Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sramm

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 40
106
Isten ments, hogy lámpákra, az nagyon gagyi :D
Hát ha körülnézel a szerverek 90%-án ki van mérve minden kocsira  :weep:

107
Idézetet írta: BoOy date=1399110522\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48032\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Booy, kérlek fejtsd ki nekem, te hogy képzeled el ezt a \"rendszert\"? Ha úgy vesszük irl is csak egy villogó sz*r a kocsi sarkaiban..  ???
 
Csak mondtam hogyha azt írta hogy egyedi lesz, akkor gondolom nem csak 1 v.sz. :D
De akár ha elképzelném lehetne olyan ha a kocsi eleje szét van törve akkor az elsõ 2 index ne villogjon és a hátsó rész is :D
 
[/quote]
Az a baj hogy nincs olyan függvény ami ilyen részletesen kérné ke a dolgokat, illetve minden kocsi máshogy törik, de az ötlet nem rossz  :D

108
Archívum / VineWoodRolePlay Gaming~GF edit~LS
« Dátum: 2014. május 03. - 11:44:19 »
Hát én azt látom, hogy ti gyökeresen kitartotok egy olyan dolog mellett, aminek semmi köze az RP-hez, de még a GF-t is alig súrolja.. Inkább nevezném fantasynak, még kell egy pár ork és hasonlók és tökéletes.
Alapjáraton rossz a fogalmatok az RP-rõl, amit a leírás is nagyon visszaad..
Ajánlom figyelmedbe ezt a leírást: http://sampforum.hu/index.php?topic=23687.0
Illetve ezt: http://sampforum.hu/index.php?topic=42006.0
Nem kell mindenféle korlátozás, IRL sem korlátoz semmi, azt csinálok amit akarok - a saját káromra adott esetben.. Igen, ha akarok akkor bemegyek a parlamentbe és körbepisálom a szent koronát, az más tészta hogy talán be sem jutok, vagy hogy idõközben levágják a farkam az õrök - ez az én bajom, és senki nem tesz érte adminjailba..
Sûrgõsen cseréljetek módot, senki sem kívánja vissza a régi, még ennél is rosszabb GF edit \"rp\" szervereket.

109
Booy, kérlek fejtsd ki nekem, te hogy képzeled el ezt a \"rendszert\"? Ha úgy vesszük irl is csak egy villogó szar a kocsi sarkaiban..  ???

110
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -
« Dátum: 2014. május 03. - 11:12:39 »
Oke de ha publikalsz valamit azt tedd rendbe, legyen igenyes, es arrol szoljon amirol kell neki. Csak egy jo tanacs.

111
Az index rendszer mitol egyedi? Mitol lesz masabb mint barmelyik mas szerveren?

112
Archívum / SF Apocalyps - Survival/RPG
« Dátum: 2014. május 02. - 22:25:59 »
A nemi erõszakot kéne imádni? :D

113
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vehicle Radio (Jármû rádió) BETA
« Dátum: 2014. május 02. - 21:57:12 »
Az alap funkció, PlayAudioStreamForPlayer pozíciós paraméterei alapból tartalmazzák ezt :)

114
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -
« Dátum: 2014. május 02. - 21:29:52 »
Miért mented 5 másodpercenként?  Elég lenne akkor, ha kilép a szerverrõl, vagy ha a crash miatt, akkor is elég 5 percenként, ez így nagyon zabál. És ezek a jármûvek meg mik akarnak lenni? Sehogy sem tudok rájönni sajnos.

115
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vehicle Radio (Jármû rádió) BETA
« Dátum: 2014. május 02. - 21:24:01 »

Sramm\'s Vehicle Radio BETA


 

Miért béta?
Publikálom egyenlõre nagyon béta includem, fõleg arra, hogy valaki tesztelje a mûködését, mert nekem nincs rá módom, és jelentgesse nekem a bugokat, vagy hogy egyáltalán mûködik -e, viszonylag részletes beszámolóval - mit csinál, stb.
Mit is tud?
A lényege annyi, hogy a jármûben aktiválja a rádiót, és azt hallani lehet kívül is, belül is. Ahogy távolodunk egyre halkabb, közvetlen mellette pedig hangosabb.
Funkciók, használat
 
VehicleRadio(vehicleid,link[],bool:turn);

 
Paraméterek:
vehicleid - A jármû ID-je, amelynek a rádióját szeretnénk elindítani.
link[] - A zene/rádió linkje
bool:turn - Rádió be/ki
Példa:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:playtimber(playerid) //mondjuk elindítjuk pitbulltól és keshatól a timbert..
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a vezetõ ülésen.\");
VehicleRadio(GetPlayerVehicleID(playerid),\"http://dl.ttbax.org/Hamid/Music/1392/07/Pitbull%20feat.%20Ke$ha%20-%20Timber%5B128%5D.mp3\",true); //true, azaz bekapcsoljuk. ha már be van kapcsolva, akkor csak sávot vált.
return 1;
}
CMD:stopradio(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a vezetõ ülésen.\");
VehicleRadio(GetPlayerVehicleID(playerid),\"\",false); //false, azaz kikapcsoljuk
return 1;
}

 
Letöltés
(Egyenlõre csak kód formátumban)



#if !defined include_vehicle_radio
#define include_vehicle_radio
#endif
#define RADIO_DISTANCE 40.0
new RadioTimer = -1;
new RadioActive[MAX_PLAYERS][2];
enum RadioEN
{
Float:VRposX,
Float:VRposY,
Float:VRposZ,
mode
};
new VRadio[MAX_VEHICLES][RadioEN];
stock VehicleRadio(vehicleid,link[],bool:turn)
{
if(turn)
{
if(RadioTimer == -1) RadioTimer = SetTimerEx(\"VehicleRadioTimer\",1000,1,\"s[256]\",link);
VRadio[vehicleid][mode] = 1;
GetVehiclePos(vehicleid,VRadio[vehicleid][VRposX],VRadio[vehicleid][VRposY],VRadio[vehicleid][VRposZ]);
}
else
{
VRadio[vehicleid][mode] = 0;
}
return 1;
}
stock GetClosestVehicleEx(playerid,Float:dis = RADIO_DISTANCE)
{   
new Float:distance[2] = 0.0,bool:count;
distance[1] = dis;
new vehicleid;
for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
if(VRadio[mode] == 1)
{
   new Float:pos[3];
   GetVehiclePos(i,pos[0],pos[1],pos[2]);
   distance[0] = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, pos[0],pos[1],pos[2]);
   if(distance[0] < distance[1])
   {
      count = true;
      distance[1] = distance[0];
      vehicleid = i;
   }
}
}
if(distance[1] == dis && count == false) return INVALID_VEHICLE_ID;
return vehicleid;
}
 
forward VehicleRadioTimer(link[]);   
public VehicleRadioTimer(link[])
{
new Float:pos[3];
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(RadioActive[0] == 0)
{
   new v = GetClosestVehicleEx(i);
   if(v != -1)
   {
      GetVehiclePos(v,VRadio[v][VRposX],VRadio[v][VRposY],VRadio[v][VRposZ]);
      PlayAudioStreamForPlayer(i, link, VRadio[v][VRposX],VRadio[v][VRposY],VRadio[v][VRposZ], RADIO_DISTANCE);
      RadioActive[0] = 1;
      RadioActive[1] = v;
   }
}
else
{
   new v = RadioActive[1];
   GetVehiclePos(v,pos[0],pos[1],pos[2]);
   new Float:dis = GetPlayerDistanceFromPoint(i, pos[0],pos[1],pos[2]);
   if(dis > RADIO_DISTANCE)
   {
      StopAudioStreamForPlayer(i);
      RadioActive[0] = 0;
      RadioActive[1] = -1;
   }
}
}
return 1;
}

116
Pluginok és Programok / PAWN Compiler Zeex javításaival
« Dátum: 2014. május 02. - 19:29:37 »
Csak nekem nem sikerül beüzemelni? Ha kicserélem, akkor mindenféle bajok vannak az inc-el (symbol already defined és barátai). Van ennek valami trükkje a felülíráson kívül?
E:
Rájöttem, YSI okozza a problémákat, frissíteni kell az YSI-t 4.0-ra, és a legújabb compilert kell letölteni. ezek után menni fog jól :)

117
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2014. május 02. - 14:43:41 »
Lejárt már hihetetlen rég.

118
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting
« Dátum: 2014. április 30. - 21:12:20 »
Idézetet írta: krook date=1398860208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47746\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amit a játékosokra írtál, az maximum a játékosok 25%-ra igaz, mert a többi RP képtelen.
 
Azert tulzas, egy 70% tuti megvan, akik nem tudnak rpzni hamar kiesnek, mar csak az adminok miatt is. Vannak kezdobbek es jobbak, de senkisem a csucsrol indul.

119
Archívum / NiceRPG | Ahol egy új élet kezdõdik... |
« Dátum: 2014. április 28. - 21:02:35 »
Amennyiben nem várjátok el, hogy felnézzek, tökéletes.

120
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. április 27. - 12:28:13 »
Ha jol emlekszem a kerdes ugy van felteve, hogy lehetsz-e ongyilkos ugy, hogy barmi hasznod valhat belole(kicsit mas megfogalmazasban). Ezt szerintem semmikepp, es irl sem nyersz vele tul sokat, legalabbis szerintem. A valasz mar kevesbe jo, ott nincs rendesen megfogalmazva.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal