Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Robika1

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
106
Segítségkérés / spawnPlayer
« Dátum: 2016. Augusztus 25. - 22:54:46 »
Szia.
Ír debugba vagy logba bármiféle hibaüzenetet? Amúgy miért nem az alap spawn rendszert használod ami már meg van írva? ;D
Robika1

107
Segítségkérés / Textúrázás
« Dátum: 2016. Augusztus 25. - 04:13:16 »
Szia.
Ezzel a moddal meg tudod nézni a textúrák nevét: shader_tex_names
Majd az EngineApplyShaderToWorldTexture funkcióval tudsz rá másik textúrát rakni.
Röviden egy képet ráhúzol egy objectre.
Robika1

108
Segítségkérés / Setrendszam probléma
« Dátum: 2016. Augusztus 24. - 18:18:10 »
Csak így a player változóhoz hozzászólva, a thePlayer és a localPlayer (getLocalPlayer() rövidítése, beépített MTA változó) nem ugyanaz. Az egyik szerver-, a másik kliensoldali.
Robika1

109
Segítségkérés / MRD
« Dátum: 2016. Augusztus 24. - 18:00:49 »
Példa (szerver oldal):
 
-- element datába mentés
penz = 99999
setElementData(thePlayer, \"playermoney\", penz) -- memóriába mentés playermoney címmel
-- kikérés:
penz = getElementData(thePlayer, \"playermoney\")

 
SetElementData, GetElementData
Az MTA nem tudja kezelni a számokat egy bizonyos nagyság felett, és hatványozva írja ki őket.
xy be lett börtönözve 1e+6 percre
Robika1

110
Segítségkérés / Mappolás az összes dimenzióban?
« Dátum: 2016. Augusztus 24. - 02:26:30 »
Én nem keverem, a kérdés az volt, hogy az összes dimenzióban :D

111
Segítségkérés / Mappolás az összes dimenzióban?
« Dátum: 2016. Augusztus 23. - 23:33:46 »
Akkor minden dimenzióba egyenként le kell raknod, vagy esetleg scriptbe egy looppal lerakod. Nem tudom mennyire terhelné a szervert ennyi object (65535 darab). Ebből a 2 megoldásból javasolnám a másodikat, nincs annyi map letöltés, és rövidebb programkód szempontjából. Más ötletem nincsen.

112
Segítségkérés / getRealTime
« Dátum: 2016. Augusztus 23. - 22:04:10 »
Szia.
Ha a szervergépen el van állítva, kérd be kliens oldalról. Gondolom az pontosan jár, ez csak ötlet jellegű.
 
(if used client sided it returns time as set on client\'s computer)[/quote]
Robika1

113
Segítségkérés / Mappolás az összes dimenzióban?
« Dátum: 2016. Augusztus 23. - 22:00:39 »
Szia.
A map editorban a garázsod elemeit állítsd másik dimenzióra (amelyikre szeretnéd), vagy magába a map fájlba irkáld át.
Robika1

114
Segítségkérés / Ékezetek lekérdezése
« Dátum: 2016. Augusztus 22. - 18:12:52 »
Szia.
Egy olyan függvénnyel tudok segíteni, ami a stringedből kiszed minden nem alfanumerikus karaktert:
 
string = \"dsááá65/%/{nr_tr\"
string:gsub(\"[^%w ]\", \"\") -- nem alfanumerikus karakterek kiszűrése

 
output: ds65nrtr
Robika1

115
Segítségkérés / Modoláshoz parancs
« Dátum: 2016. Augusztus 12. - 22:31:10 »
Szia.
Ha egyszerűen reloadolni szeretnéd a járműveket, akkor meghívod a replace funkciót egy paranccsal:
 
function replaceskin() -- az admiral egy példa
txd = engineLoadTXD(\"vehs/admiral.txd\")
engineImportTXD(txd, 445)
dff = engineLoadDFF(\"vehs/admiral.dff\")
engineReplaceModel(dff, 445)
txd = engineLoadTXD(\"vehs/bullet.txd\")
engineImportTXD(txd, 445)
dff = engineLoadDFF(\"vehs/bullet.dff\")
engineReplaceModel(dff, 445)
-- és még a maradék kocsi, és egy scriptbe megtudod írni
-- a legutolsó betöltött skin törlése a memóriából:
txd = nil
dff = nil
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceskin)
addCommandHandler(\"reloadcar\", replaceskin)

 
Skint/kocsit kikapcsolni meg a engineRestoreModel-lel tudsz.
Illetve van egy rövidebb script is:
 
function replaceskin(file, model)
engineImportTXD(engineLoadTXD(\"vehs/\"..file..\".txd\"), model)
engineReplaceModel(engineLoadDFF(\"vehs/\"..file..\".dff\", model), model)
end
replaceskin(\"admiral\", 445)
-- és a többi járművet is ide

 
Még azt kihagsúlyoznám, hogy az engineLoadTXD-nek és az engineLoadDFF-nek csak 1 argument kell (a régebbi verziójú MTA-ba kellett ID-t megadni betöltéshez).
Robika1

116
Segítségkérés / togglecontrol fire bug
« Dátum: 2016. Augusztus 11. - 22:50:14 »
Szia.
Tiltsd le a célzást is (aim), és akkor nem tudsz jobb gombbal célozni (ami által majd tudsz rugdosni).
Itt van az összes control név: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Control_names
 
toggleControl(thePlayer, \"aim_weapon\", false) 

 
Robika1

117
Segítségkérés / Textúra/grafika bug!
« Dátum: 2016. Augusztus 11. - 22:43:05 »
Szia.
Ha más szerveren jók a textúrák, akkor lehetséges, hogy azon a szerveren van hibásan valami megírva vagy textúrázva. Próbáld meg, hogy kitörlöd a szerver kliens fájljait az MTA-d mappájából, és letöltöd újra. Ha nem működne, akkor nem tudom mi lehet a gond.
Robika1

118
Segítségkérés / Színezett outputChatBox
« Dátum: 2016. Augusztus 11. - 22:35:56 »
Szia.
 
De igy minden feher, de en azt akarom hogy a [xyz MTA] kék a többi feher, hogy lehetne megoldani?[/quote]
Ezt próbáld meg:
 
outputChatBox(\"#00007F[XYZ MTA] #FFFFFFTeszt szöveg!\", 255, 255, 255, true) -- kliens
outputChatBox(\"#00007F[XYZ MTA] #FFFFFFTeszt szöveg!\", player, 255, 255, 255, true) -- szerver

 
[XYZ MTA] Teszt szöveg!
A színkódok, a kód utáni szövegrészre lesznek érvényesek, egész addig amíg nem jön egy másik színkód, mert onnantól az lesz érvényes a szöveg többi részére.
Robika1

119
Segítségkérés / Jármű törlés
« Dátum: 2016. Augusztus 08. - 21:37:29 »
Szia.
A wikin a 2. példa egy for do ciklus, ami az összes járművön végigmegy (egy kiválasztott ID szerint) és törli mindegyiket.
Egyszerűen destroyElement(vehicle), és a vehicle-be kell valamilyen módon berakni az adott járművet. Ez megoldható getElementDatával, vagy adatbázisból valahogy kikérdezed a járművet. Nem tudom milyen a \"mod környezeted\", látatlanba ennyit tudok segíteni.
Példának: A játékos kilép, és akkor törlöd a járműveket. Célszerű ezt is egy for do ciklussal megoldani, és logikai feltételnek azt megadni, hogy ha a jármű az adott játékosé, akkor törölje.
Robika1

120
Segítségkérés / MySQL
« Dátum: 2016. Augusztus 07. - 23:40:58 »
handler = mysql_connect(\"hostnevvagyip\", \"dbfelhasznalonev\", \"dbjelszo\", \"adatbazisneve\")
pp = mysql_query(handler, \"SELECT pp FROM accounts WHERE username=\'\"..username..\"\'\")

 
Nem tudom milyen az adatbázisod szerkezete, jelen esetben az adatbazisneve adatbázison belül az accounts táblából kérdezed ki a játékos pp-jét felhasználónév alapján.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal