Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese« Dátum: 2014. június 24. - 00:56:43 »
olyan helyre, ahol..
108
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / 3 Szavas mese« Dátum: 2014. június 23. - 22:42:31 »
aki minden nap...
110
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dumaszoba« Dátum: 2014. június 22. - 21:17:59 »
Sziasztok, gondoltam létrehozom a dumaszobát is, ahol bármiről, bármikor beszélhettek, trágár, mocskolódó, rasszista és a többi szavakat mellőzzétek.
Kinek, hogy telik a nyár? 111
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Grafikai munkák« Dátum: 2014. június 22. - 20:56:27 »
A tieid közül mindegyik nagyon tetszik, jól is néznek ki, meg minden.
112
Általános / Élményeitek« Dátum: 2014. június 22. - 20:30:42 »
Hát az nagyon nagy.
Meg mikor én... 113
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Grafikai munkák« Dátum: 2014. június 22. - 20:28:35 »
Pár Cinema4D-ben készített modell, logó, a fa 2 hónapos, a többi logó egy éve készült:
http://kephost.com/images/2014/06/22/fa.jpg http://kephost.com/images/2014/06/22/night-craft.png http://kephost.com/images/2014/06/22/jatekhost.png http://kephost.com/images/2014/06/22/mchungary.png http://kephost.com/images/2014/06/22/liquid.png 114
Általános / Élményeitek« Dátum: 2014. június 22. - 20:16:43 »
Sziasztok, ide leírhatjátok, hogy milyen élményeitek voltak az eddigi MTA pályafutásotok során, milyen sikereket arattatok szerver terén, és a többi..
115
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Értékeld az előtted hozzászóló avatárját és aláírását« Dátum: 2014. június 22. - 17:18:19 »
7, eléggé jól néz ki, de hiányolom az aláírást.
117
Általános / MTA Scripter videók« Dátum: 2014. június 22. - 17:05:14 »
Az ötlet tökéletes, hisz nem hinném, hogy van ilyen, legalábbis magyar.
118
Modellezés / Object berakás utáni hibák fellépése« Dátum: 2014. június 21. - 22:54:23 »Üdvözlök mindenkit!
A berakott object közben felmerülhet pár hiba, például hogy az objektumunknak csak egyik oldala látszik, másik nem, át tudunk rajta menni, és a többi... Ez esetben elhoztam a gyógymódot, amelyet le is írok.
-Nem látszik az objektum egyik síkjának mind a két oldala? Megoldás: A script részében kapcsoljuk be a \"replace\" funkciót, ezáltal az objektum egy síkjának két oldala látszódni fog. -Az objektumon át tudunk menni, mitől van ez? Megoldás: Az, hogy az objektumon át tudunk menni, vagy sem, beállítható az úgynevezett \"CollEditor\"-ban, vagy egyszerűen egy olyan object helyére rakjuk be az általunk készített objektumot, ami szilárd test, tehát rá tudunk lépni. -Megcsináltam a textúrát az objektumra, de nem jelenik meg MTA-ban, mit csináljak? Megoldás: Az objektumra készített textúrának meg kell jelennie, az esetben nem, ha nem megfelelő képméreteket adtunk meg txd workshop vagy G-TXD esetén. Elfogadott képméretek: 128x128, 256x256, 512x512, 512x1024, 1024x1024 -Az objektum berakása után csak 1/2-e, tehát fele jelenik meg az object-nek, mit tegyek? Megoldás: Az objektum 1/2-e az esetben jelenik csak meg, ha az általunk készített object túl nagy méretűre lett tervezve a modellezőprogramban, tehát csináljuk kisebbre. -Beraktam a textúrát, de villog, és feketeséget tapasztalok, mi a teendő? Megoldás: Ha ezt a jelenséget tapasztaljuk, jobb lesz, ha újra megbirkózunk a berakásával, hisz tapasztaltuk már mi is, és az objektum textúrájának másodszori berakása után megjavult. Figyeljünk oda minden cselekedetünkre, mert lehetséges, hogy scriptbeli probléma van, vagy csak egyszerűen rosszul mentettük le a textúrát. -A modellezőprogramban több objektumon van, de csak egyet enged konvertálni, mit lépjek? Megoldás: Ez esetben jelöljük ki a programban megtalálható összes berakni kívánt objektumot, majd keressük meg a \"Group\" opciót, ezáltal a több elemből álló objektumból egy lesz. -Egy objektumra több textúra? Megoldás: Modellezőprogramunkban rárakjuk az adott elemekre azokat a textúrákat, amelyeket szeretnénk berakni szerverünkbe, elvégzése után létrehozunk egy \"Group\"-ot, ami által eggyé válik a több elem, konvertáljuk, majd txd workshopban vagy G-TXD-ben megnyitjuk az objektumra rárakott textúrákat, elmentjük, majd berakjuk a szerverbe. Hamarosan bővítve... 120
Archívum / Bank rablás« Dátum: 2014. június 21. - 19:54:36 »
Joe nem úgy írta le a dolgokat, mintha mással szeretné megíratni, és ez szerintem egyértelműen kivehető a mondatból.. A \"kérni\" nem feltétlen azt jelenti, hogy más írja meg, mert ha azt szerette volna kifejezni, másképp fogalmazott volna.
Mellesleg community-n biztosan megtalálható, csak keresgélni kell. |