Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 198
1006
Szkript kérések / Rendõröknek körözött ember PIROS
« Dátum: 2014. február 03. - 19:10:46 »
Jaa tényleg nem értelmeztem a kérdést..
Akkor viszont tényleg ez a függvény kell hozzá:
http://sampforum.hu/wiki/f/SetPlayerMarkerForPlayer

1007
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Rendõröknek körözött ember PIROS
« Dátum: 2014. február 03. - 18:29:13 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=50757.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=50757.0

1008
Szkript kérések / Rendõröknek körözött ember PIROS
« Dátum: 2014. február 03. - 18:28:10 »
Idézetet írta: PiCsUUU date=1391350159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem ismerem azt a szervert..
 
OFF: Hát ez hatalmas  :laugh:
Hogy ne csak offot írjak ezt meg lehet oldani SetPlayerColor-al sõt azzal jobb mert akkor a játékos táblán is látni fogod a körözött embereket!
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerColor
[mod]Amúgymeg ha szkriptet akarsz kérni akkor nem erre a helyre kell nyitni és sokszor felszólitottalak már hogy rossz helyre nyitod a témákat! Áthelyezve![/mod]

1009
Segítségkérés / Hibás szerverfuttatás
« Dátum: 2014. február 03. - 18:15:00 »
[mod]kérlek ha már Megoldódott a probléma akkor jelezd azzal hogy zárod a témát, ha viszont mégsem akkor a \"megoldva\" elõjelet szedd le a témáról és még nyitva hagyjuk! Köszönöm![/mod]

1010
SA-MP: Szerverfejlesztés / BoOy\'s House System
« Dátum: 2014. február 02. - 17:02:31 »
a \"server.cfg\" fájlban a \"filterscript\" résznél írd legelõre a házrendszer nevét.

1011
Függvények / SetPlayerMarkerForPlayer
« Dátum: 2014. február 02. - 16:59:15 »
Tényleg, köszi hogy szóltál :)

1012
Segítségkérés / mtamap.inc kérés
« Dátum: 2014. február 02. - 12:03:54 »
Idézetet írta: kriszrap date=1391338762\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46233\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OFF:  mtamap include ez mire jók?:)
 
A \"Szervermappa/scriptfiles\" mappába belehúzod az MTA Map Editor-al készített \".map\" fájlt és a játékmódba betöltöd vele.

1013
Segítségkérés / StartRecordingPlayerData .rec betöltése
« Dátum: 2014. február 02. - 11:58:38 »
Hali. Nem tudom hogy ez lenne a probléma de egy próbát megér:
Vannak ugye ezek a felvétel típusok:
 

PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER    1        Ha a játékos vezet
PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT    2       Ha a játékos gyalogol

 
De van egy harmadik amirõl az ég világon semmit nem írnak tehát nem tudom hogy mi lehet ez:
 
PLAYER_RECORDING_TYPE_NONE  0

 
Ha nem jó akkor a második megoldás:
Csinálsz egy olyan npc-t ami beszáll a kocsiba. és csinálsz egy olyat ami elindítja a kocsit.hülye megoldás de ha nincs más akkor ezt kell használni :/.

1014
Segítségkérés / mtamap.inc kérés
« Dátum: 2014. február 02. - 11:41:27 »
[mod]Téma neve módosítva![/mod]

1015
Segítségkérés / Unknow Command
« Dátum: 2014. február 02. - 11:38:28 »
[mod]Ha megoldottad, máskor ne felejtsd el zárni a témát.[/mod]

1016
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 02. - 00:13:27 »
\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3z RC
SA-MP 0.3z egy újabb biztonsági frissítés, amit minél hamarabb remélünk, hogy kiadásra kerül. Van pár újdonság is, de az RC-k során javításra kéne kerülni azoknak a bugoknak, amik a 0.3 verziók alatt nem lettek javítva.
Fegyver szinkronizáció frissítve a töltényes fegyverekhez
A lövések mostmár lagg mentesek, tehát ez azt jelenti, hogy mostmár nem a skin elé kell lõnöd, ha sebzést akarsz okozni, hanem a skin-re, mint ahogy azt a többi normális multiplayer játékba.
Szerver oldalon le lehet kérni, hogy a játékos hova lõtt és mire; játékosra, jármûre vagy objectre.
 
#define BULLET_HIT_TYPE_NONE         0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER         1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE         2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT         3
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

 
A give/take damage callback-ok tartalmaznak már egy bodypart ID-t is. Ha a a scriptedben használod valamelyiket e funkciók közül, akkor a következõ képpen kell õket frissítened:
 
forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);

 
Egyéb dolgok
- Ki/be menõ packetok számát meg lehet adni a server.cfg-ben a \'messageholelimit\' beállítással, ez nagy segítsék a támadások ellen.
- A Rivershell játékmód frissítve verzió 2-re.
Újdonságok:
SA-MP 0.3z R1-2 Client/Szerver frissítés
Ez a frissítés a SA-MP Szerver tulajdonosoknak érkezett.
- A Játékos aktuális fegyver ID-je, nem megfelelõen mûködött a pawn szkriptekben amikor utasként akartuk lekérdezni.
SA-MP 0.3z R1-2 Linux Server:
SA-MP 0.3z RC5-2 Client/Szerver frissítés
- Javítva: A legnagyobb ID-t kapott játékos nem kap frissítést az üres jármûvekrõl!
SA-MP 0.3z RC5 Client/Szerver frissítés
- Javítva, ellenõrzi a hibát a szerver böngészõje ha egy hibás portot adunk hozzá. (Pl: 77777)
- Pár belsõ optimalizálás a kliens teljesítmény javításának érdekében.
- Javítva, hogy a Játékos változó (PVar) nem mûködött az OnPlayerDisconnect alatt a játékmód/szerver újraindítása közben!
- Hozzáadva egy pawn natív, ami a GetServerTickRate() visszatérésére szolgál.
- Javított probléma, 3DText és a NameTag LOS tesztelése a szerver objecteken.
- Megváltozott a viselkedése és a paraméterei az OnUnoccupiedVehicleUpdate eljárásnak.
- A korábbi szerver verziók, a klienseknek is küldött információkat a jármûvekrõl amelyeket még nem ellenõriztek a többi játékosnak. A rendszer nem volt képes ezeket a frissítéseket megszüntetni. A szkript most a jármû belsejérõl kap információt. A GetVehiclePos függvény visszatér az alap jármû pozíciójába, és nem a frissített pozícióval fog visszatérni. Így újonnan hozzá lett adva még egy paraméter, amivel a játékos frissített helyzetét kéri le. Ha a szkript 0-val tér vissza akkor a frissítés megszakad, ha 1-el akkor tovább frissül.
Az összes szkript OnUnoccupiedVehicleUpdate részét frissíteni és újra kell fordítani a 0.3z miatt.
 
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z);

 
- server.cfg \"lagcompmode\" opció.
A server.cfg \"lagcompmode\" opció fel lett változtatva a \"shotcompmode\" résszel, és más lag kompenzációs beállításokkal lehet használni az újabb SA-MP verzióban.
 
lagcompmode 0 : lag kompenzáció tiltva.
lagcompmode 1 : (alap) lag kompenzáció elérhetõ.
lagcompmode 2 : lag kompenzáció elérhetõ csak a pozícióval.

 
A szerver böngészõben megjelent a \"lagcomp\" beállítás a \"szabályok\" ablakban.
- Ha a lag kompenzáció ki van kapcsolva akkor a régebbi lövés mód elérhetõ lesz mint ahogy a régebbi SA-MP verziókban. (A játékos elé lövés (Glitch))
SA-MP 0.3z RC4 Client/Server frissítés
- Javítva, a távoli lövések eltûnése.
- \"Nametag LOS\" tesztelése az alkalmazott szerver objecteken.
- OnPlayerGiveDamage Eljárás elõhívható NPC-k esetében is.
- GetPlayerLastShotVectors függvény hozzáadva.
- Hozzáadva egy örök módot(server.cfg-be lehet beállítani: shotcompmode 2) célja hogy engedélyezni tudjuk a joypaddal való auto-aim funkciót.
- Javítva: A játékos nem tud lõni addig, amíg a jármû tetején van a karaktere.
- Hozzáadva pár új kamera funkció a játékosnak pl. a kép arány és a zoom szint beállítása (sniper).
- Kiterjesztett \"netstat\" funkció, amivel megtudjuk nézi az alacsonyabb szintû hálózati információkat.
 
native GetPlayerLastShotVectors(playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ);
native Float:GetPlayerCameraAspectRatio(playerid);
native Float:GetPlayerCameraZoom(playerid);
// Extended admin network stats
native NetStats_GetConnectedTime(playerid);
native NetStats_MessagesReceived(playerid);
native NetStats_BytesReceived(playerid);
native NetStats_MessagesSent(playerid);
native NetStats_BytesSent(playerid);
native NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid);
native Float:NetStats_PacketLossPercent(playerid);
native NetStats_ConnectionStatus(playerid);
native NetStats_GetIpPort(playerid, ip_port[], ip_port_len);

 
SA-MP 0.3z RC3 Client/Server frissítés
- Javítva: Engedélyezve a Joypad auto-aim funkció.
- Javítva: A sniper nem mûködik, ha a SA vektorált területét elhagyja.
- Extra szerver adatok vizsgálatára minden játékos lövés adatokat kap.
- VectorSize pawn funkció hozzáadva.
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server frissítés
- Autoaim továbbá nem lehetséges joytick-al
- Hozzáadva a BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fegyvereknél a lövéskor keletkezõ füst effekt javítva
Letöltések:
0.3z RC5-2 Client
SA-MP 0.3z RC5 Client Installer
0.3z RC5 Server
SA-MP 0.3z RC5 Windows Server
SA-MP 0.3z RC5 Linux Server
0.3z RC4 Client
SA-MP 0.3z RC4 Client Installer
0.3z RC4 Server
SA-MP 0.3z RC4 Windows Server
SA-MP 0.3z RC4 Linux Server
0.3z RC3 Client
SA-MP 0.3z RC3 Client Installer
0.3z RC3 Server
SA-MP 0.3z RC3 Windows Server
SA-MP 0.3z RC3 Linux Server
0.3z RC2 Client
SA-MP 0.3z RC2 Client Installer
0.3z RC2 Server
SA-MP 0.3z RC2 Windows Server
SA-MP 0.3z RC2 Linux Server
0.3z RC1 Client
SA-MP 0.3z RC1 Client Installer
0.3z RC1 Server
SA-MP 0.3z RC1 Windows Server
SA-MP 0.3z RC1 Linux Server
SA-MP 0.3z R1-2 (HIVATALOS) Letöltések:
SA-MP 0.3z R1-2 Linux Server
SA-MP 0.3z R1-2 Windows Server
SA-MP 0.3z R1-2 Linux Server (1000 max játékos)
Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Fordította: kurta999
Kiegészítette: BoOy

1017
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. február 01. - 10:31:54 »

1018
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. január 31. - 23:51:10 »
Idézetet írta: cappsy date=1391205873\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
...
Fúhh alvás elõtt elfogadtam a kihívást, de meg is érte :)
Teljesen egyetértek veled, soha nem tudtam volna ennyit leírni.
Én mondtam már vagy 100x, haragudni nem fogok senkire.


A témára visszatérve ahonnan ez a warn esõ keletkezett: Létrehozott egy minimum 10 éves fórumozó, egy olyan témát ami értelmetlen egyszerûen idegroppantó, hazajön az ember fáradtan (azért suliban is fárasztó), és meglátja azt a témát.. na most már olyan helyzetbe van a fórumozó hogy már azon gondolkozik hogy a monitort dobja ki az ablakból vagy a gépházat.. és egyszerûen reagálni nem tud rá. 3 értelmetlen hozzászólás warnt kapott a téma nincs lezárva. Én az ilyen helyzetbe mint moderátor nem tudom hogy most ti hogy vélitek de én azt csináltam volna hogy így egybe az egész témát törölni. Megérteném ha valami dokumentum, wikipédiás leírást írt volna, és oda írunk offokat.
 

Jóéjt.[/quote]
Neked is!

1019
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. január 31. - 20:10:16 »
Köszi Dfoglalo! ;)
Amúgy semmi okom nincs most Mambo-nak visszavágni jól teszi a dolgát, csak egy kicsit félreérthetõ volt nála ez a moderációs napló amihez közöm nem volt... De amúgy ilyen szar témákhoz amiket nyitnak nem warnolni kéne az egész hozzászólást hanem egybõl a témát törölni. Tehetünk róla hogy egy ilyen analfabéta olyan hülye témát nyit hogy megláttam és lefagytam, ilyen nincsen inkább elsüllyedek a föld alá minthogy ezeket nézzem....

1020
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Jelmagyarázat
« Dátum: 2014. január 31. - 17:04:55 »
Ez wtf?

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal