Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 85
106
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 18:18:05 »
Köszi, valószínûleg ez volt a hiba. Kibõvítettem az elsõ if-et egy kritériummal, hogy az x nem lehet a saját kocsi. Ment a sok +

107
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 13:35:07 »
Majd valamikor megpróbálom. De engem inkább az érdekelne, hogy az enyém miért nem megy.

108
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 12:24:49 »
Az jogos, de ettõl még nem fog mûködni a parancs.
(mivel a getclosestvehicle a játékos jármûvét adja vissza, ha jármûben ül.)
 
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(kocsi != -1)
return kocsi;

109
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 21:03:00 »
Te hol láttad ezt a részletet?
Épp az, hogy kikötöttem, hogy jármûben legyen, majd elmentettem az ID-jét, hogy késõbb a ciklusban kiköthessem, hogy a kocsi ne lehessen az a kocsi, amiben õ maga ül.

110
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 23:00:47 »
Igazából eléggé furcsa, mert ilyet még nem tapasztaltam.
Egy játékos tapasztalata:
 
Alapból nem kapcsolja rá a V-s autót ugyan úgy azt írja hogy vontató 89 vontatni való 89
De ha odaállunk egy frakciós vagy munka jármûvel, nagyon közel a V-s autóhoz és úgy próbáljuk meg megint felcsatolni akkor sikeresen felcsatolja és azt írja vontató 89 vontatni való 159 (a v-s autó) így már tudunk vontatni…….Olyan mintha valamiért a frakciós jármûvet akarná rácsatolni de mégis a V-st teszi rá :)
De néha van úgy hogy a frakkisat csatolja rá és ilyenkor egybe megy a két jármû mint egy szendvics…..kb ennyi az észrevétel
[/quote]
A V-s autó annyiból különbözik a sima autótól, hogy a hozzá tartozó változóknál lévõ ID változó értéké nem 0. (de ennek nem kéne befolyásoló tényezõnek lennie.)
A frakciójármû pedig annyiból különbözik, hogy létrehozásukkor eltárolom az id-jüket egy tömbben, hogy késõbb hivatkozni tudjak rájuk.

111
Segítségkérés / Vontatás parancs
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 21:30:53 »
Sziasztok!
Régebben nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy a vontatás parancsom miért nem mûködik, pontosabban miért nem mûködik rendeltetés szerûen, és most hosszú szünet után megint el kezdtem rajta gondolkodni, de idáig sikertelenül.
Így gondoltam megosztom veletek, hátha rájöttök a hibára. Elõre is köszönöm a segítséget.
http://pastebin.com/MzeBYQpQ

112
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. szeptember 20. - 21:19:04 »
Már nincs probléma. Streamer frissítés kellett. Vagy frissítettem a gépemen, de a szerveren nem. Valamelyik :D

113
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. szeptember 20. - 19:52:27 »
Sziasztok!
Tudnátok tippeket adni, hogy mit szúrhattam el, hogy az egyik pillanatról a másikra a dynamic objectek nem töltenek be? elõre is köszönöm.

114
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. szeptember 07. - 11:16:05 »
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy a pawn scriptelés mennyiben különbözik az mta-tól? Ha jól emlékszem lua nyelven van, aminak szintén C az alapja.
Elõre is köszi a válaszokat.

115
Segítségkérés / Objectek miatt modban crashel a kliens, külön nem
« Dátum: 2014. szeptember 07. - 09:51:46 »
És nem tudsz valami jó módszert, hogy megtudjam, hogy milyen objectek vannak a környéken? :D Csak mert 3 koordináta szerint elég hosszas lenne meghatározni, és ingame se tudom,mert crashelne.
És egyébként a draw distance lentebb vétele megoldaná a gondot?

116
Segítségkérés / Objectek miatt modban crashel a kliens, külön nem
« Dátum: 2014. szeptember 05. - 09:16:09 »
Sziasztok!
Van egy mapolás, amit ha berakom a szerverbe, akkor minden játékost kicrashel a közelében, de ha külön elindítok egy teszt szervert, akkor ott hibátlanul megjeleníti.
Tudnátok tippeket adni, hogy mi az az eltérés, ami a hibát okozhatja? Elõre is köszönöm
Ui.: Az én tippem az, hogy túl sok object, textúra van a helyen, és a kliens már nem bírja el, de azért kiírtam, hátha valaki tud más hibaforrást is.

117
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 12:14:59 »
Idézetet írta: Sramm date=1409293251\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Anno volt egy szerverhirdetos dolog, nem tudom melyik szerver volt mar, valamelyik nagyobb hirnevu (pdrp,mystic,lt,vagy malibu) tenyleg nem tudom, nem kell egyik szervernek sem ide irni, hogy nem ok voltak, ez mar ugyis lenyegtelen. A lenyeg, hogy egy foadmin jott fel hirdetni, amiert en felmentem beszelni a tulajjal, aki miutan atkuldtem a kepeket megkoszonte es bannolta a foadmint.. Azutan sem lattam soha, pedig mindig neztem. Na ez lenne elvarhato itt is, ha ott egy foadminnal nem kiveteleznek itt egy adminseged jelolttel se kivetelezzenek!
 
Ki mondta, hogy ki az adminsegéd jelölt? :D Nálunk nincs ilyen... Max. kivételes esetben, de a félév alatt ha egyszer volt olyan.

118
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 20:31:44 »
Bármikor megkereshet bárki panasztétellel. Egyaránt a szerver fórumán, vagy ha nincs ott regisztrálva, akkor akár itt PM-ben is.

119
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 18:53:11 »
Azért írtam többesszámban, mert ahogy említettem: nem olvastam végig. És még a szabályzatot sem ismerem annyira, így nem tudom, hogy kinek jár figyelmeztetés, és kinek nem. Csak azt szeretném, hogyha megtisztulna ez a topic.
És megtudhatnám, hogy melyik ép eszû gondolta azt, hogy logikus megfenyegetni egy szerver admin gárdáját azért, mert egy ember, (aki ott játszik a szerveren), elmondta a véleményét? (Aminek semmi köze nincs az admin gárda saját véleményéhez, sõõt: nem tudom, hogy tudta-e, de az admin gárda több emberbõl áll, és mindenkinek saját véleménye van.)

120
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. augusztus 28. - 18:44:45 »
Most ennek a hozzászólásnak mi értelme volt Hörry? Én nem ezt mondtam?
A vita megengedett, de csak is errõl a szerverrõl. Más szerverrõl máshol vitázzanak az emberek.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal