Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Beniboy10

Oldalak: [1] 2
1
MTA: Általános / Minusz pénz esetén a minusz jel kivétele
« Dátum: 2017. június 24. - 19:15:31 »
Az oké akkor más hogy kérdezem. Ha lekérdezem a money-t és minuszra állitom hogyan tudnám kivenni a minusz jelet?

2
MTA: Általános / Minusz pénz esetén a minusz jel kivétele
« Dátum: 2017. június 24. - 17:57:50 »
Sziasztok!
 
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az alap mta szerveren melyik az a resource ahol hozzá férhetek a hudhoz ugyan is a pénz részénél ki szeretném venni a \'-\' jelet.

3
Archívum / .luac file megnyitása
« Dátum: 2015. május 01. - 08:20:55 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a .luac file, hogy tudom úgy megjeleníteni, hogy .lua file legyen?

4
Archívum / Jármű törlése
« Dátum: 2015. február 18. - 10:04:38 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha szeretnék kitörölni egy járművet azt melyik függvénnyel tehetem meg?

5
Archívum / Miért nem lehet beszállni a kocsiba?
« Dátum: 2015. február 16. - 20:32:22 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha createVehicle függvénnyel lehívok egy kocsit akkor abba miért nem lehet beszállni?
 
function hberles()
  local money = getPlayerMoney()
   if( money >= 648) then
    outputChatBox(\"Sikeresen kibéreltél egy hajót 1 órára. Ügyelj hogy hozd vissza!\")
createVehicle ( 430, 658, -1890, 3 + 10)
takePlayerMoney(648)
    end
  local money = getPlayerMoney()
  if( money < 648) then
outputChatBox(\"Sajnos nincs elegendő pénzed a bérléshez! A hajóbérlés 648$-ba kerül!\", 255, 0, 0)
  end
end
addCommandHandler(\"berel\", hberles)

6
Archívum / Ha a játékos élete xy....
« Dátum: 2015. február 15. - 09:40:17 »
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy ezzel a scriptel szerintetek mi a baj?
Azt szeretném megcsinálni, hogy ha a játékos élete 96 vagy annál nagyobb akkor egy adott kép maradjon, de ha 95-tel egyenlő vagy kisebb, de nem kisebb 90-nél akkor egy másik kép legyen.
Script:
 

function hud()
  local playerHealth = getElementHealth ( getLocalPlayer() )
  if (playerHealth = 100) then
    screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
windowWidth, windowHeight = 360, 220
x = (screenWidth/1) - (windowWidth/1)
y = (screenHeight/1000) - (windowHeight/1000)
image = guiCreateStaticImage(x, y, 360, 220, \"hud1.png\", false)
local name = getPlayerName(getLocalPlayer())
local money = getPlayerMoney()
gomb1 = guiCreateLabel(70, 150, 105, 100, \"\"..name..\"\", false, image)
gomb2 = guiCreateLabel(80, 180, 105, 102, \"\"..money..\"$\", false, image)
  end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), hud)

 
[mod]A [ code][ /code] (spacet az elejéről ki kell venni) tageket használjuk, köszönöm.[/mod]

7
Archívum / Járműbe való beszállás
« Dátum: 2015. február 14. - 14:49:34 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha \"készítek\" egy kocsit és nem lehet beszállni akkor azt, hogyan tudom megcsinálni, hogy be lehessen?
A kód: function autobolt( commandName )
      local luckyBugger = getLocalPlayer()
      local x, y, z = getElementPosition ( luckyBugger )
      createVehicle ( 432, x, y, z + 10 )
      outputChatBox ( \"Sikeresen vettél egy járművet!\", 255, 0, 0)
      end
addCommandHandler ( \"vesz\", autobolt)

8
Archívum / Eredeti HUD eltüntetése
« Dátum: 2015. február 14. - 08:54:13 »
Sziasztok azt szeretném megkérdezni, hogy az eredeti hudot hogy lehet eltüntetni?

9
Archívum / Kép kirakása ha belép a játékos
« Dátum: 2015. február 01. - 13:13:01 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mi a baja a scriptnek?
Server oldal:
function login()
  screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
  windowWidth, windowHeight = 400, 450
  x = (screenWidth/2) - (windowWidth/2)
  y = (screenHeight/2) - (windowHeight/2)
  image = guiCreateStaticImage(x, y, 400, 450, \"loginb.png\", false)
  showCursor(true)
 
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement, login)
Meta:
<meta>
<info type=\"script\" version=\"1.0\" author=\"xMaximerr\" />
<script src=server.lua\" type=\"server\" />
<file src=\"loginb.png\" />
</meta>

10
Archívum / Ha belép a játékos írja ki az üzenetet!
« Dátum: 2015. január 25. - 10:43:15 »
De ha azt csinálom, hogy a kliens.lua-t kitörlöm és ezt berakom helyette akkor nem ír ki semmit.

11
Archívum / Ha belép a játékos írja ki az üzenetet!
« Dátum: 2015. január 25. - 09:20:53 »
Server oldali: function serverE(uzenet)
  outputChatBox(\"[Your Life MTA]\"..uzenet)
end
addEvent(\"onPlayerConnect\", true)
addEventHandler(\"onPlayerConnect\", resourceRoot, serverE)
Kliens oldali: function client()
 triggerServerEvent(\"onPlayerConnect\", resourceRoot, \"Üdvözlünk a szerveren kedves játékos! Kellemes játékot kívánunk!\")
end
Meta: <meta>
    <info name=\"AvrasyaGaming\" author=\"AD@N@L!\" version=\"4.0\" type=\"misc\"/>
    <script src=\"client.lua\" type=\"client\" />
<script src=\"server.lua\" type=\"server\" />
</meta>

12
Segítségkérés / frakció frissitése ha berakják a frakcióba
« Dátum: 2015. január 02. - 09:59:06 »
Sziasztok!
Az lenne a kérédésem, hogy hogyan tudom megcsinálni, hogyha berakják a gyereket frakcióba akkor frissitse a textdrawot?

13
Szkript kérések / HuD rendszer egy töredéke
« Dátum: 2015. január 01. - 12:49:24 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mi lehet a baja az élet kijelzőnek. A pawnoban nem ír ki hibát meg is jeleníti a textdrawot, de mindig valamiért 0 az értéke az ember életének. Egyedül valamiért valószínűleg a GetPlayerHealth(playerid, health) lehet a baj, mert ha beírjuk azt hogy health=100 akkor beállítja 100-ra a játékba is.
A script egy része:
 

new string[10];
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid, health);
format(string, sizeof(string), \"%d\", health);
Textdraw3 = TextDrawCreate(548.000000, 141.000000, string);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
TextDrawFont(Textdraw3, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.529999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw3, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);

14
Segítségkérés / Interrior probláma!
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 22:20:56 »
Sziasztok nekem az lenne a probléma, hogy valamiért aztt mutatta elösször az interrior rendszer hogy hibátlan de nem csinált semmit és jók voltak a kordináták! Most se jó csak még társultak hibák!
1. kérdés mit kell csinálni a hibákkak?
2. Miért nem csinál semmit?
 Belépés:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, 1481.0868,-1771.1511,18.7958))
   {
    SetPlayerInterior(playerid, 6);
    SendClientMessage(playerid, 0xffe100AA, \"Jentoker utca 3.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xffe100AA, \"Tulajdonos: Falú\");
    SendClientMessage(playerid, 0xffe100AA, \"60x90m2\");
    SetPlayerPos(playerid, 296.919982,-108.071998,1001.515625);
        {

 
Kilépés:
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 296.919982,-108.071998,1001.515625))//Oconner utca 2. Tulaj:senki
    {
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, 1481.0868,-1771.1511,18.7958);
    }

15
Segítségkérés / Ajtó be ill. kinyitása
« Dátum: 2014. június 22. - 12:14:47 »
Sziasztok az lenne a gondom hogy csináltam egy ajtó kinyitásos ill. bezárásos scriptet, úgy hogy ha kocsiba van az ember akkor is és ha nincs a kocsiba akkor betudja zárni az ajtót illetve ki tudja nyitni.
 
CMD:ajto(playerid, params[], vehicleid)
{
/* if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy jármûben!\");*/
new VehID = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z;
new VehPos = GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
if(vEngine[VehID] == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,1,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\");
vEngine[VehID] = 1;
}
else if(vEngine[VehID] == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,0,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\");
vEngine[VehID] = 0;
}
return 1;
}

 
Kettõ Warning van ezek: C:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\Zone RPG\\gamemodes\\Zone_RPG.pwn(328) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\Zone RPG\\gamemodes\\Zone_RPG.pwn(336) : warning 202: number of arguments does not match definition

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal