Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Th0mas

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19
106
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. december 06. - 23:34:16 »
Hát,én még ott tartok,hogy a teszt módommal elindítsam a szervert de nem megy. xD
Amúgy ment a +

107
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. december 06. - 23:29:37 »
Húú,videó láttán nekem nagyon bejött.
Mióta tanulsz LUA-t?

108
Általános / Mitől jó egy RP szerver?
« Dátum: 2014. december 04. - 07:23:06 »
Legyen egyedi a mód,jó adminokkal,akik törődnek a playerekkel.

109
Segítségkérés / Mért nem ment?
« Dátum: 2015. július 01. - 17:52:04 »
Megoldva,köszönöm a segítségeket.

110
Segítségkérés / Mért nem ment?
« Dátum: 2015. június 30. - 14:49:50 »
Már regisztrálásnál hiba van,beírom a jelszót utána megint kiírja,hogy regisztrálj és onnantól nem ment.
És igen már megint itt tartunk,hogy gondoljam át az egészet,nagyon remekül esik.

111
Segítségkérés / Mért nem ment?
« Dátum: 2015. június 30. - 14:28:18 »
Sziasztok!
Elkezdtem megírni egy módot de már az első dolognál elakadtam :/ A regisztrációnál és a belépésnél,mi ebbe a hiba?
 
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Belepve[MAX_PLAYERS];
enum JatekosAdatok
{
Szint,
Penz
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok];
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        new file[256];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(file,sizeof(file),\"/accounts/%s.ini\",nev);
        new string[256];
        if(!fexist(file))
        {
                format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\nAdd meg a kívánt jelszavad!\",nev);
                ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",string,\"Kilépés\",\"Regisztráció\");
        }
        else
        {
                format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavad!\",nev);
                ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",string,\"Kilépés\",\"Belép\");
        }
        return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[128];
        format(file,sizeof(file),\"/accounts/%s.ini\",nev);
        if(!fexist(file) && Belepve[playerid] == 1)
        {
        dini_IntSet(file, \"Szint\",JatekosInfo[playerid][szint]);
        dini_IntSet(file, \"Penz\",JatekosInfo[playerid][Penz]);
}
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
Belepve[playerid] = 0;
JatekosInfo[playerid][szint] = 0;
JatekosInfo[playerid][Penz] = 0;
printf(\"%s kilépett!\",nev);
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == regisztracio)
{
   if(response) return Kick(playerid);
   else if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      new string[128];
      format(string, sizeof string, \"Üdv %s\\nKérjük regisztrálj!\\nAdd meg a kívánt jelszavad!\",nev);
      ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",string,\"Kilépés\",\"Regisztráció\");
      return 0;
   }
   new file[128];
   GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
   format(file,sizeof(file),\"/accounts/%s.ini\",nev);
   dini_Create(file);
   dini_IntSet(file, \"Antibug\",0);
   dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
   dini_IntSet(file, \"Szint\",0);
   dini_IntSet(file, \"Penz\",0);
   return 1;
}
if(dialogid == bejelentkezes)
{
   if(response) return Kick(playerid);
   else if(strlen(inputtext) == 0)
   {
   new string[128];
   format(string, sizeof(string), \"Üdv %s\\nKérjük jelentkezz be!\\nÍrd be a jelszavad!\",nev);
   ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",string,\"Kilépés\",\"Belépés\");
   return 0;
   }
   new file[128];
   GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
   format(file,sizeof(file),\"/accounts/%s.ini\",nev);
   if(udb_hash(inputtext) == dini_Int(file, \"Jelszo\"))
   {
   Belepve[playerid] = 1;
   ResetPlayerMoney(playerid);
   JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\");
   JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\");
   }
   else
   {
   SendClientMessage(playerid,-1,\"Hibás jelszó!\");
   printf(\"%s belépése sikertelen volt!\",nev);
   Kick(playerid);
   }
   return 1;
}
return 1;
}

112
Szkript kérések / Textdrawba pénz
« Dátum: 2015. május 30. - 10:58:02 »
És ha pl pontot szeretnék akkor hogy?

113
Szkript kérések / Textdrawba pénz
« Dátum: 2015. május 27. - 18:13:19 »
Sziasztok!
Valaki írna egy példa scriptet,hogy hogy lehetne textdrawba pénzt tenni?
Itt a textdrawom,csak nem tudom hogy kell
 

new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
 
Textdraw1 = TextDrawCreate(641.500000, 425.000000, \"usebox\");
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.000000, 2.340742);
TextDrawTextSize(Textdraw1, -2.000000, 0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw1, 1);
TextDrawColor(Textdraw1, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw1, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw1, 102);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawFont(Textdraw1, 0);
Textdraw2 = TextDrawCreate(0.500000, 422.916687, \"x\");
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Textdraw2, 1);
TextDrawColor(Textdraw2, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 51);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
 
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw2);

114
Segítségkérés / Jármű lekérdezés,ellopás hiba
« Dátum: 2015. május 16. - 16:29:43 »
Igen jó. Ment(ek) a plusz(ok). Zárok

115
Segítségkérés / Jármű lekérdezés,ellopás hiba
« Dátum: 2015. május 16. - 15:26:43 »
Az ellopnál még mindig nem megy tovább a széttéped a vezetékeknél,folyton amikor lefut a timer azt floodolja.

116
Segítségkérés / Jármű lekérdezés,ellopás hiba
« Dátum: 2015. május 16. - 15:01:27 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy hogyan lehet lekérdezni,hogy pl csak akkor mehet a munka ha az 576-ös idjű járműben ülne (random mondtam egy számot)?
Meg egy olyan kérdésem lenne,hogy ebbe mi a hiba?
Folyton floodolja be,hogy széttéped a vezetékeket és csak ezt floodolja..
 
forward lopasido(playerid,part);
public lopasido(playerid,part)
{
if(part == 0)
{
cmd_va(playerid,\"leszedte a műszerfal fedelét...\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezded széttépni a vezetékeket!\");
cmd_va(playerid,\"széttépi a vezetékeket\");
GameTextForPlayer(playerid, \"Szetteped a vezetekeket...\",1000,3);
SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid,1);
}
else if(part == 1)
{
SendClientMessage(playerid,-1, \"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Összekötöd a vezetékeket...\");
cmd_va(playerid,\"összeköti a vezetékeket...\");
SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid,2);
GameTextForPlayer(playerid, \"Osszekotod a vezetekeket...\",1000,3);
}
else if(part == 2)
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Sikeresen elloptad a járművet!\");
    cmd_va(playerid,\"elkötött egy járművet.\");
    motorinditas(playerid);
}
}
CMD:ellop(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new vehicleid;
        GetPlayerVehicleID(vehicleid);
        if(Motor[vehicleid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Már megy a motor..\");
        {
      cmd_va(playerid,\"leszedi a műszerfalat\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezdted leszedni a műszerfalat!\");
      GameTextForPlayer(playerid,\"Elkezted leszedni a muszerfalat!\",1000,3);
       SetTimerEx(\"lopasido\",20000,false,\"p\",playerid);
   }
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Nem vagy járműben..\");
}
return 1;
}

117
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. május 14. - 06:54:45 »
Sziasztok!
Azt hogy lehet megcsinálni,hogy a görgővel ne lehessen fegyvert elővenni hanem csak egy paranccsal?

118
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. május 12. - 07:14:40 »
Sziasztok!
Szeretnék \"alparancsokat\" létrehozni,Flash már párszor segített ebben csak valahogy sohasem sikerül,mindig azt írja ha beírom /parancs pelda1 akkor \"Használat: /parancs [pelda1,pelda2]\" és mindig amikor beírom a használatát adfja ki.
 
CMD:parancs(playerid,params[]) {
        if(sscanf(params, \"s[128]\", params)) return     SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\");
        if(!strcmp(params, \"pelda1\")) {
        }
        else if(!strcmp(params, \"pelda2\")) {
    }
    else SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\");
    return 1;
}

 
Én rontom el vagy most miért nem jó nekem? :/

119
Segítségkérés / Álló NPC létrehozás
« Dátum: 2015. május 10. - 17:03:45 »
Tökéletes,zárom.

120
Segítségkérés / Álló NPC létrehozás
« Dátum: 2015. május 10. - 16:58:19 »
Sziasztok!
Keresgéltem már itt a fórumon ilyen NPC létrehozásos dolgokat de csak olyat ami igazából vagy buszt vezet vagy fut vagy nem tudom mit csinál. Valaki elmondaná,hogy hogy lehet mozdulatlan NPC-t létrehozni?

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal