Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ►ѕтa

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 129
1021
Segítségkérés / Civil rendõr
« Dátum: 2011. február 01. - 12:39:32 »

#include <a_samp>
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define DIALOG1_MSG \"Sultan [mûszerfal]\\nSultan [tetõ]\\n\\nWashington [mûszerfal]\\nWashington [tetõ]\"
new IsSpu[MAX_VEHICLES] = 0;
new Lamp[MAX_VEHICLES] = 0;
new light[MAX_VEHICLES];
enum Coords
{
SPU,
    VehicleID,
    Float:X,
    Float:Y,
    Float:Z,
};
new Offsets[33][Coords] = {
        {1, 560, 0.398071289,0.75390625,0.43879509}, // Sultan [mûszerfal]
        {2, 560, -0.35644531250, 0.0388183593, 0.863788605}, // Sultan [tetõ]
        {3, 421, 0.421691895, 0.804931641, 0.256482124}, // Washington [mûszerfal]
        {4, 421, -0.323303223, 0.0207519532, 0.731482506}, // Washington [tetõ]
};
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/spu\", cmdtext, true) == 0)
    {
       #if defined ADMIN_USE
       if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
        #endif
        #if defined POLICE_USE
        if(GetPlayerSkin(playerid) != 280 && GetPlayerSkin(playerid) != 281 && GetPlayerSkin(playerid) != 282 && GetPlayerSkin(playerid) != 283 && GetPlayerSkin(playerid) != 284 && GetPlayerSkin(playerid) != 285 && GetPlayerSkin(playerid) != 286 && GetPlayerSkin(playerid) != 287 && GetPlayerSkin(playerid) != 288) return 1;
        #endif
        ShowPlayerDialog(playerid, 1123, DIALOG_STYLE_LIST, \"Civil kocsira szeretnél szirénát?\", DIALOG1_MSG, \"Szeretnék!\", \"Nem!\" );
        return 1;
}
if (strcmp(\"/destroyspu\", cmdtext, true) == 0)
{
       #if defined ADMIN_USE
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
        #endif
        #if defined POLICE_USE
        if(GetPlayerSkin(playerid) != 280 && GetPlayerSkin(playerid) != 281 && GetPlayerSkin(playerid) != 282 && GetPlayerSkin(playerid) != 283 && GetPlayerSkin(playerid) != 284 && GetPlayerSkin(playerid) != 285 && GetPlayerSkin(playerid) != 286 && GetPlayerSkin(playerid) != 287 && GetPlayerSkin(playerid) != 288) return 1;
        #endif
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
           new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
            if(IsSpu[vid] > 0)
            {
               IsSpu[vid] = 0;
                if(Lamp[vid] == 1)
                  {
                    DestroyObject(light[vid]);
                    Lamp[vid] = 0;
      }
                DestroyVehicle(vid);
                return 1;
   }
            else
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy megfelelõ típusú kocsiban!\");
              }
        }
        return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response == 1 && dialogid == 1123)
{
switch(listitem)
        {
            case 0:
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
                {
                   if(Offsets[sPU] == 1)
                    {
                       new vehicleid=CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, angle, 0, 0, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
                        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
                        LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));
                        light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                        AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                        Lamp[vehicleid] = 1;
                        IsSpu[vehicleid] = 1;
         }
            }
            }
            case 1:
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
                {
                   if(Offsets[sPU] == 2)
                    {
                       new vehicleid=CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, angle, 0, 0, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
                        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
                        LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));
                        light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                        AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                        Lamp[vehicleid] = 1;
                        IsSpu[vehicleid] = 2;
         }
            }
            }
            case 2:
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
                {
                   if(Offsets[sPU] == 3)
                    {
                       new vehicleid=CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, angle, 0, 0, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
                        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
                        LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));
                        light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                        AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                        Lamp[vehicleid] = 1;
                        IsSpu[vehicleid] = 3;
         }
            }
            }
   case 3:
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
                {
                   if(Offsets[sPU] == 4)
                    {
                       new vehicleid=CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, angle, 0, 0, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
                        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
                        LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));
                        light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                        AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                        Lamp[vehicleid] = 1;
                        IsSpu[vehicleid] = 4;
         }
            }
            }
}
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION))
{
VehicleLightSwitch(playerid);
}
return 1;
}
AddSPU(spuid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotation, color1, color2, lightonoroff)
{
if(lightonoroff == 1)
    {
       for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
        {
           if(Offsets[sPU] == spuid)
           {
           new vehicleid = CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, rotation, color1, color2, -1);
      Lamp[vehicleid] = 1;
      IsSpu[vehicleid] = spuid;
      light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
      AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
      printf(\"AddSPU(%d), sikeresen megcsinálva!\", spuid);
      return 1;
   }
}
}
    if(lightonoroff == 0)
    {
       for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
        {
           if(Offsets[sPU] == spuid)
            {
               new vehicleid = CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, rotation, color1, color2, -1);
                Lamp[vehicleid] = 0;
                IsSpu[vehicleid] = spuid;
                printf(\"AddSPU(%d), sikeresen megcsinálva!\", spuid);
                return 1;
   }
}
}
    return 1;
}
VehicleLightSwitch(playerid)
{
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(vid == INVALID_VEHICLE_ID) return 1;
    if(IsSpu[vid] != 0)
    {
       if(Lamp[vid] == 1)
        {
           DestroyObject(light[vid]);
            Lamp[vid] = 0;
            return 1;
}
        if(Lamp[vid] == 0)
        {
           for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
            {
               if(Offsets[sPU] == IsSpu[vid])
                {
                   light[vid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                    AttachObjectToVehicle(light[vid], vid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                    Lamp[vid] = 1;
                }
            }
           return 1;
        }
}
return 1;
}

1022
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. február 01. - 08:26:36 »
Idézetet írta: Driftmad date=1296483709\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok! Nekem a bukósisaknak az ID-ja kéne. Köszönöm elõre is a segítséget!
 
18645

1023
Segítségkérés / Civil rendõr
« Dátum: 2011. február 01. - 08:20:03 »
Tehát akkor csak Sultan és Washington, vagy azokon kívûl minden?

1024
Régió 2 / [Round 1] kurta999 VS Gangster
« Dátum: 2011. január 30. - 18:06:08 »
Fõtopik > Határidõ
Amúgy GL!

1025
Segítségkérés / Segítség egy kezdõnek...
« Dátum: 2011. január 30. - 15:46:07 »
A pwn és az amx fájlokat a filterscripts mappába kell tenni, GM (játékmód) esetén a gamemodes mappába, és a server.cfg (a szerver könyvtárában van) -ben a filterscripts után spacevel elválasztva a filterszkripteket (max 16 lehet), GM (játékmód) esetén pedig a gamemode0 sort kell átírni a játékmód nevére (pl. ha a gamemodes mappában van egy xyz.amx (nem feltétlen szükséges a .pwn, de csak azzal tudod szerkeszteni) fájlod, akkor akkor ezt kell írni: gamemode0 xyz 1)

1026
Segítségkérés / Dialóg hiba..-.-
« Dátum: 2011. január 30. - 15:39:14 »
Ne duplapostolj! Megkeresed a bejelentkezésnél, hogy mi a változó neve, ami átállítja hogy be van lépve (tehát pl. IsLogged), és azt pedig az ifbe teszed (a == -st nem, csak a változó nevét).

1027
OnVehicleStreamIn
Ez az eljárás akkor hívódik meg,amikor egy jármû megjelenik egy másik játékos kliensében.
Paraméterek:
 
(vehicleid, forplayerid)

 
vehicleid - A jármû ID-je aki megjelenik a másik kliensében.
forplayerid - A játékos ID-je akinek megjelenik a jármû.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    new string[40];
    format(string, sizeof(string), \"%d ID-jû jármû megjelent neked.\", vehicleid);
    SendClientMessage(forplayerid, 0xFFFFFFFF, string);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos megjelenik egy játékosnak.
OnPlayerStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos eltûnik egy másik játékosnak.
OnVehicleStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy jármû eltûnik egy játékosnak.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamIn

1028
OnVehicleStreamOut
Ez az eljárás akkor hívódik meg,amikor egy jármû eltûnik egy másik játékos kliensébõl.(Kimegy a látóhatárból.)
Paraméterek:
 
(vehicleid, forplayerid)

 
vehicleid - A jármû ID-je ami eltûnt.
forplayerid - A játékos ID-je akinek eltûnt a jármû.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
    new string[48];
    format(string, sizeof(string), \"A számítógéped eltüntette a(z) %d azonosítójú jármûvet.\", vehicleid);
    SendClientMessage(forplayerid, 0xFFFFFFFF, string);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos megjelenik egy másik játékos kliensében.
OnPlayerStreamOut: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos eltûnik egy játékosnak.
-OnVehicleStreamIn: Akkor hívódik meg, mikor egy jármû megjelenik egy játékosnak.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamOut

1029
Eljárások ( Callbackok ) / Eljárások listája
« Dátum: 2011. január 30. - 09:34:05 »

1030
Van köze, mindkettõt elvileg Light csinálja.

1031
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleSpawn ( vehicleid )
« Dátum: 2011. január 29. - 13:09:31 »
OnVehicleSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a jármû létrehozódik.
Paraméterek:
 
( vehicleid )

 
vehicleid        - Annak a jármûnek az azonosítója, ami létrehozódott.
Visszatérés     Az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    printf(\"A(z) %i azonosítójú jármû sikeresen létrehozva!\",vehicleid);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
-OnVehicleDeath: Akkor hívódik meg, mikor a jármû felrobban.
Kapcsolódó funkciók
SetVehicleToRespawn: Töröl egy jármûvet, és újra létrehozza.
CreateVehicle: Létrehoz egy jármûvet.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn

1032
Eljárások ( Callbackok ) / public OnVehicleDeath ( vehicleid )
« Dátum: 2011. január 29. - 13:03:58 »
OnVehicleDeath
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a jármû felrobban.
Paraméterek:
 
( vehicleid )

 
vehicleid        - Annak a jármûnek az azonosítója, ami felrobbant.
Visszatérés     Az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
    new string[40];
    format(string, sizeof(string), \"A(z) %i azonosítójú jármû felrobbant.\", vehicleid);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
-OnVehicleSpawn: Akkor hívódik meg, mikor a jármû ,,leszületik\".
Kapcsolódó funkciók
SetVehicleHealth: Megváltoztatja a jármû életét.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDeath

1033
Archívum / Linkesített eljárások
« Dátum: 2011. január 29. - 12:44:29 »
Az jó lenne ha @ van a szöveg elõtt, akkor a SA-MP Wikirõl keres.

1034
Segítségkérés / Szerver name
« Dátum: 2011. január 29. - 09:46:34 »
Vannak filterszkriptjeid? Nézd meg azokat is.

1035
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerRequestSpawn( playerid )
« Dátum: 2011. január 29. - 09:30:04 »
OnPlayerRequestSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megpróbál ,,leszületni\".
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megpróbál leszületni.
Visszatérés     Ha ennek az eljárásnak a visszatérési értéke 0, akkor megakadályozza, hogy a játékos ,,leszülessen\".
Példa:
 

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Nem játszhatsz, mert nem vagy admin!\");
        return 0;
    }
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
-OnPlayerRequestClass: Akkor hívódik meg, mikor a játékos a karakterválasztóban van.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 129
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal