Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
106
Segítségkérés / Harc közben. +timeres textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:49:51 »
ha arra gondolsz hogy csak a fegyveres,autós találat nem leesés meg ezek akkor:
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
//damagedid <- ez akit meglõttek
//playerid <- aki meglõtte
//amount <- mekkora volt a sebzés mértéke
//weaponid <- amivel megsebezték/sebzés ok bõvebben: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons

 
textdraw:
elõször is parancsra beállítod neki, hogy megjelenjen (iPleomax textdraw editort ajánlom, kicsit bonyolult a telepítése, de a legjobb
a z ipleomax mikor fájlba menti(ingame kell pwn fájlba menteni) nem teszi hozzá a ShowPlayerTextdraw/ShowTextdraw-ot)
Arra figyelj, hogy van TD-bõl két fajta van
csak playernek illetve az összes játékosnak meg e jelenítse
Erre van pl a ShowTextDrawForPlayer
és eltüntetésre amit a timer lefutásának végére helyezel:
HideTextDrawForPlayer azt hiszem írj ha nem boldogulsz vele

107
Segítségkérés / Játékos Objectre való lövés kezelése
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:42:50 »
OPSP include-ba nézz bele, pont mai nap böngésztem az include fájlok között azt hiszem abban láttam ezt :D
Ja igen.
Egyébként engem is érdekelne a dolog ;)
ha valamire rájössz szólj még talán bele is vágok veled :3

108
Segítségkérés / RemoveAttachedObjectFromVehicle?
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:38:59 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1375752378\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Igen ezt így csináltam, csak utána úgy érzékeli, hogy még mindig rajta van az az adott dolog.
 
Az se rossz akkor, mondjuk ezt ki kellene próbálnom hogy törlöm és rögtön létrehozom az objectet és az AttachObjectToVehicle használata nélkül is úgy érzékeli mintha rajta lenne, mert akkor az egy újabb samp bug (hiba). :D
 
[/quote]
Véleményem szerint nem samp bug.
Létrehoztunk egy objectet hozzá illesztettük a kocsihoz
Mi az objectet töröljük és nem a kocsiról, szóval logikus, ha újra létrehozod megint rajta lesz. :D

109
Segítségkérés / kapu help
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:36:35 »
A hiba az, hogy nem mozog vagy pontosabban mi? mert amint látom nyitottan vannak lehelyezve igaz?
Egyébként használhatnál zcmd-t. gyorsabb és könnyebb szerntem :D

110
Egy ötlet:
Szerintem stock-al hozhatnál létre egy mentést bár az is laggolhatja, pl parancsok használatánál meg ilyenek
amiket mentsen mondjuk dinibe az szerintem nem laggolja annyira a szervert és amikor kilép a játékos üríti a fájlt és mysql-ba menti
ha viszont csatlakozik kérje le neki h üres e, ha nem(azaz azelõtt crashelt a szerver) akkor tegye hozzá a változóhoz és ha kilép nem crashel normálisan menti :D

111
Segítségkérés / atachobjecttovechile
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:22:55 »
tessék zcmd-vel megcsináltam :)
 

new objectid;
CMD:szirena(playerid, params[])
{
if(!strcmp(params, \"be\"))
{
    objectid = CreateObject(1100, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
       AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bekapcsoltad a szirénát!\");
}
else if(!strcmp(params, \"ki\"))
{
DestroyObject(objectid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Villogo kikapcsolva!\");
}
return 1;
}

112
Segítségkérés / Óra
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:22:04 »
new
clocktime = 600,
clockstr[16];
forward clock();
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"clock\", 1000, 600);
return 1;
}
public clock()
{
format(clockstr, 16, \"%i\", clocktime);
GameTextForAll(clockstr, 1000, 1);
clocktime--;
return 1;
}

113
Segítségkérés / hp le!
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 15:22:43 »
Háát igen én is gondolkoztam, hogy menni fog e leesés stb nél mert nem teszteltem ^^
Szóval akkor:
 

    SetTimer(\"HPle\", 1000, true);   //1 másodpercenként fog lefutni a timer GameModeInit alá
    new HPTIMER_PLR[MAX_PLAYERS];
    forward HPle();
    public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
    {
            new Float:HP[MAX_PLAYERS];
            GetPlayerHealth(playerid, HP[playerid]);
            if(HP[playerid] <= 90.0)
            {
                print(\"sebzést kapott\");
                    HPTIMER_PLR[playerid] = 1;
                print(\"változó = 1\");
            }
            return 1;
    }
    public HPle()
    {
        print(\"lefutott\");
            new Float:HP[MAX_PLAYERS];
            for(new i = 0; i < 10;i++)
            {
                print(\"ciklus elindult\");
                    if(HPTIMER_PLR == 1)
                    {
                        print(\"belépett a nullás idbe\");
                            GetPlayerHealth(i, HP);
                            SetPlayerHealth(i, HP-1);
                        print(\"megváltoztatta a hp-t\");
                    }
            }
            return 1;
    }
    CMD:ellatas(playerid, params[])
    {
            HPTIMER_PLR[playerid] = 0;
            return 1;
    }

 
TESZTELTEM, hibátlan :)
Zsoleszka egyébként nem kötekedés képp. de semmi szükség nem volt arra amit írtál :)

114
Segítségkérés / atachobjecttovechile
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 01:21:47 »
ezt a sort:
 
 new objectid = CreateObject(xy, 0, 0, 0, 0, 0, 0);///xy objetid csak kirekt kiszedtem!

 
parancson kívül hozd létre, pl gamemodeinit

115
Segítségkérés / hp le!
« Dátum: 2013. augusztus 06. - 01:17:59 »
kezdõnek mondanám magam inkább.. :/
Azért volt ott, hogy valaki belekössön...
rájöttem hogy miért nem jó ha minden igaz:
 
SetTimer(\"HPle\", 1000, true);   //1 másodpercenként fog lefutni a timer GameModeInit alá
new HPTIMER_PLR[MAX_PLAYERS];
forward HPle();
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
        new Float:HP[MAX_PLAYERS];
        GetPlayerHealth(damagedid, HP[damagedid]);
        if(HP <= 90)
        {
                HPTIMER_PLR[damagedid] = 1;
        }
        return 1;
}
public HPle()
{
        new Float:HP[MAX_PLAYERS];
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS;i++)
        {
        if(HPTIMER_PLR == 1)
        {
                GetPlayerHealth(HPTIMER_PLR, HP);
                SetPlayerHealth(HPTIMER_PLR, HP-1);
        }
        }
        return 1;
}
CMD:ellatas(playerid, params[])
{
        HPTIMER_PLR[playerid] = 0;
        return 1;
}

 
KÖZBEN ÚJÍTOTTAM

116
Segítségkérés / hp le!
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 20:27:28 »
Sscanf2 szükséges hozzá:
 
SetTimer(\"HPle\", 1000, true);   //1 másodpercenként fog lefutni a timer GameModeInit alá
new HPTIMER_PLR[MAX_PLAYERS];
forward HPle(playerid);
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
new Float:HP[MAX_PLAYERS];
GetPlayerHealth(damagedid, HP[damagedid]);
if(HP[damagedid] <= 90)
{
HPTIMER_PLR[playerid] = 1;
}
return 1;
}
public HPle(playerid)
{
new Float:HP[MAX_PLAYERS];
if(HPTIMER_PLR[playerid] == 1)
{
GetPlayerHealth(HPTIMER_PLR[playerid], HP[playerid]);
SetPlayerHealth(HPTIMER_PLR[playerid], HP[playerid]-1);
}
return 1;
}
CMD:ellatas(playerid, params[])
{
HPTIMER_PLR[playerid] = 0;
return 1;
}

117
Segítségkérés / Fegyver sebzés és élet regenerálódás együtt bugos...
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 16:29:09 »
Ehhez timer se kellene,
Nem tudom jól értelmeztem e.
Azt szeretnéd, ha meglövik azonnal töltõdjön vissza maxra? vagy csak ha nem 100 az élete akkor töltõdjön?:o

118
Segítségkérés / Szédül vagy elõrehajol
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 16:27:30 »
Üdv. fontos lenne
Egy olyan animáció kellene amiben egy helyben szédül vagy elõrehajol, le guggol vagy hasonló!!
Valaki kérlek segítsen fontos lenne :ss :/

119
Segítségkérés / Objectbetöltõ o.O
« Dátum: 2013. július 29. - 22:48:02 »
1. Nem értem mért Skypen beszélitek meg, legalább más is rájönne, hogy mi lehet a gond, ha nekik is ez...
2. Ha átkonvertálja és az alap samp CreateObject-et használja az gyorsabb, pláne ha streamert (CreateDynamicObject) használ..

120
Segítségkérés / animációk
« Dátum: 2013. július 28. - 23:52:19 »
Sziasztok, egy olyan animot nem tud nekem valaki mondani, amiben:
-összedörzsöli a tenyerét
-a jobb karját emeli fel mell magasságba
van nekem egy ilyen ride animation-m
 
ApplyAnimation(playerid,\"BIKED\",\"BIKEd_Back\",4.1,1,1,1,1,1,1);

 
de hiába változtatom a sebességét túl gyorsan úgrál elõre hátre :/
-plusz kellene egy olyan anim ami jobb vagy baloldalról mintha elõvenne valamit (fehyver, sokkoló bármi)
-egy olyan amivel a szíve felõl elõre nyújta a kezét ha esetleg van ^^:D

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal