Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Casamiro

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70
1021
Törölt RP Szerverek / ClaymoreRPG
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 14:12:22 »
Idézetet írta: DVS date=1314789083\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerverrõl ez mindent elmond:
http://gtaforum.hu/index.php?topic=10443.0
 
Jaj DVS ide is jöttök ugatni :\'D Azért mert Gumikacsa ki lett **szva az adminok közül, mert elsõ napon jött rá 2 panasz, hogy városházán rabol, meg egy ember mondta neki OOC hogy RP king és ezért kibannolta, el lett tõle véve az admin jog, most pedig azon van, hogy tönkre tegye a szervert. Egyébként örülünk hogy lesz*rozod a szervert, meg leszólod, de azért feljössz játszani :) Még mindig nem tudtok érdekelni

1022
Segítségkérés / Néhány dolgot nem tölt be
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 00:29:51 »
Idézetet írta: Roni date=1314740992\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11018\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vedd ki a visszatéréseket(return). Mivel ha lefut az elsõ, akkor visszatér igaz értékkel és kilép az eljárásból.
 
Megpróbáltam, nem jó :S

1023
Segítségkérés / Néhány dolgot nem tölt be
« Dátum: 2011. augusztus 30. - 23:27:50 »
Sziasztok, szóval a gondom a következõ, hogy OnGameModeInit alatt 3 betöltéses dologban hiba van(kocsik, házak, széfek), ezért csak az egyik tölt be, ami utána van az pedig nem.
Kocsik:
OnGameModeInit alatt:
VSBetolt();

 

stock VSBetolt()
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
format(str, sizeof str, \"/Kocsik/%d.ini\", i);
if(!dini_Exists(str)) return 0;
else CarBetolt(i); printf(\"kocsi %d betöltve\", i);
}
return 1;
}

 

stock CarBetolt(c)
{
format(str, sizeof str, \"/Kocsik/%d.ini\", c);
if(!dini_Exists(str)) return 0;
format(CarInfo[c][cTulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\"));
CarInfo[c][cTipus] = dini_Int(str, \"Tipus\");
CarInfo[c][cZarva] = dini_Int(str, \"Zarva\");
CarInfo[c][cPosX] = dini_Float(str, \"PosX\");
CarInfo[c][cPosY] = dini_Float(str, \"PosY\");
CarInfo[c][cPosZ] = dini_Float(str, \"PosZ\");
CarInfo[c][cPosA] = dini_Float(str, \"PosA\");
    CarInfo[c][cSzin1] = dini_Int(str, \"Szin1\");
    CarInfo[c][cSzin2] = dini_Int(str, \"Szin2\");
    CarInfo[c][cAr] = dini_Int(str, \"Ar\");
    CarInfo[c][cEladva] = dini_Int(str, \"Eladva\");
CreateVehicle(CarInfo[c][cTipus],CarInfo[c][cPosX],CarInfo[c][cPosY],CarInfo[c][cPosZ],CarInfo[c][cPosA],CarInfo[c][cSzin1],CarInfo[c][cSzin2]);
if(CarInfo[c][cZarva] != 0)
    KocsiZarva[c] = 1;
else
   KocsiZarva[c] = 0;
    return 1;
}

 
Házak:
OnGameModeInit alatt:
    for(new h = 0; h <= MAXHAZ; h++)
{
    HazBetoltes(h);
}

 

stock HazBetoltes(haz)
{
    format(stri sizeof str, \"/Hazak/%d.ini\", haz);
    if(!dini_Exists(str)) return 0;
    format(HazInfo[haz][hTulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\"));
    HazInfo[haz][hElado]         =     dini_Int(str, \"Eladó\");
HazInfo[haz][hAr]              =     dini_Int(str, \"Ár\");
HazInfo[haz][hBerelheto]     =     dini_Int(str, \"Bérelhetõség\");
      HazInfo[haz][hBerloAr]       =     dini_Int(str, \"BérlõÁr\");
      HazInfo[haz][hBeX]          =     dini_Float(str, \"BeX\");
      HazInfo[haz][hBeY]         =     dini_Float(str, \"BeY\");
    HazInfo[haz][hBeZ]          =     dini_Float(str, \"BeZ\");
    HazInfo[haz][hKiX]          =     dini_Float(str, \"KiX\");
      HazInfo[haz][hKiY]          =     dini_Float(str, \"KiY\");
    HazInfo[haz][hKiZ]          =     dini_Float(str, \"KiZ\");
      HazInfo[haz][hVW]          =     dini_Int(str, \"VW\");
      HazInfo[haz][hMegveheto]    =     dini_Int(str, \"Megvehetõ\");
      HazInfo[haz][hInterior]    =     dini_Int(str, \"Interior\");
      HazInfo[haz][hZarva]         =   dini_Int(str, \"Zárva\");
      HazInfo[haz][hPenz]         =   dini_Int(str, \"Pénz\");
      HazInfo[haz][hDrog]         =   dini_Int(str, \"Drog\");
return 1;
}

 
Széfek:
OnGameModeInit alatt:
             for(new x = 0; x <= sizeof(SzefInfo); x++)
   {
          SzefBetolt(x);
           SzefInfo
  • [Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo
  • [X], SzefInfo
  • [Y], SzefInfo
  • [Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo
  • [A]);

   }

 

stock SzefBetolt(szef)
{
if(szef < 0 || szef > FRAKCIOK) return 1;
if(szef == FSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", FSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[FSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[FSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[FSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[FSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[FSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[FSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[FSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[FSZEF][X], SzefInfo[FSZEF][Y], SzefInfo[FSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[FSZEF][A]);
}
else if(szef == MSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", MSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[MSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[MSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[MSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[MSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[MSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[MSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[MSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[MSZEF][X], SzefInfo[MSZEF][Y], SzefInfo[MSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[MSZEF][A]);
}
else if(szef == RSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", RSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[RSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[RSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[RSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[RSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[RSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[RSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[RSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[RSZEF][X], SzefInfo[RSZEF][Y], SzefInfo[RSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[RSZEF][A]);
}
else if(szef == PSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", PSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[PSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[PSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[PSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[PSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[PSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[PSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[PSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[PSZEF][X], SzefInfo[PSZEF][Y], SzefInfo[PSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[PSZEF][A]);
}
else if(szef == HSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", HSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[HSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[HSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[HSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[HSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[HSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[HSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[HSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[HSZEF][X], SzefInfo[HSZEF][Y], SzefInfo[HSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[HSZEF][A]);
}
else if(szef == TSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", TSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[TSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[TSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[TSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[TSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[TSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[TSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[TSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[TSZEF][X], SzefInfo[TSZEF][Y], SzefInfo[TSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[TSZEF][A]);
}
else if(szef == OSZEF)
{
    format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", OSZEF);
    if(!dini_Exists(str)) return 1;
    SzefInfo[OSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
    SzefInfo[OSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
    SzefInfo[OSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
    SzefInfo[OSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
    SzefInfo[OSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
        SzefInfo[OSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
        SzefInfo[OSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[OSZEF][X], SzefInfo[OSZEF][Y], SzefInfo[OSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[OSZEF][A]);
}
return 1;
}

1024
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hosting For Gamers
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 17:26:06 »
Szerk.: Ezt már nem fûzte hozzá szóval egy modi pls tegye egybe, kösz

1025
Törölt RP Szerverek / ClaymoreRPG
« Dátum: 2011. augusztus 29. - 13:42:15 »
HFG -re átraktuk a szervert, itt nincs restart. Szerver IP: 91.82.85.251:7808

1026
Törölt RP Szerverek / ClaymoreRPG
« Dátum: 2011. augusztus 28. - 21:38:42 »
Pár kép (A képen szereplõ mapok saját készítésûek!):
Benzinkút Las Barracasba
\"width=500http://noob.hu/2011/08/28/sa-mp-001_1.png[/img]
Parkoló
\"width=500http://noob.hu/2011/08/28/sa-mp-002_0.png[/img]
Kis motel
\"width=500http://noob.hu/2011/08/28/sa-mp-003_1.png[/img]
Városháza
\"width=500http://noob.hu/2011/08/28/sa-mp-004_0.png[/img]
Szerelõ mûhely
\"sa-mp-006.png\"
Hotel
\"sa-mp-005.png\"
Hotel parkoló
\"sa-mp-007.png\"
Farmon házak
\"sa-mp-008.png\"
Hajléktalanoknak egy alvóhely
\"sa-mp-009.png\"

1027
Segítségkérés / UCP készítés hogyan?
« Dátum: 2011. augusztus 28. - 20:06:27 »
Egyébként videosmarton is van jó pár PHP tutorial, regisztrációs / beléptetõs rendszer, üzenõfal készítése, stb. w3schoolson is van, bár az angol. Linkek:
http://videosmart.hu/tag/php | http://www.w3schools.com/php/
Én innen + w3shoolsról tanultam egy ideig, utána már megtudtam írni egy ucpt.

1028
Segítségkérés / txt-bõl való kiolvasás
« Dátum: 2011. augusztus 27. - 23:10:08 »
stock valami()
{
      if(dini_Exists(\"plus.txt\")) return 1;
      return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(valami)
SendClientMessage(playerid, 0x00FF40FF, \"megvan!\");
else
        {
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"nincs meg :(\");
Kick(playerid);
}
return 1;
}

 
De amúgy felesleges rá függvényt írni
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(dini_Exists(\"plus.txt\"))
SendClientMessage(playerid, 0x00FF40FF, \"megvan!\");
else
        {
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"nincs meg :(\");
Kick(playerid);
}
return 1;
}

1029
Törölt RP Szerverek / ClaymoreRPG
« Dátum: 2011. augusztus 27. - 21:40:08 »
Elkészült az UCP teszt verziója, szerverre kell regisztrálni, és utána lehet kezelni a karaktert. Cím: http://ucp.claymorerpg.tarhely.biz
Ideiglenes IP: 91.82.84.190:7758

1030
Segítségkérés / MySQL gond
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 14:28:36 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1314220578\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10855\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet hülye kérdések jönnek, de ha értesz kicsit mysglhez már lehet nem annak fognak tûnni, csatlakozva vagy a mysql-hez, DEBUG logban hiba üzenetek esetleg, miért UPDATE sorral küldöd a többi adatot nem jobb az INSERT be mindent ami kell, van alapértelmezett értékek a players tábla (Nev, Pass)  mezõin kívül a többinek meghatározva?
 
Tényleg, debugot nem kapcsoltam be. Kösz :D Megoldódott, nem tudott csatlakozni MySQL -re. Zárom

1031
Törölt RP Szerverek / Mega Roleplay
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 23:45:45 »
Idézetet írta: TheGrizliee date=1314222194\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10784\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért nem, mert az adminbácsik még nem látták meg ^^
 
1. oldal, Light moderátor, Ronii admin.

1032
Törölt RP Szerverek / Mega Roleplay
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 23:41:46 »
Idézetet írta: TheGrizliee date=1314221953\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10784\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én már nem is merek kommentelni :D Az ilyen SeeCopy szervereken sírva röhögök. Plusz még azzal menõzik, hogy a 2. napon XY mennyiségû ember volt fenn? A nagyja csak felmegy, megnézi, rájön hogy SeeCopy kaki, és jön is le. Ne haragudjatok, de az ilyen szerverekbõl nekem picit elegem van. Nem is engedném ide feltenni, de ez már nem az én hatásköröm.
 
Egyébként igen, több ilyen témát is lezártak már mert See moddal futtatják, akkor ezt miért is nem?

1033
Törölt RP Szerverek / Mega Roleplay
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 23:36:11 »
Idézetet írta: Gumikacsa date=1314215424\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10784\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

See copy...de most komolyan..ilyen szerverrel akartok sikert elérni?? ??? ::|
EDIT:ja..és a szeró honlapja:www.darkrpg.net....eztis jól átírtátok... :laugh: azért ez fail nem :question:
 
Ma 30-an voltunk O.o 2. nap... :)
WTFLV-hez meg köze sincs :)
E: A claymore 0-ról írt nem copy? Mert ha az igen kevesen játszanak rajt ;)
 
[/quote]
Igen-igen 0-ról írt, és miért is? Sunwell kifagy...átmentünk HFG-re kifagy...most jönne a szeró szerverbérléstõl(GLM szeró)...csak lusták voltak még beindítani(pedig befizettük)...És most ez komoly hogy egy 0-ról írt modot hasonlítassz egy see copyhoz?? :mistrust: Megjósolom...1hónap és a szeró kihal ... :laugh:
 
[/quote]
Elmondom most itt neked, hogy a kifagyáshoz a Sunwell Hostingnak semmi de, semmi köze sincs! Talán a scripternek van köze hozzá. Nem hiszem hogy 2 hostingnál is a hostingnak lenne a hibája a kifagyás, maximum a módnak. Egyébként mire is vered magad ha szabad tudnom? Talán te valami atomnagy scripter vagy? Írj jobbat, ennyi!
 
[/quote]
Nos Sunwellnél mindig kifagyott ha checkpointokba mentünk bele. HFG -nél jó volt, az a leállás viszont nem tudom miért volt, akkor rendesen megváltozott a véleményem / véleményünk arról a hostról, bár úgy tûnik már minden helyreállt. Igen ClaymoreRPG -t 0ról írtam, miért játszanak rajta kevesen? Mert egyszer játszottak rajta átlag 10en, viszont mindig kifagyott a szerver, elmentek, most szerzünk normális hostot, és minden megy újra, bár kicsit nehéz lenne visszahívni a régebbi játékosokat, mivel senkinek sem kértük el külön az elérhetõségét. Ráadásul most sokat fejlesztünk a szerveren, azért van lezárva, hogy tudjuk tesztelni mindig.

1034
Segítségkérés / MySQL gond
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 20:27:30 »
Sziasztok, szóval átírtam MySQL -re a modomat, fel is csatlakozik, adatbázis megvan, táblák megvannak, viszont mégse menti el. Regisztrációnál így kéne elmentenie:
 
      format(Query, sizeof Query, \"INSERT INTO `players` (Nev, Pass) VALUES (\'%s\', \'%s\')\", PlayerName(playerid), Jelszo[playerid]);
mysql_query(Query);
AdatMentes(playerid);

 
Utána elküldi a többi adatot, pl.:
 
format(str, sizeof str, \"UPDATE `players` SET `Admin` = \'%d\' WHERE `Nev` = \'%s\'\", AdminSzint[playerid], PlayerName(playerid)); mysql_query(str);

1035
Segítség / HEEEELP
« Dátum: 2011. augusztus 24. - 12:59:08 »
Használsz TextDrawShowForPlayer függvényt?

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal