Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 184
1036
Segítségkérés / Ha berakok egy modellt,mindenki azt a modellt látja
« Dátum: 2011. december 27. - 17:10:12 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=273563
Csak itt az a probléma, hogy ez csak azoknak megy, akik letöltik hozzá a klienset.

1037
Segítségkérés / Két kérdés (változó és parancsfeldolgozó)
« Dátum: 2011. december 27. - 17:07:56 »
ZCMD az egszerûbb.
YCMD-ben sokkal több a lehetõséged.
Ha nem használod ki YCMD-nek a lehetõségeit, akkor nyugodtan maradhatsz a ZCMD mellett.
Sebességben kb. egyforma, YCMD valamivel gyorsabbnak bizonyult, de tényleg csak semmi külömbség.


Játékos változó tárolására szerintem rendes változót használj.
Ha az érték 0 és 255 között van, akkor char tömböket.
Ha pedig csak logikai változót akarsz tárolni, akkor bit flag-al old meg.
Ez a megoldás sokkal praktikusabb, mint a PVar, mert a PVar-t ha beállítod, rögtön le foglal neked 4bájt memórit.
Ha pedig csak egy char tömböt használsz, akkor csak MAX_PLAYERS bájtot fog lefoglalni.
Ha pedig bit flaggal megoldod, akkor tudsz egy változóban 32db hamis/igaz értéket tárolni. Ez így bele fog férni 4 bátjba, ha ezt PVar-al csinálnád, akkor 32 * 4bájt kéne rá.
A PVar pedig jóval lassúbb, mint a sima változó.
Szóval én nem ajánlom a PVar-t, csak az olyan helyekre, ahol összeköttetésben van a FilterScript és a Játékmód.

1038
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin
« Dátum: 2011. december 27. - 17:02:41 »
Én akkor arra tippelek, hogy valamilyen filterscritpet tölt be. Mondjuk az object scriptet.
Próbáld meg a filterscripteket a -d3 flag nélkül átfordítani, és csak a módot a -d3 flaggal.
Hátha segít.
Nekem az object scriptel csinált hasonlót.

1039
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin
« Dátum: 2011. december 27. - 13:11:57 »
Idézetet írta: hegdavid95 date=1324920465\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9215\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valaki nem irná le részletesen hogy kell ezt beüzemelni mer én nem vágom.. csináltam pawno mappába egy pawn.cfg-t abba beleirtam hogy -d3
meg a fájlokat bemásoltam a szerver mappába és ujra compileztem amodot de semmi
 
Pedig most írtad le, hogy hogyan kell :D
Nézd meg a crashdetect.log-ot, hogy mit ír benne.
A fájlokat meg nem a szervermappába kell, hanem a plugins mappába kell a .dll/.so-t is meg azt a másik fájlot, ami hozzá van, azt is oda.

1040
SA-MP Bug.
Ha kocsiban halsz meg, ez akkor történik.
Egyébként meg akkor is ez történik, amikor a SpawnPlayer()-t kocsiban használod.

1041
Segítségkérés / Move object Forgatása
« Dátum: 2011. december 26. - 14:16:34 »
Ottvan mögötte a forgás paraméter.
Beírsz oda egy számot, hogy melyik tengelyen hány fokban forduljon.
Ha nem tudod, hogy melyiken akarod forgatni, akkor a mapeditorral elforgatod, és forgásnak beírod arra a kiválasztott forgás tengelyre azt a fokot, amennyire a map editor elforgatta. Ügyelj arra, hogy ha Z-n forgatta, akkor ne X-hez írd, így tovább!

1042
Segítségkérés / 0.3D kapu bug
« Dátum: 2011. december 25. - 21:54:13 »
Ha streamer plugint használsz, akkor frissítsd a legújabbra, ha nem azt, akkor pedig használd azt. http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Ezenkívül újítsd fel a SAMP függvénykönyvtáraid.

1043
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. december 25. - 15:32:28 »

1044
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2011. december 21. - 17:31:26 »
Háát a SetPlayerGravity az nagyon érdekes egy dolog.
Ma kb. 2 órán keresztül keresgettem a címeket és még mindig fagy.
Fogok kicsit túrni még a SA-MP forráskódban, hátha találok valamit.
Na de most itt nem nagyon tudom, hogy melyik cím a rossz, mert itt egybefügg mind az öt.
Vagy lehet, hogy a struktúra változott és azzal én semmit nem tudok kezdeni, mert fogalmam sincs, hogy hogyan kell azt.
 

#define CSTREAM__CONS_0303               ((void *)0x00448190)
#define CSTREAM__CONS_0304               ((void *)0x00448190)
#define CSTREAM__CONS_0341               ((void *)0x0044DFB0) // 44DFB0
#define CSTREAM__DEST_0303               ((void *)0x004482A0)
#define CSTREAM__DEST_0304               ((void *)0x004482A0)
#define CSTREAM__DEST_0341               ((void *)0x00482110) // sub_44E0C0 |
#define CSTREAM__WRITE_0303               ((void *)0x004487F0)
#define CSTREAM__WRITE_0304               ((void *)0x004487F0)
#define CSTREAM__WRITE_0341               ((void *)0x0044E650) // sub_44E650 | mov     [esp+14h+var_4], edx
#define CSTREAM__SEND_0303               ((void *)0x00454EA0)
#define CSTREAM__SEND_0304               ((void *)0x00454EA0)
#define CSTREAM__SEND_0341               ((void *)0x0045AE10) // sub_45AE10 | retn    24h
#define CSTREAM__GET_ID_0303               ((void *)0x004550E0)
#define CSTREAM__GET_ID_0304               ((void *)0x004550E0) //
#define CSTREAM__GET_ID_0341               ((void *)0x0045B080) // sub_45B080 | Offsetoknál lentrõl a 13.

 
A következõ funkció kerül meghívásra, és ebben a GetPlayer()-nél fagy ki.
 

void
CStream::
Send(char * type, PLAYERID playerid)
{
bool
broadcast = (playerid == INVALID_PLAYER_ID);
logprintf(\"Send(tpye = %c, %d)\", *type, playerid);
#ifdef WIN32
(_RAKNET->*g_pCStream__Send)(type, _DATA, 1, 2, 0, GetPlayer(playerid), broadcast, false);
#else
g_pCStream__Send(_SERVER, type, _DATA, 1, 2, 0, GetPlayer(playerid), broadcast, false);
#endif
logprintf(\"Send(tpye = %c, %d) <END>\", *type, playerid);
}
SS_PlayerID
INVALID_PLAYERID = { 0xFFFFFFFF, 0xFFFF };
SS_PlayerID
CStream::
GetPlayer(PLAYERID playerid)
{
logprintf(\"GetPlayer(playerid = %d)\", playerid);
return METHOD_CALL(_RAKNET, g_pGetPlayerID, playerid);
}

1045
Segítségkérés / Szám kiírása
« Dátum: 2011. december 20. - 22:48:30 »
Berakod az includet, ott le van írva minden, ehhez nem kell nagy angol tudás, és aztán a módba:
[pawn]printf(FormatNumber(486433));[/pawn]

1046
Segítségkérés / Szám kiírása
« Dátum: 2011. december 20. - 21:51:05 »

1047
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2011. december 19. - 16:22:59 »
Nincs mit.
Egyébként már pár szerver el is érte a 800/800.at.
Én direkt a 800 játékos verzióra írtam meg, mivel ez a \'legfrissebb\'.
Egy új funkció hozzáadva a CNPC-bõl: DisableJoinMSG();


SetPlayerGravity()-hez megkerestem a címeket, csak az a baj, hogy amikor a GetPlayer() fut le, akkor crashel és nemtudom, hogy miért.
Újra fogom még nézni az összes címkét, hátha valamelyik nem jó.

1048
Segítségkérés / halálnál NE vonjon le 100$-t.
« Dátum: 2011. december 18. - 23:59:01 »
Ez SAMP bug, a 0.3d RC idején volt is róla egy témá, volt benne kb. 5 oldal, de nem lett javítva.
Csak úgy tudod megcsinálni, hogy visszaadod a játékosnak azt a $100-t GivePlayerMoney()-al.

1049
Segítségkérés / MySQL Gondok[2]
« Dátum: 2011. december 18. - 22:43:39 »
Ez a hiba elég sok mindenen múlhat.
Jelen esetben annyit vettem észre, hogy a free_result()-ot a num_rows() elõtt használtad, azt utánna kell mindig.
[pawn]
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new ip[16];
GetPlayerIp(playerid,ip,16);
new str[128];
format(str,128,\"SELECT * FROM `admins` WHERE `ip`=\'%s\'\",ip);
mysql_query(str);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows(mysql)==0)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztrálás\",\"Írd be a jelszavad a regisztráláshoz.\",\"OK\",\"Mégsem\");
} else {
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdv újra!\");
}
mysql_free_result();
return 1;
}
[/pawn]

1050
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2011. december 18. - 22:15:58 »
Hát az tuti, assembly kód alapján ha Y_Less leírta a kódot C++-ban \"rendes\" nyelven, akkor az már nem semmi O_o
Azon nyitva maradt a szám, öcsém ez aztán tényleg profi programozó :D


Hétfõi nap folyamán várható a SetPlayerGravity.
Csak itt attól félek, hogy a struktúrát is feléne újítani és ahhoz még nem értek.
Ha nem paszol a struktúra, akkor nemlesz belõle semmi. :(
Reménykedjünk, hogy jó lesz.

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal