112
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2013. május 19. - 06:36:29 »
De ti 2 ketten még mindig csak samp-on láttatok RPt, akkor mire becsmérlitek globálisan a  Magyar szerepjátékot?
Amit a samp-on lehet látni, az szinte nulla lefedettség, a képességekrõl nem is beszélve.
Még SEMMIT SE láttunk tõletek, mutassatok is valamit,  utána nyomjátok.

113
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2013. május 18. - 19:58:18 »
A SAMP RP  forradalmat kb 2 éve megcsináltam PDRP szabályzatával, egyszerûen éretlen hozzá a SAMP \"RP\" játékosok 90%-a.
A maradék 10%-ból meg 5% a felszín alatt ugyan azt csinálja, mint eddig is bárki, csak jó az álcájuk, csupán a módszereik mások, de a célkitüzések semmit se változtak.
A másik 5% meg igen csekély létszám.
Azóta sokan igyekeztek copyzni, felhasználni az ottani szabályok törtrészét, de valamiben mindig alulmaradtak. Például abban, hogy alapoknál a SAMP-ban ismert RP-vel nyúltak vissza, és nem az õsrégi, eredeti, egyébként NAGYON egyszerû alapszabályokon nyugvó szerepjátékot vették alapul,. mint én is.
Mondok példát: PDRP-t külsõ okok miatt elhagytam 2 hétre. Miért mentem vissza? Mert a játékosok egy része (A fent említett pozitívan értékelt 5%.) visszahívott, mert tarthatatlannak gondolták, ami ott ment az alatt a 2 hét alatt a szerveren.
Pedig a többi admin mellettem megtanulhatta volna, hogy mit és hogyan kell kontrollálni. Eps, Wolvi (DonátóBaszó), Pampa részben, és Yahiko, akik tudták kezelni a dolgokat, de 24/7-ben nem lehetnek a gép elõtt.
Visszamentem, 3 nap alatt rendet tettem, aki ismer, az tudja milyen vagyok, ha azt mondom, hogy rend lesz, akkor az is lesz.
Nem, nem az RP szint miatt voltunk kevesen, voltunk mi ott 50-en is kisvárosban! A probléma a magánéletünkben (Eps és az enyém) és az idõhiányban jelentkezett, ezért nem tudta Eps kellõen bugtalanítani a MOD-ot, én meg tesztelni vele.
Az a kevés játékosunk már-már profi volt (a fent említett pozitív 5+5 (10)% amúgy), nekünk õk kellettek, és nem a tudatlan, hanyag 90%. Inkább legyen minõség, mint mennyiség.
Nem tagadom, a szabályzatot újra átgyúrnám, egy valami miatt: Nem a MOD-hoz írnék szabályzatot már, hanem a szabályzathoz MOD-ot. 16 év tapasztalattal állítom, hogy tökéletes lenne, és rém egyszerû, de ehhez egy jó és kitartó scripter kellene, aki azt mondja, amit mondok, nem partizánkodik, tûnik el, majd bukkan fel. Bízza rám az RPG kiépítését, én meg rábízom a MOD megírását, de ha RPG MOD-ot akar, akkor tegyen mindent aszerint, ahogy mondom, mert az RPG is lesz, mindenféle felesleges script és sallang nélkül.
Eps ilyen ember volt, csak késõbb sajnos sok más scriptet elõrébb helyezett, pedig voltak, amikre nagyobb szükség lett volna. PL komplett scriptek a nyomozásokhoz, ballisztika, halottkém, stb-stb, kb 5-10 oldalas kidolgozott ötletem lapul erre vonatkozólag, de sajnos nem vettük elõ eléggé.

114
Általános / "Melyik város RP-sebb?" Egy kis gondolatfuttatás...
« Dátum: 2013. május 18. - 19:41:17 »
HAte, nagyot tévedsz, miszerint nem sorolják be a városokat RP szerint. Ezek alapján sokat nem olvastál még itt. Rengeteg ezirányú post, topic volt már, hogy melyik város RP-s, melyik nem.

115
Archívum / Core RPG ~ Éld át a világot másképp | FRISS KÉPEK
« Dátum: 2013. május 18. - 19:40:04 »
LV kertes kecóit megnézitek, nem olyan fullos a nagy része. Kicsit jobban nézzetek szét az LS felöli parton LV-ben. Kb ma Compton-ban vannak ilyen házak.
Magyarán: A lepukkant, amerikai szinten lepukkant! rész ott is megvan.
Volt sógorom volt Las Vegas-ban. Mondta, hogy RENGETEG lepukkant ház van ott, tiszta kosz és mocsok a nagyrésze, csak a fõutakat, kaszinóterületeket tartják rendben.

116
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Light Life Role Play
« Dátum: 2013. május 18. - 19:35:37 »
Idézetet írta: cappsy date=1368896323\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37277\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Miylen faja, hogy 1-2 dolog ötletgazdájának a neve még mindig sehol sincs...
Hányok az egésztõl.
Vitába nem megyek, félrebeszélés nem érdekel, se mentegetõzés. Ez a véleményem és kész.
 
milyen :) Elírtad véletlen
 
[/quote]
Szokásom, nálam sajna milliószámra találni felváltott leütéseket. :)

117
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2013. május 18. - 12:22:38 »
Banda dologra:
Erre már sor került PDRP-ben.
OTt úgy alkottam meg a dolgot, hogy illegális szervezet NEM kaphatott scriptet, mert felesleges, GF dolog.
Legálisnak kell, persze, de csak közérdekûnek, minden másra ott a szerepjátszás.
Amúgy MAJDNEM egyet értek veled a dolgokban, de azért vannak homályos foltok.

118
Általános / "Melyik város RP-sebb?" Egy kis gondolatfuttatás...
« Dátum: 2013. május 18. - 12:18:50 »
Egyik várossal sincs semmi baj RP terén, nagyon rosszul közelítitek meg.
Mindben vannak szegény és gazdag részek, a mapolással sincs semmi para, személy szerint nem si szeretem, ha bármit bemapolnak, minden map úgy jó, ahogy van.
Véleményem, ha már itt tartunk:
LS - A legváltozatosabb, legtechnikásabb térkép, okosan el vannak tagolva a társadalmi rétegeknek a területei, mindenki tudja, hogy hol mire számíthat. Változatos utak, változatos házak, a tömbházak ugyan úgy megvannak, mint a kertesek. Sokak szerint ösztönöz a DM-re, de ez csak a hozzáállással való probléma oka. Benne maradt a játékosokban a single-bõl ismert terület- és bandaharc, ezért mondják-hiszik ezt.
Nekem a személyes kedvencem.
SF - Monoton, unalmas számomra. Itt a gazdag és szegény réteg annyira nem ütközik ki, inkább a középosztály dominál, de azért minden rétegnek megfelelõ terület megtalálható, csupán kisebb mértékben. A sakktábla-szerû elrendezés, a sok tömbház, és a szürkeség elriaszt tõle. Ettõl függetlenül ez is jó RP-re, már miért ne lenne jó? Ami tetszik benne, az a sok kis házak közötti köz.
LV - A belsõ területe maga a fényûzés, a külsõ területek pedig a középosztálybeli, de sokszor csak tippelhetõ réteghez tartozó házakat tartalmazza. Nagyon jó találkozóhelyek vannak benne, a bája a kiismerhetetlenségben lakozik: A külsõ, kertes területeken soha se tudhatod, mint új Karakter (nem, nem mint játékos, hanem a karaktered gondolkozása szerint), hogy veszélyes vagy biztonságos helyen vagy-e? Ez az a város, ami nem erõltet rád semmit se, ami tegnap még nyugis hely volt, ott lehet holnapra lövöldözés lesz, mert a dealerek, stricik megpróbálják belakni.
A kérdésem hozzátok intézném:
Mitõl NEM JÓ egy város az SA-ban szerepjátékra?  ???
Minden városban - kisvárosban adott minden arra, hogy kijátsz szerepeket, mindent megtalálhattok, mapolás nélkül is. A szerepjátszás legyen kreatív, ne csak a map és a MOD.
IRL se úgy építik a városokat, hogy \"na, itt ellesznek a bûnözõk, ott nyugi lesz, azon a placcon meg kurvákat futtatnak\". A lakosság dönti el, hogy minek mi legyen a funkciója. Alapvetõen külterületeken vannak a prostik, mert sok az autós, kevés a rendõr. De kis megvesztegetéssel befelé is mennek a prostik, sokszor le se kell senkit fizetni, ami veszélyes környék, ott kevesebb a rendõr, így kisebb a kockázat a lebukásra.
Drogot ott árulnak, ahol van erre igény. A gazdagéknál nem fognak dealerek mászkálni, kínálni drogot, mert ott többször látható rendõr, bekamerázott kertek, stb. Ezért a belvárosi kontrolálhatatlanságot és tömeget veszik célba (Keleti PU, Örs, stb), és  a külvárosi, rendõröket nélkülözõ területeket.
Hol fognak bandázni? MINDENHOL! Ahol gazdagok élnek, ott nem, és kész! Oda este, lopni max, de inkább a középosztályhoz! :D Napközben bárhol lehetnek, fõleg a szegényebb területeken, mivel többnyire munkanélküli emberek ezek a leletek. :)
MAffia... Nem kell oda kikötõ... Ez már nem a 30-as évek, rengeteg opció kínálkozik az illegális dolgok szállítására, pl kifutófiúk, stb. Maffiózó az életben nem fog kilónyi kokainnal mászkálni, arra ott vannak a fülesek meg a pribékek. Õket meg mindenhol megtalálod, a szegényeket leszámítva: Oda minek mennének? Gazdag helyen élnek, belvárosban szedik be a pénzeiket, a külterületeken, gyárterületeken meg osszák az okosat.

119
Archívum / Core RPG ~ Éld át a világot másképp | FRISS KÉPEK
« Dátum: 2013. május 18. - 12:17:37 »
Egyik várossal sincs semmi baj RP terén, nagyon rosszul közelítitek meg.
Mindben vannak szegény és gazdag részek, a mapolással sincs semmi para, személy szerint nem si szeretem, ha bármit bemapolnak, minden map úgy jó, ahogy van.
Véleményem, ha már itt tartunk:
LS - A legváltozatosabb, legtechnikásabb térkép, okosan el vannak tagolva a társadalmi rétegeknek a területei, mindenki tudja, hogy hol mire számíthat. Változatos utak, változatos házak, a tömbházak ugyan úgy megvannak, mint a kertesek. Sokak szerint ösztönöz a DM-re, de ez csak a hozzáállással való probléma oka. Benne maradt a játékosokban a single-bõl ismert terület- és bandaharc, ezért mondják-hiszik ezt.
Nekem a személyes kedvencem.
SF - Monoton, unalmas számomra. Itt a gazdag és szegény réteg annyira nem ütközik ki, inkább a középosztály dominál, de azért minden rétegnek megfelelõ terület megtalálható, csupán kisebb mértékben. A sakktábla-szerû elrendezés, a sok tömbház, és a szürkeség elriaszt tõle. Ettõl függetlenül ez is jó RP-re, már miért ne lenne jó? Ami tetszik benne, az a sok kis házak közötti köz.
LV - A belsõ területe maga a fényûzés, a külsõ területek pedig a középosztálybeli, de sokszor csak tippelhetõ réteghez tartozó házakat tartalmazza. Nagyon jó találkozóhelyek vannak benne, a bája a kiismerhetetlenségben lakozik: A külsõ, kertes területeken soha se tudhatod, mint új Karakter (nem, nem mint játékos, hanem a karaktered gondolkozása szerint), hogy veszélyes vagy biztonságos helyen vagy-e? Ez az a város, ami nem erõltet rád semmit se, ami tegnap még nyugis hely volt, ott lehet holnapra lövöldözés lesz, mert a dealerek, stricik megpróbálják belakni.
A kérdésem hozzátok intézném:
Mitõl NEM JÓ egy város az SA-ban szerepjátékra?  ???
Minden városban - kisvárosban adott minden arra, hogy kijátsz szerepeket, mindent megtalálhattok, mapolás nélkül is. A szerepjátszás legyen kreatív, ne csak a map és a MOD.
IRL se úgy építik a városokat, hogy \"na, itt ellesznek a bûnözõk, ott nyugi lesz, azon a placcon meg kurvákat futtatnak\". A lakosság dönti el, hogy minek mi legyen a funkciója. Alapvetõen külterületeken vannak a prostik, mert sok az autós, kevés a rendõr. De kis megvesztegetéssel befelé is mennek a prostik, sokszor le se kell senkit fizetni, ami veszélyes környék, ott kevesebb a rendõr, így kisebb a kockázat a lebukásra.
Drogot ott árulnak, ahol van erre igény. A gazdagéknál nem fognak dealerek mászkálni, kínálni drogot, mert ott többször látható rendõr, bekamerázott kertek, stb. Ezért a belvárosi kontrolálhatatlanságot és tömeget veszik célba (Keleti PU, Örs, stb), és  a külvárosi, rendõröket nélkülözõ területeket.
Hol fognak bandázni? MINDENHOL! Ahol gazdagok élnek, ott nem, és kész! Oda este, lopni max, de inkább a középosztályhoz! :D Napközben bárhol lehetnek, fõleg a szegényebb területeken, mivel többnyire munkanélküli emberek ezek a leletek. :)
MAffia... Nem kell oda kikötõ... Ez már nem a 30-as évek, rengeteg opció kínálkozik az illegális dolgok szállítására, pl kifutófiúk, stb. Maffiózó az életben nem fog kilónyi kokainnal mászkálni, arra ott vannak a fülesek meg a pribékek. Õket meg mindenhol megtalálod, a szegényeket leszámítva: Oda minek mennének? Gazdag helyen élnek, belvárosban szedik be a pénzeiket, a külterületeken, gyárterületeken meg osszák az okosat.

120
Archívum / San Andreas Cops and Robbers (Nemzetközi)
« Dátum: 2013. május 15. - 22:21:11 »
Mindig valami hasonló névvel toltam, de nem vagyok a megjegyzett playerek között, mivel nem írok chatbe, csak nagyon ritkán. Szóval a név nem számít esetemben.
Napokig rendõr voltam, semmi kellemetlent nem tapasztaltam.
Az, hogy meglát egy piros és rám lõ, teljesen elfogadható, hiszen tudja, hogy kergetõzés lesz, igyekszik õ adni az elsõ pofont, megszerezni a kezdeményezést.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 161
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal