Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1036
Segítségkérés / Ha berakok egy modellt,mindenki azt a modellt látja« Dátum: 2011. december 27. - 17:10:12 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=273563
Csak itt az a probléma, hogy ez csak azoknak megy, akik letöltik hozzá a klienset. 1037
Segítségkérés / Két kérdés (változó és parancsfeldolgozó)« Dátum: 2011. december 27. - 17:07:56 »
ZCMD az egszerûbb.
YCMD-ben sokkal több a lehetõséged. Ha nem használod ki YCMD-nek a lehetõségeit, akkor nyugodtan maradhatsz a ZCMD mellett. Sebességben kb. egyforma, YCMD valamivel gyorsabbnak bizonyult, de tényleg csak semmi külömbség. Játékos változó tárolására szerintem rendes változót használj. Ha az érték 0 és 255 között van, akkor char tömböket. Ha pedig csak logikai változót akarsz tárolni, akkor bit flag-al old meg. Ez a megoldás sokkal praktikusabb, mint a PVar, mert a PVar-t ha beállítod, rögtön le foglal neked 4bájt memórit. Ha pedig csak egy char tömböt használsz, akkor csak MAX_PLAYERS bájtot fog lefoglalni. Ha pedig bit flaggal megoldod, akkor tudsz egy változóban 32db hamis/igaz értéket tárolni. Ez így bele fog férni 4 bátjba, ha ezt PVar-al csinálnád, akkor 32 * 4bájt kéne rá. A PVar pedig jóval lassúbb, mint a sima változó. Szóval én nem ajánlom a PVar-t, csak az olyan helyekre, ahol összeköttetésben van a FilterScript és a Játékmód. 1038
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin« Dátum: 2011. december 27. - 17:02:41 »
Én akkor arra tippelek, hogy valamilyen filterscritpet tölt be. Mondjuk az object scriptet.
Próbáld meg a filterscripteket a -d3 flag nélkül átfordítani, és csak a módot a -d3 flaggal. Hátha segít. Nekem az object scriptel csinált hasonlót. 1039
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin« Dátum: 2011. december 27. - 13:11:57 »Idézetet írta: hegdavid95 date=1324920465\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9215\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic valaki nem irná le részletesen hogy kell ezt beüzemelni mer én nem vágom.. csináltam pawno mappába egy pawn.cfg-t abba beleirtam hogy -d3Pedig most írtad le, hogy hogyan kell Nézd meg a crashdetect.log-ot, hogy mit ír benne. A fájlokat meg nem a szervermappába kell, hanem a plugins mappába kell a .dll/.so-t is meg azt a másik fájlot, ami hozzá van, azt is oda. 1040
Segítségkérés / Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget« Dátum: 2011. december 26. - 14:19:15 »
SA-MP Bug.
Ha kocsiban halsz meg, ez akkor történik. Egyébként meg akkor is ez történik, amikor a SpawnPlayer()-t kocsiban használod. 1041
Segítségkérés / Move object Forgatása« Dátum: 2011. december 26. - 14:16:34 »
Ottvan mögötte a forgás paraméter.
Beírsz oda egy számot, hogy melyik tengelyen hány fokban forduljon. Ha nem tudod, hogy melyiken akarod forgatni, akkor a mapeditorral elforgatod, és forgásnak beírod arra a kiválasztott forgás tengelyre azt a fokot, amennyire a map editor elforgatta. Ügyelj arra, hogy ha Z-n forgatta, akkor ne X-hez írd, így tovább! 1042
Segítségkérés / 0.3D kapu bug« Dátum: 2011. december 25. - 21:54:13 »
Ha streamer plugint használsz, akkor frissítsd a legújabbra, ha nem azt, akkor pedig használd azt. http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Ezenkívül újítsd fel a SAMP függvénykönyvtáraid. 1043
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2011. december 25. - 15:32:28 »
sscanf 0.3d: http://dl.dropbox.com/u/21683085/sscanf-0.3d.rar
sscanf 0.3d R2 (500p & 800p version): http://www.mediafire.com/?bfp2h0d4231jjdr 1044
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2011. december 21. - 17:31:26 »
Háát a SetPlayerGravity az nagyon érdekes egy dolog.
Ma kb. 2 órán keresztül keresgettem a címeket és még mindig fagy. Fogok kicsit túrni még a SA-MP forráskódban, hátha találok valamit. Na de most itt nem nagyon tudom, hogy melyik cím a rossz, mert itt egybefügg mind az öt. Vagy lehet, hogy a struktúra változott és azzal én semmit nem tudok kezdeni, mert fogalmam sincs, hogy hogyan kell azt.
A következõ funkció kerül meghívásra, és ebben a GetPlayer()-nél fagy ki.
1045
Segítségkérés / Szám kiírása« Dátum: 2011. december 20. - 22:48:30 »
Berakod az includet, ott le van írva minden, ehhez nem kell nagy angol tudás, és aztán a módba:
[pawn]printf(FormatNumber(486433));[/pawn] 1047
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2011. december 19. - 16:22:59 »
Nincs mit.
Egyébként már pár szerver el is érte a 800/800.at. Én direkt a 800 játékos verzióra írtam meg, mivel ez a \'legfrissebb\'. Egy új funkció hozzáadva a CNPC-bõl: DisableJoinMSG(); SetPlayerGravity()-hez megkerestem a címeket, csak az a baj, hogy amikor a GetPlayer() fut le, akkor crashel és nemtudom, hogy miért. Újra fogom még nézni az összes címkét, hátha valamelyik nem jó. 1048
Segítségkérés / halálnál NE vonjon le 100$-t.« Dátum: 2011. december 18. - 23:59:01 »
Ez SAMP bug, a 0.3d RC idején volt is róla egy témá, volt benne kb. 5 oldal, de nem lett javítva.
Csak úgy tudod megcsinálni, hogy visszaadod a játékosnak azt a $100-t GivePlayerMoney()-al. 1049
Segítségkérés / MySQL Gondok[2]« Dátum: 2011. december 18. - 22:43:39 »
Ez a hiba elég sok mindenen múlhat.
Jelen esetben annyit vettem észre, hogy a free_result()-ot a num_rows() elõtt használtad, azt utánna kell mindig. [pawn] public OnPlayerConnect(playerid) { new ip[16]; GetPlayerIp(playerid,ip,16); new str[128]; format(str,128,\"SELECT * FROM `admins` WHERE `ip`=\'%s\'\",ip); mysql_query(str); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows(mysql)==0) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztrálás\",\"Írd be a jelszavad a regisztráláshoz.\",\"OK\",\"Mégsem\"); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdv újra!\"); } mysql_free_result(); return 1; } [/pawn] 1050
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2011. december 18. - 22:15:58 »
Hát az tuti, assembly kód alapján ha Y_Less leírta a kódot C++-ban \"rendes\" nyelven, akkor az már nem semmi O_o
Azon nyitva maradt a szám, öcsém ez aztán tényleg profi programozó Hétfõi nap folyamán várható a SetPlayerGravity. Csak itt attól félek, hogy a struktúrát is feléne újítani és ahhoz még nem értek. Ha nem paszol a struktúra, akkor nemlesz belõle semmi. Reménykedjünk, hogy jó lesz. |