Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ►ѕтa

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 129
1006
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mindjárt kész | Meglepi :D
« Dátum: 2011. február 05. - 14:00:57 »
Hát nemnagyon, kb. az 1/4ét csináltam meg, mert ott vannak a PRESSED, meg ezek is.

1007
Szkript kérések / Vehicle Key Funkció(vkey)
« Dátum: 2011. február 05. - 13:34:37 »
Ezt se teszteltem, sscanf2.inc és sscanf.so/dll kell hozzá (+a server.cfgben egy új sorba: plugins sscanf)
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new SB[MAX_PLAYERS] = 1;
new CJ[MAX_PLAYERS] = 1;
new TB[MAX_PLAYERS] = 1;
new B[MAX_PLAYERS] = 1;
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
    if(SB[playerid] == 0)
    {
   new State = GetPlayerState(playerid);
   if(State == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
      new JarmuID = GetPlayerVehicleID(playerid);
      new Float: sbX, Float: sbY, Float: sbZ;
      GetVehicleVelocity( JarmuID, sbX, sbY, sbZ );
      SetVehicleVelocity( JarmuID, sbX * 1.15, sbY * 1.15, sbZ);
       }
}
}
if(PRESSED(KEY_WALK))
{
    if(CJ[playerid] == 0)
    {
   new State = GetPlayerState(playerid);
   if(State == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
      new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
      new Float: cjX, Float: cjY, Float: cjZ;
      GetVehicleVelocity(vehicleID, cjX, cjY, cjZ );
      SetVehicleVelocity(vehicleID, cjX , cjY , cjZ + 0.2);
   }
}
}
if(PRESSED(KEY_JUMP))
{
    if(TB[playerid] == 0)
    {
    new State = GetPlayerState(playerid);
    if(State == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
        new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new Float: tbA;
        GetVehicleZAngle(vehicleID, tbA);
        SetVehicleZAngle(vehicleID, tbA+180);
    }
}
}
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
    if(B[playerid] == 0)
    {
   new State = GetPlayerState(playerid);
   if(State == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
      new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
      SetVehicleVelocity(vehicleID,0.0,0.0,0.0);
   }
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/speedboost\", true) == 0)
    {
        new i_str[4];
    if(sscanf(cmdtext, \"s[4]\", i_str))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Használat: /speedboost [on/off]\");
        return 1;
}
if(strcmp(i_str, \"on\", true) == 0)
{
    if(SB[playerid] == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Te már bekapcsoltad! /speedboost off\");
    } else {
        SB[playerid] = 0;
    }
}
if(strcmp(i_str, \"off\", true) == 0)
{
    if(SB[playerid] == 1)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Ki van kapcsolva! /speedboost on\");
    } else {
        SB[playerid] = 1;
    }
}
return 1;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/carjump\", true) == 0)
    {
        new i_str[4];
    if(sscanf(cmdtext, \"s[4]\", i_str))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Használat: /carjump [on/off]\");
        return 1;
}
if(strcmp(i_str, \"on\", true) == 0)
{
    if(CJ[playerid] == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Te már bekapcsoltad! /carjump off\");
    } else {
        CJ[playerid] = 0;
    }
}
if(strcmp(i_str, \"off\", true) == 0)
{
    if(CJ[playerid] == 1)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Ki van kapcsolva! /carjump on\");
    } else {
        CJ[playerid] = 1;
    }
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/180\", true) == 0)
    {
        new i_str[4];
    if(sscanf(cmdtext, \"s[4]\", i_str))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Használat: /180 [on/off]\");
        return 1;
}
if(strcmp(i_str, \"on\", true) == 0)
{
    if(TB[playerid] == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Te már bekapcsoltad! /180 off\");
    } else {
        TB[playerid] = 0;
    }
}
if(strcmp(i_str, \"off\", true) == 0)
{
    if(TB[playerid] == 1)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Ki van kapcsolva! /180 on\");
    } else {
        TB[playerid] = 1;
    }
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/break\", true) == 0)
    {
        new i_str[4];
    if(sscanf(cmdtext, \"s[4]\", i_str))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Használat: /break [on/off]\");
        return 1;
}
if(strcmp(i_str, \"on\", true) == 0)
{
    if(B[playerid] == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Te már bekapcsoltad! /break off\");
    } else {
        B[playerid] = 0;
    }
}
if(strcmp(i_str, \"off\", true) == 0)
{
    if(B[playerid] == 1)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, \"Ki van kapcsolva! /break on\");
    } else {
        B[playerid] = 1;
    }
}
return 1;
}
return 0;
}

1008
Szkript kérések / Vehicle Key Funkció(vkey)
« Dátum: 2011. február 05. - 08:14:13 »
Nem teszteltem.
 

#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
new State = GetPlayerState(playerid);
if(State == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   new JarmuID = GetPlayerVehicleID(playerid);
   new Float: sbX, Float: sbY, Float: sbZ;
   GetVehicleVelocity( JarmuID, sbX, sbY, sbZ );
   SetVehicleVelocity( JarmuID, sbX * 1.15, sbY * 1.15, sbZ);
   }
}
if(PRESSED(KEY_WALK))
{
new State = GetPlayerState(playerid);
if(State == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
   new Float: cjX, Float: cjY, Float: cjZ;
   GetVehicleVelocity(vehicleID, cjX, cjY, cjZ );
   SetVehicleVelocity(vehicleID, cjX , cjY , cjZ + 0.2);
}
}
if(PRESSED(KEY_JUMP))
{
    new State = GetPlayerState(playerid);
    if(State == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
        new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new Float: tbA;
        GetVehicleZAngle(vehicleID, tbA);
        SetVehicleZAngle(vehicleID, tbA+180);
    }
}
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
new State = GetPlayerState(playerid);
if(State == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehicleVelocity(vehicleID,0.0,0.0,0.0);
}
}
return 1;
}

1009
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar Ház rendszer script!
« Dátum: 2011. február 04. - 21:05:49 »
Vagy több pawno van a gépeden, vagy nincs morphinc.inc -ed. Ha az elsõ, akkor nyisd meg azzal a pawnoval, amin szeretnéd futtatni. Ha a második, keress rá a Google-ben. Ha nem találod, adok linket.

1010
Archívum / Mindjárt kész | Meglepi :D
« Dátum: 2011. február 04. - 21:02:11 »
Na kész minden eljárás  :) ( A visszatérést nem fordítottam le, de szerintem a példában van a lényeg. )
Amúgy én sejtem mi lesz.

1011
OnPlayerKeyStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megnyom egy gombot.
Paraméterek:
 
( playerid, newkeys, oldkeys )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megnyomta a gombot.
newkeys - Az a gomb, amit a játékos megnyomott.
oldkeys - Az a gomb, amit a játékos a jelenlegi gomblenyomása elõtt megnyomott.
Visszatérés 1 - Megengedi az eljárásnak hogy meghívódjon a többi scriptben.Ez mindíg meghívódika játékmódban,tehát a 0 visszatérés csak a filterscripteket akadályozza.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if ((oldkeys & KEY_FIRE) && !(newkeys & KEY_FIRE))       
    {
new
   vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (vehicleid)
{
   AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
}
}
return 1;
}

 
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerStateChange: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megváltoztatja az állapotát.
Kapcsolódó függvények
GetPlayerKeys: Lekérdezi, hogy a játékos milyen gombot nyomott meg.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange

1012
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver Újraindító Filterscript
« Dátum: 2011. február 04. - 14:31:41 »
Vannak olyan szerverek, ahol nem mentegeti játék közben az adatokat. És szerintem elég rossz lenne, ha felhasználók törlõdnének. Mondjuk arra pedig elég egy mentés parancs. Meg az is igaz, hogy 10 perc elég sok, de hát akinek nem tetszik, átírja.

1013
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerUpdate ( playerid )
« Dátum: 2011. február 04. - 14:14:33 »
OnPlayerUpdate
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor frissül a játékos kliense.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek frissült a kliense.
Visszatérés Ha 0, akkor ha pl. mozogsz, akkor csak neked mutatja, ha 1, akkor mindenkinek.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new iCurWeap = GetPlayerWeapon(playerid);       
    if(iCurWeap != GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"))
    {
        OnPlayerChangeWeapon(playerid, GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"), iCurWeap);
        SetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\", iCurWeap);
    }
    return 1;
}
stock OnPlayerChangeWeapon(playerid, oldweapon, newweapon)
{
new     s[128],
oWeapon[24],
nWeapon[24];
GetWeaponName(oldweapon, oWeapon, sizeof(oWeapon));
GetWeaponName(newweapon, nWeapon, sizeof(nWeapon));
format(s, sizeof(s), \"Megváltoztattad a fegyvered %s -rõl %s -re!\", oWeapon, nWeapon);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, s);
}

 
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate

1014
OnRconLoginAttempt
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megpróbál belépni az RCON felületre.
 
( ip[], password[], success )

 
ip[] -      A játékosnak az IP címe, aki megpróbált belépni az RCON felületre.
password[] -    Az a jelszó, amivel a játékos megpróbált belépni.
success -      Ha 0, akkor nem sikerült, ha 1, akkor igen.
 
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
    if(!success)
    {
        printf(\"HIBÁS RCON BELÉPÉS A(Z) %s IP CÍMRÕL A(Z) %s JELSZÓVAL\",ip, password);
        new pip[16];
        for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
        {
            GetPlayerIp(i, pip, sizeof(pip));
            if(!strcmp(ip, pip, true))
            {
                SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"Rossz jelszó! Pápá!\");
                Ban(i);
            }
        }
    }
    return 1;
}

 
Kapcsolódó eljárások
OnRconCommand: Akkor hívódik meg, mikor a játékos beír egy Remote Console (RCON) parancsot.
Kapcsolódó funkciók
IsPlayerAdmin: Lekérdezi, hogy a játékos RCON adminisztrátor-e.
SendRconCommand: Elküld egy RCON parancsot.
Eredeti téma link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnRconLoginAttempt

1015
Eljárások ( Callbackok ) / public OnRconCommand ( cmd[] )
« Dátum: 2011. február 04. - 13:46:21 »
OnRconCommand
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos beír egy Remote Console (RCON) parancsot.
 
( cmd[] )

 
cmd[] -      Az a parancs, amit egy RCON adminisztrátor beírt.
Ha az eljárásnak a visszatérési értéke 0, akkor a szkriptet lefuttatja, ha 1, nem.
 
public OnRconCommand(cmd[])
{
    printf(\"Beírtad az %s RCON parancsot!\",cmd);
    return 0;
}

 
Kapcsolódó eljárások
OnRconLoginAttempt: Akkor hívódik meg, mikor egy játékos próbál belépni az RCON felületre.
Kapcsolódó funkciók
IsPlayerAdmin: Lekérdezi, hogy a játékos RCON adminisztrátor-e.
Eredeti téma link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnRconCommand

1016
OnVehicleDamageStatusUpdate
Ez az eljárás akkor hívódik meg, valami (pl. ajtók) megrongálódik.
 
( vehicleid, playerid )

 
vehicleid -      Annak a jármûnek az azonosítója, ami összetört.
playerid -      Annak a játékosnak az azonosítója, aki összetörte a jármût.
Az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
 
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid)
{
    printf(\"A(z) %d azonosítójú jármû megrongálódott a %d azonosítójú játékos által.\", vehicleid, playerid);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
GetVehicleDamageStatus: Lekérdezi hogy mi rongálódott meg.
UpdateVehicleDamageStatus: ,,Töréseket rak a jármûre\".
Eredti téma link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate

1017
Segítségkérés / ApplyAnimation
« Dátum: 2011. február 03. - 19:54:12 »
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1,1,1,1,1,1);

1018
Szkript kérések / Tuning infernus stb...
« Dátum: 2011. február 03. - 10:30:26 »
Tuning Infernus:
 

if (strcmp(\"/tuninginf\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new object, object2, object3, object4;
new veh;
new Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:pAngle;
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, pAngle);
new pInterior = GetPlayerInterior(playerid);
new pVirtualworld = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
veh = CreateVehicle(411, pX, pY, pZ, pAngle, 0, 0, -1);
LinkVehicleToInterior(veh, pInterior);
SetVehicleVirtualWorld(veh, pVirtualworld);
PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
object = CreateObject(1171, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object, veh, -1.0, 2.1, -0.05, 1.42, 0.2, 1.4);
object2 = CreateObject(1164, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object2, veh, -0.0041, -2.52, 0.3211, 0.0, 0.0, 0.0);
object3 = CreateObject(1144, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object3, veh, 0.40, 1.8888, 0.15, -6.0, 0.0, 0.0);
object4 = CreateObject(1144, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object4, veh, -0.40, 1.8888, 0.15, -6.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}

 
Tuning Feltzer:
 
if (strcmp(\"/tuningfeltz\", cmdtext, true) == 0)
{
new object,object2;
new veh;
new Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:pAngle;
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
GetPlayerFacingAngle(playerid, pAngle);
new pInterior = GetPlayerInterior(playerid);
new pVirtualworld = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
veh = CreateVehicle(533, pX, pY, pZ, pAngle, 0, 0, 6000);
LinkVehicleToInterior(veh, pInterior);
SetVehicleVirtualWorld(veh, pVirtualworld);
PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
object = CreateObject(1128, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object, veh, -0.0041, -0.1010, 0.12, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1162, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300);
AttachObjectToVehicle(object2, veh, -0.0041, -2.52, 0.2, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}

1019
Segítségkérés / SA-MP Hiba
« Dátum: 2011. február 02. - 11:22:34 »
Az elõbb szervert akartam hozzáadni, de egy ilyen hibaüzenet fogadott:
A Call to an OS function failed.
Mi lehet a gond?

1020
Beszélgetés / Hány PM-ed van? vol. 2
« Dátum: 2011. február 01. - 22:47:19 »
119

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 129
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal