Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - skyLine

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 122
1021
Archívum / Rei RPG
« Dátum: 2014. május 07. - 01:04:03 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1399416922\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48129\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jól hangzik.. de arra ügyelj, hogy spoilerben nem lehet spoiler. :) :D
 
Túl veszélyes videó van benne. :D

1022
Archívum / Rei RPG
« Dátum: 2014. május 06. - 23:49:43 »
Idézetet írta: Legend date=1399411496\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48129\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ismerõs nekem az a bemutatkozás..
Sok sikert ettõl függetlenül. :)
 
Ja tényleg. Mysticen volt hasonló. Csak ott asszem bugos volt. :D

1023
Archívum / Rei RPG
« Dátum: 2014. május 06. - 23:02:30 »
Valamelyik verzióban beraktak egy pár új \'objectet\'.
Ez az ID-je: 18727

1024
Archívum / Rei RPG
« Dátum: 2014. május 06. - 22:29:38 »

\"11017511_427654287402214_6186005031155537945_n.png?oh=0a848041b5dd4a54268f6e403e5821d4&oe=558B6EA6\"
Sziasztok!
 

Weblap: LINK
Facebook: LINK
IP: Hamarosan
Szeretném nektek bemutatni a Rei RPG-t.

Elõször sokat gondolkodtam, hogy megéri-e kirakni ide a szerverrõl pár adatot, ha még nem haladtunk annyira sehova, de hát legyen. Szerintem így tudtok olyan kritikákat adni, amely a szerver javára fordulhat és ezáltal felhasználóbarátabb rendszer alakul ki.


Nos hát el is kezdeném.

A játéktér Red County
[hs width=600 height=200]http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20101025205806/gta/pt/images/1/15/RedCounty.png[/hs]
Azért választottuk ezt a helyet, mert egy eléggé alkalmas hely a mezõgazdaságra.
A szervert úgy próbáljuk megalapozni, hogy nagy jelentõsége lesz a mezõgazdaságnak (állattartásnak is és a növénytermesztésnek is).
Az üzletekbe lehet lesz elszállítani a különféle termékeket (hús, búza, szõlõ (ebbõl bor), tej).
Az üzletek is megvehetõek lesznek, bizniszként fognak funkcionálni.


A bizniszek egy része munkaként fog szolgálni.
Tegyük fel, hogy van egy úttisztító cég (ezt megveszi valaki) és van alapból 3-4 úttisztító autó (Sweeper), amit bõvíteni lehet azzal, hogy vesz a biznisz tulajdonosa új kocsikat. Hogy miért jó ez neki? Nagyobb támogatást kap a bizniszére.
Sajnos ha valaki úttisztítózik és megkapja az útnyalásért járó pénzt akkor az nem biznisz számlájáról fog lemenni, hanem még hozzáadódik egy kisebb része. Ezt azért akartam így, mert tuti lesznek olyan emberek akik elég sokat fognak úttisztítózni és akkor a cég számlájáról hamar lemegy a pénz. (A bizniszeket amúgy is drágán lehet majd megvásárolni)
Most az úttisztítóval példálóztam, de a munkahelyek nagy részével így lesz nem csak az úttisztítóval.
Spoiler for Fogalmak:


RP - RolePlay: A szerver egy RolePlay szerver, ami magyarul azt jelenti, hogy szerepjáték. Próbálnod kell úgy viselkedned mint a valóságban, tehát ha valami történik a karaktereddel akkor azt úgy kell lereagálnod, mint a való életben. Például: Odamegy hozzád valaki, a te karaktered jelleme kedves akkor szerepben segíteni fogsz neki, viszont ha olyan karaktert játszol aki mogorva akkor szerepben elküldheted melegebb éghajlatra.


IC - In Character: A karaktereden belüli cselekvések/események/beszélgetések. Tehát ide tartozik, ha valakivel társalogsz a szerepen belül. FONTOS, hogy ne IC-be kérjetek segítséget az adminoktól és hasonlók.
Ezt a funkciót úgy érheted el, ha csak simán \'t\' lenyomásával beszélsz, akkor a közeledben lévõ személyek \'hallják\', hogy mit mondasz nekik.


OOC - Out Of Character: A karakteren kívüli adatok tartoznak ide. Tehát ha szólsz egy adminnak, vagy egyik ismerõsödet felismerted akkor OOC-ba mondod neki, hogy \'Szia Jani\'.
Ezt a funkciót többféleképpen is elérheted. Ha a közeledben lévõkhöz óhajtanál szólni akkor a \'/b\' parancs segítségével, ha az Online Lévõ adminisztrátorokhoz akkor a \'/report\', ha pedig aktiválva van a Globális OOC chat akkor a \'/o\' parancs segítségével az Online játékosokhoz szólhatsz! Ha véletlenül a \'t\' lenyomása után írtál valami OOC dolgot IC-be akkor egy \'(())\' jellel gyorsan javíthatod azt.


IC - OOC keverése: Az OOC-nál leírtam, hogy javíthatjuk magunkat a \'(())\' jel segítségével, viszont ha ezt nem tesszük meg és IC-be olyat írunk például, hogy \'Szia admin segítenél?\' akkor bizony az IC-OOC keverésének számít és következményeket vonhat maga után.


MG - MetaGaming: Ha egy OOC adatot felhasználunk IC-be. A valóságban nincs fölöttünk álló személy aki irányíthatna minket mondjuk a \'WASD\' lenyomásával viszont itt a szerepben van. Tehát ha olyan információt \'adunk\' a karakterünknek IC-be, amirõl nem tudhatna viszont mi OOC-be tudjuk akkor az MG-nek számít és következményei vannak. Ebbe a körbe tartozik a Skype, TS beszélgetés.


DM - Death Match: Ok nélküli öldöklés. Tilos a DM hiszen nem egy TDM szerveren vagyunk hanem RP-n. Ha valakit meg akartok ölni akkor arra IC legyen nyomós indokotok. Például: rivalizálás a bandáknál - beléptek egymás területére.


DB - DriveBy: Ide tartozik az, ha valakit folytonosan elütsz és így ölöd meg, valamint ha a vezetõ ülésrõl lõsz le valakit például egy uzival.


RK - Revenge Kill: Halál utáni bosszúállás. Tehát ha megölnek akkor utána visszamész és te megölöd. Gondolkodj valósághûen. Ha megölnének te nem tudnál visszamenni. ;D


PG - PowerGaming: Olyan dolgok amiket a valóságban nem tudnál megcsinálni. A játékmechanikai hibák kihasználása idetartozik, mert a valóságban sem tudnál felfutni egy 90%-os lejtõn csak úgy, mint a GTA-ban. Valamint idetartozik, ha \'/me\'-vel felemelsz egy egész épületet vagy autót hiszen a valóságban sem lennél rá képes.
Spoiler for Frakciók:
Polgármesteri Hivatal:
Helység: Blueberry
A megye \"irányítóközpontja\". Itt tartják a fontosabb gyûléseket és tanácskozásokat.
Spoiler for Képek:
\"QBZBCUtvAwMDUltLRQVQ\"
\"QBZBCUtvAwMDUltLRAVQ\"


Red County Sheriff\'s Department:
Helység: Dillimore
A megye biztonságáért felelõsek.
Spoiler for Képek:
\"QBZBCUtvAwMDUltLRwVQ\"
\"QBZBCUtvAwMDUltKEQVQ\"


Red County Medical Center:
Helység: Palomino Creek
Az életek mentéséért és a betegek ellátásáért felelõsek.
Spoiler for Képek:
\"QBZBCUtvAwMDUltKEAVQ\"
\"QBZBCUtvAwMDUltKEwVQ\"


Red County Fire Department:
Helység: Montgomery
A különféle autósbalesetekbõl menekítik meg az embereket valamint tûzesetkor az életüket kockáztatva próbálják eloltani. Igazi lánglovagok.
Spoiler for Képek:
\"QBZBCUtvAwMDUltKFQVQ\"
\"QBZBCUtvAwMDUltKFAVQ\"


Red County Car Service:
Helység: Montgomery
Elromlott, meghibásodott a kocsid? Esetleg csak új alkatrészeket szeretnél a jármûvedbe? A Car Service megjavítja nekes és kipofozza a jármûvedet.
Spoiler for Képek:
\"QBZBCUtvAwMDUltKFwVQ\"
\"QBZBCUtvAwMDUltKFgVQ\"
Spoiler for A csapat:
skyLine - Script és minden egyéb.
vizesfiu - Tesztelés & ötletek.
TRS - Adminisztrátor.
Biztos sokatokban felmerült az a kérdés, hogy minek tûzoltóság? Itt egy olyasfajta rendszer lesz melyben lesz értelme tûzoltónak lenni (nem csak RP-bõl). Fizikailag is fog látszódni a tûz és oltható lesz.
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QBZBUEtvAwMDVQ9EEgVR[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QBZBCktvAwMDUlsYEwVQ[/hs]
Alapból a szerveren nem látjuk egymás nevét. Be kell mutatkoznunk a másik játékosnak a /bemutatkoz (egy angol megfelelõ jó lenne) paranccsal, ezután látjuk a játékos fölött a nevét. (3DText-el) Egyelõre még nem menti.
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QBZBCUtvAwMDUltFRwVQ[/hs]
A szerveren lévõ parancsokat angolul tudjátok használni. Nem szerettünk volna nagyon magyar parancsokat. (Tehát itt /report van, /light, /invite /uninvite és hasonlók)
A rendõrök 4 fajta útzárat tudnak lehelyezni.
1 - Kicsi
2 - Közepes
3 - Nagy
4 - Bólya
[hs width=300 height=250]http://imagerz.com/QBZBCUtvAwMDUltFFwVQ[/hs]
Az adminjailt kicsit viccesen oldottuk meg. Ha AJ-be kerülsz akkor lejátssza a \'Justin Bieber - Baby\' számát. Reméljük így elmegy mindenki kedve a nonozástól. (Ezek után úgyis muteolva lesz a rádió hangerõ a GTA-ba :D)
(Folyamatosan fejleszteni fogom a témát újabb fejlemények után)
Szeretném tõletek, ha leírnátok néhány ötletet, vagy eddigi észrevételt a szerverrel kapcsolatban. (Ha netán például a Frakciónevekkel van probléma kérlek jelezzétek nekem)
GF Elõtag:
A szervernek végül azért választottuk a GF elõtagot, mert puhított szabályokkal fog mûködni. Nem lesz kötelezõ a karakterlap stb...
Márkás cuccok:
Különféle márkájú dolgokat tudtok vásárolni. Ez tulajdonképpen csak azért jó, hogy felvágj mások előtt, hogy neked menőbb cuccod van.
(Ilyen tárgyak PL.: Gucci óra, Casio óra, Bullet óra)

1025
RP/RPG kérések / Defensive bugg :/
« Dátum: 2014. május 06. - 01:05:51 »
Esetleg nem használod többször ugyanazt a dialog ID-t?

1026
RP/RPG kérések / Textdraw bug
« Dátum: 2014. május 06. - 01:04:11 »

1027
Szkript kérések / Gombnyomásos parancs
« Dátum: 2014. május 06. - 00:39:55 »
Talán így jó lesz.
 
   if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE))
{
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
        GetVehicleParamsEx(vid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
if(vid != INVALID_VEHICLE_ID)
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy jármûben!\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem te vagy a sofõr!\");
if(engine == VEHICLE_PARAMS_OFF || engine == VEHICLE_PARAMS_UNSET)
{
            SendClientMessage(playerid, -1, \"\"#COL_WHITE\"> Motor állapota \"#COL_GREEN\"Beindítva\");
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(string, sizeof(string), \"* %s beindította a jármû motorját.\", sendername);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetVehicleParamsEx(vid,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
        }
        else if(engine == VEHICLE_PARAMS_ON)
{
            SendClientMessage(playerid, -1, \"\"#COL_WHITE\"> Motor állapota \"#COL_RED\"Leállítva\");
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(string, sizeof(string), \"* %s leállította a jármû motorját.\", sendername);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetVehicleParamsEx(vid,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
        }
return 1;
    }

 
Bár érdekesnek találom, hogy így oldod meg a SendClientMessage színezését.
Ajánlanám a {61ba18} dolgot.

1028
Segítségkérés / Rosz dialog
« Dátum: 2014. május 06. - 00:35:31 »
Külön dialog id-ket adj meg.
Ha már van egy 1-es dialogod és te megint használsz egyet (mind a kettõt funkcióval) akkor összezavarják egymást. De ha már az egyiket 2-esre rakod jó lesz.

1029
Segítségkérés / NPC Gondok
« Dátum: 2014. május 06. - 00:32:24 »
Complizeld le az NPC-s scripteket ismét. Talán úgy.

1030
Segítségkérés / házba belépési hiba!
« Dátum: 2014. május 06. - 00:29:39 »
DisableInteriorEnterExits();
 
public OnGameModeInit()
{
    DisableInteriorEnterExits();
    return 1;
}

1031
Segítségkérés / Furcsa halálok
« Dátum: 2014. május 06. - 00:28:29 »
Valószínûleg GTA bug lehet. Tapasztaltam már én is ilyet.
Ugye a játékos nem esik le a kocsi tetejérõl, hanem megtartja egy \'rendszer\', na ez a \'rendszer\' úgy érzékeli, hogy a játékos magasabban van mint a talaj és ha odaesel akkor meghalhatsz.
Fõleg teleportálásnál szokott ez lenni.
Magasból ráteleportálsz egy kocsi tetejére (amiben ül valaki) a karaktered zuhan lefelé (egy helyben) , majd egyszer ráesik a kocsi tetejére és azt hiszed, hogy minden ok, de ha leszaladsz róla akkor placcs. Hívhatod a haverokat palacsintázni. :D

1032
Segítségkérés / /f e fegyvernél
« Dátum: 2014. május 06. - 00:24:06 »
sscanf-al egyszerûen.
Például így nézne ki:
 
new param1, param2;
if(sscanf(params, \"dd\", param1, param2)) return SendClientMessage(playerid, usecolor, \"Használat: /f [Funkció 1] [Funkció 2]\");

 
Ha kicsit utánaolvasol az sscanf-nak akkor megértheted.

1033
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 06. - 00:21:50 »
Idézetet írta: Peterta12 date=1399311387\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48098\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic



//Regisztrációs rendszer dini!
//Magyarosittota Peterta12
#include <a_samp>
#include <dini>
//definék
#define DIALOG_REGISTER1 0
#define DIALOG_REGISTER2 1
#define DIALOG_REGISTER3 2
#define DIALOG_REGISTER4 3
#define DIALOG_LOGIN1 4
#define DIALOG_NOPW1 5
#define DIALOG_NOPW2 6
#define DIALOG_WRONGPW 7
new pname[MAX_PLAYER_NAME], path[200];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(path, sizeof(path), \"/spieler/%s.ini\", pname); //Scriptfiles mappában látrehoz egy .ini fájlt amely a regisztrált játékos adatait hozza létre vagytölti be
switch(dialogid)
{
   case DIALOG_REGISTER1:
   {
     if(!response)
     {
         Kick(playerid);
     }
     else
     {
        new pwlength = strlen(inputtext);
        if(pwlength > 0)
        {
           dini_Create(path); /i
           dini_Set(path, \"password\", inputtext);
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Férfi\\r\\Nõ\", \"Rendben\", \"Kick\");
        }
        else
        {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Kérlek üsd be a jelszavad\", \"OK\", \"Kick\");
        }
     }
   }
   case DIALOG_REGISTER2:
   {
     if(!response)
     {
        dini_Remove(path);
        Kick(playerid);
     }
     else
     {
        dini_IntSet(path, \"sex\", listitem);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Korod\", \"OK\", \"Kick\");
     }
   }
   case DIALOG_REGISTER3:
   {
     if(!response)
     {
        dini_Remove(path);
         Kick(playerid);
     }
     else
  {
        dini_Set(path, \"age\", inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Regisztráció befejezve!\", \"OK\", \"OK\");
      }
   }
   case DIALOG_REGISTER4:
   {
     pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
     pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
     pInfo[playerid][logged] = 1;
   }
   case DIALOG_LOGIN1:
   {
     if(!response)
     {
        Kick(playerid);
     }
     else
     {
        new pwlength = strlen(inputtext);
        if(pwlength > 0)
        {
           new pw[200];
           format(pw, sizeof(pw), \"%s\", dini_Get(path, \"password\");
           if(strcmp(inputtext, pw) == 0)
           {
              pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
              pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
              pInfo[playerid][logged] = 1;
           }
           else
           {
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WRONGPW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bejelentkezés\", \"Rossz jelszó!!\", \"OK\", \"Kick\");
           }
        }
        else
        {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,  \"Bejelentkezés\", \"Üsd be a jelszavad!\", \"OK\", \"Kick\");
        }
     }
   }
  case DIALOG_NOPW1:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER1, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Regisztráció\", \"Jelszód\", \"OK\",  \"Kick\");
}
  }
  case DIALOG_NOPW2:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,   \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
}
  }
  case DIALOG_WRONGPW:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,    \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
}
  }
}

 
Kitettem a pawn code taget!
 
Off:Próbáltam magyarositani lehet,hogy az ékezet zavarja be?
 
Ennyibõl áll az egész filterscript? Kellene bele OnFilterScriptIni()
Játékmódnál OnGameModeInit()

1034
Archívum / NiceRPG | Ahol egy új élet kezdõdik... |
« Dátum: 2014. május 05. - 23:56:49 »
Én sem bánom a warn-t. Sajnos felmentem a szerverre.
Egybõl fogadott a Defensive mód eleje. \'/me beírja a nemét\', \'/me beírja a korát\" és a hasonló cukiságok. Érdekes módon 2 SCRIPTELT banda van a szerveren. Meglepõen két SinglePlayerbõl vett névvel. Aztecas meg Ballas.
Na hát ugye felmentem azt kérdeztem, hogy van-e leader lássuk mivan itt. Hívtam spanomat is, hogy RP-zzünk egyet meglátjuk mi lesz. Beraktak Ballas Leadernek azt jöttek az Aztecasos adminok (akik egyszerre voltak Aztecasosok és Rendõrök addolt M4-el) és elkezdtek ott lövöldözni ránk mert, hogy az milyen nagy bandaháború. Jó hát akkor vegyünk fegyvert. Én vettem egy Coltot a haverom pedig egy Deagle-t. Ekkor az egyik adminrendõraztecasosistenkirályrpscsávót láttuk, hogy nagyon RP-sen vezet oszlopokat kivíve és tolatva fõúton rendõrkocsival sziréna nélkül. Funból belelõttünk a kocsi kerekébe, \"mert hogy mi is mekkora RP-sek vagyunk\" (na mindegy ok). Elmentünk a Fort Carsontól nem messze lévõ hegyre(ahol van az az antenna) és befindelt a rendõr és bedaráltak M4-el minket. A felállás az az volt, hogy én a Colt-al haverom a Deagle-val Néger skinbe õk pedig egy néger rendõr és egy aztecasos M4-el. :D (Végig kocsiba ültünk). Na ugye sz*rrálõtték a kocsit (kerék is ko volt) leestünk a hegyrõl. /do -val rendeztük a helyzetet. Haverom IC el is ájult. Ekkor elmentünk BlueBerry felé a hídra. Nolám megint megjelent a Police Ranger és bedarálták a kocsit M4-el. Közben hiába reagáltunk /me -vel, hogy odébbhúztam az ájult haveromat semmi. Õk csak daráltak.
Ezután megjelent a másik Ballas bandavezér (LOL?). Rajta is látszódott, hogy nagyon RP-s (valami Seerõl szalajtott 12 éves nongyár). Kitalálta, hogy raboljunk bankot meg, hogy õ a fõgóré és megyünk bedarálni az aztékokat. Ekkor mondtam, hogy köszönöm jó lesz nekem ha rendõr leszek megnézem azt a frakciót, hogy azzal mit lehet kezdeni.
Na ekkor már a Ballas és az Aztec barátságban elkezdtek szívózni a rendõrrel. (Tehát amit See-n eltudsz képzelni, hogy jön a csávóka és dudál meg kiabál). Megjelent valami epic helyesíró bajnok admin aki IC-OOC-t keverte és /b -be dumálta folyamatosan, hogy \"üdv\" :DD
Leigazoltattam és nagy semmibõl megint megjelent Tyler (aki bedarált minket M4-el és hasonló cukiságok, jelen esetben úttisztítóval érkezett a helyszínre) és elkezdett ott dumálni IC-be, hogy õ itt a f***agyerek ekkor megjelent úttisztítóval a másik adminrendõraztecasosistenkirályrpscsávó és dumálni kezdett. Na ekkor megbüntettem a helyesíró bajnok admint egy 5000-sel majd elindultam a városba. Állok a pirosnál és megjelenik a Ballas leader és áthajt. Mondom ok utánamegyek fényhíddal. Hát bement egy gyárterületre ahol elbóklászott magának. Kiszálltam majd elõvettem a fegyverem és tüzelni kezdtem az autóra, de õ nem reagált rá (talán még Fixelt is a kocsin). Továbbhajtott én meg utánaeredtem. Egy sikeres pitmanõverrel leszorítottam ahol ismét tüzelni kezdtem rá de semmi. Ezután a kocsiból nagy RP-sen DB-zni kezdett uzival majd felrobbant a kocsija és szaladni kezdett. Rálõttem 3-at és meghalt.
Ezután a helyesen író barátunk ismét bizonyított és igazoltatni kezdtem. Visszatért a ballas leadere és háton rúgott /try-al (ami nem sikerült neki) majd /me-vel megütött aztán mégegyszer /try -olt egyet a háton rúgással ami már sikerült. Persze nem maradhatott egyedül a helyesen író barátunk, mert Tyler bácsi (aki gondolom nem több mint 12) színpadra lépett és elkezdett keménykedni ismét. Közben a adminrendõraztecasosistenkirályrpscsávót dudálgatott úttisztítóval. Ekkor megjelent a mentõs is aki IC-be kezdett el OOC dolgokat dumálni majd az is elkezdett ott komoly /me-ket letolni. Ekkor gondoltam, hogy na ennyi elég is volt. Volt pár esélyük, én megpróbáltam, hogy mi van, de nem éri meg srácok.
Egy nagyon jó DM szerver az biztos, de RP-nek semmiféleképpen nem nevezhetõ. Sõt még GF-nek sem. Kimerem jelenteni, hogy ez valami See baráti körbõl álló DM szerver.
UI: Nekem ebben a szövegemben nem volt annyi helyesírási hiba, mint a srác 2 szavában. :D

1035
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. május 05. - 01:59:52 »
Alig várom már, hogy elkészüljön ez az egész.
Két LSL-ezés közt igyekezz Dfoglalo. :D

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 122
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal