Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 261
1006
Kérdések, Segítség / MAP Editor
« Dátum: 2014. július 30. - 16:14:05 »
Betöltés közben mi történik, miket ír ki?

1007
Kérdések, Segítség / MAP Editor
« Dátum: 2014. július 30. - 15:57:39 »
Lehet, hogy még mindig nagyon távol vagy. De ha nem ez a baj, akkor: hova tetted a map editort és minden fájlt?

1008
Kérdések, Segítség / MAP Editor
« Dátum: 2014. július 30. - 15:48:33 »
Mutass képet a közelítésrõl.

1009
Kérdések, Segítség / MAP Editor
« Dátum: 2014. július 30. - 15:42:17 »
Semmi baja nincs, csak rohadt távolról nézed a mapot... Ha közelebb mennél, be is töltené. Ha nem tölti be, na akkor tényleg baj van.

1010
Szkript kérések / X ideig bentlét
« Dátum: 2014. július 29. - 23:59:48 »
Igen, azt jelenti. Ha false, akkor csak egyszer fut le . gyakorlatilag késleltet -, ha true, akkor pedig végtelenszer, kivéve, ha leállítod a KillTimer függvény segítségével, melyben az adott timer ID-je kerül megadásra. Ez az ID/azomosító legegyszerûbben úgy található- és adható meg, hogy egy változó értékének megadod magát a timert, lásd:
 
Timer = SetTimer();

 
Így könnyen használva a KillTimert, lásd:
 
KillTimer(Timer);

 
SetTimerExnél természetesen - amennyiben játékosok számára alkalmazod, többször, ugyanazt a timert - érdemes külön, több változót alkalmaznod, melyet a legegyszerûbb - valójában egy változóként - alkalmani, egy tömb segítségével, lásd:
 
Timer[playerid] = SetTimerEx();

 
Leállításkor pedig értelemszerûen tömbbel adjuk meg a változót:
 
KillTimer(Timer[playerid]);

1011
Off Telep / Sok kamu FreeSteamKey
« Dátum: 2014. július 29. - 22:15:44 »
Nem csak hogy nem lesz jó a kulcs, de valószínûleg még kulcs sem lesz. Inkább csapj le az On the House ajánlatokra és kövesd a tényleg ingyen játékot adó oldalakat. Sokat még ide a fórumra is kitesznek a felhasználók. Legutóbb azt hiszem ingyen Sims 2-t szereztem (igaz, itt Originrõl van szó), az I-LOVE-THE-SIMS kulcs beírásával. TALÁN ez az akció még most is tart.

1012
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 22:09:48 »
Kedves vityaa, egyszerû dolgod van még 90, 180, illetve 270 foknál is, csak utána bonyolódnak a dolgok. Talán még a 45, 135, illetve 225 is könnyen kiszámítható és szükséges ahhoz, hogy nagyjából pontos értéket kapjunk. De mindez valószínûleg elfelejthetõ Ryan_Adam hozzászólása miatt. Abból, hogy egy xd-vel megtoldottad a végét, arra következtetek, hogy nem vagy biztos a dologban. Kár, mert az ötleted nem hülyeség, sõt, talán a lehetõ legjobb megoldás! Repült egy zöld pacsi. :)

1013
Szkript kérések / X ideig bentlét
« Dátum: 2014. július 29. - 20:23:35 »
Idézetet írta: Flash date=1406657206\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49318\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ha jobban átértelmezed a szöveget akkor rájössz hogy kedves sutiwarrior nem azt kérte hogy kickeljen a szerver mindenkit, hanem hogy 15 perc múlva elteleportáljon mindenkit X koordinátához.
 
Nekem is a pozíció áthelyezés jött le, de ettõl függetlenül nem volt egyértelmû a megfogalmazás.
 

Most hogy meggondolom igazad lehet. És azon is elgondolkoztam hogy szükséges-e az IsPlayerConnect lekérdezés, mivel ott van a változó lekérdezése is, és nem azt kérdezzük le hogy 0 hanem hogy 1, és ugye nem lehet offline játékosnak az \"ottvan\" értéke 1.
 
[/quote]
De, lehet annak is az értéke egy, amennyiben változókat alkalmazunk és elfelejtjük azt a feladat zökkenõmentes végrehajtásához szükséges alapértékre állítani Connectkor vagy Disconnectkor. Ez az alapérték esetünkben nulla. PVaroknál azonban ez nem jelent veszélyt, így most helyes a forráskód ezen szempontból nézve. Azonban ez a része koránt sem:
 
if(GetPVarInt(i, \"ottvan\"))

 
Ugyanis 1 esetén false logikai értéket fog visszaadni és az elágazás hamis ága fog lefutni. Ezáltal pedig azok fognak áthelyezõni, akik be sem írták a parancsot.


Egyébként ez a SetTimeres megoldás nem túl optimális még mindig. Hogy miért? Azt már feljebb egy korábbi hozzászólásom keretein belül leírtam:
 

Ha más is beírja a parancsot, akkor a második ember hamarabb fog kirúgódni, mint 15 perc.
 
[/quote]
Ezt pedig kiegészíteném azzal, hogy ha ezek után 15 percen belül senki más nem írja be a parancsot, a timer senkit sem fog kirúgni. De ha jobban megnézzük a forráskódot, akad még itt probléma: a timer nincs leállítva egyszer sem, így állandóan feleslegesen fut tovább, illetve a parancs beírásával is csak egyre több timer jön létre. A parancs 10x faló beírása után már 10 timer fog menni, feleslegesen. Ez az egész pedig rövid idõn lagghoz vezethet - igaz, elég nagy idõközökrõl beszélünk. De ezt a sok problémát elfelejthetjük, elvégre valószínûleg a témanyitó a saját céljainak megfelelõen más idõzítõs rendszert fog alkalmazni.

1014
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 19:55:03 »
KovaNovik, nem számolsz a kocsi rotációjával - melyet én is kifelejtettem elõször. Ha a kocsi rotációja 0, akkor (lehet, hogy pont fordítva van, de most így lesz) szépen kivonod X-bõl a szélesség felét - megtalálva a jobb kerék -, hozzáadod - megtalálva a bal kerék. Ha viszont 180 fokot fordult el, ez az egész felcserélõdik, ha 90/270-et, akkor már más tengelybõl kell kivonni, ha pedig teljesen más iránbya fordul, akkor mindkét tengelybõl különbözõ módon kell kivonni. Remélem érthetõ a dolog, ha nem, bocsi :D

1015
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 19:43:16 »
Matek és logika nélkül mégis hogyan szeretnél te programozni? :confused:


Az még kimaradt, hogy az adott jármû rotációját is figyelembe kell venni. Na, így már nem is olyan egyszerû a képlet. Egy biztos: ezen fárasztó nap után nem fogok most nagy matekozásba kezdeni, bocsi. :confused:


Hehe, ZyZukám már adja is a -t, mert ki mertem mondani, matek és logika nélkül nem igazán fog neki menni ez az egész dolog. Meg kell küzdeni a megvalósításáért, fejben.

1016
Szkript kérések / X ideig bentlét
« Dátum: 2014. július 29. - 19:07:26 »
Flash, a sorokkal egyszerûen nem lehet pazarolni :D Elõször is végtelen mennyiségûek, másodszor pedig ha ugyanazon kód hosszabban és rövidebben megírt változatárol beszélünk, pl.:
 
if(true)
{
    print(\"Teszt.\");
}

 
azaz
 
if(true) { print(\"Teszt.\"); }

 
...akkor a rövidebb példa lefordított forráskódja (az amx fájl tartalma, avagy a gépi kód) nem csak, hogy nem lesz gyorsabb, mint a hosszabb példa, hanem teljesen ugyanaz lesz. A témanyitó roppantul félreérthetõen írta le, hogy mit is szeretne elérni, így bizony a Kick is számításba jöhetett. Valamint Gripen kódja szép rendezett és azinte mûködõképes, bár van benne hiba. Méghozzá az, hogy nem váltja át a változó értékét 1-re. Képzeljük azt, hogy átvált. Ekkor marad még egy hiba, habár ez csak akkor hiba, ha a célt tartjuk szem elõtt. Errõl a hibáról pedig már írok is: az az állításod, hogy nem 15 perc múlva dob le a szerverrõl, részben helytelen. Ugyanis a timerne 15 percet adotr meg, ezért helytelen. Azért viszont helyes, mert ha más is beírja a parancsot, akkor a második ember hamarabb fog kirúgódni, mint 15 perc. De ha már itt járunk, te is elkövetted ugyanezt a baklövést. Ráadásul a te \"egyszerûsített\" és \"nem pazarló\" kódod lassabb, mint az övé. Már csak azért is, mert egy teljesen felesleges számítást végeztetsz el a programmal, méghozzá a 60000*15-öt - ahelyett, hogy szépen leírnád a 900000-et, ahogyan azt Gripen is tette. Illet a timernél egy elágazásban feleslegesen végeztetünk el egy vizsgálatot, amelyet elég lenne a késõbbiekben elvégezni csak akkor, ha szükség van rá. Igaz, így spóroltunk egy elágazást, ez tény. A ciklusváltozó értékadásáról pedig már nem is beszélnék, mert mindketten a - szerintem - lassabb módszert választottátok, bár erre szinte senki sem szokott odafigyelni a pawn nyelben, mert ez nem egy hû de nagy nyelv profi programozókkal és profi programokkal világszerte. Bár meg kell hagyni, írtak pár szép és profi módot az elmúlt évtized során.

1017
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 18:45:30 »
A GetVehicleModelInfo függvény segítségével lekérdezed az adott jármû hosszát és szélességét, illetve a GetVehiclePos függvény segítségével az adott jármû pozícióját, majd egy kis matematikával meghatározod a kerekek helyzetét. Ezek után már egyszerû dolgod van; csak meg kell nézned, hogy melyik kapott pozíció van a legközelebb a kérdéses ponttól.

1018
Segítségkérés / Packet was modified
« Dátum: 2014. július 29. - 18:38:51 »
[mod]A draco_blue által íródott Lokális Szabályzat egy szabályzati pontjába és a Globális Szabályzet egy etiketti pontjába ütközõ hozzászólást eltávolítottam, tudvari így keletkezett duplaposztját pedig összefûztem.[/mod]

1019
Segítségkérés / SQL adatbázishoz csatlakozás
« Dátum: 2014. július 28. - 22:10:48 »
[mod]Akkor zárd a témát![/mod]

1020
Munkaerő keresése / ÁTHELYEZVE: Mappokat keresek
« Dátum: 2014. július 28. - 22:04:22 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=54253.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=54253.0

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal