Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1006
Segítségkérés / Fagyasztás« Dátum: 2014. április 12. - 18:55:15 »
Kérd le a koordinátáját egy változöba, és egyfolytában teleportáld vissza. Monduuk nem tudom, mennyire menne ezzel a kamera, lehet, hogy visszaugrana mögé.
1007
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2« Dátum: 2014. április 12. - 17:33:19 »
Én nemrég megpróbálkoztam az MTA-val, de unalmas volt, és kevés tutorial volt hozzá.
Amit észrevettem benne: egyszerûbb. Itt nincs GetPlayerPos, GetVehiclePos, GetObjectPos, hanem csak GetElementPos, aminek fajtái vannak, sokkal logikusabb, mint 1000 különbözõ függvény. Ezt SAMP-ban is meg lehetne oldani, de nem teszik (igaz, csak látszatra lehetne megoldani). Amit mondtatok, hogy jobban rásimul a GTA San Andreasra. Igen. Ezzel magyarázható a legjobban. Láttam egy videót a youtubeon, ahol látszott, mennyire szarul szinkronizál a samp. Ez is ennek tudható be. Az MTA meghívja azt a kódrészt, amivel singleben beszállsz a kocsiba. A SAMP lejátssza az animációt, mozgatja a játékost, belerakja a kocsiba. Ezek közül vajon melyik használ kevesebb erõforrást? A jármû-, objekt- és mindenkorlátozás miatt én is nagyon mérges vagyok. Ha nem akarják terhelni, nem teszik. A SA-MP-ot szeretem jobban, de rá kell jönnöm, hogy egyszerûen nem lehet vele normális dolgokba fogni. A textdrawok terén is nagyon korlátolt, pár négyzetet lerakni szinte lehetetlen, MTA-ban egy sor egy meganimált ablakot megcsinálni, ami beugrik, majd elhalványul. 1008
Segítség / San Andreas.« Dátum: 2014. április 12. - 14:29:56 »
Nos. A minap nekem is elõjött ez a hiba a semmibõl. Amikor rákerestem a hibakódra, kiadta azt a videót, amit akkor láttam, amikor a tiedre kerestem megoldást. Rájöttem, hogy neked is pont ugyanez a hiba áll fent.
Nekem jelenleg: a samp.exe rendszergazdai módban, a gta_sa.exe rendszergazdai, és Windows 98/ME-hez való kompatibilitási módban, és a GTA San Andreas mappa pedig átnevezve GTA San Andreas2-re. A samp elsõ indításánál kérni fogja, hol van, ott be kell pipálni és leokézni. Remélem neked is menni fog! Szerk.: a hivatalos fórumról szedtem a megoldást, ezek között volt: Things which might fix (as I don\'t fully remember what this was about): 1009
Minecraft / Van igény egyedi módra?« Dátum: 2014. április 12. - 09:41:51 »
Nekem speciel minden álmom az \"eszközt szemétbõl\" konstrukció, csak soha nem tudtam, hogy hogy nevezik ezt szakszerûen. Nekem van rá igényem.
1010
Kérdések, Segítség / Hirdetések eltüntetése« Dátum: 2014. április 12. - 09:36:06 »
Én is csak az AdBlockPlust tudom ajánlani. Régebbem nagyon jól bevált, de naponta 100 új hírdetõ oldal jelenik meg. Ilyenkor az ikonján bal klikk, elem blokkolása (block element), és kiválasztasz egy hírdetést az oldalról. Megint bal gomb az ikonján, mégse. Most adhatsz hozzá másikat. Van amelyik hírdetésnél nem megfelelõen hozza be a letiltás ablakát, ott entert kell ütni. Van ahol a hírdetés blokkolása mellett / helyett a keretét kell, hogy a fehér rész is eltûnjön, ami mögötte volt. Vigyázz! Ha YT/AdSense partner vagy, akkor bannolhatnak, ha megtudják, hogy hírdetésblokkolót használsz. Emellett z adf.ly sem fog neki örülni.
1011
Segítségkérés / Door States és azok bájtjai« Dátum: 2014. április 12. - 08:17:58 »
A végét nem igazán értettem. Hát már te elmondtad a megoldást!
http://acc6.its.brooklyn.cuny.edu/~gurwitz/core5/nav2tool.html Itt átkonvertáltam az elsõ nyolcat decimálisba, és megkaptam egy egyest, a másodikra egy kettest. Gondolom ezek számmal a kódjai a megfelelõ állapotoknak, nem? Ugyanazon az oldalon van visszafelé konverter is, ha kéne. Szerk.: Amit meg a wikis oldal aljára írtak decimálisba konvertálásilag, az (gondolom) nem 16909060, hanem 16 90 90 60, csak nem tudok rájönni, négy bájtból hogy kódoltak ki 8-at. Lehet, valami extrém tömörítési eljárás. Remélem segítettem! OFF: http://m.pcforum.hu/tarsalgo/?rnd=36434936&fid=24368 Nem! Ez nem bájtokat csinál, hanem külön veszi a biteket, és azokból rak ki bájtokat. The first bit stores whether the door is opened(1) or not(0) (the door will still lock (and change the first bit to 0) if closed - its just open) 1012
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??« Dátum: 2014. április 12. - 08:12:30 »
Jaaaa, értem!
Akkor csinálj egy ciklust, ami, ha talál benne karaktert, kicseréli, majd ezzel végigfut az egész stringen. Majd megírom valamikor. 1013
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??« Dátum: 2014. április 11. - 21:06:02 »
A fájlnevekkel ez nem fog mûködni. Ékezet nélkül töltsd fel inkább.
1014
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??« Dátum: 2014. április 11. - 20:47:42 »
Szia! A linket át kell alakítanod html-es formába.
http://www.searchenginegenie.com/tools/convert-text-html.php 1015
Szkript kérések / Megtett út« Dátum: 2014. április 11. - 14:53:21 »
Egyszerû (mondanom ):
Minden kocsinak csinálj egy változót, amiben a megtett útját számolod. Emellett legyen egy ElozoX, ElozoY, ElozoZ, és egy Tav változója is minden játékosnak. Ezután, OnPlayerUpdatenél, vagy egy timernél nézd meg, hogy mennyire van az elõzõ távolságától.
Emellett, hogy a legelsõ updatenél (a biztonság kedvéért, ha kocsiban lenne, bár ezt kétlem), OnPlayerConnectnél is kérdjük le bele a pozícióját.
Nos, ezek is lennének a rendszer alapjai, ez még bõven bõvíthetõ, pl. csak akkor sazámolja, ha el van indítva a motorja, stb, de ez már a te rendszered függvénye Mindenesetre sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup: 1016
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. április 11. - 11:16:23 »Idézetet írta: Dfoglalo date=1397162964\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez most hogy jön ide? Ez csupán leírja az operátorokat, de nem dönti el, hogy kell e zárójel ilyennél: 1017
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. április 10. - 22:22:56 »Idézetet írta: Dfoglalo date=1397160114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Mire javítanám a textet pawnra, megtetted helyettem 1018
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. április 10. - 21:59:13 »
Esetleg ez? 1019
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra« Dátum: 2014. április 10. - 19:39:35 »Idézetet írta: EnterR date=1397143164\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"44902\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Akkor ezt mond. Custom ROM alapból rootolva van, erre írtam, hogy a külsõ tárhelyrõl való alkalmazás futtatáshoz szükséges a SU bináris megléte, ami a root jogot jelenti.==
1020
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. április 10. - 14:29:58 »
Kicsit máshogy, de igen. Az strcmp-t is használhatod kétféleképpen, ezt is. Csak az strcmp pont máshogy returnol, de itt nem ez a lényeg.
...ugyanaz, mint...
Ha return Masikfuggveny()-t írsz, akkor meg arra tér vossza, amivel a masikfuggveny visszatérne. Mivel sikerült elküldeni, az SCM 1-el tér vissza. Mindnél írják a különlegességeit, pl. az scmnél 0-val tér vissza, ha nincs csatlakozva a játékos, de ha túl hosszú, és nem küldte el, akkor nem 0-val returnol. Ezért van (volt ) erre is saját függvényem. Próba: ha zcmdnél 0-ra térsz vissza, azt írja, ismeretlen parancs. Ha nem csatlakozott játékosnak küldesz clientmessaget, akkor 0-val tér vissza az scm--> a parancs is. Ez...
...1-el, míg...
...ez 0-val tér vissza. |