Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 126
1036
Szkript kérések / /kokain
« Dátum: 2012. május 15. - 19:29:16 »
Idézetet írta: Vanduska date=1337100022\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megoldhato lenne még ebben hogy ha sziv akkor adjon egy kis hp t neki meg ezt az animot rakja be mint ha belenne szivva
ApplyAnimation(playerid, \"GANGS\", \"drnkbr_prtl_F\", 4.000000, 0, 1, 1, 1, -1); köszönöm elöre is
 
Tessék, de javaslom a PVar használatát, ebben az esetben, ha akarod, hogy megírjam abban a formában, akkor szólj:
 

#include <  a_samp  >
#include <  zcmd    >
#include <  sscanf2 >
 
new   // Globális változók
  kokain[ 16 ],
  kiszorva[ MAX_PLAYERS ],
  kartya[ MAX_PLAYERS ],
  felszivva[ MAX_PLAYERS ];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        kiszorva[playerid] = 0;
        kartya[playerid] = 0;
        return true;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        kiszorva[playerid] = 0;
        kartya[playerid] = 0;
        return true;
}
CMD:kokain(playerid, params[])
{
        if(sscanf(params, \"s[16]\", kokain)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /kokain [kártya/kiszór/felszív]\");
        if(!strcmp(kokain, \"kártya\", true) || !strcmp(kokain, \"kartya\", true))
        {
                if(kartya[playerid] == 0)
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Elõvetted a kártyát!\");
                        kartya[playerid] = 1;
                }
                else
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Már elõvettél egy kártyát!\");
                }
        }
        else if(!strcmp(kokain, \"kiszór\", true) || !strcmp(kokain, \"kiszor\", true))
        {
                if(kartya[playerid] == 1)
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Kiszórtad a kártyára a kokaint!\");
                        kiszorva[playerid] = 1;
                        kartya[playerid] = 0;
                }
                else
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs elõvéve kártya!\");
                }
        }
        else if(!strcmp(kokain, \"felszív\", true) || !strcmp(kokain, \"felsziv\", true))
        {
                if(kiszorva[playerid] == 0)
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Felszívtad a kokaint!\");
                        felszivva[playerid] = 1;
                        kiszorva[playerid] = 0;
                        kartya[playerid] = 0;
                       
                        SetPlayerHealth( playerid, 50 ); // Kis életerõt adunk neki
                        ApplyAnimation( playerid, \" GANGS \", \" drnkbr_prtl_F \", 4.000000, 0, 1, 1, 1, -1 ); // Animáció
                }
                else
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem szórtad ki a kokaint a kártyára!\");
                }
        }
        return true;
}

1037
Segítségkérés / Öléskor a "score" 1-el nöljön...
« Dátum: 2012. május 15. - 19:15:40 »
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason )
{
     if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) //Ha a gyilkos nem érvénytelen ID
     {
          SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) +1 );
     }
     SetPlayerScore( playerid, GetPlayerScore( playerid ) -1 );
     return 1;
}

1038
Archívum / [HuN]..::||<The Big World Stunt Szerver v1.x>||::..
« Dátum: 2012. május 15. - 07:28:43 »
A szerver ismét elérhetõ, elnézést a leállásért! Az újjítások egy kicsit eltolódnak, de lesznek. ;) Jó Játékot!
E.:
Egy kis újjítás /ghost parancs, Freeway motoron lehet használni, és lángcsóvákat teszt a motorra stb..., meg ballon, indítása /goballon, MySql-es Reg Rendszer ( R7 Pluginra áttáve )
A szerver átállt 0.3e-re! :)

1039
Segítségkérés / Nem értem.... Admin szoli gondok
« Dátum: 2012. május 14. - 16:07:25 »
Az IsPlayerAdmin( ... ) függvény nem zavar ott semmit...
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_RED 0xff0000AA
new
       Text3D: asz,
       string[ 128 ],
       neve[ MAX_PLAYER_NAME ];
CMD:adminbelep( playerid, params[] )
{
       if ( IsPlayerAdmin( playerid ) )
       {
                SetPlayerSkin( playerid, 217 );
                asz = Create3DTextLabel( \" Admin Szolgálatban \",  COLOR_RED , 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0 );
                Attach3DTextLabelToPlayer( asz, playerid, 0.0, 0.0, 0.4 );
                GetPlayerName( playerid, neve, sizeof( neve ) );
                SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"-------------------------------\" );
                format( string, sizeof( string ),  \"Admin %s szolgálatba lépett!\", neve );
                SendClientMessageToAll( COLOR_RED,string );
                SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"-------------------------------\" );
       }
       return 1;
}

1040
Segítségkérés / MSVCR100.dll
« Dátum: 2012. május 13. - 21:32:53 »
Ezt letöltöd : http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr100
Kicsomagolod, és a .dll-t berakod a szervered mappájába!

1041
Segítségkérés / /chatcolor parancs
« Dátum: 2012. május 13. - 18:56:28 »
Idézetet írta: FastFurious date=1336927983\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21424\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
       
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ne hirdess te fogyatékos buzi gyerek!\" );
   

 
itt még nincs benne
 
  Ez befigyel. :D

1042
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. május 13. - 18:15:59 »

1043
Segítségkérés / Pozició mentõ hiba
« Dátum: 2012. május 13. - 17:37:23 »
Az általam vélt fölösleges dolgokat kivettem, majd rakd vissza. Így próbáld meg:
 

#include <   a_samp   >
#include <   dini     >
new
      file[ 60 ],
      name[ MAX_PLAYER_NAME ];
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
        new
                 Float:fPos[ 3 ];
        GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
        GetPlayerName( playerid, name, MAX_PLAYER_NAME );
        format( file, sizeof( file ), \"pos/%s.ini\", name );
        if( !dini_Exists( file ) )
        {
          dini_Create( file );
          dini_FloatSet(file, \"KooX\", fPos[ 0 ] );
          dini_FloatSet(file, \"KooY\", fPos[ 1 ] );
          dini_FloatSet(file, \"KooZ\", fPos[ 2 ] );
        }
        else
        {
          dini_FloatSet(file, \"KooX\", fPos[ 0 ] );
          dini_FloatSet(file, \"KooY\", fPos[ 1 ] );
          dini_FloatSet(file, \"KooZ\", fPos[ 2 ] );
        }
        return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
        new
                 Float:fPos[ 3 ];
        GetPlayerName( playerid, name, MAX_PLAYER_NAME );
        format( file, sizeof( file ), \"pos/%s.ini\", name );
        if( dini_Exists( file ) )
        {
           fPos[ 0 ] = dini_Float( file, \"KooX\" );
           fPos[ 1 ] = dini_Float( file, \"KooY\" );
           fPos[ 2 ] = dini_Float( file, \"KooZ\" );
           SetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
        }
        else
        {
           SetPlayerPos( playerid, -1408.2825,2654.6626,55.6875) ;
        }
        return 1;
}

1044
Segítségkérés / Inti késleltetés
« Dátum: 2012. május 13. - 17:08:59 »
if( GetPlayerInterior( playerid ) == 1 ) // 1-et Átírhatod más interiorra
{
     TogglePlayerControllable( playerid, 0 );
     SetTimerEx( \" Finish \", 3000, false, \" i \", playerid );
}
forward Finish( playerid );
public Finish( playerid )
{
      TogglePlayerControllable( playerid, 1 );
}

1045
Fúúh, kurta. :D Kurva jól megcsináltad a 2.0 verziót. :O Gratula, szép munka lett! Használni fogom ezerrel. ;)

1046
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. május 13. - 12:31:11 »
Így próbáld meg, és ha jó( bár lehet nem ), akkor ez alapján csináld!
 
public OnPlayerUpdate( playerid )
{
   if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) return 0;
   return 1;
}

1047
Segítségkérés / Pénz mentés
« Dátum: 2012. május 13. - 11:57:28 »

#include <  a_samp  >
#include <  dini    >
new
        name[ MAX_PLAYER_NAME ],
        file[ 128 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
    GetPlayerName( playerid, name, MAX_PLAYER_NAME );
    format( file, sizeof( file ), \"Pénz/%s.ini\", name );
    if( !dini_Exists( file ) )
    {
        dini_Create( file );
        dini_IntSet( file, \"Pénze\", 0 );
    }
    else GivePlayerMoney( playerid, dini_Int( file, \"Pénz\" ) );
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
    GetPlayerName( playerid, name, MAX_PLAYER_NAME );
    format( file, sizeof( file ), \"Pénz/%s.ini\", name );
    dini_IntSet( file, \"Pénze\", GetPlayerMoney( playerid ) );
    return 1;
}

1048
Segítségkérés / x/30 an vagyunk a szeron
« Dátum: 2012. május 13. - 07:26:53 »
new Text: mps;
new pCount = 0;
new maxplayers[ 128 ];
public OnGameModeInit()
{
        mps = TextDrawCreate(93.000000, 421.000000, \"Jatekosok x / 30\");
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
    format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount );
    TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
    TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
    TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
    return 1;
}
public OnPlayerDisConnect( playerid, reason )
{
    for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
    format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount );
    TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
    TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
    TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
     return 1;
}

1049
Segítségkérés / Setplayer(pénz)
« Dátum: 2012. május 12. - 19:14:21 »
GivePlayerMoney( playerid, 1000 );

1050
Segítségkérés / Mutatványoknál ad pénzt
« Dátum: 2012. május 12. - 15:41:06 »
Kikapcsolás: 
 EnableStuntBonusForAll( 0 );

 
Bekapcsolás:
 EnableStuntBonusForAll( 1 );

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal