Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ian_Stuart_Donaldson

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 161
1006
Archívum / !Moderátor felvétel!
« Dátum: 2012. június 08. - 19:58:47 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1339177649\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E: Amúgy ez nem rossz ötlet, aki nem Admin/Globális moderátor nyugodtan írja le kit támogat...
És akkor leírom, hogy még nagynorbi jelentkezett PM_ben.
 
Élek is a lehetõséggel Norbi nevét látván. :D
Sajnálom, hogy Nagy Norbi nem tette ki ide a lapját, mert nagyon érdekelne.
Õt eléggé \"ismerem\", és egy intelligens, megfontolt, okos srác.
Tud érvelni és fogalmazni. Tudom, itt nem ez a fõ szempont, de egy moderátornál viszont elvárás kell, hogy legyen.
GTA4-ben nem ismerem a tapasztalatait, viszont SA-ban ott van a toppon. :)
Így látatlanban, hogy nem látom a lapját, a személye alapján merem támogatni.

1007
Kérdések, Segítség / kutya..
« Dátum: 2012. június 08. - 18:22:08 »
Fõleg spiccekre jellemzõ.
Azok tiszta gyogyósok, mindentõl félnek, ezért keménykednek, amint valaki a látóterükbe ér. :D
Persze vannak kivételek, de nem sokat láttam eddig.

1008
Kérdések, Segítség / kutya..
« Dátum: 2012. június 08. - 17:22:38 »
Jajj már, mi olyan bonyolult ebben, hogy ne ugassa meg a haverjaid?
Kicsiit értessz a kutyák nyelvén, akkor gyerekjáték betanítani alap dolgokra.
Jön a haver, rokon, barátnõ, akarki, akinl nem akarod, hogy ugasson.
Elkapod a kutyát (nem hátulról! :D), ráteszed a pórázt, nyakörvet, és rövidre fogod.
Odaviszed az ismerõhöz, és ha elkezd ugatni a kutya, akkor határozottan rászólsz, és felfelé rántod a pórázt.
Ami szóval rászólsz, azt fogja megtanulni parancsnak, ezért minden alkalommal azt használd, plussz rövid legyen, a kutyák nem szeretik a hosszú parancsokat.
Az is fontos, hogy mindig azonos hangsúllyal mondd neki, mivel a kutya annyira nem is a hangzást figyeli, hanem a hangsúlyt. Pl ha azt mondod neki, hogy \"ne ugass\", parancsoló, fölényt kifejezõ hangnemben, akkor megtanulja, hogy mit jelent. Ám ha ugyan ezt mondod neki kedvesen, mintha pacsit kérnél, akkor nem fogja érteni a lényeget. Eleinte nekem is fura volt, de leteszteltem több kutyán is, és valóban igaz.
Késõbb csinálhatod azt is, vagy ha nem harapós, akkor egybõl, hogy az ismerõssel megsimogattatod  a kutyát, és megszagoltatod a kezét. Megfogja szokni a figura szagát, az arcáról meg a simogatás fog beugrani neki.
Így késõbb ezeknél a személyeknél még csak rá se kell szólni, nem fog ugatni, max neked, hogy megjött az emberke, engedd be.
Kis idõ kell hozzá, annyi.
De ezek után viszont fontos lesz, hogy ha idegent ugat a kutya, és nem akarod hallgatni, akkor más vezényszóra tanítsd be, ami kicsit hasonló az ismerõsöknél használt vezényszó hangsúlyára és hangzására.
Pl ha ismerõsöknél \"ne ugass\" a parancs, akkor idegeneknél \"csend legyen\".
Persze idegenek esetében a póráz nem kell!
Ez azért fontos, hogy meg legyen különböztetve a két parancs, mert a kutyát összezavarod, és elõbb-utóbb a betörõnek is pacsit fog adni, mert azt hiszi, hogy idegeneket se szabad ugatnia.
Ami a legfontosabb: mindig éreztessd vele, hogy te vagy  afalkavezér, különben igyekszik felülkerekedni.
Tévhit, hogy ez csak a harci és örzõ-védõ kutyákra igaz! Egy tökmag palota pincsi is elõszeretettel amperkodik a gazdája fölött, ha nyeregbe érzi magát.

1009
Archívum / Új VIP
« Dátum: 2012. június 07. - 22:18:56 »
Köszi a többieknek is a gratulációkat. :)
Amúgy Krisk-re vagy Snick-re tippelnék. :D
Értelmes, ha kell, indoklással rendelkezõ HSZ-eik vannak.

1010
Beszélgetés / Burkolt amerikaimádat?
« Dátum: 2012. június 07. - 22:11:34 »
Közel-kelet is közkedvelt téma, BF2 a legjobb példa rá. :D
Meg van még 1-2 iylen játék.
De NATO-t nyugodtan vehetjük USA-nak is, hiszen oda tartozik, csupán vagon nemzetközi zsoldosuk van. :D

1011
Archívum / [HUN] |<>| The Secret Role Play Gaming |<>| V0.2
« Dátum: 2012. június 07. - 21:32:56 »
Upper!-re hallgassatok, mert nagyon okosakat mond, sok mindent le is írt, amit én szerettem volna. :D
Még jó, hogy visszaolvastam 1-2 oldalt.
Ám elolvastam a leírást is, ez alapvetõ nálam, ha bekeül ide egy téma.
Szint rendszert felejtsd el! SEMMI köze nincs az eredeti RPG szintrendszerekhez, így gyenesen felesleges az egész.
Látom, Januárban kezdted itt informálni a népet, de régebb óta csinálod. Ez tetszik, hogy nem 1-2 hónap alatt akartad össze dobni a dolgot, dícséretes.
Bár nekem ez a leírás sovány, mert listaszerû, és a sok kép miatt csalóka, de ennek ellenére semmi ellenvetésem, mert a lényeget tartalmazza.
Igazán egyedinek a leírtak alapján nem tudom mondani, de üsse kõ, ez van. Inkább más ötletek átgyúrása, ami jó szó rá, de az egyediség nem igazán.
Ezt, hogy polginál állítasz be mindent, szintén érdemes lenne átalakítani regisztráció idejére, mert ez nagyon gagyi megoldás. :)
Attól, hogy valaki IC szerez jogsit, nem jelenti azt, hogy nem fog nonosan vezetni.
IRL se jogsival megy a kocsi, hanem benzinnel. ;)
És igen, adminoknak kell a rendre figyelniük, nem egy jogsinak.
Holnap lesz több idõm is végre, akkor jobban megnézem menet közben.
Ám:
 
[mod]RPG/GF elõtagot tedd ki 3 napon belül![/mod]
 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. június 07. - 21:35:29 )

Ha nem haragszotok, a szavazást nullázom, mivel unfair dolog, hogy olyan opció nincs, mi szerint nem tetszik. Beteszem ezt a lehetõséget, és a szavazást értelmesé alakítom!
Fõleg, hogy ez a szavazás a sero indulása elõtt lett kirakva. Azóta változhattak a vélemények negatív és pozitív irányba is, az online tapasztalatok alapján.

1012
Beszélgetés / Trianon
« Dátum: 2012. június 06. - 22:16:36 »
Ha az elsõ VH-ban lepaktálunk a ruszkikkal, akkor a második felvonásnál lettünk volna az elejétõl kezdve velük, én erre gondoltam.
Ja, oroszok szerettek fosztogatni. De ne is csodálkozzunk: sok orosz katona a sittrõl lett kiszedve és egy alapkiképzés után a kezükbe nyomták az AK-t és ami a csövön kifér.
Nem volt a nagyrésze valójában katona, csak börtöntöltelék gyilkosságra felhatalmazva.
Faterom haverja mesélte, hogy anyjához meg nagyanyjához (az anyja akkor még kisgyerek volt) bementek az orosz \"katonák\", és meg akarták õket erõszakolni. A nagy ordibálásra ott termett egy orosz tiszt, aki nem volt ilyen szemétláda, beugrott az ablakon, látta a jelenetet, fejbelõtte a két katonát, majd mondta a nõknek, hogy ássák el õket a kertben. Mondanom se kell, azóta se lettek kihantolva. Hiszen nem is tudta rajtuk kívül senki se abban az idõben, hogy mi is történt.
Barátnõm dédmamája mesélt még 1-2 dolgot.
Mondta, hogy amikor jöttek az oroszok, nem gyõztek elbújni a pincébe, mire kijöttek, mindenüket széthordták, a lovaikat elvitték, az állataik sehol, csak vér maradt belõlük.
Volt egy német katona, az orosz megszállás alatt bújkált össze-vissza, nehogy megtalálják az oroszok.
Bement hozzájuk, kért \"polgári\" ruhát, ugye egyenruhában tiszta célpont volt.
1-2 hétig náluk volt elszállásolva, kajak semmi rosszat nem tett, annyi volt a mániája, hogy a déditõl minden este elvárta, hogy olvasson fel neki. :)
Mikor meg németek-olaszok voltak a faluban, akkor mindig bált tartottak, a helyi nõket megvendégelték, udvaroltak nekik, meg minden. A féfiakat is teljesen normálisan kezelték, nem kanoskodtak, hogy \"biza nekem fegyverem van, megrakom az asszonyod\".
És még a németek voltak a gonoszak... Hihetõ.

1013
Beszélgetés / Trianon
« Dátum: 2012. június 06. - 21:34:19 »
Dehogy maradt volna meg több minden.
Éppen hogy nagyobbat szívtunk volna. Ez azt jelentette volna, hogy a II. VH alatt izomból a ruszkik mellett vagyunk az elejétõl fogva. Az lett volna az igazi szívás! Úgy eltapostak volna minket a németek, mint hülyegyerek a szarvasbogarat. A sokkal nagyobb ruszki elnyomásról nem is beszélve.
Így is furulyáztunk, hát még amúgy.
(Én töribõl sose voltam jó, de hangsúlyozom, iskolai töribõl! Mivel azt várták, hogy azt mondjam, amit a fejembe vertek. Én meg nem azt mondtam, de nem tudtak rá ellenreagálni a töritanárok, így én voltam,a  rémálom nekik.
Egyik sulimban volt egy fiatal gádzsi, a Luca, az jó töri tanár volt, az látta a logikát az elméleteim mögött -fõleg amerika észak vs dél eszmefuttatásom (miszerint szó se volt ott rabszolgafelszabadításról -eleve, az északiak cselédje is négerek voltak!-, hanem a lényeg nem más volt, mint a függetlenként mûködni akaró déli államok erõszakkal való beolvasztása az akkor kezdõdõ Amerikai \"Unióba\"), és a nácikkal kapcsolatos dolgok mögött, így vele elvoltam. Soha se beszéltünk a konkrét anyagról, hanem mi ketten beszélgettünk órán, a többiek meg figyeltek. :D)

1014
Beszélgetés / Trianon
« Dátum: 2012. június 06. - 21:01:59 »
Na ja...
Minél tovább és minél többször maradtunk volna Orosz befolyás-hatalom alatt, annál kevesebb lenne az országból.

1015
Beszélgetés / Burkolt amerikaimádat?
« Dátum: 2012. június 06. - 20:58:47 »
De, ismerem, jó hogy mondod.
Csak már rohadt régen játszottam vele, el is felejtettem a német kampányt benne, pedig ott is csak azzal játszottam. :D

1016
Segítségkérés / SeeRPG problem
« Dátum: 2012. június 06. - 20:14:33 »
Le lett írva:
 
Idézetet írta: BigTics date=1338998528\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22481\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Házi szerveren nem menti le mindig.
Pl. Ha leállítod a szervert 4x és fellépsz rá eltûnik a karaktered.
Bérelj szervert és ott van: mysql
( De ez nem biztos hogy így van )
 

1017
Beszélgetés / Burkolt amerikaimádat?
« Dátum: 2012. június 06. - 20:08:33 »
Azért is Amerika, mert a játékipar és a filmipar legnagyobbjai oda tartoznak.
Legnagyobbak szó alatt nem a minõségre gondolok. :D
Tény, hogy az amcsi játékok és filmek rettenet módon el vannak laposodva.
CoD tiszta sor, hogy jenkikre alapoz, hiszen jenki stúdióból származik.
BF2-ben az volt a jó, hogy nem volt semmi történetközpontúság benne, ezért se feltüõ, hogy jenkiorientált, de ha mögé nézünk, akkor azért látható ez a jenkibuzurnyákság ott is.
Special Forces meg az Euro Force már kevésbé jenkimániás, Special-ban nem minden pályánál lehet választani õket (helyettük angolok vannak sok helyen), Euro-ban meg tiszta sor, hogy Európa került elõtérbe.
BF3-ban meg van valami story, már amennyit én láttam belõle élesben.
(Ám BF3-nál besírtam azon, hogy 1. pályán a lámpát ki lehet lõni, de a megállót jelzõ fényújságot már nem. :D)
2. VH-s, meg alapból minden háborús játéknál kissé unalmas már, hogy lehetsz amcsikkal, és többnyire itt kilõve.
Oké, némely 2. VH-s játékoknál lehetsz ruszkikkal is. :D Pl CoD2.
Faces of War-nál gyönyör volt a szemeimnek, amikor megláttam, hogy lehetek németekkel. El se akartam hinni! Persze egybõl velük toltam, a többihez hozzá se nyúltam, pedig már jó ideje megvan a játék.
Magánvélemény, hogy ez a túlzott amcsimánia egy kissé manipuláció is. Szeresd a jenkit, szeresd a jenkik földjét, és minden/mindenki más másodlagos.
Mindig a jenkik váltják meg a világot mind a filmekben, mind a játékokban.
Ha meg valami nem körülöttük forog, mint pl a S.T.A.L.K.E.R., akkor szó se lehet világmegváltásról, hanem valami ultra komor, depresszív világban játszódik, aminek Happy End nem igazán lehet a vége (ugye S.T.A.L.K.E.R.-ben is a Happy End kissé komor maradt és nem is volt konkrét, hogy miképpen hívhatod elõ).
Mintha ezzel a komorsággal is azt sugalnák, hogy csak jenkifalva lehet a boldogság kulcsa.
Pedig szívesen megnéznék egy játékot, amiben nem New York vagy más amcsi hely van lemodellezve, hanem Dubai, vagy akár kevésbé fényûzõ hely, pl Indi.
Elnézést, hülyeséget mondtam, CoD-ban is vannak más helyek. De azok miért? Hogy az OTTANI gonoszokat hidegre tedd. ÉS annyi.
Driver 3 kivétel volt, ott elváltak amerikától. Mellesleg ez konzol átirat.
Volt egy PS2-es GTA klón (nem jut eszembe a neve), ott Anglia volt.
A szintén PS2-es Yakuzában Japán.
A konzol átirat JAde Empire-ben Ázsia.
A konzol központú Final Fantasy sorozatban szintén valami fantasy köntösbe ültetett Ázsia.
Stb-stb. Amire rá akartam mutatni, az, hogy ha valami képes elszakadni Amerikától, az javarészit konzolos játék. Minõ csoda! :D
Ám nekem bejön az Amcsi feeling. De a nagyváros már unalmas. Filmekben is azokat szeretem, amiben kisvárosok vannak, poros utakkal, izomverdákkal, terepjárókkal, flanel inges csókákkal, stb.
Mint a Stephen King filmekben is. Az az amcsi hangulat tetszik.
De ez a nagyvárosos mánia már rohadt unalmas.
Másik eset, amikro fiktív világban játszódik valami, mint a Star Wars. Nem egy New York a Csillagromboló, de akarva-akaratlanul Amerika jut róla az eszembe.
NA meg a politikai töltet, hogy a hõs felkelõk az amerikai liberálisok, a gonoszok meg a ruszkik. Tiszta hidegháború... :D
Mikor lesz végre egy olyan film, amiben a Vietnamiak oldalát mutatják be, és mikor lesz egy iylen játék is? Soha... Vagy ha van is, nem reklámozzák.
Egy olyan GTA5 is megörvendeztethne, ha nem Los Angeles lenne benne (amúgy nagyon tetszik L.A.), hanem egy olyan terület, ami áll 3-4 kidolgozott, nagyra modellezett kisvárosból, pl Red County-t kidolgoznák erre a célra. Tuti befutó lenne nálam. (SA-ban is mindig Red County-ban vagyok, sokkal jobban szeretem már, mint LS-t. :D)
Amcsi játékkiadók, fõleg EA: Én is úgy vagyok vele, hogy meglátoma  logo-jukat, nem tud beindítani. Inkább lehangol, hogy egy újabb sablonjátékot tartok a kezeim között. A kevés kivételtõl eltekintve.

1018
Segítségkérés / Windows rendszer (SAMP)
« Dátum: 2012. június 06. - 19:49:47 »
Nem értek hozzá, de ha meg lehet oldani, akkor szerintem úgy lenne izléses, hogy a képernyõ akkora lenne, mint TAB-val a playerlist, és kicsit átlátszó, mint az.
Totál teljes képernyõ nem szép.

1019
Archívum / Új VIP
« Dátum: 2012. június 06. - 19:04:50 »
Köszönöm a gratulációkat. :)
Ám ez a 3 pont nekem is feltünt.
Általában ez azt jelenti, hogy \"Gratulálok, de...\", magyarán valami olyasmi jönne, hogy \"...lenne némi ellenvetésem\". :D

1020
Beszélgetés / Trianon
« Dátum: 2012. június 06. - 19:03:13 »
Jujj, Nyui!
Kicsit nyálazd át azt a történelmet, mert szerintem bukásra állsz. :D
Nem értem, hova kik állnak és miért, mikor?! :D

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 161
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal