Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1021
Segítségkérés / Civil rendõr« Dátum: 2011. február 01. - 12:39:32 »
1022
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. február 01. - 08:26:36 »Idézetet írta: Driftmad date=1296483709\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok! Nekem a bukósisaknak az ID-ja kéne. Köszönöm elõre is a segítséget!18645 1023
Segítségkérés / Civil rendõr« Dátum: 2011. február 01. - 08:20:03 »
Tehát akkor csak Sultan és Washington, vagy azokon kívûl minden?
1024
Régió 2 / [Round 1] kurta999 VS Gangster« Dátum: 2011. január 30. - 18:06:08 »
Fõtopik > Határidõ
Amúgy GL! 1025
Segítségkérés / Segítség egy kezdõnek...« Dátum: 2011. január 30. - 15:46:07 »
A pwn és az amx fájlokat a filterscripts mappába kell tenni, GM (játékmód) esetén a gamemodes mappába, és a server.cfg (a szerver könyvtárában van) -ben a filterscripts után spacevel elválasztva a filterszkripteket (max 16 lehet), GM (játékmód) esetén pedig a gamemode0 sort kell átírni a játékmód nevére (pl. ha a gamemodes mappában van egy xyz.amx (nem feltétlen szükséges a .pwn, de csak azzal tudod szerkeszteni) fájlod, akkor akkor ezt kell írni: gamemode0 xyz 1)
1026
Segítségkérés / Dialóg hiba..-.-« Dátum: 2011. január 30. - 15:39:14 »
Ne duplapostolj! Megkeresed a bejelentkezésnél, hogy mi a változó neve, ami átállítja hogy be van lépve (tehát pl. IsLogged), és azt pedig az ifbe teszed (a == -st nem, csak a változó nevét).
1027
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleStreamIn ( vehicleid, forplayerid )« Dátum: 2011. január 30. - 14:04:40 »
OnVehicleStreamIn
Ez az eljárás akkor hívódik meg,amikor egy jármû megjelenik egy másik játékos kliensében. Paraméterek: (vehicleid, forplayerid) vehicleid - A jármû ID-je aki megjelenik a másik kliensében. forplayerid - A játékos ID-je akinek megjelenik a jármû. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Kapcsolódó eljárások: OnPlayerStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos megjelenik egy játékosnak. OnPlayerStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos eltûnik egy másik játékosnak. OnVehicleStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy jármû eltûnik egy játékosnak. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamIn 1028
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleStreamOut ( vehicleid, forplayerid )« Dátum: 2011. január 30. - 13:59:11 »
OnVehicleStreamOut
Ez az eljárás akkor hívódik meg,amikor egy jármû eltûnik egy másik játékos kliensébõl.(Kimegy a látóhatárból.) Paraméterek: (vehicleid, forplayerid) vehicleid - A jármû ID-je ami eltûnt. forplayerid - A játékos ID-je akinek eltûnt a jármû. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Kapcsolódó eljárások: OnPlayerStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos megjelenik egy másik játékos kliensében. OnPlayerStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos eltûnik egy játékosnak. -OnVehicleStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy jármû megjelenik egy játékosnak. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamOut 1029
Eljárások ( Callbackok ) / Eljárások listája« Dátum: 2011. január 30. - 09:34:05 »
Elkészült leírások az eljárásokról(Mind kész):
Lista:
Szeretném megemlíteni,hogy a kész eljárásokat nagyon könnyen be lehet linkelni más témákba. Például: OnPlayerConnect Itt nem történ semmi,de ha az eljárás neve elé egy - jelet szúrunk,akkor egybõl a megfelelõ téma linkjévé lesz alakítva az eljárás neve. -*OnPlayerConnect Természetesen * nélkül. Példa: OnPlayerConnect Csak azokkal az eljárásokkal mûködik,amik megtalálhatóak az alfórumban. Ez nagyon hasznos lehet pl. segítség adásnál. 1030
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]North Western Roleplay Gaming ˆ 2010-2011« Dátum: 2011. január 29. - 13:18:44 »
Van köze, mindkettõt elvileg Light csinálja.
1031
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleSpawn ( vehicleid )« Dátum: 2011. január 29. - 13:09:31 »
OnVehicleSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a jármû létrehozódik. Paraméterek: ( vehicleid ) vehicleid - Annak a jármûnek az azonosítója, ami létrehozódott. Visszatérés Az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Kapcsolódó eljárások -OnVehicleDeath: Akkor hívódik meg, mikor a jármû felrobban. Kapcsolódó funkciók SetVehicleToRespawn: Töröl egy jármûvet, és újra létrehozza. CreateVehicle: Létrehoz egy jármûvet. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn 1032
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleDeath ( vehicleid )« Dátum: 2011. január 29. - 13:03:58 »
OnVehicleDeath
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a jármû felrobban. Paraméterek: ( vehicleid ) vehicleid - Annak a jármûnek az azonosítója, ami felrobbant. Visszatérés Az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Kapcsolódó eljárások -OnVehicleSpawn: Akkor hívódik meg, mikor a jármû ,,leszületik\". Kapcsolódó funkciók SetVehicleHealth: Megváltoztatja a jármû életét. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDeath 1033
Archívum / Linkesített eljárások« Dátum: 2011. január 29. - 12:44:29 »
Az jó lenne ha @ van a szöveg elõtt, akkor a SA-MP Wikirõl keres.
1034
Segítségkérés / Szerver name« Dátum: 2011. január 29. - 09:46:34 »
Vannak filterszkriptjeid? Nézd meg azokat is.
1035
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerRequestSpawn( playerid )« Dátum: 2011. január 29. - 09:30:04 »
OnPlayerRequestSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megpróbál ,,leszületni\". Paraméterek: ( playerid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megpróbál leszületni. Visszatérés Ha ennek az eljárásnak a visszatérési értéke 0, akkor megakadályozza, hogy a játékos ,,leszülessen\". Példa:
Kapcsolódó eljárások -OnPlayerRequestClass: Akkor hívódik meg, mikor a játékos a karakterválasztóban van. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn |