Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Segítségkérés / spawnPlayer« Dátum: 2016. augusztus 25. - 22:54:46 »
Szia.
Ír debugba vagy logba bármiféle hibaüzenetet? Amúgy miért nem az alap spawn rendszert használod ami már meg van írva? Robika1 107
Segítségkérés / Textúrázás« Dátum: 2016. augusztus 25. - 04:13:16 »
Szia.
Ezzel a moddal meg tudod nézni a textúrák nevét: shader_tex_names Majd az EngineApplyShaderToWorldTexture funkcióval tudsz rá másik textúrát rakni. Röviden egy képet ráhúzol egy objectre. Robika1 108
Segítségkérés / Setrendszam probléma« Dátum: 2016. augusztus 24. - 18:18:10 »
Csak így a player változóhoz hozzászólva, a thePlayer és a localPlayer (getLocalPlayer() rövidítése, beépített MTA változó) nem ugyanaz. Az egyik szerver-, a másik kliensoldali.
Robika1 109
Segítségkérés / MRD« Dátum: 2016. augusztus 24. - 18:00:49 »
Példa (szerver oldal):
-- element datába mentés SetElementData, GetElementData Az MTA nem tudja kezelni a számokat egy bizonyos nagyság felett, és hatványozva írja ki őket. xy be lett börtönözve 1e+6 percre Robika1 110
Segítségkérés / Mappolás az összes dimenzióban?« Dátum: 2016. augusztus 24. - 02:26:30 »
Én nem keverem, a kérdés az volt, hogy az összes dimenzióban
111
Segítségkérés / Mappolás az összes dimenzióban?« Dátum: 2016. augusztus 23. - 23:33:46 »
Akkor minden dimenzióba egyenként le kell raknod, vagy esetleg scriptbe egy looppal lerakod. Nem tudom mennyire terhelné a szervert ennyi object (65535 darab). Ebből a 2 megoldásból javasolnám a másodikat, nincs annyi map letöltés, és rövidebb programkód szempontjából. Más ötletem nincsen.
112
Segítségkérés / getRealTime« Dátum: 2016. augusztus 23. - 22:04:10 »
Szia.
Ha a szervergépen el van állítva, kérd be kliens oldalról. Gondolom az pontosan jár, ez csak ötlet jellegű. (if used client sided it returns time as set on client\'s computer)[/quote] 113
Segítségkérés / Mappolás az összes dimenzióban?« Dátum: 2016. augusztus 23. - 22:00:39 »
Szia.
A map editorban a garázsod elemeit állítsd másik dimenzióra (amelyikre szeretnéd), vagy magába a map fájlba irkáld át. Robika1 114
Segítségkérés / Ékezetek lekérdezése« Dátum: 2016. augusztus 22. - 18:12:52 »
Szia.
Egy olyan függvénnyel tudok segíteni, ami a stringedből kiszed minden nem alfanumerikus karaktert: string = \"dsááá65/%/{nr_tr\" output: ds65nrtr Robika1 115
Segítségkérés / Modoláshoz parancs« Dátum: 2016. augusztus 12. - 22:31:10 »
Szia.
Ha egyszerűen reloadolni szeretnéd a járműveket, akkor meghívod a replace funkciót egy paranccsal: function replaceskin() -- az admiral egy példa Skint/kocsit kikapcsolni meg a engineRestoreModel-lel tudsz. Illetve van egy rövidebb script is: function replaceskin(file, model) Még azt kihagsúlyoznám, hogy az engineLoadTXD-nek és az engineLoadDFF-nek csak 1 argument kell (a régebbi verziójú MTA-ba kellett ID-t megadni betöltéshez). Robika1 116
Segítségkérés / togglecontrol fire bug« Dátum: 2016. augusztus 11. - 22:50:14 »
Szia.
Tiltsd le a célzást is (aim), és akkor nem tudsz jobb gombbal célozni (ami által majd tudsz rugdosni). Itt van az összes control név: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Control_names toggleControl(thePlayer, \"aim_weapon\", false) Robika1 117
Segítségkérés / Textúra/grafika bug!« Dátum: 2016. augusztus 11. - 22:43:05 »
Szia.
Ha más szerveren jók a textúrák, akkor lehetséges, hogy azon a szerveren van hibásan valami megírva vagy textúrázva. Próbáld meg, hogy kitörlöd a szerver kliens fájljait az MTA-d mappájából, és letöltöd újra. Ha nem működne, akkor nem tudom mi lehet a gond. Robika1 118
Segítségkérés / Színezett outputChatBox« Dátum: 2016. augusztus 11. - 22:35:56 »
Szia.
De igy minden feher, de en azt akarom hogy a [xyz MTA] kék a többi feher, hogy lehetne megoldani?[/quote] 119
Segítségkérés / Jármű törlés« Dátum: 2016. augusztus 08. - 21:37:29 »
Szia.
A wikin a 2. példa egy for do ciklus, ami az összes járművön végigmegy (egy kiválasztott ID szerint) és törli mindegyiket. Egyszerűen destroyElement(vehicle), és a vehicle-be kell valamilyen módon berakni az adott járművet. Ez megoldható getElementDatával, vagy adatbázisból valahogy kikérdezed a járművet. Nem tudom milyen a \"mod környezeted\", látatlanba ennyit tudok segíteni. Példának: A játékos kilép, és akkor törlöd a járműveket. Célszerű ezt is egy for do ciklussal megoldani, és logikai feltételnek azt megadni, hogy ha a jármű az adott játékosé, akkor törölje. Robika1 120
Segítségkérés / MySQL« Dátum: 2016. augusztus 07. - 23:40:58 »handler = mysql_connect(\"hostnevvagyip\", \"dbfelhasznalonev\", \"dbjelszo\", \"adatbazisneve\") Nem tudom milyen az adatbázisod szerkezete, jelen esetben az adatbazisneve adatbázison belül az accounts táblából kérdezed ki a játékos pp-jét felhasználónév alapján. |