Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - doboka98
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 67
106
« Dátum: 2014. április 15. - 10:08:05 »
A strcmp összehasonlításra van, neked sscanf kell.
107
« Dátum: 2014. április 15. - 09:32:04 »
Drivert telepítetted? AMD Catalyst fut?
108
« Dátum: 2014. április 15. - 08:37:36 »
Az elõttem szólóknak igazuk van, ilyen esetben célszerûbb a SetSpawnInfo-t használni. (playerid, team, skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo) Ezek a paraméterei, ebben minden megtalálható, amire szükséged van,
109
« Dátum: 2014. április 14. - 22:52:42 »
Hoppá, hoppá! Pedró, csaknem egy alternatív kampányt készítesz a játékhoz?  Esküszöm, ez nekem már vagy egy éve eszembe jutott! Kár, hogy nem nagyon van ilyen szerver..
110
« Dátum: 2014. április 14. - 22:41:15 »
Bocsánat, de a link felépítésébõl is ki lehet szedni, hogy mûködõképes-e  .
111
« Dátum: 2014. április 14. - 22:27:52 »
De ezzel nem kéne mûködjön?
112
« Dátum: 2014. április 14. - 21:53:57 »
Én komolyan mondom, nem értem, hogy miért nem játszik mindenki MTA-t. A SA:MP egy borzasztóan lebutított változata lényegében  . Elõzõben nem is nagyon vannak határok, a fantáziádat kihasználhatod, de nagyon durván, a SA:MP pedig nagyon korlátoz, de amíg itt van a magyar tömeg (javítsatok ki ha tévedek) marad ez  .
113
« Dátum: 2014. április 14. - 21:47:06 »
Sziasztok! A fenti függvényt szeretném használni, de valamiért nem mûködik. Lehet, hogy a dropbox nem jó ehhez, szóval tudnátok adni valami tárhelyet, ami nektek is bevált ehhez?
114
« Dátum: 2014. április 14. - 16:23:52 »
A szervered újraindítod miután berakod a szkriptet?
115
« Dátum: 2014. április 14. - 14:58:33 »
Heló! Szívtam pár órát ezzel, de nem tudok rájönni mi a probléma. OnPlayerConnectnél nekem meg kéne jelenjen egy textdraw, de sehogysem akar, üres a dolog... Textdrawok: Textdraw13 = TextDrawCreate(483.500000, 146.312500, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.000000, 12.030550); TextDrawTextSize(Textdraw13, 170.500000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw13, 1); TextDrawColor(Textdraw13, 0); TextDrawUseBox(Textdraw13, true); TextDrawBoxColor(Textdraw13, 102); TextDrawSetShadow(Textdraw13, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0); TextDrawFont(Textdraw13, 0); Textdraw14 = TextDrawCreate(177.000000, 140.625000, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.000000, 13.443056); TextDrawTextSize(Textdraw14, 169.500000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw14, 1); TextDrawColor(Textdraw14, 0); TextDrawUseBox(Textdraw14, true); TextDrawBoxColor(Textdraw14, -5963521); TextDrawSetShadow(Textdraw14, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0); TextDrawFont(Textdraw14, 0); Textdraw15 = TextDrawCreate(486.000000, 139.437500, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw15, 0.000000, 13.393054); TextDrawTextSize(Textdraw15, 478.500000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw15, 1); TextDrawColor(Textdraw15, 0); TextDrawUseBox(Textdraw15, true); TextDrawBoxColor(Textdraw15, -5963521); TextDrawSetShadow(Textdraw15, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw15, 0); TextDrawFont(Textdraw15, 0); Textdraw16 = TextDrawCreate(466.500000, 163.187500, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw16, 0.000000, -0.256942); TextDrawTextSize(Textdraw16, 182.500000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw16, 1); TextDrawColor(Textdraw16, 0); TextDrawUseBox(Textdraw16, true); TextDrawBoxColor(Textdraw16, -5963521); TextDrawSetShadow(Textdraw16, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw16, 0); TextDrawFont(Textdraw16, 0); Textdraw17 = TextDrawCreate(325.000000, 145.687500, \"Bejelentkezös\"); TextDrawLetterSize(Textdraw17, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw17, 2); TextDrawColor(Textdraw17, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw17, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw17, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw17, 51); TextDrawFont(Textdraw17, 2); TextDrawSetProportional(Textdraw17, 1); Textdraw18 = TextDrawCreate(440.000000, 198.375000, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw18, 0.000000, 2.599997); TextDrawTextSize(Textdraw18, 202.000000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw18, 1); TextDrawColor(Textdraw18, 0); TextDrawUseBox(Textdraw18, true); TextDrawBoxColor(Textdraw18, 102); TextDrawSetShadow(Textdraw18, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw18, 0); TextDrawFont(Textdraw18, 0); Textdraw19 = TextDrawCreate(286.000000, 201.250000, \"password\"); TextDrawLetterSize(Textdraw19, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw19, 1); TextDrawColor(Textdraw19, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw19, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw19, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw19, 51); TextDrawFont(Textdraw19, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw19, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw19, true); Textdraw20 = TextDrawCreate(249.500000, 184.625000, \"Add meg a jelszavad!\"); TextDrawLetterSize(Textdraw20, 0.288998, 1.123126); TextDrawAlignment(Textdraw20, 1); TextDrawColor(Textdraw20, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw20, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw20, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw20, 51); TextDrawFont(Textdraw20, 2); TextDrawSetProportional(Textdraw20, 1); Textdraw21 = TextDrawCreate(325.000000, 145.687500, \"Regisztráció\"); TextDrawLetterSize(Textdraw21, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw21, 2); TextDrawColor(Textdraw21, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw21, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw21, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw21, 51); TextDrawFont(Textdraw21, 2); TextDrawSetProportional(Textdraw21, 1); OnPlayerConnect alatti rész: TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw13); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw14); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw15); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw16); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw17); //bejelentkezes TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw18); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw19); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw20); Nem értem mi a baja, pedig ez nagyon egyszerû dolog  , de valamiért nem mûködik. Valakinek van valami ötlete? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 14. - 15:08:21 )
Megoldottam!
116
« Dátum: 2014. április 14. - 14:39:29 »
Utánanéztem az ORM-nak, meg eleve az R38-as pluginnak (mert olvastam másik topicban, hogy mondtad, hogy könnyebb), de nekem érthetetlenek a dolgok. Jelenleg maradok az R6 pluginnál, elvégre az is jobb, mint a fájlmentés. Szerintem próbálkozhatsz a hivatalos fórumon is.
117
« Dátum: 2014. április 14. - 10:08:59 »
new ido[8]; format(ido, sizeof(ido), \"%i\", vehicletimer) TextDrawSetString(textdraw, ido); TextDrawShowForAll(textdraw);
118
« Dátum: 2014. április 14. - 10:01:05 »
Talán így: #define SPAM_TIME (3) new gPlayerSpamTick[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerText(playerid, text[]) { new TickCount = GetTickCount( ); if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 600 ) ) ) { SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"{FF0000}Ne floodoj várj {33CCFF}3 {FF0000}másodpercet két üzenet közot!\" ); gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( ); return 0; } SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000); gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( ); return 0; }
119
« Dátum: 2014. április 14. - 09:01:22 »
Nem értek az ORM-hoz, de én R6-ban például ezt így oldanám meg: Te megoldásod: orm_addvar_int(JatAd[playerid][ORMSzam], JatAd[playerid][belepve], \"Belepve\"); Enyém: new data[16+1]; mysql_fetch_field_row(data, \"Belepve\"); JatAd[playerid][belepve] = strval(data);
120
« Dátum: 2014. április 13. - 14:12:09 »
Igazából az eredeti ötlet SF + Bayside volt, szóval ahogy nézem marad is  .
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 67
|