Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - GoldTec

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
106
Segítségkérés / Kick és ban indok nem látszódik
« Dátum: 2015. november 20. - 19:46:30 »
Ha csak szimplán beillesztem az a timer-t úgy is fog működni? csak mert azt a kickplayerids cuccot nem látom, hogy hol van :D Kicsit nehezen átlátható a Ladmin számomra :D

107
Segítségkérés / Kick és ban indok nem látszódik
« Dátum: 2015. november 20. - 19:07:12 »
A probléma az, hogy a timer-hez hülye vagyok o.O Egy random üzenetküldőhöz hozzá tudom rakni a time-rt, de ha egy ilyet kell csinálni soha nem működik.

108
Segítségkérés / Kick és ban indok nem látszódik
« Dátum: 2015. november 20. - 18:09:44 »
Sziasztok! A problémám az lenne, hogy ladmin4-et használok és ha valaki kick-elésre vagy banolásra kerül, akkor csak a szerveren lévő többi ember látja az akit banoltam vagy kickeltem, csak annyit lát, hogy server closed the connection. Hogy lehetne ezt megoldani?
A kick parancs
 
dcmd_kick(playerid,params[]) {
        if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
            if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
                    new tmp[256], tmp2[256], Index;             tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
                    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /kick [playerid] [reason]\");
                new player1, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
                        player1 = strval(tmp);
                        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && player1 != playerid && (PlayerInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) {
                                GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));         GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
                                CMDMessageToAdmins(playerid,\"KICK\");
                                if(!strlen(tmp2)) {
                                        format(string,sizeof(string),\"%s -t kidobta %s [indok nélkül] \",playername,adminname); SendClientMessageToAll(grey,string);
                                        SaveToFile(\"KickLog\",string); print(string); return iKick(player1);
                                } else {
                                        SaveToFile(\"KickLog\",string); print(string); return Kick(player1); }
                        } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Játékos nincs csatlakozva vagy magadat akartad, vagy egy nagyobb szintű admint akartál\");
                } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te nem vagy egy elég magas szint hogy használd ezt a parancsot\");
        } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: You must be logged in to use this commands\");
}

 
A ban parancs
 
dcmd_ban(playerid,params[]) {
        if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
                if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 4) {
                    new tmp[256], tmp2[256], Index;             tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
                    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /ban [playerid] [indok]\");
                        if(!strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Ki hagytad az indokot\");
                new player1, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
                        player1 = strval(tmp);
                        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && player1 != playerid && (PlayerInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) {
                                GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername)); GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
                                new year,month,day,hour,minuite,second; getdate(year, month, day); gettime(hour,minuite,second);
                                CMDMessageToAdmins(playerid,\"BAN\");
                                format(string,sizeof(string),\"%s -t kidobta (BANN) %s [indok: %s] [Dátum: %d/%d/%d] [idő: %d:%d]\",playername,adminname,params[2],day,month,year,hour,minuite);
                                SendClientMessageToAll(grey,string);
                                SaveToFile(\"BanLog\",string);
                                print(string);
                                if(udb_Exists(PlayerName2(player1)) && PlayerInfo[player1][LoggedIn] == 1) dUserSetINT(PlayerName2(player1)).(\"banned\",1);
                                format(string,sizeof(string),\"BANN-olta: %s. Indok: %s\", adminname, params[2] );
                                SendClientMessage(player1,0xff0000AA, string); return iBan(player1);
                        } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Játékos nincs csatlakozva vagy magadat akartad, vagy egy nagyobb szintű admint akartál\");
                } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te nem vagy egy elég magas szint hogy használd ezt a parancsot\");
        } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: You must be logged in to use this commands\");
}

 
A válaszokat előre is köszi :)

109
Segítségkérés / ClickOnPlayer callback
« Dátum: 2015. november 19. - 21:21:40 »
Ja de az előbb még %d volt mert az egészet ki ctrl+c, ctrl+v-ztem :D Egyébként így már működik köszi <3

110
Segítségkérés / ClickOnPlayer callback
« Dátum: 2015. november 19. - 21:18:32 »
a %d helyére 71-es számot ír o.O

111
Segítségkérés / ClickOnPlayer callback
« Dátum: 2015. november 19. - 21:13:27 »
Sziasztok! A problémám az lenne, hogy van egy ilyen kódom:
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
GetPlayerName(clickedplayerid, pName, sizeof (pName));
format(string, sizeof(string), \"%s xxx %d-t/et/ot\", pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
return 1;
}

 
A lényege az lenne, hogy a %s-nél a kattintó nevét a %d-nél a kattintott embernek a nevét írja ki. A probléma az, hogy nem írja ki a katintott embernek a nevét. A pawno nem ír errort és működik is rendesen csak annak az embernek a nevét nem írja ki akire kattintottunk. A válaszokat előre is köszi :)

112
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. szeptember 24. - 15:32:33 »
Ha kiszedem akkor lefagy a pwno.

113
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. szeptember 24. - 15:06:52 »
Sziasztok a problémám az lenne, hogy van egy ilyen kódom:
 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
              //====== SAMP Jármű Lehvó 0.3/0.2X =======//
              //========    Készítette: Fedee!    ========//
              //======== Magyarosította/Egyszerűsítette: Mr.M[aa]rK =========//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA
#define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA
#define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA
#define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA
#define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA
#define COLOR_RED 0xEB000FFF
#define COLOR_ROB_SUCCESS 0x00CCFFAA
#define COLOR_ROB_FAILURE 0xCCCCFFAA
#define COLOR_ROB_ERROR 0xFF0000AA
#define COLOR_ALIEN 0x90FF87FF
#define COLOR_SHOOTER 0xFFAC82FF
#define COLOR_WHITE 0xFFFFD5FF
#define PocketMoney 50000
#define INACTIVE_PLAYER_ID 255
#define GIVECASH_DELAY 5000
#define NUMVALUES 4
#define FEHER             0xFFFFFFAA
#define VKEK               0x33CCFFAA
#define COL_WHITE          \"{FFFFFF}\"
#define COL_GREEN          \"{6EF83C}\"
#define COL_RED            \"{F81414}\"
#define COL_YELLOW         \"{F3FF02}\"
#define COLOR_ULTRARED  0xFF0606FF
#define FEHER             0xFFFFFFAA
#define VKEK               0x33CCFFAA
#define COL_WHITE          \"{FFFFFF}\"
#define COL_GREEN          \"{6EF83C}\"
#define COL_RED            \"{F81414}\"
#define COL_YELLOW         \"{F3FF02}\"
 
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    dcmd(respawncars,11,cmdtext);
   dcmd(v,1,cmdtext);
   return 0;
}
dcmd_v(playerid, params[])
{
      new Index;
       new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
      new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
      new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
       if(!strlen(tmp)) return
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /v [modelid/járműnév] [szín1] [szín2]\");
      new car;
      new string[128];
      new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
       car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
      if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármű!\");
      if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
      if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
      new Float:X,Float:Y,Float:Z;
      new Float:Angle,int1;
      new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
      GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
      int1 = GetPlayerInterior(playerid);
      SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
      LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
      PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
      PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
      format(string, sizeof(string), \"Jármű lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
   DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    SpawnedVehicles[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
   for(new i = 0; i < 211; i++)
   {
   if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
   return i + 400;
   }
   return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
   for (new i = 0, j = strlen(string);
   i < j; i++)
   {
   if (string > \'9\' || string < \'0\')
   return 0;
   }
   return 1;
}
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
   for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
   {
      if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
   }
   return 0;
}
dcmd_respawncars(playerid,params[]){
#pragma unused params
   if(!IsPlayerAdminLevel(playerid, 3)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen
   SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, \"Járművek Respawnolva!\");
   DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
   SpawnedVehicles[playerid] = 0;
   for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
   {
      if(!VehicleOccupied(cars))
      {
         SetVehicleToRespawn(cars);
      }
    }
   return 1;
}
strtok(const string[], &index)
{
   new length = strlen(string);
   while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
   {
      index++;
   }
   new offset = index;
   new result[20];
   while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[index - offset] = string[index];
      index++;
   }
   result[index - offset] = EOS;
   return result;
}

 
Ez a teljes kód és ezeket a hibákat dobja ki a pawno:
C:\\Users\\GoldTec\\Desktop\\gt szerver reload\\filterscripts\\spawner.pwn(191) : error 021: symbol already defined: \"strtok\"
C:\\Users\\GoldTec\\Desktop\\gt szerver reload\\filterscripts\\spawner.pwn(206) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.

114
Segítségkérés / Pawno jármű lehívókód hiba
« Dátum: 2015. szeptember 24. - 14:54:52 »
Sziasztok a problémám az lenne, hogy van egy ilyen kódom:
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
              //====== SAMP Jármű Lehvó 0.3/0.2X =======//
              //========    Készítette: Fedee!    ========//
              //======== Magyarosította/Egyszerűsítette: Mr.M[aa]rK =========//
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
#define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA
#define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA
#define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA
#define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA
#define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA
#define COLOR_RED 0xEB000FFF
#define COLOR_ROB_SUCCESS 0x00CCFFAA
#define COLOR_ROB_FAILURE 0xCCCCFFAA
#define COLOR_ROB_ERROR 0xFF0000AA
#define COLOR_ALIEN 0x90FF87FF
#define COLOR_SHOOTER 0xFFAC82FF
#define COLOR_WHITE 0xFFFFD5FF
#define PocketMoney 50000
#define INACTIVE_PLAYER_ID 255
#define GIVECASH_DELAY 5000
#define NUMVALUES 4
#define FEHER             0xFFFFFFAA
#define VKEK               0x33CCFFAA
#define COL_WHITE          \"{FFFFFF}\"
#define COL_GREEN          \"{6EF83C}\"
#define COL_RED            \"{F81414}\"
#define COL_YELLOW         \"{F3FF02}\"
#define COLOR_ULTRARED  0xFF0606FF
#define FEHER             0xFFFFFFAA
#define VKEK               0x33CCFFAA
#define COL_WHITE          \"{FFFFFF}\"
#define COL_GREEN          \"{6EF83C}\"
#define COL_RED            \"{F81414}\"
#define COL_YELLOW         \"{F3FF02}\"
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    dcmd(respawncars,11,cmdtext);
dcmd(v,1,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_v(playerid, params[])
{
   new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
   new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
   new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /v [modelid/járműnév] [szín1] [szín2]\");
   new car;
   new string[128];
   new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
   if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármű!\");
   if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
   if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
   new Float:X,Float:Y,Float:Z;
   new Float:Angle,int1;
   new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
   GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
   int1 = GetPlayerInterior(playerid);
   SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
   LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
   PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
   PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
   format(string, sizeof(string), \"Jármű lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
   return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    SpawnedVehicles[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )

return i + 400;


}


return -1;


}


stock IsNumeric(string[])


{


for (new i = 0, j = strlen(string);


i < j; i++)


{


if (string
> \'9\' || string < \'0\')

return 0;


}


return 1;


}


public VehicleOccupied(vehicleid)


{


for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)


{


   if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;


}


return 0;


}


dcmd_respawncars(playerid,params[]){


 #pragma unused params


if(!IsPlayerAdminLevel(playerid, 3)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen


SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, \"Járművek Respawnolva!\");


DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);


SpawnedVehicles[playerid] = 0;


for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)


{


   if(!VehicleOccupied(cars))


   {


      SetVehicleToRespawn(cars);


   }


    }


return 1;


}


strtok(const string[], &index)


{


new length = strlen(string);


while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))


{


   index++;


}


new offset = index;


new result[20];


while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))


{


   result[index - offset] = string[index];


   index++;


}


result[index - offset] = EOS;


return result;


}


Ez a teljes kód és ezeket a hibákat dobja ki a pawno:


C:\\Users\\GoldTec\\Desktop\\gt szerver reload\\filterscripts\\spawner.pwn(191) : error 021: symbol already defined: \"strtok\"


C:\\Users\\GoldTec\\Desktop\\gt szerver reload\\filterscripts\\spawner.pwn(206) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small


Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

115
Segítségkérés / Kocsi respawn
« Dátum: 2015. szeptember 23. - 15:57:12 »
Ja értem :D Azért köszi :D

116
Segítségkérés / Kocsi respawn
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 14:50:32 »
Micsoda? :D

117
Segítségkérés / Kocsi respawn
« Dátum: 2015. szeptember 21. - 17:11:19 »
Az a gond, hogy nagyon kezdő vagyok és nem igazán értek a pawnohoz így gyakorlatilag kínai voltál :D

118
Segítségkérés / Kocsi respawn
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 19:41:13 »
Sziasztok! Találtam néhány kódot a járművek respawnolására, de az a baj, hogy a lehívott autókat is respawnolja nem pedig eltünteti. Megoldható, hogy a lehívott kocsik eltűnjenek és ne repsawnoljanak?

119
Segítségkérés / ZCDM adminparancshiba
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 18:01:37 »
Köszi imádlak <3

120
Segítségkérés / ZCDM adminparancshiba
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 17:54:00 »
include
a ladminnak egy kiegészítő include-ja

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal