Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 74
1006
Segítségkérés / Fagyasztás
« Dátum: 2014. április 12. - 18:55:15 »
Kérd le a koordinátáját egy változöba, és egyfolytában teleportáld vissza. Monduuk nem tudom, mennyire menne ezzel a kamera, lehet, hogy visszaugrana mögé.

1007
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. április 12. - 17:33:19 »
Én nemrég megpróbálkoztam az MTA-val, de unalmas volt, és kevés tutorial volt hozzá.
Amit észrevettem benne: egyszerûbb.
Itt nincs GetPlayerPos, GetVehiclePos, GetObjectPos, hanem csak GetElementPos, aminek fajtái vannak, sokkal logikusabb, mint 1000 különbözõ függvény. Ezt SAMP-ban is meg lehetne oldani, de nem teszik (igaz, csak látszatra lehetne megoldani).
Amit mondtatok, hogy jobban rásimul a GTA San Andreasra. Igen. Ezzel magyarázható a legjobban. Láttam egy videót a youtubeon, ahol látszott, mennyire szarul szinkronizál a samp. Ez is ennek tudható be. Az MTA meghívja azt a kódrészt, amivel singleben beszállsz a kocsiba. A SAMP lejátssza az animációt, mozgatja a játékost, belerakja a kocsiba. Ezek közül vajon melyik használ kevesebb erõforrást?
A jármû-, objekt- és mindenkorlátozás miatt én is nagyon mérges vagyok. Ha nem akarják terhelni, nem teszik. A SA-MP-ot szeretem jobban, de rá kell jönnöm, hogy egyszerûen nem lehet vele normális dolgokba fogni. A textdrawok terén is nagyon korlátolt, pár négyzetet lerakni szinte lehetetlen, MTA-ban egy sor egy meganimált ablakot megcsinálni, ami beugrik, majd elhalványul.

1008
Segítség / San Andreas.
« Dátum: 2014. április 12. - 14:29:56 »
Nos. A minap nekem is elõjött ez a hiba a semmibõl. Amikor rákerestem a hibakódra, kiadta azt a videót, amit akkor láttam, amikor a tiedre kerestem megoldást. Rájöttem, hogy neked is pont ugyanez a hiba áll fent.
Nekem jelenleg: a samp.exe rendszergazdai módban, a gta_sa.exe rendszergazdai, és Windows 98/ME-hez való kompatibilitási módban, és a GTA San Andreas mappa pedig átnevezve GTA San Andreas2-re. A samp elsõ indításánál kérni fogja, hol van, ott be kell pipálni és leokézni.
Remélem neked is menni fog!
Szerk.: a hivatalos fórumról szedtem a megoldást, ezek között volt:
 
Things which might fix (as I don\'t fully remember what this was about):
1. Run as administrator (samp.exe and gta_sa.exe)
2. Disable multicore in samp.cfg
3. Rename your GTA San Andreas folder (e.g. to \"GTA San Andreas2\")
4. Change compatibility settings of gta_sa.exe:
-run in Windows98/2000/XP (changing to Win98 will cause this bug however, save your favourites first)
-disable theme\'s
-disable desktop composition (or however that is called in windows  )
-just generally mess with those settings, check after each change however
[/quote]

1009
Minecraft / Van igény egyedi módra?
« Dátum: 2014. április 12. - 09:41:51 »
Nekem speciel minden álmom az \"eszközt szemétbõl\" konstrukció, csak soha nem tudtam, hogy hogy nevezik ezt szakszerûen. Nekem van rá igényem.

1010
Kérdések, Segítség / Hirdetések eltüntetése
« Dátum: 2014. április 12. - 09:36:06 »
Én is csak az AdBlockPlust tudom ajánlani. Régebbem nagyon jól bevált, de naponta 100 új hírdetõ oldal jelenik meg. Ilyenkor az ikonján bal klikk, elem blokkolása (block element), és kiválasztasz egy hírdetést az oldalról. Megint bal gomb az ikonján, mégse. Most adhatsz hozzá másikat. Van amelyik hírdetésnél nem megfelelõen hozza be a letiltás ablakát, ott entert kell ütni. Van ahol a hírdetés blokkolása mellett / helyett a keretét kell, hogy a fehér rész is eltûnjön, ami mögötte volt. Vigyázz! Ha YT/AdSense partner vagy, akkor bannolhatnak, ha megtudják, hogy hírdetésblokkolót használsz. Emellett z adf.ly sem fog neki örülni.

1011
Segítségkérés / Door States és azok bájtjai
« Dátum: 2014. április 12. - 08:17:58 »
A végét nem igazán értettem. Hát már te elmondtad a megoldást!
http://acc6.its.brooklyn.cuny.edu/~gurwitz/core5/nav2tool.html
Itt átkonvertáltam az elsõ nyolcat decimálisba, és megkaptam egy egyest, a másodikra egy kettest. Gondolom ezek számmal a kódjai a megfelelõ állapotoknak, nem? Ugyanazon az oldalon van visszafelé konverter is, ha kéne.
Szerk.: Amit meg a wikis oldal aljára írtak decimálisba konvertálásilag, az (gondolom) nem 16909060, hanem 16 90 90 60, csak nem tudok rájönni, négy bájtból hogy kódoltak ki 8-at. Lehet, valami extrém tömörítési eljárás. :D
Remélem segítettem!
OFF:



http://m.pcforum.hu/tarsalgo/?rnd=36434936&fid=24368
 

Nem! Ez nem bájtokat csinál, hanem külön veszi a biteket, és azokból rak ki bájtokat.
 
The first bit stores whether the door is opened(1) or not(0) (the door will still lock (and change the first bit to 0) if closed - its just open)
The second bit stores whether the door is damaged(1) or not(0) (If you want a damaged door to turn normal you have to remove and re-attach it undamaged)
The third bit stores whether the door is removed(1) or attached(0)
The rest of the bits are empty
[/quote]
Tehát át kell konvertálnod a decimális számot binársba, felbontani bitekre, és úgy megnézni, melyik 0, melyik 1. Vagy nem. Még ilyen hülye rendszert!

1012
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??
« Dátum: 2014. április 12. - 08:12:30 »
Jaaaa, értem!
Akkor csinálj egy ciklust, ami, ha talál benne karaktert, kicseréli, majd ezzel végigfut az egész stringen.
Majd megírom valamikor.

1013
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??
« Dátum: 2014. április 11. - 21:06:02 »
A fájlnevekkel ez nem fog mûködni. Ékezet nélkül töltsd fel inkább.

1014
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??
« Dátum: 2014. április 11. - 20:47:42 »
Szia! A linket át kell alakítanod html-es formába.
http://www.searchenginegenie.com/tools/convert-text-html.php

1015
Szkript kérések / Megtett út
« Dátum: 2014. április 11. - 14:53:21 »
Egyszerû (mondanom :D):
Minden kocsinak csinálj egy változót, amiben a megtett útját számolod. Emellett legyen egy ElozoX, ElozoY, ElozoZ, és egy Tav változója is minden játékosnak. Ezután, OnPlayerUpdatenél, vagy egy timernél nézd meg, hogy mennyire van az elõzõ távolságától.
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        JarmuAdat[GetPlayerVehicleID(playerid)][MegtettUt] += GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, JatekosAdat[playerid][ElozoX], JatekosAdat[playerid][ElozoY], JatekosAdat[playerid][ElozoZ]);
    }
    GetPlayerPos(playerid, JatekosAdat[playerid][ElozoX], JatekosAdat[playerid][ElozoY], JatekosAdat[playerid][ElozoZ]);
}

 
Emellett, hogy a legelsõ updatenél (a biztonság kedvéért, ha kocsiban lenne, bár ezt kétlem), OnPlayerConnectnél is kérdjük le bele a pozícióját.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerPos(playerid, JatekosAdat[playerid][ElozoX], JatekosAdat[playerid][ElozoY], JatekosAdat[playerid][ElozoZ]);
}

 
Nos, ezek is lennének a rendszer alapjai, ez még bõven bõvíthetõ, pl. csak akkor sazámolja, ha el van indítva a motorja, stb, de ez már a te rendszered függvénye :)
Mindenesetre sok szerencsét, további jó scriptelést!  :thumbsup:

1016
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. április 11. - 11:16:23 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1397162964\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


\"width=500http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B_LTZvOAlbU6bUZWYVZBS1VHSHM[/img]
 
Ez most hogy jön ide? Ez csupán leírja az operátorokat, de nem dönti el, hogy kell e zárójel ilyennél:
 
if(Szam1 > (Szam2 * Szam3))

 
avagy elég ennyi is:
 
if(Szam1 > Szam2 * Szam3)

 
Ugyanis te ezt írtad:
 
if(jInfo[veh][fuel] > 0 && jInfo[veh][fuel] <= ((jInfo[veh][maxfuel] / 20) * 1)))

 
Én meg elõtted ezt:
 
if(jInfo[veh][fuel] > 0 && jInfo[veh][fuel] <= (jInfo[veh][maxfuel] / 20) * 1))

 
És ez a kód, amit én írtam kódot még jóval elõtted, az pontosan az, amit te is írtál, csak egy darab nyitó és egy darab záró zárójelet hozzátéve, amelyre nem biztos, hogy szükség van. Én pedig errõl beszéltem, hogy szerintem mûködik anélkül is, szóval nem tudom, hogy egy táblázat az elágazásban használandó operátorokról hogy kerül ide. Hiszen nem azzal kapcsolatos a hiba.


A kérdezõt pedig kérdezem, hogy kipróbálta e a kódot?
 
[/quote]
Amit én küldtem táblázat, leírja az összes használható változatát a hasonlításnak. Amit te írtál, olyan jel nincs, ezért írta neki, hogy \"invalid expression\", és mivel a fordító nem érzékelte a rossz jelet, ezért csak a két számot látta. A zárójelek a mûveleti sorrendet jelentik, néhol feleslegesek, néhol kellenek, viszont a feleslegeset néha rossznak/egyátalán nem érzékeli a pawno. Nekem már volt ilyen hiba is, meh olyan is, amit a kérdezõ írt. Segíteni próbáltam. Bocsi!  :confused:

1017
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. április 10. - 22:22:56 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1397160114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

if(jInfo[veh][fuel] > 0 && jInfo[veh][fuel] <= ((jInfo[veh][maxfuel] / 20) * 1)))

 
Esetleg ez? :)
 
Mire javítanám a textet pawnra, megtetted helyettem :D
Amúgy szerintem az ott mindegy, bár ki tudja. Lehet, hogy bejön, próbáld ki, de szerintem jó anélkül is.
 
[/quote]
\"width=500http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B_LTZvOAlbU6bUZWYVZBS1VHSHM[/img]

1018
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. április 10. - 21:59:13 »

if(jInfo[veh][fuel] > 0 && jInfo[veh][fuel] <= ((jInfo[veh][maxfuel] / 20) * 1)))

 
Esetleg ez? :)

1019
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra
« Dátum: 2014. április 10. - 19:39:35 »
Idézetet írta: EnterR date=1397143164\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"44902\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor ezt mond. Custom ROM alapból rootolva van, erre írtam, hogy a külsõ tárhelyrõl való alkalmazás futtatáshoz szükséges a SU bináris megléte, ami a root jogot jelenti.
 
==
 

Akkor ezt mond. A telefonodra készített némileg módosított operációs rendszer alapból rendszergazdai jogokkal van felruházva, erre írtam, hogy a külsõ tárhelyrõl való alkalmazás futtatáshoz szükséges a SU bináris megléte, ami a rendszergazdai jogot jelenti.
 
[/quote]

1020
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 10. - 14:29:58 »
Kicsit máshogy, de igen. Az strcmp-t is használhatod kétféleképpen, ezt is. Csak az strcmp pont máshogy returnol, de itt nem ez a lényeg.
 

if(!Fuggveny())
{
}

 
...ugyanaz, mint...
 

if(Fuggveny() == 0)
{
}

 
Ha return Masikfuggveny()-t írsz, akkor meg arra tér vossza, amivel a masikfuggveny visszatérne. Mivel sikerült elküldeni, az SCM 1-el tér vissza. Mindnél írják a különlegességeit, pl. az scmnél 0-val tér vissza, ha nincs csatlakozva a játékos, de ha túl hosszú, és nem küldte el, akkor nem 0-val returnol. Ezért van (volt :D) erre is saját függvényem.
Próba: ha zcmdnél 0-ra térsz vissza, azt írja, ismeretlen parancs. Ha nem csatlakozott játékosnak küldesz clientmessaget, akkor 0-val tér vissza az scm--> a parancs is.
Ez...
 

CMD:vmi(playerid)
{
    SendClientMessage(28473, -1, \"ASD!\");
    return 1;
}

 
...1-el, míg...
 

CMD:vmi(playerid)
{
    return SendClientMessage(50294, -1, \"ASD\");
    return 1;
}

 
...ez 0-val tér vissza.

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal