Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1006
Segítségkérés / Interiorban kilépés->Elromlik a pozíció mentés« Dátum: 2012. január 02. - 12:54:56 »
ahham
1007
Segítségkérés / Interiorban kilépés->Elromlik a pozíció mentés« Dátum: 2012. január 01. - 23:48:29 »
Ezt már rég megcsináltam,de az a baj,hogy a pozíció betöltés a rossz.Jó interiorba rak,de...
Ezt már láttam sok szerveren,hogy restart után beléptek az emberek és mindenki ott spawnolt.HA jól emlékszem Paradise-on. LS-tõl északra van a hely,ahol a legtöbb szerveren farmer munka van.és onnan jobbra a város hatarán egy kerítés mellé. De elõtte esek a semmibe a farm közepén majd elteleportálódok a felszínre a farm mellé egy sarokra (a kerítés mellé) Na ez lenen az én sztorim xd 1008
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 01. - 22:46:25 »
100 fájl-t készített amikor 1 kocsira alkalmazni próbáltam.
1009
Segítségkérés / Interiorban kilépés->Elromlik a pozíció mentés« Dátum: 2012. január 01. - 18:57:51 »
Sziasztok,ha interiorban lépek ki,akkor a pozíciók nullázódnak és elromlik a mentés/betöltés
Valaki valami? 1010
Segítségkérés / Autók adatainak lementése« Dátum: 2012. január 01. - 18:26:10 »
De már a fájlt korábban létrehozza amikor vesz egy autót,akkor is kell ide?
1011
Segítségkérés / Autók adatainak lementése« Dátum: 2012. január 01. - 18:17:23 »
Csináltam egy timert,ami 2 másodpercenként lementi az összes nem alapból berakott autó adatait.(player autóra gondoltam,amit .ini-ben tárol)
[pawn] public AutoMentes() { for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { new file[256]; format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", i); new model; model = GetVehicleModel(i); new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotate; GetVehiclePos(i,x,y,z); /*new szin1; new szin2; GetVehicleColor(jarmu,szin1,szin2);*/ GetVehicleZAngle(i, rotate); dini_IntSet(file,\"ID\", i); dini_IntSet(file,\"Tulaj\", 0); dini_IntSet(file,\"Model\", model); dini_IntSet(file,\"Szín1\", JarmuInfo[szin1]); dini_IntSet(file,\"Szín2\", JarmuInfo[szin2]); dini_FloatSet(file,\"X\", x); dini_FloatSet(file,\"Y\", y); dini_FloatSet(file,\"Z\", z); dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", rotate); } }[/pawn] de nem menti le valamiért. 1012
Segítségkérés / Olyan szám ami még nincs a mappában« Dátum: 2012. január 01. - 17:59:03 »
Sziasztok,azt hogy lehet megcsinálni,hogy az legyen a fájl neve ami a soron következõ szám?
(pl.: van egy 0.ini akkor ez 1.ini lesz) 1013
Szkript kérések / Jármû szín lekérése« Dátum: 2012. január 01. - 17:44:30 »
Köszi a segítséget de már más hogy megoldottam zárom
1014
Segítségkérés / Sziasztok /betevés« Dátum: 2012. január 01. - 17:43:50 »
OnGameModeInit alá másold be õket.
1015
Segítségkérés / HA a paraméter ez akkor a változó ennyi« Dátum: 2012. január 01. - 16:58:12 »
Köszi így jó,csak még annyi volt a baj,hogy csak if-nél kell 2 egyenlõségjel.
Köszi 1016
Segítségkérés / HA a paraméter ez akkor a változó ennyi« Dátum: 2012. január 01. - 16:50:08 »
Üdv,
a fenti dologra lennék kíváncsi,hogy hogy oldható meg. van a tipus paraméter (zcmd) [pawn] new tipusar; if(tipus == \"bobcat\") {tipusar == 25000;}[/pawn] és azt akarom hogy a /jarmuvasarlas után bobcat-et ír akkor a tipusar változó legyen 25000. de errorokat ír ki error 033: array must be indexed (variable \"tipus\") warning 215: expression has no effect 1017
Szkript kérések / Jármû szín lekérése« Dátum: 2012. január 01. - 14:34:23 »
nem találja a fájlt. :S
1018
Szkript kérések / Spawn parancs« Dátum: 2012. január 01. - 14:23:10 »
mond a koordinátáit a célnak.
1019
Segítségkérés / Jármû Betöltés« Dátum: 2012. január 01. - 12:19:58 »
Hello,
elkezdtem dolgozni egy autó rendszeren ahol ini-kbe lesznek az adatai a kocsinak. És hogy lehetne azt megcsinálni a mappában lévõ összes fájlt megnyissa és az adatok alapján létrehozzon jármûvet? 1020
Szkript kérések / Jármû szín lekérése« Dátum: 2012. január 01. - 11:59:40 »
Mûködnek a parancsok,de nem mûködik a funkció :s
|