Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - szabyxxx

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 58
106
Segítségkérés / For \'All\'
« Dátum: 2012. március 23. - 14:11:29 »
És igy használjam?
ShowMessageForAll(\"asd\");
?

107
Segítségkérés / NPC berakás
« Dátum: 2012. március 23. - 14:08:24 »
Sziasztok csináltam egy npc-t de nem értem hogy kell berakni a felvétel megvan az FS megvan amit bekell rakni az npcmodes mappába meghogy csatlakozzon az NPC az is megvan de Nem tudom hogy kell vmit átirni új vmit látrehozni a server cfg-be?? vagy nem tom jó lenne ha elondanátok :D

108
Segítségkérés / For \'All\'
« Dátum: 2012. március 23. - 13:38:27 »
Sziasztok!
Ezt meglehetne oldani ugy, hogy All, Itt van Fl0rian Msg includéja, és ugy szeretném megoldani hogy,
ShowMessageForAll(playerid, \"msg\");           Tehát mindenkinek kiirja
A kód:
[pawn]new Text:UzenetBox[MAX_PLAYERS];
new TDT[MAX_PLAYERS];
stock
ShowMessageForPlayer( playerid, msg[] )
{
    TextDrawHideForPlayer( playerid, UzenetBox[playerid] );
KillTimer( TDT[playerid] );
TextDrawDestroy( UzenetBox[playerid] );
UzenetBox[playerid] = TextDrawCreate(15.000000, 204.000000, \"\");
TextDrawBackgroundColor(UzenetBox[playerid], 255);
TextDrawFont(UzenetBox[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(UzenetBox[playerid], 0.499999, 1.699999);
TextDrawColor(UzenetBox[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(UzenetBox[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(UzenetBox[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(UzenetBox[playerid], 1);
TextDrawUseBox(UzenetBox[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(UzenetBox[playerid], 110);
TextDrawTextSize(UzenetBox[playerid], 153.000000, 0.000000);
TextDrawShowForPlayer( playerid, UzenetBox[playerid] );
TextDrawSetString( UzenetBox[playerid], msg );
TDT[playerid] = SetTimerEx( \"HideTextDraw\", 3000, 0, \"i\", playerid );
}
forward HideTextDraw( playerid );
public
HideTextDraw( playerid )
{[/pawn]       
Elõre is köszönöm,  biztos ért hozzá vki ;)   

109
Segítségkérés / Rossz a streamer?
« Dátum: 2012. március 23. - 12:55:37 »

110
Segítségkérés / Almenüs Dialog
« Dátum: 2012. március 21. - 20:17:30 »
Kössz mind2 õtök nek!!!!! Zárok ment a +!

111
Segítségkérés / Almenüs Dialog
« Dátum: 2012. március 21. - 19:47:33 »
Sziasztok hogy tudom azt megcsinálni hogy Behozok egy Dialogot És mittom én ott van hogy ShotGunok
Rámek arra és átrak egy másik dialog-ba ahol választhatom!
Nekem csak a dialog kell nem kellenek a fegyók!

112
Segítségkérés / Not closed (pedig megvan)
« Dátum: 2012. március 21. - 19:40:07 »
Sziasztok unalmamban elkezdtem csinálni egy Fegyver lekérõ Scriptet és Épp Tesztelni akartam mikor bejött ez az error.
 
D:\\ßa£uYamy\\UWMOD 0.3d-re\\pawno\\teszt.pwn(46) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 25)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Itt a DialogResponse rész hiába Lezártam a script végét... :S
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOGID)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Vegyvertipust\", \"{33aa33}Combat Shotgun           {00ff00}1600$\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
}
 
if(dialogid == DIALOGID+1)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 27, 23);
}
}
}
return 1;
}

 
Akárhogy, Hiába Próbáltam a visszatérés értékét \"0\"-ra igy is próbáltam
 
return 1;
}
return 0;
}

 
De semmi  Várom a válaszokat!
Megoldottam!!  Zárok

113
Segítségkérés / Dini probléma
« Dátum: 2012. március 21. - 14:29:53 »
AZ ölések-nek halálok-nak add meg cfg-be nekem is úgy van és tökéletesen megy.
Fogod Rámész a server.cfg-re másolás be a Scriptfiles-be megnyitod kitörölsz belõle mindent átnevezed És kész ugyanigy a halálnál is és akkor ha átnevezted a scriptbe ezt irod    Nev.cfg

114
Segítségkérés / Pár Kérdés :D:D kérés
« Dátum: 2012. március 21. - 14:22:14 »
#pragma unused ret_memcpy
 
ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_A\",4.0,1,0,0,0,-1);

 
Ezt tudtam:
AddPlayerClass(29,1549.6257,-1355.2527,329.4668,95.3639,0,0,0,0,0,0); // Drifter Skin

115
Segítségkérés / Timer | Fagyasztás
« Dátum: 2012. március 21. - 14:20:24 »
De van 1 TD-m  és Ugy megcsináltam hogy Behozom Connectnél és ReQuestnél eltüntetem és azt szeretném megoldani hogy mikor csatlakozik az egész játék faggyjon le és had lássák kicsit a TD-t és utána bejön minden

116
Segítségkérés / Timer | Fagyasztás
« Dátum: 2012. március 21. - 13:52:21 »
Sziasztok!
Hogy lehetne azt megoldani hogy ha csatlakozok Lefagyassza a játékot 3-4 Mp-re és utána elindul??
Tom Timerrel meglehet de nem értem, Vki konkrét válasz?
elõre is kössz :D

117
Segítségkérés / HELP!!!Run Tie err!
« Dátum: 2012. március 21. - 13:40:24 »
Az asszem akkor van, ha 19-es RunTime....

118
Segítségkérés / 1 warning de nem tom kiszedni
« Dátum: 2012. március 20. - 13:18:57 »
Sztem a mododba van ilyen változó.

119
Segítségkérés / a /radio nem megy
« Dátum: 2012. március 20. - 13:18:17 »
Ragd ki a Dialogot!  És a hozzátartozó DEfinációt is.. tudod
#define ... (érték)
CMD:radio(playerid,params[])
{
.....................................
return 1;
}

120
Segítségkérés / Ladmin4 Score mentés
« Dátum: 2012. március 19. - 19:08:11 »
LoginPlayer(playerid)
{
if(ServerInfo[GiveMoney] == 1) {ResetPlayerMoney(playerid); GivePlayerMoney(playerid, dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"money\") ); }
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",1);
PlayerInfo[playerid][Deaths] = (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"deaths\"));
PlayerInfo[playerid][Kills] = (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"kills\"));
PlayerInfo[playerid][Level] = (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"level\"));
SetPlayerScore(playerid,dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"score\");
        PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
     
}

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 58
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal