Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ►ѕтa

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 129
1021
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. február 01. - 08:26:36 »
Idézetet írta: Driftmad date=1296483709\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok! Nekem a bukósisaknak az ID-ja kéne. Köszönöm elõre is a segítséget!
 
18645

1022
Segítségkérés / Civil rendõr
« Dátum: 2011. február 01. - 08:20:03 »
Tehát akkor csak Sultan és Washington, vagy azokon kívûl minden?

1023
Régió 2 / [Round 1] kurta999 VS Gangster
« Dátum: 2011. január 30. - 18:06:08 »
Fõtopik > Határidõ
Amúgy GL!

1024
Segítségkérés / Segítség egy kezdõnek...
« Dátum: 2011. január 30. - 15:46:07 »
A pwn és az amx fájlokat a filterscripts mappába kell tenni, GM (játékmód) esetén a gamemodes mappába, és a server.cfg (a szerver könyvtárában van) -ben a filterscripts után spacevel elválasztva a filterszkripteket (max 16 lehet), GM (játékmód) esetén pedig a gamemode0 sort kell átírni a játékmód nevére (pl. ha a gamemodes mappában van egy xyz.amx (nem feltétlen szükséges a .pwn, de csak azzal tudod szerkeszteni) fájlod, akkor akkor ezt kell írni: gamemode0 xyz 1)

1025
Segítségkérés / Dialóg hiba..-.-
« Dátum: 2011. január 30. - 15:39:14 »
Ne duplapostolj! Megkeresed a bejelentkezésnél, hogy mi a változó neve, ami átállítja hogy be van lépve (tehát pl. IsLogged), és azt pedig az ifbe teszed (a == -st nem, csak a változó nevét).

1026
OnVehicleStreamIn
Ez az eljárás akkor hívódik meg,amikor egy jármû megjelenik egy másik játékos kliensében.
Paraméterek:
 
(vehicleid, forplayerid)

 
vehicleid - A jármû ID-je aki megjelenik a másik kliensében.
forplayerid - A játékos ID-je akinek megjelenik a jármû.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    new string[40];
    format(string, sizeof(string), \"%d ID-jû jármû megjelent neked.\", vehicleid);
    SendClientMessage(forplayerid, 0xFFFFFFFF, string);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos megjelenik egy játékosnak.
OnPlayerStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos eltûnik egy másik játékosnak.
OnVehicleStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy jármû eltûnik egy játékosnak.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamIn

1027
OnVehicleStreamOut
Ez az eljárás akkor hívódik meg,amikor egy jármû eltûnik egy másik játékos kliensébõl.(Kimegy a látóhatárból.)
Paraméterek:
 
(vehicleid, forplayerid)

 
vehicleid - A jármû ID-je ami eltûnt.
forplayerid - A játékos ID-je akinek eltûnt a jármû.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
    new string[48];
    format(string, sizeof(string), \"A számítógéped eltüntette a(z) %d azonosítójú jármûvet.\", vehicleid);
    SendClientMessage(forplayerid, 0xFFFFFFFF, string);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos megjelenik egy másik játékos kliensében.
OnPlayerStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos eltûnik egy játékosnak.
-OnVehicleStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy jármû megjelenik egy játékosnak.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamOut

1028
Eljárások ( Callbackok ) / Eljárások listája
« Dátum: 2011. január 30. - 09:34:05 »

1029
Van köze, mindkettõt elvileg Light csinálja.

1030
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleSpawn ( vehicleid )
« Dátum: 2011. január 29. - 13:09:31 »
OnVehicleSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a jármû létrehozódik.
Paraméterek:
 
( vehicleid )

 
vehicleid        - Annak a jármûnek az azonosítója, ami létrehozódott.
Visszatérés     Az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    printf(\"A(z) %i azonosítójú jármû sikeresen létrehozva!\",vehicleid);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
-OnVehicleDeath: Akkor hívódik meg, mikor a jármû felrobban.
Kapcsolódó funkciók
SetVehicleToRespawn: Töröl egy jármûvet, és újra létrehozza.
CreateVehicle: Létrehoz egy jármûvet.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn

1031
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleDeath ( vehicleid )
« Dátum: 2011. január 29. - 13:03:58 »
OnVehicleDeath
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a jármû felrobban.
Paraméterek:
 
( vehicleid )

 
vehicleid        - Annak a jármûnek az azonosítója, ami felrobbant.
Visszatérés     Az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
    new string[40];
    format(string, sizeof(string), \"A(z) %i azonosítójú jármû felrobbant.\", vehicleid);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
-OnVehicleSpawn: Akkor hívódik meg, mikor a jármû ,,leszületik\".
Kapcsolódó funkciók
SetVehicleHealth: Megváltoztatja a jármû életét.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDeath

1032
Archívum / Linkesített eljárások
« Dátum: 2011. január 29. - 12:44:29 »
Az jó lenne ha @ van a szöveg elõtt, akkor a SA-MP Wikirõl keres.

1033
Segítségkérés / Szerver name
« Dátum: 2011. január 29. - 09:46:34 »
Vannak filterszkriptjeid? Nézd meg azokat is.

1034
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerRequestSpawn( playerid )
« Dátum: 2011. január 29. - 09:30:04 »
OnPlayerRequestSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megpróbál ,,leszületni\".
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megpróbál leszületni.
Visszatérés     Ha ennek az eljárásnak a visszatérési értéke 0, akkor megakadályozza, hogy a játékos ,,leszülessen\".
Példa:
 

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Nem játszhatsz, mert nem vagy admin!\");
        return 0;
    }
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
-OnPlayerRequestClass: Akkor hívódik meg, mikor a játékos a karakterválasztóban van.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn

1035
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid )
« Dátum: 2011. január 29. - 09:25:41 »
OnPlayerRequestClass
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos a karakterválasztóban van.
Paraméterek:
 
( playerid, classid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki a karakterválasztóban van.
classid         - Annak a karakternek az azonosítója, amelyt a játékos ki akar választani.
Visszatérés     Ha ennek az eljárásnak a visszatérési értéke 0, akkor megakadályozza, hogy a játékos ,,leszülessen\".
Példa:
 

public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
    if(classid == 3 && !IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Ezt csak adminok használhatják!\");
        return 0;
    }
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
-OnPlayerRequestSpawn: Akkor hívódik meg, mikor a játékos le akar születni a karakterválasztóból.
Kapcsolódó függvények:
AddPlayerClass: Létrehoz egy ,,karaktert\".
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestClass

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 129
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal