Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ►ѕтa

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 129
1036
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid )
« Dátum: 2011. január 29. - 09:25:41 »
OnPlayerRequestClass
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos a karakterválasztóban van.
Paraméterek:
 
( playerid, classid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki a karakterválasztóban van.
classid         - Annak a karakternek az azonosítója, amelyt a játékos ki akar választani.
Visszatérés     Ha ennek az eljárásnak a visszatérési értéke 0, akkor megakadályozza, hogy a játékos ,,leszülessen\".
Példa:
 

public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
    if(classid == 3 && !IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Ezt csak adminok használhatják!\");
        return 0;
    }
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
-OnPlayerRequestSpawn: Akkor hívódik meg, mikor a játékos le akar születni a karakterválasztóból.
Kapcsolódó függvények:
AddPlayerClass: Létrehoz egy ,,karaktert\".
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestClass

1037
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint( playerid )
« Dátum: 2011. január 29. - 09:15:41 »
OnPlayerLeaveCheckpoint
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép a verseny ellenõrzõpontból.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki kilépett a verseny ellenõrzõpontból.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    printf(\"A(z) %d azonosítójú játékos kilépett a verseny ellenõrzõpontból!\",playerid);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerEnterCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép az ellenõrzõpontba.
OnPlayerLeaveCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép az ellenõrzõpontból.
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép a verseny ellenõrzõpontba.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi ellenõrzõpontját.
IsPlayerInCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e az ellenõrzõpontban.
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerRaceCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi verseny ellenõrzõpontját.
IsPlayerInRaceCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e a verseny ellenõrzõpontban.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerLeaveRaceCheckpoint

1038
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerEnterRaceCheckpoint( playerid )
« Dátum: 2011. január 28. - 21:56:37 »
OnPlayerEnterRaceCheckpoint
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos belép a verseny ellenõrzõpontba.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki belépett a verseny ellenõrzõpontba.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
    printf(\"A(z) %d azonosítójú játékos belépett a verseny ellenõrzõpontba!\",playerid);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerEnterCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép az ellenõrzõpontba.
OnPlayerLeaveCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép az ellenõrzõpontból.
-OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép a verseny ellenõrzõpontból.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi ellenõrzõpontját.
IsPlayerInCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e az ellenõrzõpontban.
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerRaceCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi verseny ellenõrzõpontját.
IsPlayerInRaceCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e a verseny ellenõrzõpontban.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterRaceCheckpoint

1039
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerLeaveCheckpoint( playerid )
« Dátum: 2011. január 28. - 21:52:38 »
OnPlayerLeaveCheckpoint
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép az ellenõrzõpontból.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki kilépett az ellenõrzõpontból.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    printf(\"A(z) %i azonosítójú játékos kilépett az ellenõrzõpontból!\",playerid);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerEnterCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép az ellenõrzõpontba.
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép a verseny ellenõrzõpontba.
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép a verseny ellenõrzõpontból.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi ellenõrzõpontját.
IsPlayerInCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e az ellenõrzõpontban.
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerRaceCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi verseny ellenõrzõpontját.
IsPlayerInRaceCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e a verseny ellenõrzõpontban.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerLeaveCheckpoint

1040
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid )
« Dátum: 2011. január 28. - 21:49:04 »
OnPlayerEnterCheckpoint
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos belép az ellenõrzõpontba.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki belépett az ellenõrzõpontba.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    CreateVehicle(520, 1982.6150, -221.0145, -0.2432, 82.2873, -1, -1, 60000);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerLeaveCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép az ellenõrzõpontból.
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép a verseny ellenõrzõpontba.
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép a verseny ellenõrzõpontból.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi ellenõrzõpontját.
IsPlayerInCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e az ellenõrzõpontban.
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerRaceCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi verseny ellenõrzõpontját.
IsPlayerInRaceCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e a verseny ellenõrzõpontban.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterCheckpoint

1041
OnVehicleMod
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos tuningot tett a kocsira ( a tuningolóban ).
Paraméterek:
 
( playerid, vehicleid, componentid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki tuningot rakott a kocsira.
vehicleid      - Annak a jármûnek az azonosítója, amire a játékos ( playerid ) tuningot rakott.
componentid    - Az a tuning, amit a játékos rárakott a kocsira.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleMod(playerid,vehicleid,componentid)
{
    printf(\"A(z) %d azonosítójú jármû tuningolva lett %s által a(z) %d azonosítójú tuninggal.\",vehicleid,pName(playerid),componentid);
    if(GetPlayerInterior(playerid) == 0)
    {
        BanEx(playerid, \"Tuning Csalás\");
    }
    return 1;
}

 


stock BanEx(playerid, reason[])
{
    new banstring[128];
    format(banstring, 128, \"%s ki lett tiltva a szerver által. Indok: %s\", pName(playerid), reason);
    SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, banstring);
}
stock pName(playerid)
{
    new name[24];
    GetPlayerName(playerid, name, 24);
    return name;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnVehicleRespray: Akkor hívódik meg, mikor a játékos lefestette a kocsit.
OnVehiclePaintjob: Akkor hívódik meg, mikor a játékos festõmunkát rakott a kocsira.
Kapcsolódó függvények:
AddVehicleComponent: Tuningot tesz a kocsira.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleMod

1042
OnVehiclePaintjob
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos festõmunkát tett a kocsira ( a tuningolóban ).
Paraméterek:
 
( playerid, vehicleid, paintjobid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki festõmunkát rakott a kocsira.
vehicleid      - Annak a jármûnek az azonosítója, amire a játékos ( playerid ) festõmunkát rakott.
paintjobid    - Az a festõmunka, amit a játékos rárakott a kocsira.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
    new string[128];
    format(string, sizeof(string), \"%d azonosítójú festõmunkát raktál a kocsira!\", paintjobid);
    SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, string);
    return 1;
}

 
Megjegyzés: Ez az eljárás akkor is meghívódik, amikor a játékos csak megnézte a festõmunkát, de nem rakta rá a kocsira!


Kapcsolódó eljárások
OnVehicleRespray: Akkor hívódik meg, mikor a játékos lefestette a kocsit.
OnVehicleMod: Akkor hívódik meg, mikor a játékos feltuningolta a jármût.
Kapcsolódó függvények:
ChangeVehiclePaintjob: Festõmunkát tesz a kocsira.
ChangeVehicleColor: Lefesti a jármûvet.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehiclePaintjob

1043
OnVehicleRespray
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos kimegy a tuningolóból, és megváltoztatja a jármûve színét, és ez SOHA nem hívódik meg a színezõknél.
Paraméterek:
 
( playerid, vehicleid, color1, color2 )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki lefestette a jármût.
vehicleid      - Annak a jármûnek az azonosítója, amit a játékos ( playerid ) lefestett.
color1         - Az elsõ szín, akkor, mikor a játékos már lefestette az autóját.
color2         - A második szín, akkor, mikor a játékos már lefestette az autóját.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
    new string[48];
    format(string, sizeof(string), \"Te lefestetted a(z) %d azonosítójú jármût %d és %d színre!\", vehicleid,color1,color2);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnVehiclePaintjob: Akkor hívódik meg, mikor a játékos festõmunkát tett a kocsira.
OnVehicleMod: Akkor hívódik meg, mikor a játékos tuningolta a kocsiját.
Kapcsolódó függvények:
ChangeVehicleColor: Lefesti a jármûvet.
ChangeVehiclePaintjob: Festõmunkát tesz a jármûre.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleRespray

1044
Archívum / Fórumverseny
« Dátum: 2011. január 28. - 19:53:12 »
RtcW - Portal: 20
sampforum.hu: 17
MondeoClub: 15
Többi 0 és 2 között van.

1045
Törölt RP Szerverek / Fantasy [Reload] RPG (remélem utoljára)
« Dátum: 2011. január 28. - 19:36:00 »
Ránéztem a weblapukra és elvileg azért lettél kitiltva, mert nem Roleplay neveddel regisztráltál.

1046
Off Telep / Host
« Dátum: 2011. január 28. - 19:32:38 »
Ez úgyszint nem bemutatás, áthelyezve.

1047
Off Telep / Roleplay Szerverekhez Domian+WebTárhely
« Dátum: 2011. január 28. - 19:31:39 »
Áthelyezve az Offtelepbe, ezse bemutatás.

1048
Off Telep / Nincs egy rendes, ami nem GF??
« Dátum: 2011. január 28. - 19:30:17 »
Áthelyezve, ez egy szerverhirdetõ rész.

1049
Megaszeró 2011 / Jelentkezés
« Dátum: 2011. január 28. - 19:25:09 »
IP: Egyenlõre fölösleges, mert házi.
Név: OverLife Stunting

1050
Segítségkérés / NAgyon kIcsi Segítség!
« Dátum: 2011. január 28. - 07:01:14 »
Nincs GetSpeed függvényed.

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 129
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal