Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Segítségkérés / Kick és ban indok nem látszódik« Dátum: 2015. november 20. - 19:46:30 »
Ha csak szimplán beillesztem az a timer-t úgy is fog működni? csak mert azt a kickplayerids cuccot nem látom, hogy hol van Kicsit nehezen átlátható a Ladmin számomra
107
Segítségkérés / Kick és ban indok nem látszódik« Dátum: 2015. november 20. - 19:07:12 »
A probléma az, hogy a timer-hez hülye vagyok o.O Egy random üzenetküldőhöz hozzá tudom rakni a time-rt, de ha egy ilyet kell csinálni soha nem működik.
108
Segítségkérés / Kick és ban indok nem látszódik« Dátum: 2015. november 20. - 18:09:44 »
Sziasztok! A problémám az lenne, hogy ladmin4-et használok és ha valaki kick-elésre vagy banolásra kerül, akkor csak a szerveren lévő többi ember látja az akit banoltam vagy kickeltem, csak annyit lát, hogy server closed the connection. Hogy lehetne ezt megoldani?
A kick parancs dcmd_kick(playerid,params[]) { A ban parancs dcmd_ban(playerid,params[]) { A válaszokat előre is köszi 109
Segítségkérés / ClickOnPlayer callback« Dátum: 2015. november 19. - 21:21:40 »
Ja de az előbb még %d volt mert az egészet ki ctrl+c, ctrl+v-ztem Egyébként így már működik köszi <3
110
Segítségkérés / ClickOnPlayer callback« Dátum: 2015. november 19. - 21:18:32 »
a %d helyére 71-es számot ír o.O
111
Segítségkérés / ClickOnPlayer callback« Dátum: 2015. november 19. - 21:13:27 »
Sziasztok! A problémám az lenne, hogy van egy ilyen kódom:
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) A lényege az lenne, hogy a %s-nél a kattintó nevét a %d-nél a kattintott embernek a nevét írja ki. A probléma az, hogy nem írja ki a katintott embernek a nevét. A pawno nem ír errort és működik is rendesen csak annak az embernek a nevét nem írja ki akire kattintottunk. A válaszokat előre is köszi 112
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2015. szeptember 24. - 15:32:33 »
Ha kiszedem akkor lefagy a pwno.
113
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2015. szeptember 24. - 15:06:52 »
Sziasztok a problémám az lenne, hogy van egy ilyen kódom:
Ez a teljes kód és ezeket a hibákat dobja ki a pawno: C:\\Users\\GoldTec\\Desktop\\gt szerver reload\\filterscripts\\spawner.pwn(191) : error 021: symbol already defined: \"strtok\" C:\\Users\\GoldTec\\Desktop\\gt szerver reload\\filterscripts\\spawner.pwn(206) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. 114
Segítségkérés / Pawno jármű lehívókód hiba« Dátum: 2015. szeptember 24. - 14:54:52 »
Sziasztok a problémám az lenne, hogy van egy ilyen kódom:
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// //====== SAMP Jármű Lehvó 0.3/0.2X =======// //======== Készítette: Fedee! ========// //======== Magyarosította/Egyszerűsítette: Mr.M[aa]rK =========// //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// #include <a_samp> #include <IsPlayerLAdmin> #define GELTONA 0xFFFF00FF #define BALTA 0xFFFFFFFF #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_PURPLE 0x9900FFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA #define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_KHAKI 0x999900AA #define COLOR_LIME 0x99FF00AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_TURQ 0x00A3C0AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56 #define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349 #define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01 #define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33 #define COLOR_LEMON 0xDDDD2357 #define COLOR_AQUA 0x7CFC00AA #define COLOR_WHITEYELLOW 0xFFE87DAA #define COLOR_BLUEAQUA 0x7E60FFAA #define COLOR_GREENYELLOWWHITE 0xCBFF45AA #define COLOR_DARKBLUE 0x15005EAA #define COLOR_RED 0xEB000FFF #define COLOR_ROB_SUCCESS 0x00CCFFAA #define COLOR_ROB_FAILURE 0xCCCCFFAA #define COLOR_ROB_ERROR 0xFF0000AA #define COLOR_ALIEN 0x90FF87FF #define COLOR_SHOOTER 0xFFAC82FF #define COLOR_WHITE 0xFFFFD5FF #define PocketMoney 50000 #define INACTIVE_PLAYER_ID 255 #define GIVECASH_DELAY 5000 #define NUMVALUES 4 #define FEHER 0xFFFFFFAA #define VKEK 0x33CCFFAA #define COL_WHITE \"{FFFFFF}\" #define COL_GREEN \"{6EF83C}\" #define COL_RED \"{F81414}\" #define COL_YELLOW \"{F3FF02}\" #define COLOR_ULTRARED 0xFF0606FF #define FEHER 0xFFFFFFAA #define VKEK 0x33CCFFAA #define COL_WHITE \"{FFFFFF}\" #define COL_GREEN \"{6EF83C}\" #define COL_RED \"{F81414}\" #define COL_YELLOW \"{F3FF02}\" #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS]; new VehicleNames[212][] = { {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"}, {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"}, {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"}, {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"}, {\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"}, {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"}, {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"}, {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"} }; forward VehicleOccupied(vehicleid); public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(respawncars,11,cmdtext); dcmd(v,1,cmdtext); return 0; } dcmd_v(playerid, params[]) { new Index; new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index); new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index); new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /v [modelid/járműnév] [szín1] [szín2]\"); new car; new string[128]; new colour1, colour2; if(!IsNumeric(tmp)) car = GetVehicleModelIDFromName(tmp); else car = strval(tmp); if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármű!\"); if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2); if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3); if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]); new Float:X,Float:Y,Float:Z; new Float:Angle,int1; new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); int1 = GetPlayerInterior(playerid); SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1); LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1); PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0); PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0); format(string, sizeof(string), \"Jármű lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string); } public OnPlayerDisconnect(playerid) { DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]); SpawnedVehicles[playerid] = 0; return 0; } GetVehicleModelIDFromName(vname[]) { for(new i = 0; i < 211; i++) { if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 ) return i + 400; } return -1; } stock IsNumeric(string[]) { for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++) { if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0; } return 1; } public VehicleOccupied(vehicleid) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1; } return 0; } dcmd_respawncars(playerid,params[]){ #pragma unused params if(!IsPlayerAdminLevel(playerid, 3)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, \"Járművek Respawnolva!\"); DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]); SpawnedVehicles[playerid] = 0; for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++) { if(!VehicleOccupied(cars)) { SetVehicleToRespawn(cars); } } return 1; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } Ez a teljes kód és ezeket a hibákat dobja ki a pawno: C:\\Users\\GoldTec\\Desktop\\gt szerver reload\\filterscripts\\spawner.pwn(191) : error 021: symbol already defined: \"strtok\" C:\\Users\\GoldTec\\Desktop\\gt szerver reload\\filterscripts\\spawner.pwn(206) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. 117
Segítségkérés / Kocsi respawn« Dátum: 2015. szeptember 21. - 17:11:19 »
Az a gond, hogy nagyon kezdő vagyok és nem igazán értek a pawnohoz így gyakorlatilag kínai voltál
118
Segítségkérés / Kocsi respawn« Dátum: 2015. szeptember 20. - 19:41:13 »
Sziasztok! Találtam néhány kódot a járművek respawnolására, de az a baj, hogy a lehívott autókat is respawnolja nem pedig eltünteti. Megoldható, hogy a lehívott kocsik eltűnjenek és ne repsawnoljanak?
119
Segítségkérés / ZCDM adminparancshiba« Dátum: 2015. szeptember 19. - 18:01:37 »
Köszi imádlak <3
120
Segítségkérés / ZCDM adminparancshiba« Dátum: 2015. szeptember 19. - 17:54:00 »
include
a ladminnak egy kiegészítő include-ja |