Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kriszrap
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 41
106
« Dátum: 2014. április 24. - 22:07:05 »
for(new i1=1; i1 < 7;i1++) { if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == DropInfo[eldobfegyAmmount][0])//ha van márnála olyan ez 1. nek chekoljon { pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]+DropInfo[eldobfegyAmmount][1]; vanhely=i1; printf(\"ha van márnála olyan\"); break; } if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == 0)//üres a hely ez menjen végig 2. jára { for(new i1=1; i1 < 7;i1++) { pInfo[playerid][pWeaponid][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][0]; pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][1]; vanhely=i1; printf(\"második if\"); break; } } }
lehet meg tom csinálni de ma valahogy nem tom:((( new bool:mehetamasikfor=true; for(new i1=1; i1 < 7;i1++) { if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == DropInfo[eldobfegyAmmount][0])//ha van márnála olyan ez 1. nek chekoljon { pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]+DropInfo[eldobfegyAmmount][1]; vanhely=i1; printf(\"ha van márnála olyan\"); mehetamasikfor=false; break; } } if(mehetamasikfor==true) { for(new i1=1; i1 < 7;i1++) { if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == 0)//üres a hely ez menjen végig 2. jára { pInfo[playerid][pWeaponid][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][0]; pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][1]; vanhely=i1; printf(\"második if\"); break; } } }
valahogy így de rövidebben le lehet egyszerûsíteni?? )
107
« Dátum: 2014. április 24. - 21:32:11 »
Sziasztok!! new vanhely=0,query[100]; for(new i = 0; i < sizeof(DropInfo); i++) { if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,DropInfo[eldobfegyPosX],DropInfo[eldobfegyPosY],DropInfo[eldobfegyPosZ])) { if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DropInfo[eldobfegyVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DropInfo[eldobfegyInterior]) { for(new i1=1; i1 < 7;i1++) { if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == DropInfo[eldobfegyAmmount][0])//ha van márnála olyan { pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]+DropInfo[eldobfegyAmmount][1]; vanhely=i1; printf(\"ha van márnála olyan\"); break; } if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == 0)//üres a hely { pInfo[playerid][pWeaponid][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][0]; pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][1]; vanhely=i1; printf(\"második if\"); break; } } if(vanhely == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Sajnos nincs több férõhely nálad!!\"); } break; } }
Ez egy /felvesz fegyver akar lenni Annyi a baj fele hogy elõször le akarom ellenõrizni hogy van e nála olyan fegyver ha igen akkor növelem a löszerét mentem. és egy másikat ha nincs nála olyan fegyver akkor pedig egy üres helyre berakom. csak az a baj ha: (elrakok egy 22 id fegyvert) fegyver: 0 0 lõszer fegyver: 0 0 lõszer fegyver: 22 500 lõszer fegyver: 24 500 lõszer Itt az teljesül hogy ahol üres oda rakja. Hogy tudom akkor megcsinálni hogy ellöb azt chekolja hogy vannála olyan aztutána azt hogy van e nála üres hely?? Rem érthetõ:) Köszönöm elõre is a fáradozást:)
108
« Dátum: 2014. április 23. - 20:25:58 »
ahogy a játékos beül a kocsiba és lejátszasz egy csend hangfáljt. ezzel: PlayAudioStreamForPlayer
109
« Dátum: 2014. április 23. - 20:23:14 »
siker köszönöm zárok:)
110
« Dátum: 2014. április 20. - 09:09:34 »
animkonyvtárnál crashol ( miért ?? tesztelnétek???
111
« Dátum: 2014. április 19. - 21:55:30 »
Szerek.: igy sikerült: if(Elete <= 30) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6); ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1); if(pInfo[playerid][serult] == false) { cmd_me(playerid, \"összeesik\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\"); pInfo[playerid][serult]=true; TogglePlayerControllable(playerid, false); } }
kis off melyik az az anim amikor terdel és fogja a hasát??
112
« Dátum: 2014. április 19. - 21:42:40 »
az elágazások jók:(( mert megkapom az üzenetet meg minden csak anim nincs:(((. akkor meg próbálom tisztítani és úgy. ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
igy is semmi:((
113
« Dátum: 2014. április 19. - 21:30:22 »
Sziasztok! Valamiért a kodóm nem rakja animba:((( public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:Elete; GetPlayerHealth(playerid, Elete); if(Elete <= 30) { if(pInfo[playerid][serult] == false) { cmd_me(playerid, \"összeesik\"); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6); ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\"); pInfo[playerid][serult]=true; TogglePlayerControllable(playerid, false); } } return 1; }
Valamiért ha 30 nál van a hp nem rakja animba:(( Miért?
114
« Dátum: 2014. április 16. - 14:06:47 »
Megoldottam sikerült:)
115
« Dátum: 2014. április 15. - 20:39:22 »
Sziasztok:)) van egy autó 80 L tankal és 100km eszik 10 L (randomba írtam valamit) és ha furikázgatok vele akkor kiszámolja hogy mennyi l bezin van a tankba. Hogy lehet ezt kiszámolni?? És még annyi mikor mentsem el az adatotott (50m , 1km)?? vagy hogy írták meg rpg modokba?? Elõre is köszönöm:)
116
« Dátum: 2014. április 12. - 22:40:08 »
rendben akkor sztem jó lesz innentõl köszönöm:) zárok!!
117
« Dátum: 2014. április 11. - 23:10:43 »
talán segít:http://sa-mp.hu/index.php?topic=9794.0 kicsit körgesle
118
« Dátum: 2014. április 11. - 17:45:44 »
onplayerconnectnél nem nullázok . miért kéne?
119
« Dátum: 2014. április 11. - 14:06:19 »
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(pInfo[playerid][foglalt] == 1) { if(pInfo[playerid][felvesz] == 1 || pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][felvesz] == 1) { new string[500]; if(pInfo[playerid][hivo] == playerid) { format(string,sizeof string,\"A Hivó letette a telefont.\"); SendClientMessage(pInfo[playerid][hivofel], COLOR_YELLOW, string); format(string,sizeof string,\"letetted a telefont.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); KillTimer(AktivHivasTimer[playerid]); pInfo[playerid][foglalt] = 0; // nem foglalt nekem is pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][foglalt] =0; // nem meg neki is pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][felvesz] = 0; // hivofel felveszt nullázuk pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivofel] = -1; pInfo[playerid][hivo] = -1; pInfo[playerid][hivofel] = -1; }else{ // másik fél nem hívó format(string,sizeof string,\"Hívott letette a telefont \"); SendClientMessage(pInfo[playerid][hivo], COLOR_YELLOW, string); format(string,sizeof string,\"letetted a telefont.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); KillTimer(AktivHivasTimer[pInfo[playerid][hivofel]]); pInfo[playerid][foglalt] = 0; // nem foglalt nekem is pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][foglalt] = 0; // nem meg neki is pInfo[playerid][felvesz] = 0; pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivofel] = -1; pInfo[pInfo[playerid][hivofel]][hivo] = -1; } } } if(pInfo[playerid][pWeaponkezbeid] !=0 || pfInfo[playerid][frakciobavan]==0 )// kezében van fegyver és nem vok szolgálatba { new weapons[13][2],query[100]; for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); if(weapons[0] == pInfo[playerid][pWeaponkezbeid]) { pInfo[playerid][pWeaponAmmo][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]] = weapons[1]; break; } } format(query, sizeof(query), \"UPDATE `fegyverek` SET slot%d=\'%d %d\' WHERE jatekosnev=\'%s\'\",pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot],pInfo[playerid][pWeaponid][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]],pInfo[playerid][pWeaponAmmo][pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot]],jatekosnev(playerid)); mysql_query(query); } businessid[playerid] = 0; busy[playerid] = 0; pInfo[playerid][login] = 0; pInfo[playerid][penztarca]=0; pInfo[playerid][skin]=0; pInfo[playerid][gangid]=0; pInfo[playerid][admin]=0; pInfo[playerid][teltulaj]=0; pInfo[playerid][telszam]=0; pInfo[playerid][telegyenleg]=0; pInfo[playerid][hivofel] = -1; pInfo[playerid][hivo] = -1; pInfo[playerid][felvesz] = 0; pInfo[playerid][foglalt] = 0; pfInfo[playerid][frakcioid]= 0; pfInfo[playerid][frakcioszint]=0; pfInfo[playerid][frakciobavan]=0; pfInfo[playerid][frakcioskin] = 0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=0;// ezzel volt igazából baj pBInfo[playerid][bankszamlaszam]=0; pBInfo[playerid][bankosszeg]=0; pInfo[playerid][frakciojarmuben] = -3; pInfo[playerid][pWeaponkezbeid]=0; pInfo[playerid][pWeaponkezbeslot] = 0; return 1; } CMD:kov(playerid,parmas[]) { if(pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]==1)// itt a lényeg { if(pfInfo[playerid][frakcioid] == 1) { pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]+1; if(pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] < sizeof(orfkskin)) { fskinchange(playerid,pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]); }else{ pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]=0; fskinchange(playerid,pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt]); } } } return 1; } format(query, sizeof(query), \"SELECT frakcioid,level,skin FROM `frakcio` WHERE `name` = \'%s\'\",jatekosnev(playerid)); mysql_query(query); mysql_store_result(); mysql_fetch_row(line); if(mysql_num_rows() != 0) { sscanf(line,\"p<|>ddd\",pfInfo[playerid][frakcioid],pfInfo[playerid][frakcioszint],pfInfo[playerid][frakcioskin]); pfInfo[playerid][frakciobavan]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] =0;// itt mondjuk 0 zom de ha itt nem rakom be akkor nem nulláz disconnectnél }else{ pfInfo[playerid][frakcioid]= 0; pfInfo[playerid][frakcioszint]=0; pfInfo[playerid][frakciobavan]=0; pfInfo[playerid][frakcioskin]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalasztoba]=0; pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] =0; // és itt is } mysql_free_result(); lehet ez is kell nektek: fskinchange(playerid,skinsor) { if(pfInfo[playerid][frakcioid] == 1) { pfInfo[playerid][frakcioskinvalaszt] = skinsor; SetPlayerSkin(playerid,orfkskin[skinsor]); SetPlayerFacingAngle( playerid, 90); SetPlayerPos(playerid,1552.745361, -1681.317504, -6.737500); SetPlayerCameraPos(playerid, 1550.152709, -1681.172485, -6.737500); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1550.152709, -1681.172485, -6.737500); TogglePlayerControllable(playerid,0); } return 1; }
Elnézést a sok kódért.
120
« Dátum: 2014. április 10. - 23:02:01 »
Sziasztok!! Találkoztatok olyannal hogy Disconnect a tömböket valamiért nem nullázza le a tömböket?? Nem lehet nagyon elrontani egy ilyen dolgot:D Van ötlet miért??
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 41
|