Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Casamiro
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70
1021
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 14:12:22 »
Szerverrõl ez mindent elmond: http://gtaforum.hu/index.php?topic=10443.0
Jaj DVS ide is jöttök ugatni :\'D Azért mert Gumikacsa ki lett **szva az adminok közül, mert elsõ napon jött rá 2 panasz, hogy városházán rabol, meg egy ember mondta neki OOC hogy RP king és ezért kibannolta, el lett tõle véve az admin jog, most pedig azon van, hogy tönkre tegye a szervert. Egyébként örülünk hogy lesz*rozod a szervert, meg leszólod, de azért feljössz játszani  Még mindig nem tudtok érdekelni
1022
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 00:29:51 »
Vedd ki a visszatéréseket(return). Mivel ha lefut az elsõ, akkor visszatér igaz értékkel és kilép az eljárásból.
Megpróbáltam, nem jó :S
1023
« Dátum: 2011. augusztus 30. - 23:27:50 »
Sziasztok, szóval a gondom a következõ, hogy OnGameModeInit alatt 3 betöltéses dologban hiba van(kocsik, házak, széfek), ezért csak az egyik tölt be, ami utána van az pedig nem. Kocsik: OnGameModeInit alatt: VSBetolt(); stock VSBetolt() { for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { format(str, sizeof str, \"/Kocsik/%d.ini\", i); if(!dini_Exists(str)) return 0; else CarBetolt(i); printf(\"kocsi %d betöltve\", i); } return 1; } stock CarBetolt(c) { format(str, sizeof str, \"/Kocsik/%d.ini\", c); if(!dini_Exists(str)) return 0; format(CarInfo[c][cTulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\")); CarInfo[c][cTipus] = dini_Int(str, \"Tipus\"); CarInfo[c][cZarva] = dini_Int(str, \"Zarva\"); CarInfo[c][cPosX] = dini_Float(str, \"PosX\"); CarInfo[c][cPosY] = dini_Float(str, \"PosY\"); CarInfo[c][cPosZ] = dini_Float(str, \"PosZ\"); CarInfo[c][cPosA] = dini_Float(str, \"PosA\"); CarInfo[c][cSzin1] = dini_Int(str, \"Szin1\"); CarInfo[c][cSzin2] = dini_Int(str, \"Szin2\"); CarInfo[c][cAr] = dini_Int(str, \"Ar\"); CarInfo[c][cEladva] = dini_Int(str, \"Eladva\"); CreateVehicle(CarInfo[c][cTipus],CarInfo[c][cPosX],CarInfo[c][cPosY],CarInfo[c][cPosZ],CarInfo[c][cPosA],CarInfo[c][cSzin1],CarInfo[c][cSzin2]); if(CarInfo[c][cZarva] != 0) KocsiZarva[c] = 1; else KocsiZarva[c] = 0; return 1; } Házak: OnGameModeInit alatt: for(new h = 0; h <= MAXHAZ; h++) { HazBetoltes(h); } stock HazBetoltes(haz) { format(stri sizeof str, \"/Hazak/%d.ini\", haz); if(!dini_Exists(str)) return 0; format(HazInfo[haz][hTulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\")); HazInfo[haz][hElado] = dini_Int(str, \"Eladó\"); HazInfo[haz][hAr] = dini_Int(str, \"Ár\"); HazInfo[haz][hBerelheto] = dini_Int(str, \"Bérelhetõség\"); HazInfo[haz][hBerloAr] = dini_Int(str, \"BérlõÁr\"); HazInfo[haz][hBeX] = dini_Float(str, \"BeX\"); HazInfo[haz][hBeY] = dini_Float(str, \"BeY\"); HazInfo[haz][hBeZ] = dini_Float(str, \"BeZ\"); HazInfo[haz][hKiX] = dini_Float(str, \"KiX\"); HazInfo[haz][hKiY] = dini_Float(str, \"KiY\"); HazInfo[haz][hKiZ] = dini_Float(str, \"KiZ\"); HazInfo[haz][hVW] = dini_Int(str, \"VW\"); HazInfo[haz][hMegveheto] = dini_Int(str, \"Megvehetõ\"); HazInfo[haz][hInterior] = dini_Int(str, \"Interior\"); HazInfo[haz][hZarva] = dini_Int(str, \"Zárva\"); HazInfo[haz][hPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\"); HazInfo[haz][hDrog] = dini_Int(str, \"Drog\"); return 1; } Széfek: OnGameModeInit alatt: for(new x = 0; x <= sizeof(SzefInfo); x++) { SzefBetolt(x); SzefInfo - [Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo
- [X], SzefInfo
- [Y], SzefInfo
- [Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo
- [A]);
} stock SzefBetolt(szef) { if(szef < 0 || szef > FRAKCIOK) return 1; if(szef == FSZEF) { format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", FSZEF); if(!dini_Exists(str)) return 1; SzefInfo[FSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\"); SzefInfo[FSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\"); SzefInfo[FSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\"); SzefInfo[FSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\"); SzefInfo[FSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\"); SzefInfo[FSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\"); SzefInfo[FSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[FSZEF][X], SzefInfo[FSZEF][Y], SzefInfo[FSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[FSZEF][A]); } else if(szef == MSZEF) { format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", MSZEF); if(!dini_Exists(str)) return 1; SzefInfo[MSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\"); SzefInfo[MSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\"); SzefInfo[MSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\"); SzefInfo[MSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\"); SzefInfo[MSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\"); SzefInfo[MSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\"); SzefInfo[MSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[MSZEF][X], SzefInfo[MSZEF][Y], SzefInfo[MSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[MSZEF][A]); } else if(szef == RSZEF) { format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", RSZEF); if(!dini_Exists(str)) return 1; SzefInfo[RSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\"); SzefInfo[RSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\"); SzefInfo[RSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\"); SzefInfo[RSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\"); SzefInfo[RSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\"); SzefInfo[RSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\"); SzefInfo[RSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[RSZEF][X], SzefInfo[RSZEF][Y], SzefInfo[RSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[RSZEF][A]); } else if(szef == PSZEF) { format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", PSZEF); if(!dini_Exists(str)) return 1; SzefInfo[PSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\"); SzefInfo[PSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\"); SzefInfo[PSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\"); SzefInfo[PSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\"); SzefInfo[PSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\"); SzefInfo[PSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\"); SzefInfo[PSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[PSZEF][X], SzefInfo[PSZEF][Y], SzefInfo[PSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[PSZEF][A]); } else if(szef == HSZEF) { format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", HSZEF); if(!dini_Exists(str)) return 1; SzefInfo[HSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\"); SzefInfo[HSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\"); SzefInfo[HSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\"); SzefInfo[HSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\"); SzefInfo[HSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\"); SzefInfo[HSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\"); SzefInfo[HSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[HSZEF][X], SzefInfo[HSZEF][Y], SzefInfo[HSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[HSZEF][A]); } else if(szef == TSZEF) { format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", TSZEF); if(!dini_Exists(str)) return 1; SzefInfo[TSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\"); SzefInfo[TSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\"); SzefInfo[TSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\"); SzefInfo[TSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\"); SzefInfo[TSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\"); SzefInfo[TSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\"); SzefInfo[TSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[TSZEF][X], SzefInfo[TSZEF][Y], SzefInfo[TSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[TSZEF][A]); } else if(szef == OSZEF) { format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", OSZEF); if(!dini_Exists(str)) return 1; SzefInfo[OSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\"); SzefInfo[OSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\"); SzefInfo[OSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\"); SzefInfo[OSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\"); SzefInfo[OSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\"); SzefInfo[OSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\"); SzefInfo[OSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[OSZEF][X], SzefInfo[OSZEF][Y], SzefInfo[OSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[OSZEF][A]); } return 1; }
1024
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 17:26:06 »
Szerk.: Ezt már nem fûzte hozzá szóval egy modi pls tegye egybe, kösz
1025
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 13:42:15 »
HFG -re átraktuk a szervert, itt nincs restart. Szerver IP: 91.82.85.251:7808
1027
« Dátum: 2011. augusztus 28. - 20:06:27 »
Egyébként videosmarton is van jó pár PHP tutorial, regisztrációs / beléptetõs rendszer, üzenõfal készítése, stb. w3schoolson is van, bár az angol. Linkek: http://videosmart.hu/tag/php | http://www.w3schools.com/php/Én innen + w3shoolsról tanultam egy ideig, utána már megtudtam írni egy ucpt.
1028
« Dátum: 2011. augusztus 27. - 23:10:08 »
stock valami() { if(dini_Exists(\"plus.txt\")) return 1; return 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(valami) SendClientMessage(playerid, 0x00FF40FF, \"megvan!\"); else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"nincs meg \"); Kick(playerid); } return 1; } De amúgy felesleges rá függvényt írni public OnPlayerConnect(playerid) { if(dini_Exists(\"plus.txt\")) SendClientMessage(playerid, 0x00FF40FF, \"megvan!\"); else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"nincs meg \"); Kick(playerid); } return 1; }
1029
« Dátum: 2011. augusztus 27. - 21:40:08 »
Elkészült az UCP teszt verziója, szerverre kell regisztrálni, és utána lehet kezelni a karaktert. Cím: http://ucp.claymorerpg.tarhely.bizIdeiglenes IP: 91.82.84.190:7758
1030
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 14:28:36 »
Lehet hülye kérdések jönnek, de ha értesz kicsit mysglhez már lehet nem annak fognak tûnni, csatlakozva vagy a mysql-hez, DEBUG logban hiba üzenetek esetleg, miért UPDATE sorral küldöd a többi adatot nem jobb az INSERT be mindent ami kell, van alapértelmezett értékek a players tábla (Nev, Pass) mezõin kívül a többinek meghatározva?
Tényleg, debugot nem kapcsoltam be. Kösz  Megoldódott, nem tudott csatlakozni MySQL -re. Zárom
1031
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 23:45:45 »
Azért nem, mert az adminbácsik még nem látták meg ^^
1. oldal, Light moderátor, Ronii admin.
1032
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 23:41:46 »
Én már nem is merek kommentelni Az ilyen SeeCopy szervereken sírva röhögök. Plusz még azzal menõzik, hogy a 2. napon XY mennyiségû ember volt fenn? A nagyja csak felmegy, megnézi, rájön hogy SeeCopy kaki, és jön is le. Ne haragudjatok, de az ilyen szerverekbõl nekem picit elegem van. Nem is engedném ide feltenni, de ez már nem az én hatásköröm.
Egyébként igen, több ilyen témát is lezártak már mert See moddal futtatják, akkor ezt miért is nem?
1033
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 23:36:11 »
See copy...de most komolyan..ilyen szerverrel akartok sikert elérni?? ::| EDIT:ja..és a szeró honlapja:www.darkrpg.net....eztis jól átírtátok... :laugh: azért ez fail nem :question:
Ma 30-an voltunk O.o 2. nap...  WTFLV-hez meg köze sincs  E: A claymore 0-ról írt nem copy? Mert ha az igen kevesen játszanak rajt  [/quote] Igen-igen 0-ról írt, és miért is? Sunwell kifagy...átmentünk HFG-re kifagy...most jönne a szeró szerverbérléstõl(GLM szeró)...csak lusták voltak még beindítani(pedig befizettük)...És most ez komoly hogy egy 0-ról írt modot hasonlítassz egy see copyhoz?? :mistrust: Megjósolom...1hónap és a szeró kihal ... :laugh: [/quote] Elmondom most itt neked, hogy a kifagyáshoz a Sunwell Hostingnak semmi de, semmi köze sincs! Talán a scripternek van köze hozzá. Nem hiszem hogy 2 hostingnál is a hostingnak lenne a hibája a kifagyás, maximum a módnak. Egyébként mire is vered magad ha szabad tudnom? Talán te valami atomnagy scripter vagy? Írj jobbat, ennyi! [/quote] Nos Sunwellnél mindig kifagyott ha checkpointokba mentünk bele. HFG -nél jó volt, az a leállás viszont nem tudom miért volt, akkor rendesen megváltozott a véleményem / véleményünk arról a hostról, bár úgy tûnik már minden helyreállt. Igen ClaymoreRPG -t 0ról írtam, miért játszanak rajta kevesen? Mert egyszer játszottak rajta átlag 10en, viszont mindig kifagyott a szerver, elmentek, most szerzünk normális hostot, és minden megy újra, bár kicsit nehéz lenne visszahívni a régebbi játékosokat, mivel senkinek sem kértük el külön az elérhetõségét. Ráadásul most sokat fejlesztünk a szerveren, azért van lezárva, hogy tudjuk tesztelni mindig.
1034
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 20:27:30 »
Sziasztok, szóval átírtam MySQL -re a modomat, fel is csatlakozik, adatbázis megvan, táblák megvannak, viszont mégse menti el. Regisztrációnál így kéne elmentenie: format(Query, sizeof Query, \"INSERT INTO `players` (Nev, Pass) VALUES (\'%s\', \'%s\')\", PlayerName(playerid), Jelszo[playerid]); mysql_query(Query); AdatMentes(playerid); Utána elküldi a többi adatot, pl.: format(str, sizeof str, \"UPDATE `players` SET `Admin` = \'%d\' WHERE `Nev` = \'%s\'\", AdminSzint[playerid], PlayerName(playerid)); mysql_query(str);
1035
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 12:59:08 »
Használsz TextDrawShowForPlayer függvényt?
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70
|