Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1036
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. május 04. - 12:16:07 »
sziasztok, nekem olyan object kéne vlami doboz vagy hasonló amit targoncával fel lehet venni és rá lehet tenni pl a 578-as id-jû teherautóra
1037
Segítségkérés / FS lámpa kéne« Dátum: 2011. május 04. - 09:47:38 »
öm vlami nmejó mer nemhogy világosban nem kapcsól be hanem sötétben sem
1038
Szkript kérések / Traffipax ilyen kellene« Dátum: 2011. május 03. - 10:00:20 »
köszönöm, de azér még várok 1-2 fs-t
1039
Szkript kérések / Traffipax ilyen kellene« Dátum: 2011. május 02. - 11:23:01 »
nyaszóval,
nekem lenne egy nagyon nagy kérésem.. kéne nekem egy Traffipax (amit találtam egy csomót csak nem olyat ami kéne ) és annyiból állna h pl. kimegyek az út szlére beírom pl h /trafibe letesz vlamilyen objectet ami méri a sebességet és ha pl beülök a kocsiba akk is mér ahová letettem a trafit remélem megoldható vagy ha van hasonló akk legyetekszívesen linket mellékelni mer ilyen trafit még nemtaláltam 1040
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zene lejátszásilista(Mindenki hallja)« Dátum: 2011. május 02. - 10:27:35 »
--delete rossz helyre írtam delete--
1041
Segítségkérés / FS lámpa kéne« Dátum: 2011. május 02. - 09:32:39 »
üdv
megint kérdezek xD olyan FS kéne nekem ami nappal is bekapcsol a lámpa (jámûvön) innen vlahonnan leszedtem egy fs-t ami ctrl-gombra bekapcsol sajna már nem tudom h honnan szedtem le de itt az fs és ha vlaki megírná h mit kell még hozzátenni megköszönném [pawn]/* Vehicle Headlight\'s Filterscript Toggle you vehicles lights on/off Created by: Anwix (http://forum.sa-mp.com/index.php?action=profile;u=12730) Thanks to: ~ JernejL (RedShirt) - Encode Lights Script */ #include <a_samp> new bool: VehicleLightsOn[MAX_VEHICLES]; new panels, doors, lights, tires; #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Vehicle Lights Filterscript Loaded\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); for (new x = 1; x < MAX_VEHICLES; x++) { VehicleLightsOn
} return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Vehicle Lights Filterscript Unloaded\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] == false) { GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires); VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; } else { GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(0, 0, 0, 0), tires); VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true; } } } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if (PRESSED(KEY_ACTION)) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] == false) { GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(0, 0, 0, 0), tires); VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true; } else { GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires); VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; } } } return 1; } /* Thanks to JernejL (RedShirt) for encode_lights */ stock encode_lights(light1, light2, light3, light4) { return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3); }[/pawn] 1042
Segítségkérés / Yobject help« Dátum: 2011. május 02. - 09:10:00 »
köszönöm, megpróbálkozom azzal amit javasoltál , ha nemjó vlami még írok
szerk: a problémám megoldódott köszönöm a türelmet,segítséget 1043
Segítségkérés / Yobject help« Dátum: 2011. május 02. - 08:59:04 »
na szóval itt a 2311 -es hiba
[pawn] }[/pawn] igen ez de ha kitörlöm akk 29 error de bemásolom az egészet [pawn]for(new i=1; i<8; i++) { if(urosszeg != UzletInfo[reszvenyeladva]) { new evx,honapx,napx,orax,percx,mpx; getdate(evx,honapx,napx); gettime(orax,percx,mpx); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d.%d.%d_%d:%d:%d]HIBA!!! Az üzletfájlban lévõ adatok eltérnek a számlás adatoktól!\",evx,honapx,napx,orax,percx,mpx); //savelogex(\"log/uzlet.txt\",stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"%s összes részvénye: %d/%d\", UzletInfo[reszvenynev],urosszeg,UzletInfo[reszvenyeladva]); //savelogex(\"log/uzlet.txt\",stringx); } } ((ezt jelzi hibának)) return 1; }[/pawn] 3193-as hiba : [pawn] if(IsPlayerConnected(playerid))[/pawn] de itt az egész: [pawn] if(strcmp(cmd, \"/mennyi\", true) == 0) { printf(\"%s beírta a /mennyi parancsot\\r\\n\", PlayerName(playerid)); if(IsPlayerConnected(playerid)) { new time = Info[playerid][lecsukvaido]; format(stringx, sizeof(stringx), \"Még %d mp...\",time); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); //ShowPlayerDialog(playerid, 7,2,\"Bûntett\",\"---\\nTüntetés\\nIttas vezetés\\nAgresszív vezetés\\nJogosítvány nélküli vezetés\\nKözszolgálati személy megtámadása\\nEmberölési kísérlet\\nIllegális dolog birtoklása\\nSzemélyi jogok megsértése\\nBirtokháborítás\\nLopás\\nKözszemérem sértés\\nSegítség elmulasztása\\nRablás\\nGyilkolás\",\"-\",\"-\"); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/serules\", true) == 0) { printf(\"%s beírta a /serules parancsot\\r\\n\", PlayerName(playerid)); if(IsPlayerConnected(playerid)) { new timef = gyogyulas[playerid]; format(stringx, sizeof(stringx), \"Még %d mp...\",timef); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); return 1; } }[/pawn] és ha 2 warningal akarom elindítani a szerót a következõt írja : [pawn]script [gamemodes/larp.amx]: Run time error 19: \"file or function found\" Number of vehicle models:0[/pawn] szal már semmit sem értek 1044
Segítségkérés / Yobject help« Dátum: 2011. május 02. - 08:42:35 »
hááát a hiba még sajnos mindig fennáll.. lehet h vlami nincs az includem-ban ?
1045
Segítségkérés / Yobject help« Dátum: 2011. május 02. - 08:26:34 »
[pawn]#define SCRIPT_VERSION \"2.6\"
#include <a_samp> //#include <a_sampmysql> #include <core> #include <float> #include <time> #include <file> #include <utils> /*#define MYSQL_HOST \"127.0.0.1\" #define MYSQL_USER \"root\" #define MYSQL_PASS \"\" #define MYSQL_DB \"samp\"*/ #define MAX_STRING 255 #define CHECKPOINT_NONE 0 #define COLOR_ASKQ 0xFF0000FF #define CHECKPOINT_HOME 12 #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_GROVE 0x00FF00FF #define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA #define COLOR_YELLOW2 0xDABB3EAA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA #define COLOR_NEWS 0x458E1DAA //#define COLOR_OOC 0xE0FFFFAA #define COLOR_OOC 0xB1C8FBAA #define TEAM_CYAN 1 #define TEAM_BLUE 2 #define TEAM_GREEN 3 #define TEAM_ORANGE 4 #define TEAM_COR 5 #define TEAM_BAR 6 #define TEAM_TAT 7 #define TEAM_CUN 8 #define TEAM_STR 9 #define TEAM_HIT 10 #define TEAM_ADMIN 11 #define OBJECTIVE_COLOR 0x64000064 #define TEAM_GREEN_COLOR 0xFFFFFFAA #define TEAM_JOB_COLOR 0xFFB6C1AA #define TEAM_HIT_COLOR 0xFFFFFF00 #define TEAM_BLUE_COLOR 0x8D8DFF00 #define TEAM_RADIO_COLOR 0xF2D068FF #define COLOR_ADD 0x63FF60AA #define TEAM_GROVE_COLOR 0x00D900C8 #define TEAM_VAGOS_COLOR 0xFFC801C8 #define TEAM_BALLAS_COLOR 0xD900D3C8 #define TEAM_AZTECAS_COLOR 0x01FCFFC8 #define TEAM_CYAN_COLOR 0xFF8282AA #define TEAM_ORANGE_COLOR 0xFF830000 #define TEAM_COR_COLOR 0x39393900 #define TEAM_BAR_COLOR 0x00D90000 #define TEAM_TAT_COLOR 0xBDCB9200 #define TEAM_CUN_COLOR 0xD900D300 #define TEAM_STR_COLOR 0x01FCFF00 #define TEAM_ADMIN_COLOR 0x00808000 #define COLOR_INVIS 0xAFAFAF00 #define COLOR_SPEC 0xBFC0C200 #pragma tabsize 0 #define COLOR_BLUE 0x2641FEAA #define COLOR_DARKNICERED 0x9D000096 #define COLOR_LIGHT_BLUE 0x9FB1EEAA #define COLOR_ORANGERED 0xFF4500AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 #pragma semicolon 0 #define MAX_TRUNK_SLOTS (5) // Is actually 4. #define MAX_VEHICLE_MODELS (70) #define MAX_PLYVEH_RATIO (20) // per player. #define MAX_VEHICLE_PLATE (7) [/pawn] sztem jóhelyre 1046
Segítségkérés / Yobject help« Dátum: 2011. május 02. - 08:13:10 »
beírtam, a hiba még fennáll. ::|
1047
Segítségkérés / Yobject help« Dátum: 2011. május 02. - 07:55:36 »
üdv sziasztok,
olyan problémám lenne h mikor amx-et convertálnék ezt adja ki: [pawn]D:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\fejlesztés alatt\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2311) : warning 217: loose indentation D:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\fejlesztés alatt\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3193) : warning 219: local variable \"set\" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Warnings. [/pawn] h mi lehet a baja sé ha vlamit lekell szedni honnan szedjem le? ha vlaki tudna linket mellékelni megköszönném Norbee 1048
Szkript kérések / Bankrob help« Dátum: 2011. április 30. - 18:44:37 »
öm köszönöm , a lefagyasztás megoldódott de az a gond vele h ha lejárt a bankrob akk nem olvassza ki az embert
lehet h rossz helyre írtam be amit kellett? 1049
Szkript kérések / Bankrob help« Dátum: 2011. április 30. - 18:27:03 »
[pawn]new success = random(2);
new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz); if(strcmp(cmd, \"/bankrob\", true) == 0) { if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 0) { if(BankRobbedRecently == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Már egyszer kirabolták a bankot !\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRobTime] >= 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Már kiraboltad egyszer bankot ! Várj egy kicsit !\"); return 1; } if(PlayerToPointStripped(3, playerid, 2309.6060,-4.0211,26.7422, cx,cy,cz)) { if(GetPlayerWeapon(playerid) >= 24 && GetPlayerWeapon(playerid) <= 40) { if(OnDuty[playerid]==0) { if(success == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"* Rabolod a bankot! Maradj egy helyben 95 másodpercig !\"); RobbingTime[playerid] = 95; RobBankTimer = SetTimerEx(\"RobBank\",1000,true,\"i\",playerid); WantedPoints[playerid] = 5; SetPlayerCriminal(playerid,255, \"LS Bank kirablása\"); PlayerInfo[playerid][pRobTime] = 900; SetTimer(\"UnsetBankRob\",1500000,false); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"* Rablás sikertelen !\"); WantedPoints[playerid] = 2; SetPlayerCriminal(playerid,255, \"LS Bank Rablás kísérlete \"); PlayerInfo[playerid][pRobTime] = 500; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Szolgálatban vagy !\"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Nincs is fegyvered! -.-\"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Nem vagy a Bankban !\"); return 1; } return 1; } } if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 2) { if(BankRobbedRecentlysf == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Már egyszer kirabolták a bankot !\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRobTimesf] >= 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Már kiraboltad egyszer bankot ! Várj egy kicsit !\"); return 1; } if(PlayerToPointStripped(3, playerid, 2309.6060,-4.0211,26.7422, cx,cy,cz)) { if(GetPlayerWeapon(playerid) >= 24 && GetPlayerWeapon(playerid) <= 40) { if(OnDuty[playerid]==0) { if(success == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"* Rabolod a bankot! Maradj egy helyben 95 másodpercig !\"); RobbingTimesf[playerid] = 95; RobBankTimersf = SetTimerEx(\"RobBanksf\",1000,true,\"i\",playerid); WantedPoints[playerid] = 5; SetPlayerCriminal(playerid,255, \"SF Bank kirablása\"); PlayerInfo[playerid][pRobTimesf] = 900; SetTimer(\"UnsetBankRobsf\",1500000,false); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"* Rablás sikertelen !\"); WantedPoints[playerid] = 2; SetPlayerCriminal(playerid,255, \"SF Bank Rablás kísérlete \"); PlayerInfo[playerid][pRobTimesf] = 500; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Szolgálatban vagy !\"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Nincs is fegyvered! -.-\"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Nem vagy a Bankban !\"); return 1; } return 1; } return 1; }[/pawn] van egy ilyen bankrob-om és az lenne a kérdésem h hogy tudom beírni h lefagyassza az embert rob közben ? vlaki leírná? köszönöm elõre is Norbee |