Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
	
	
		
			 
				Üzenetek - Th0mas
			
		
		
			Oldalak: 1  ... 6 7 [8] 9 10  ... 19 
		 
		
			
				
				
					106 
					
						
						« Dátum: 2014. december 06. - 23:34:16 »
					 
					
					Hát,én még ott tartok,hogy a teszt módommal elindítsam a szervert de nem megy. xD Amúgy ment a +
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					107 
					
						
						« Dátum: 2014. december 06. - 23:29:37 »
					 
					
					Húú,videó láttán nekem nagyon bejött. Mióta tanulsz LUA-t?
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					108 
					
						
						« Dátum: 2014. december 04. - 07:23:06 »
					 
					
					Legyen egyedi a mód,jó adminokkal,akik törődnek a playerekkel.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					109 
					
						
						« Dátum: 2015. július 01. - 17:52:04 »
					 
					
					Megoldva,köszönöm a segítségeket.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					110 
					
						
						« Dátum: 2015. június 30. - 14:49:50 »
					 
					
					Már regisztrálásnál hiba van,beírom a jelszót utána megint kiírja,hogy regisztrálj és onnantól nem ment. És igen már megint itt tartunk,hogy gondoljam át az egészet,nagyon remekül esik.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					111 
					
						
						« Dátum: 2015. június 30. - 14:28:18 »
					 
					
					Sziasztok! Elkezdtem megírni egy módot de már az első dolognál elakadtam :/ A regisztrációnál és a belépésnél,mi ebbe a hiba?  new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new Belepve[MAX_PLAYERS]; enum JatekosAdatok { Szint, Penz } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok];   public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) {         SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);         SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);         SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);         new file[256];         GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));         format(file,sizeof(file),\"/accounts/%s.ini\",nev);         new string[256];         if(!fexist(file))         {                 format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\nAdd meg a kívánt jelszavad!\",nev);                 ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",string,\"Kilépés\",\"Regisztráció\");         }         else         {                 format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavad!\",nev);                 ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",string,\"Kilépés\",\"Belép\");         }         return 1; }   public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128];         format(file,sizeof(file),\"/accounts/%s.ini\",nev);         if(!fexist(file) && Belepve[playerid] == 1)         {         dini_IntSet(file, \"Szint\",JatekosInfo[playerid][szint]);         dini_IntSet(file, \"Penz\",JatekosInfo[playerid][Penz]); } GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); Belepve[playerid] = 0; JatekosInfo[playerid][szint] = 0; JatekosInfo[playerid][Penz] = 0; printf(\"%s kilépett!\",nev); return 1; }   public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == regisztracio) {    if(response) return Kick(playerid);    else if(strlen(inputtext) == 0)    {       new string[128];       format(string, sizeof string, \"Üdv %s\\nKérjük regisztrálj!\\nAdd meg a kívánt jelszavad!\",nev);       ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",string,\"Kilépés\",\"Regisztráció\");       return 0;    }    new file[128];    GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));    format(file,sizeof(file),\"/accounts/%s.ini\",nev);    dini_Create(file);    dini_IntSet(file, \"Antibug\",0);    dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext));    dini_IntSet(file, \"Szint\",0);    dini_IntSet(file, \"Penz\",0);    return 1; } if(dialogid == bejelentkezes) {    if(response) return Kick(playerid);    else if(strlen(inputtext) == 0)    {    new string[128];    format(string, sizeof(string), \"Üdv %s\\nKérjük jelentkezz be!\\nÍrd be a jelszavad!\",nev);    ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",string,\"Kilépés\",\"Belépés\");    return 0;    }    new file[128];    GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));    format(file,sizeof(file),\"/accounts/%s.ini\",nev);    if(udb_hash(inputtext) == dini_Int(file, \"Jelszo\"))    {    Belepve[playerid] = 1;    ResetPlayerMoney(playerid);    JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\");    JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\");    }    else    {    SendClientMessage(playerid,-1,\"Hibás jelszó!\");    printf(\"%s belépése sikertelen volt!\",nev);    Kick(playerid);    }    return 1; } return 1; } 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					112 
					
						
						« Dátum: 2015. május 30. - 10:58:02 »
					 
					
					És ha pl pontot szeretnék akkor hogy?
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					113 
					
						
						« Dátum: 2015. május 27. - 18:13:19 »
					 
					
					Sziasztok! Valaki írna egy példa scriptet,hogy hogy lehetne textdrawba pénzt tenni? Itt a textdrawom,csak nem tudom hogy kell   new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2;   Textdraw1 = TextDrawCreate(641.500000, 425.000000, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.000000, 2.340742); TextDrawTextSize(Textdraw1, -2.000000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw1, 1); TextDrawColor(Textdraw1, 0); TextDrawUseBox(Textdraw1, true); TextDrawBoxColor(Textdraw1, 102); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawFont(Textdraw1, 0); Textdraw2 = TextDrawCreate(0.500000, 422.916687, \"x\"); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw2, 1); TextDrawColor(Textdraw2, -1); TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 51); TextDrawFont(Textdraw2, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);   TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw2); 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					114 
					
						
						« Dátum: 2015. május 16. - 16:29:43 »
					 
					
					Igen jó. Ment(ek) a plusz(ok). Zárok
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					115 
					
						
						« Dátum: 2015. május 16. - 15:26:43 »
					 
					
					Az ellopnál még mindig nem megy tovább a széttéped a vezetékeknél,folyton amikor lefut a timer azt floodolja.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					116 
					
						
						« Dátum: 2015. május 16. - 15:01:27 »
					 
					
					Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,hogy hogyan lehet lekérdezni,hogy pl csak akkor mehet a munka ha az 576-ös idjű járműben ülne (random mondtam egy számot)? Meg egy olyan kérdésem lenne,hogy ebbe mi a hiba? Folyton floodolja be,hogy széttéped a vezetékeket és csak ezt floodolja..  forward lopasido(playerid,part); public lopasido(playerid,part) { if(part == 0) { cmd_va(playerid,\"leszedte a műszerfal fedelét...\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezded széttépni a vezetékeket!\"); cmd_va(playerid,\"széttépi a vezetékeket\"); GameTextForPlayer(playerid, \"Szetteped a vezetekeket...\",1000,3); SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid,1); } else if(part == 1) { SendClientMessage(playerid,-1, \"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Összekötöd a vezetékeket...\"); cmd_va(playerid,\"összeköti a vezetékeket...\"); SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid,2); GameTextForPlayer(playerid, \"Osszekotod a vezetekeket...\",1000,3); } else if(part == 2) {     SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Sikeresen elloptad a járművet!\");     cmd_va(playerid,\"elkötött egy járművet.\");     motorinditas(playerid); } } CMD:ellop(playerid,params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1) {     if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))     {         new vehicleid;         GetPlayerVehicleID(vehicleid);         if(Motor[vehicleid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Már megy a motor..\");         {       cmd_va(playerid,\"leszedi a műszerfalat\");       SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezdted leszedni a műszerfalat!\");       GameTextForPlayer(playerid,\"Elkezted leszedni a muszerfalat!\",1000,3);        SetTimerEx(\"lopasido\",20000,false,\"p\",playerid);    } } else SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Nem vagy járműben..\"); } return 1; } 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					117 
					
						
						« Dátum: 2015. május 14. - 06:54:45 »
					 
					
					Sziasztok! Azt hogy lehet megcsinálni,hogy a görgővel ne lehessen fegyvert elővenni hanem csak egy paranccsal?
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					118 
					
						
						« Dátum: 2015. május 12. - 07:14:40 »
					 
					
					Sziasztok! Szeretnék \"alparancsokat\" létrehozni,Flash már párszor segített ebben csak valahogy sohasem sikerül,mindig azt írja ha beírom /parancs pelda1 akkor \"Használat: /parancs [pelda1,pelda2]\" és mindig amikor beírom a használatát adfja ki.  CMD:parancs(playerid,params[]) {         if(sscanf(params, \"s[128]\", params)) return     SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\");         if(!strcmp(params, \"pelda1\")) {         }         else if(!strcmp(params, \"pelda2\")) {     }     else SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\");     return 1; } Én rontom el vagy most miért nem jó nekem? :/
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					119 
					
						
						« Dátum: 2015. május 10. - 17:03:45 »
					 
					
					Tökéletes,zárom.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					120 
					
						
						« Dátum: 2015. május 10. - 16:58:19 »
					 
					
					Sziasztok! Keresgéltem már itt a fórumon ilyen NPC létrehozásos dolgokat de csak olyat ami igazából vagy buszt vezet vagy fut vagy nem tudom mit csinál. Valaki elmondaná,hogy hogy lehet mozdulatlan NPC-t létrehozni?
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			Oldalak: 1  ... 6 7 [8] 9 10  ... 19 
		 
 
			 |