Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Dragonflash11
1
« Dátum: 2018. július 11. - 18:10:20 »
Üdv! Régebben elég jól beleástam magam a lua nyelv szépségeibe, viszont egy időre félre kellett tennem, viszont most újra van időm, úgyhogy kedvem is támadt ezt elővenni.
Nos akkoriban nem igen foglalkoztam úgy különösebben a shaderekkel, ezért is gondoltam, hogy átnézem, hogyan működnek miket lehet velük kihozni etc. Még nagyon kezdetlegesen néztem csak át és lehet a problémám is tök alapvető, csak én kezdőként nem jövök rá..
Szóval adott egy shader:
// BlurIntense = 4.5 // ColorDivider = 17 texture screenSource; float2 UVSize; float BlurIntense; float ColorDivider; sampler TextureSampler = sampler_state { Texture = <screenSource>; MinFilter = Linear; MagFilter = Linear; MipFilter = Linear; AddressU = Wrap; AddressV = Wrap; }; static const float2 poisson[16] = { float2(-0.326212f, -0.40581f), float2(-0.840144f, -0.07358f), float2(-0.695914f, 0.457137f), float2(-0.203345f, 0.620716f), float2(0.96234f, -0.194983f), float2(0.473434f, -0.480026f), float2(0.519456f, 0.767022f), float2(0.185461f, -0.893124f), float2(0.507431f, 0.064425f), float2(0.89642f, 0.412458f), float2(-0.32194f, -0.932615f), float2(-0.65432f, -0.87421f), float2(-0.456899f, -0.633247f), float2(-0.123456f, -0.865433f), float2(-0.664332f, -0.25680f), float2(-0.791559f, -0.59771f) }; float4 PixelShaderFunction(float2 TextureCoordinate : TEXCOORD0) : COLOR0 { float4 color = tex2D(TextureSampler, TextureCoordinate); for(int i = 0; i < 16; i++) { float2 coord= TextureCoordinate.xy + (poisson / UVSize * BlurIntense); color += tex2D(TextureSampler, coord); } float value = (color.r + color.g + color.b) / 3.5; color.r = color.r / 1.5 + value; color.g = color.g / 1.5 + value; color.b = color.b / 1.5 + value; return(color/ColorDivider); } technique BlackAndWhite { pass Pass1 { PixelShader = compile ps_2_0 PixelShaderFunction(); } } Igazából annyi az egész, hogy elfehéríti a játékos képernyőjén mindent. Viszont én azt szeretném, hogy a ped, tehát maga a karakterünk ez alól kivételt képezzen, arra ne hasson a shader. Tehűt a karakteren kívül minden el legyen fehérítve, viszont látszódjon, ahogy mozog, ugrál karakterünk. Nos ennyi az egész, előre is köszönöm a segítségeket!
2
« Dátum: 2016. december 20. - 15:27:08 »
Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!!
3
« Dátum: 2016. december 19. - 20:31:44 »
Ezek oszt színek öcsém. -^ Sajnos ebből csak azt tudtam meg, hogy shaderekkel menne, de ha jól látom te se teljesen oldottad meg, azért köszönöm.
További ötleteket, válaszokat még várok.
4
« Dátum: 2016. december 19. - 18:49:52 »
VIDEO Sziasztok! A napokban bukkantam egy igényes külföldi szerverre, és megtetszett, de nem értem hogyan lehetséges ezt MTA-ban megvalósítani? Vagy milyen irányba kellene elindulni, esetleg valaki próbálkozott már hasonlóval? A válaszokat előre köszönöm!
5
« Dátum: 2016. december 03. - 19:56:36 »
Írj rám privátba.
6
« Dátum: 2016. augusztus 29. - 21:58:01 »
Írd át localPlayer-re.
7
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 19:18:40 »
Egy egyszerű for ciklust kell beszúrni hozzá. Megírtam neked, részletesen, elvileg működnie kell.
function idlekeres() for key, value in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do -- lekéri a playereket local id = getElementData(value, \"id\") -- végig fut a playerek IDjén if id == 123 then -- ha a player idje 123 akkor -- többi dolog end end end
8
« Dátum: 2016. augusztus 13. - 16:17:26 »
function component() showPlayerHudComponent(\"all\", false) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), component) local screenW, screenH = guiGetScreenSize() function all() local hp = getElementHealth (localPlayer) local money = getPlayerMoney (localPlayer) local name = getPlayerName (localPlayer) dxDrawLine((screenW * 0.7188) - 1, (screenH * 0.0333) - 1, (screenW * 0.7188) - 1, screenH * 0.1954, tocolor(11, 17, 77, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9891, (screenH * 0.0333) - 1, (screenW * 0.7188) - 1, (screenH * 0.0333) - 1, tocolor(11, 17, 77, 255), 1, false) dxDrawLine((screenW * 0.7188) - 1, screenH * 0.1954, screenW * 0.9891, screenH * 0.1954, tocolor(11, 17, 77, 255), 1, false) dxDrawLine(screenW * 0.9891, screenH * 0.1954, screenW * 0.9891, (screenH * 0.0333) - 1, tocolor(11, 17, 77, 255), 1, false) dxDrawRectangle(screenW * 0.7188, screenH * 0.0333, screenW * 0.2703, screenH * 0.1620, tocolor(0, 0, 0, 255), false) dxDrawRectangle(1390, 46, 59, hp-40, tocolor(35, 6, 6, 255), false) dxDrawRectangle(1390, 46, 59, 61, tocolor(207, 35, 35, 255), false) dxDrawRectangle(1459, 46, 59, 61, tocolor(58, 31, 21, 255), false) dxDrawRectangle(1459, 46, 59, 61, tocolor(141, 75, 51, 255), false) dxDrawRectangle(1528, 46, 59, 61, tocolor(11, 9, 43, 255), false) dxDrawRectangle(1528, 46, 59, 61, tocolor(43, 35, 171, 255), false) dxDrawText(hp..\"%\", (screenW * 0.7240) - 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.7547) - 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(hp..\"%\", (screenW * 0.7240) + 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.7547) + 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(hp..\"%\", (screenW * 0.7240) - 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.7547) - 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(hp..\"%\", (screenW * 0.7240) + 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.7547) + 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(hp..\"%\", screenW * 0.7240, screenH * 0.0426, screenW * 0.7547, screenH * 0.0991, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7599) - 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.7906) - 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7599) + 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.7906) + 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7599) - 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.7906) - 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7599) + 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.7906) + 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", screenW * 0.7599, screenH * 0.0426, screenW * 0.7906, screenH * 0.0991, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7958) - 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.8266) - 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7958) + 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.8266) + 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7958) - 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.8266) - 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7958) + 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.8266) + 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"%\", screenW * 0.7958, screenH * 0.0426, screenW * 0.8266, screenH * 0.0991, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false) dxDrawText(\"Neved : \"..name, screenW * 0.8292, screenH * 0.0426, screenW * 0.9839, screenH * 0.0556, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(money..\" FT\", screenW * 0.7240, screenH * 0.1083, screenW * 0.8552, screenH * 0.1333, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", (screenW * 0.7188) - 1, (screenH * 0.1657) - 1, (screenW * 0.8906) - 1, (screenH * 0.1954) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", (screenW * 0.7188) + 1, (screenH * 0.1657) - 1, (screenW * 0.8906) + 1, (screenH * 0.1954) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", (screenW * 0.7188) - 1, (screenH * 0.1657) + 1, (screenW * 0.8906) - 1, (screenH * 0.1954) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", (screenW * 0.7188) + 1, (screenH * 0.1657) + 1, (screenW * 0.8906) + 1, (screenH * 0.1954) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) dxDrawText(\"Blue Gaming System\", screenW * 0.7188, screenH * 0.1657, screenW * 0.8906, screenH * 0.1954, tocolor(43, 35, 171, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false) end addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), all) Kicsit átírtam, rosszul rendeled hozzá az eventeket a funckiókhoz. Nem teszteltem, de elvileg működnie kell.
9
« Dátum: 2016. augusztus 12. - 22:25:41 »
Üdvözletem! Egy teszt alatt kipróbáltam a következő védelmet: function getResourceStatistic(res) if getResourceState(res) == \"running\" and res == getThisResource() and getResourceFromName(\"x\") then return \"okay\"; else return \"not okay\"; end end function checkStatistic() local get = getResourceStatistic(getThisResource()) if get == \"okay\" then outputDebugString(\"Resource Futhat\") else while true do outputChatBox(\" \") end end end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), checkStatistic) Azt tapasztaltam, hogy a resource elindul, de ha újra indítom akkor ugyan úgy elindul késéssel. Lehet valamit rosszul csinálok legyen a resource neve modloader, és én \"x\"-en hagytam, hogy ne induljon el..... De késéssel mindig elindul, mit csinálok rosszul??! Elindulni elfog, viszont ha nem \"okay\" -t kap vissza értéknek, akkor a kliens oldalt kifagyassza. Nem próbáltam, de ez a funkciója a látottak alapján.
10
« Dátum: 2016. augusztus 12. - 18:19:47 »
/gatekulcsosan ID, X,Y,Z, nincs, zeromta-ba, kulcsos, gate, csak, jelvényes, Szerintem offold ezt a flegma stílust, mert minden második poszt a tied a segítségkérés topicban, de amikor más valaki kér segítséget egyből flegmázni kell és ez elég irritáló... :facepalm:
Az eredeti kérdésre a válasz pedig: Nincs ilyenre lehetőség ZeroMTA-ban, neked kell beleírnod.
11
« Dátum: 2016. augusztus 04. - 10:59:19 »
1. onPlayerJoin -> server oldal 2. Értem h mit szeretnél felépíteni, de azt h ezt nem így kell... Igaz, nem figyeltem, igazából onClientPlayerJoin-t akartam javasolni.
12
« Dátum: 2016. augusztus 03. - 21:42:23 »
Próbáld meg onPlayerJoin-nal
13
« Dátum: 2016. július 27. - 15:21:44 »
makecivveh
14
« Dátum: 2016. július 20. - 15:14:46 »
Ez engem is érdekelne. Na meg a felugró ablakoknál való 3D-s hatás is érdekes.
15
« Dátum: 2016. július 11. - 00:04:07 »
if exports.global:hasItem( element, itemID, itemValue ) then Ezzel egészítsd ki és írd át a zárójelben lévő változókat.