Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 261
1021
Segítségkérés / Dialog help
« Dátum: 2014. július 28. - 01:19:34 »
Ezt ugye most nem mondod komolyan...? Nézd át a programozás alapjait, mielõtt bármibe belevágsz. Amúgy pedig:
 
new string[ide amilyen hosszú lehet a szöveg maximum, de nem több, mint amennyi kifér a dialogba + 1 + ahány \\n van * 2]

 
Amúgy az elõzõben egy \\n kimaradt, írd majd oda, hogy minden kiolvasott sornál újat kezdjen. Ja és használhatnád dupla és tripla hozzászólás helyett a szerkesztés gombot!

1022
Segítségkérés / Dialog help
« Dátum: 2014. július 28. - 01:07:38 »
Ugyan én a fájlkezeléshez nem értek, csak a dinihez egy kicsit, de logikám az van. Így tudok rá feltételezett megoldást nyújtani. Nos, a while ciklus miatt minden sort kiolvas, majd minden sorral megjelenít egy dialogot. Ebbõl a játékos annyit érzékel, hogy az utolsó megjelenített dialog a képernyõjén marad benne az utolsó kiolvasott sorral. Erre az a megoldás, hogy létrehozol egy string tipusú változót, amelyre a while ciklus alatt rácsatolod a következõ sort a strcat függbény segítségével, majd a string valtozót használva - miután a program kilép a ciklusból - elõhívod a dialogot. Ez gyakorlatban valahogy így néz ki:
 
while(fread(cfg, rstr))
{
    strcat(string, rstr);
}
fclose(cfg);
ShowPlayerDialog(playerid, 12345, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teszt\", string, \"Bezárás\", \"\");

1023
Munkaerő keresése / ÁTHELYEZVE: Scriptert keresek MTA San Andreashoz
« Dátum: 2014. július 27. - 21:09:31 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítségkérés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=54242.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=54242.0

1024
Archívum / Scriptert keresek MTA San Andreashoz
« Dátum: 2014. július 27. - 21:08:44 »
[mod]Bõvítsd! 24 ó.[/mod]

1025
Szkript kérések / Sziréna kocsikra
« Dátum: 2014. július 26. - 17:31:36 »
Nincs neve, fogod és szépen megírod magadnak. Használd hozzá az AttachDynamicObjectToVehicle függvényt - mert gondolom nem akarsz korlátolt, alap objekteket használni és használsz streamert.
 
(leginkább mta-hoz kéne a mod)[/quote]
[mod]Ez egyáltalán SAMP-os kérdés? Mert ha nem, akkor áthelyezem.[/mod]

1026
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. július 26. - 17:27:16 »
Hmm, köszi, meglátom mire megyek vele :D Azért jöhet még ennél kisebb is, akár téglalap alakú.

1027
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 26. - 17:21:16 »
1.
 
RemovePlayerAttachedObject();

 
2.
Tudtommal sehogy, használj CP-t.

1028
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. július 26. - 15:57:43 »
Ha valaki tud minél kisebb méretû, lapos tárgy object ID-t, légyszíves írja le! Köszönöm.

1029
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 26. - 15:46:03 »
Mint írtam is:
 
a CP-knél viszont már kicsit kell buherálnod[/quote]
Úgy kell buherálnod, hogy fogsz egy változót a játékos számára és azt beállítod egy számra. OnPlayerEnterCheckPoint alatt pedig megnézed, mi a változó értéke és aszerint futtatod le a dolgokat.

1030
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 26. - 12:42:27 »
50 hozzászólástól lehet, de én ettõl függetlenül is szívesen segítettem - már ha sikerült segítenem.

1031
Segítségkérés / Nem tudok 4-5 szónál hosszabb üzenetet elküldeni
« Dátum: 2014. július 26. - 12:40:28 »
Mert maximum 100 karakternyi szöveget tudsz elküldeni, melybõl 99-et tudsz te magad megadni jelen esetben. Ezek a szövegek, pl.:
 

{B0B0B0}[PM]{FF0000} Tõle: {B0B0B0}%s:{FF0000}   {E3BB19}%s

 
[/quote]
már most közelítenek a 100 karakter felé. Állítsd át a méretét annyira, amennyi a forráskód beli string hossza + amennyit maximum ki lehet írni chatre + 1, vagy adj meg hasra ütés szerûen egy nagyobb értéket.

1032
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 26. - 12:37:53 »
Elméletileg.

1033
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 26. - 12:08:48 »
Ezért írtam ezt:
 
ha nem engedne felállni, akkor OnPlayerKeyStateChange alatt a CROUCH gomb lenyomásával[/quote]
(Azért ezzel a gombbal, mert ezzel guggol normál esetben a játékos.)
 
megállítod az animációt.[/quote]
Az animos dologra pedig valami animáció könyvtár töltögetés, tisztítgatás a megoldás, de ehhez én - mint mondtam - annyira nem értek.

1034
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 26. - 11:49:22 »
Akkor miért CP-krõl beszélsz? :D PickUppal még egyszerûbb is a dolgod, ugyanis itt van ID, a CP-knél viszont már kicsit kell buherálnod. OnPlayerPickUpPickup alatt ha a pickupid megfelel az általad megadott pickupnak, szépen animba esik és a többi, amit leírtam. Az anim pedig azét nem volt jó, mert valamit elrontottál. Ez \"U don\'t say?\" volt, de amíg nem másolsz be nekünk semmit, nem tudjuk megmondani, mi volt a hiba - persze be tudunk másolni helyes kódokat is, de azzal nem fogod megtudni, mit rontottál el. Ezzel nem azt mondom, hogy én fogom elmondani, mit rontottál el, mert nem vagyok egy nagy animos csávó, de más is van ezen a fórumon.

1035
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 26. - 11:32:37 »
Igen. OnPlayerEnterCheckpoint alatt beteszed õt a megfelelõ animba és ha nem engedne felállni, akkor OnPlayerKeyStateChange alatt a CROUCH gomb lenyomásával megállítod az animációt.

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal