Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 74
1036
SA-MP: Szerverfejlesztés / XP Rendszer
« Dátum: 2014. április 08. - 11:54:52 »
Jó lett! Kaptál tõlem (is) egy pluszt!
Én még annyit elmondanék, hogy ezt a sok ifet jobb lenne helyettesíteni casekkel, vagy csak simán egy szorzót használni hozzá. Mindjárt írok részleteket.
Elsõ megoldás (switch, case):
 

forward XP_Level(playerid);
public XP_Level(playerid)
{
switch(GetPVarInt(playerid, \"XP\"))
{
case 0..100: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 1);
case 100..250: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 2);
case 250..500: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 3);
case 500..800: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 4);
case 800..1200: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 5);
case 1200..1800: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 6);
case 1800..2500: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 7);
case 2500..3200: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 8);
case 3200..4000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 9);
case 4000..4800: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 10);
case 4800..5900: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 11);
case 5900..7000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 12);
case 7000..9000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 13);
case 9000..11000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 14);
case 11000..13500: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 15);
case 13500..16000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 16);
case 16000..17000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 17);
case 17000..20000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 18);
case 20000..23000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 19);
case 23000..28000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 20);
case 28000..35000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 21);
case 35000..40000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 22);
case 40000..45000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 23);
case 45000..50000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 24);
case 50000..52000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 25);
case 52000..58000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 26);
case 58000..62000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 27);
case 62000..70000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 28);
case 70000..80000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 29);
case 80000..100000: SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 30);
default:/*Ha semelyik nem igaz rá (<0 vagy >100000)*/SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 9999);
}
}

 
Második megoldás (ciklusos):
 

forward XP_Level(playerid);
public XP_Level(playerid)
{
new szinthatar[] =
{0, 100, 250, 500, 800, 1200, 1800, 2500, 3200, 4000, 4800, 5900,
7000, 9000, 11000, 13500, 16000, 17000, 20000, 23000, 28000, 35000,
40000, 45000, 50000, 52000, 58000, 62000, 70000, 80000, 100000};
for(new a = 0; a < sizeof(szinthatar), a++)
{
if(szinthatar[a] <= GetPVarInt(playerid, \"XP\") < szinthatar[a+1]) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", a);
}
}

 
Harmadik megoldás (coming soon, valami misztikus szorzóval lesz megoldva 1-2 sorban):
 

forward XP_Level(playerid);
public XP_Level(playerid)
{
new xplvl = GetPVarInt(playerid, \"xplvl\"), XP = GetPVarInt(playerid, \"XP\"), kelloxp = (floatround(floatsqroot(XP)*xplvl/(XP/12)*XP);
if(XP >= kelloxp) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", xplvl+1);
}

 
... vagy valami hasonló. :D Remélem nem írtam oltári nagy hülyeséget, a vége felé már nagyon bekavarodtam, de azért felteszem, hátha hasznát veszi valaki.
Mindenesetre sok szerencsét, további jó scriptelést(és még 1000 ilyen (kis hasznos) scriptet)! :thumbsup:
U.i.: Helyes code tag:
 
[ c o d e = p a w n ]  [ / c o d e ]

1037
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. április 08. - 10:02:55 »
Pedró, nekem is hasonló problémám van. Beraktam minden fájlt a megfelelõ helyre, nagy örömmel indítottam el, de fekete képernyõ volt csak. Valakinek még volt/van hasonló problémája, aki esetleg meg is is oldotta?  Elég tanácstalan vagyok. :no:
Amúgy ha egyszer sikerülne rábírni, akkor ezen szerintetek futna rendesen?
MTK6589, Cortex A7 négy mag, 1.2GHz
GPU: PowerVR SGX 544MP
RAM: 1G.
Egy tipp, akinek laggolnak a játékok:


Amúgy, mivel az adatai a memóriakártyán vannak, mindenkinek ajánlok egy gyorsabb memóriakártyát. Én erre kb. ott jöttem rá, hogy amikor csinálok 40db sorozatképet, akkor a régi (2+ éves) memóriakártyámmal kell vagy 30 mp mire lementi, az újjal meg csak 5. Gondolom ez is befolyásolja a betöltést. Arról nem is beszélve, mennyivel gyorsabban másolja fel.

1038
Off Telep / törölhetõ :)
« Dátum: 2014. április 07. - 18:30:15 »
A szoftver újratelepítés mellett IMEI csere is kéne, ami illegális. Nagyon.

1039
Igen, bocs, lehagytam egy pontosvesszõt. Az ifeknél mennie kell {} nélkül is, ha csak egy funkció van utána. :) Ha javítod az általam írt sort, akkor milyen hibákat ír?

1040
A kódod kicsit más, mint az enyém..
 
if(strfind(karil, cserkar[0], true) == -1 && strfind(karil, cserkar[2], true) == -1) continue;//774es sor

 
Így?

1041
Pawn kódot használj, légy szíves.
 
[ c o d e = p a w n ] [ / c o d e]

 
[mod]Köszi, hogy szóltál, ezzel semmi baj, de azért hagyd meg kérlek ezt a feladatot a moderátorok számára.[/mod]

1042
Beszélgetés / See(edit) módos szerverek
« Dátum: 2014. április 07. - 16:37:33 »
Most lehet engem (is) lepontozni, de én is gondolkodtam ezem sokat. Én speciel egy kis szenvedéssel át tudnék alakítani egy See modot annyira, hogy azt az életbe fel ne tûnjön senkinek, viszont, azt a modot, átnézni, felfogni, átlátni, megérteni, átdolgozni sokkal többi idõ lenne, mint új modot írni, ezért a SeeModos szerverek 99.9%-a olyan sz.r editelt, amirõl a legtöbben beszélnek ez alatt a kifejezés alatt. Ha a SeeModot átraknád zcmdre, kicserélnéd a dizájnokat, lemagyarítanád a parancsokat, kicserélnéd a MySQL plugint (egy valamire való R38-asra) frissítenéd a szervert, kiszednéd a modból a felesleges, nem frissíthetõ cuccokat, (pl. junkBuster) sz.rok, majd az elõbb elmondott mûveletekbõl adódó bugokat is kijavítanád, új modról beszélnénk. Akkor kezdhetnéd a fejlesztést.
Hidd el, gyorsabb egy új modot írni (MTA-n  :D), és azt fejleszteni. Mivel a Seemod továbbfejlesztése ilyen nehéz nem is fejlesztik tovább --> 1000ugyanolyan szerver.
Szóval érted. Ha annyi mindent sajáttá teszel, akkor minek lopni a modot? :D

1043
Ezt most írtam telefonon, szóval a szokásos módon tuti lesz benne hiba. Valószínûleg valami fatális, párbetûs elírás lesz, de nincs alkalm tesztelni (tényleg). Mindenesetre elküldöm, hadd okuljon a nép. ;D
 

//Függvény
stock EkMenVal(karil[])
{
new cserkar[][][] =
{
{\"Á\", \"A\", \"á\", \"a\"},
{\"É\", \"E\", \"é\", \"e\"},
{\"Í\", \"I\", \"í\", \"i\"},
{\"Ó\", \"O\", \"ó\", \"o\"},
{\"Ú\", \"U\", \"ú\", \"u\"},
{\"Ö\", \"O\", \"ö\", \"o\"},
{\"Ü\", \"U\", \"ü\", \"u\"},
{\"Õ\", \"O\", \"õ\", \"o\"},
{\"Û\", \"U\", \"û\", \"u\"}
};
for(new x = 0; x < sizeof(cserkar), x++)
{
if(strfind(karil, cserkar
  • [0], true) == strfind(karil, cserkar
  • [2], true) == -1) continue;

for(new y = 0; y < sizeof(karil[]), y++)
{
   if(strfind(karil, cserkar
  • [0], true) != -1) karil[y] = cserkar
  • [1]

   else if(strfind(karil, cserkar
  • [2], true) != -1) karil[y] = cserkar
  • [3]

}
}
return karil;
}
//Teszt parancs:
CMD:ekmenval(playerid)
{
new szo[32], uzi[128];
format(szo, sizeof(szo), \"árvíztûrõ-tükörfúrógép\");
format(uzi, sizeof(szo), \"A(z) \"%s\" szó ékezetmentes változata: \"%s\", szo, EkMenVal(szo));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, uzi);
return 1;
}

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

1044
Segítségkérés / Kicking "ip" because they didn\'t logon to the game.
« Dátum: 2014. április 07. - 15:09:16 »
Akkor így mondom: nem returnolsz akár közvetetten is 0-ra? Pl. Visszatérsz a játékos sqlbõl lekért nevével. És ha az üres? Vagy egy FormatMsg, ami 0-val tér vissza egy túl hosszú (hibás) format miatt? Mondjuk te csak jobban tudod mi van a mododban.  :D

1045
Segítségkérés / Ikea Problem 2
« Dátum: 2014. április 07. - 15:06:13 »
Mert mondjuk nincs annyira tervezve, nem teljesen dinamikus? (Tipp)

1046
Segítség / San Andreas.
« Dátum: 2014. április 07. - 13:58:56 »
DirectX 9(!) újratelepítése az SA DVD-jérõl? Tudom, újabb windowson újabb DX van, de hátha. Volt már játék, ami DX5-öt kért, pedig 11-es volt fent, és az 5-ös oldotta meg a problémát.
Emellett közvetlenül az SA telepítési mappájába rakj bele egy új d3dx.dll mellett egy d3dx9_25, 26, 31, 40, 42.dll fájlokat is.
Amit Dfoglalo mondott, nem hülyeség, én is pl. infó órán ezzel oldottam meg a GTA-t.
[letöltés] (igen, 673 megás, mert a hangfájlai ~3.3*10^9 darab 0-sból állnak, és a zip (vagy rar, mittoménmár) ugye pont ezen alapul, hogy a sok egyformát egybeveszi, leegyszerûsíti, a fájlok meg nem hiányoznak belõle).
Singleben ment is, multiban hiányolta a dll fájlokat. Lehet, hogy neked megvannak, csak nem megfelelõen a fájlok, ennek tudható ez be.
Lehet, hogy hülyeség, de nekem rémlik valami a Windows 98/ME kompazibilitási móddal is. Azzal sem megy?
Szintén lehet, hogy hülyeség, de próbáld meg átnevezni a gta_sa.exe fájlodat. (Az efféle \"hülyeségeket\" azért írom le, mert eszembe jutottak, és ezen is múlhat valami.)
Még azt leírnám, hogy sokszor nem válik be semelyik, és akkor nem is gondol rá az ember, hogy lehet, hogy más sorrendben, esetleg egy újraindítást beleiktatva megoldhatná a problémát.
Én még egy videókártya cserét driver újratelepízéet / frissítést/downgradelést megcsinálnék. Megjegyzem, a haverom videókártyája nem ment a legújabb hivatalossal (mert elég régi volt) és a piratebayrõl (!) leszedettel sikerült helyrehoznia a dolgot.
Valaki írta itt, hogy több féle kliens van. Szerintem meg NEM. Csak más-más szerveren vannak fent. Az persze elõfordulhat, hogy az egyik linken egy régebbi/hibás pre-relaset benthagynak.
A fent leírtak bármilyen sorrendben, újraindítást közéjük iktatva nagyon sok próbálkozási lehetõséget, és sok idõt jelentenek. Viszont remélem köztük / a kombinációik között ott rejlik majd valahol a megoldás.

1047
Minecraft / Minecraft PE - Modolás
« Dátum: 2014. április 07. - 13:39:42 »
Bocsi, csak most nézemy hogy tényleg eléggé félrérthetõen sikerült fogalmaznom. A
 
… szinkronban legyen a PC-s verzióval …[/quote]
Azt értettem, hogy a fejlesztésük nem lehet szinkronban, a két platform közötti perifériák közötti nag különbség miatt. Az alapvetõen billentyû + egér használatát is igénylõ programot nehéz megoldani érintõképernyõre, egyik legjobb példa erre többek között a Fallout 3. Azt szinte lehetetlen portolni, az összrs funkciójával legalábbis, hoszen nagyon sok benne a lehetõség, sok a gombkiosztás.
De ezt már leírta EnteR, sokkal lényegretörõbben, mint én. :)

1048
Segítségkérés / HIBA Szerver inditáskor!
« Dátum: 2014. április 07. - 13:10:28 »
Szia! A server.cfg fájlban keresd meg a plugins kezdetû sort, és a pluginok neveit sorban írd be googleba. Gondolom windowst használsz, értelemszerûen a Windowsos (dll) verziót kell leszedned. A pluginokhoz van include is van, amelyikhez külön mappa is. Ha zipben van, akkor vszeg több fájl van hozzá. Lehet, hogy a linuxosat is hozzárakták, vagy, alapból berakták a megfelelõ mappákba, így csak be kell másolnod a dolgokat egyben. Amennyiben csak egy inc és egy dll fájl van, a dll-t a pluginsba, az incet a pawno/include mappádba kell raknod
 Ha nincs ki- és betömörítõprogramod, akkor szedd le az ingyenes 7-zipet. Ha mindezzel megvagy, a pawno mappádban lévõ pawnoval nyisd meg a modod (mert lehet, hogy máshoz van társítva nálad a pwn fájl), és fordítsd le. Ha még így sem menne, nézd meg, minden includeodhoz tartozó plugin megvan, és minden plugin includeja megvan. Vigyázz! Minden pluginhoz tartozik inc, de nem minden inchez kell plugin.
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

1049
Segítségkérés / Kicking "ip" because they didn\'t logon to the game.
« Dátum: 2014. április 06. - 20:29:29 »
Szerintem próbáld meg feltenni valamelyik ingyenes szolgáltatóra ideiglenesen, és ha ott is kifagy akkor elég nagy valószínûséggel a modod a rossz.
U.i.: hivatalos fórumon a szerverfrissítésre, sscanf pluginra és egy esetleges végtelen loopra gyanakodnak.
Nem csináltál hasonlót mostanában?
Én meg még azt nézném meg, nem returnolsz-e 0-ra OnPlayerConnectnél. Pl. valamiért rossz SendClientMessage, ami 0-val tér vissza, vagy valami. Próbáld meg azt az egész részt kikommentezni.

1050
Segítségkérés / Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Dátum: 2014. április 05. - 08:07:05 »
ZyZu: szímodban is megoldották valahogy.
Nem biztos, hogy jó, de leírom:
Valami változófélében tárold, milyen fegyvert vett éppen elõ.
Pl. Mod tetejére:
 

enum eJatekosAdat
{
JelenFegyver,
}
new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][eJatekosAdat];

 
Majd OnPlayerUpdatenél, vagy egy timeren:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) != JatekosAdat[playerid][JelenFegyver])
    {
        SetPlayerArmedWeapon(playerid, JatekosAdat[playerid][JelenFegyver]);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Használd a /fegyver-t elrakásra/elõvételre.\");
    }
    return 1;
}

 
Ezzel eddig így nem tud semmit használni. Kéne egy parancs.
 

CMD:fegyver(playerid, params[])
{
new BeirtDolog[16], BeirtFegyver;
if(!sscanf(params, \"s[16]i\", BeirtDolog, BeirtFegyver))
{
    if(!strcmp(\"elõvesz\", BeirtDolog) || !strcmp(\"e\", BeirtDolog))
    {
       JatekosAdat[playerid][JelenFegyver] = BeirtFegyver;
    }
}
return 1;
}

 
Ez így elég fapados, ki lehetne íratni, hogy elõvettél egy fegyvert, lehetne hozzáadni /fegyver elrakot is, stb. Plusz, OPU-nél csak akkor frissítse, ha a kezében lévõ fegyver nem egyenlõ a változóval, plusz akkor írja is ki, hogy a /fegyvert használja elrakásra/elõvételre, stb..
De ez már így mûködhet.
Edit: kibõvítettem egy kis kiírással.

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal