Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - filip95

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Segítségkérés / GetPlayerArmour & dini
« Dátum: 2015. március 10. - 19:13:17 »
Enum:
 
enum pAdat
{
        Admin,
        Nem,
        Skin,
        Rang,
        Reg,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:Angle,
        Bank,
        Penz,
Float:Melleny,
UzemanyagosKanna,
UzemanyagosKannaMennyiseg, //Játékosinteriort kell menteni!
Interior
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];

 
Ahogy menteném :
 
stock JatekosMentes(playerid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
    JatekosInfo[playerid][skin] = GetPlayerSkin(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]);
    new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
   
    JatekosInfo[playerid][Melleny] = armour;
    format(Fajl,sizeof(Fajl),PPATH,JatekosNev(playerid));
    dini_IntSet(Fajl,\"Admin\",JatekosInfo[playerid][Admin]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",JatekosInfo[playerid][Nem]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][skin]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",JatekosInfo[playerid][Rang]);
    dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);
    dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]);
    dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]);
    dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Bank\",JatekosInfo[playerid][bank]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][Penz]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Melleny\",JatekosInfo[playerid][Melleny]);
    dini_IntSet(Fajl,\"UzemanyagosKanna\",JatekosInfo[playerid][uzemanyagosKanna]);
    dini_IntSet(Fajl,\"UzemanyagosKannaMennyiseg\",JatekosInfo[playerid][uzemanyagosKannaMennyiseg]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Interior\",GetPlayerInterior(playerid));
}

 
az enumnál próbáltam csak simán melléynt adni, vagy Float:mellényt , és dininél INTsetel menteni meg floattal menteni de a jatekosinfo[melleny]=armour -nál akkor is warning tag mismatch

2
Segítségkérés / GetPlayerArmour & dini
« Dátum: 2015. március 10. - 18:50:43 »
Sziasztok
 

new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
   
JatekosInfo[playerid][Melleny] = armour;

 
Nos a problémám az hogy a wiki-n is így van de warning tag mismatch-ot ír a következő sorra: JatekosInfo[playerid][Melleny] = armour; Miért?
JatekosInfo[playerid][Melleny] = GetPlayerArmour(playerid, armour); <- így meg nem működik :(
Többször találkoztam hasonló de ugyan ilyen szintű példával, ugyan úgy warningot írt... valaki tudja a megoldást esetleg?

3
Segítségkérés / Egyedi Járműrendszer Learning
« Dátum: 2015. március 08. - 19:00:45 »
Beraktam a setvehicletorespawn-t de nem változtat semmin ugyanúgy próbáltam %d-vel de úgysem jó :( Én már nem értem ezt az egészet :(

4
Segítségkérés / Egyedi Járműrendszer Learning
« Dátum: 2015. március 08. - 16:08:14 »
Üdvözletem. Eljutottam idáig:
 
#define AutoPath \"Jarmuvek/%i.ini\"
new JFajl[256];
enum aAdat
{
        ModelID,
        Ar,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:A,
        Szin,
        Szin2,
        Rendszam,
Zarva,
Float:IdomokAllapota,
Float:AjtokAllapota,
Float:LampakAllapota,
Float:KerekekAllapota,
Float:JarmuAllapot,
TulajNeve[24],
        Elado //<--- Ezzel azt szeretném elérni ha 1 az értéke akkor a járműnek még nincs tulajdonosa és megvásárolható. Ha 0 akkor van tulajdonosa és nem lehet megvenni.
}
new AutoInfo[MAX_VEHICLES][aAdat];
stock LoadingVehicles()
{
new count=0;
    for(new i=1; i < MAX_VEHICLES; i++)
    {
        format(JFajl, sizeof(JFajl), AutoPath, i);
       
       
       
        AutoInfo[ModelID] = dini_Int(JFajl, \"ModelID\");
        AutoInfo[Ar] = dini_Int(JFajl, \"Ar\");
        AutoInfo[X] = dini_Int(JFajl, \"X\");
        AutoInfo[Y] = dini_Int(JFajl, \"Y\");
        AutoInfo[Z] = dini_Int(JFajl, \"Z\");
        AutoInfo[A] = dini_Int(JFajl, \"A\");
        AutoInfo[szin] = dini_Int(JFajl, \"Szin\");
        AutoInfo[szin2] = dini_Int(JFajl, \"Szin2\");
        new rendszam[6];
        AutoInfo[Rendszam] = format(rendszam, sizeof(rendszam), \"\", dini_Get(JFajl, \"Rendszam\"));
       
        AutoInfo[Zarva] = dini_Int(JFajl, \"Zarva\");
        AutoInfo[idomokAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Idomok\");
        AutoInfo[AjtokAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Ajtok\");
        AutoInfo[LampakAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Lampak\");
        AutoInfo[KerekekAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Kerekek\");
        AutoInfo[JarmuAllapot] = dini_Float(JFajl, \"Motor\");
       
        new nev[80];
        AutoInfo[TulajNeve] = format(nev, sizeof(nev), \"\", dini_Get(JFajl, \"TulajNeve\"));
       
        AutoInfo[Elado] = dini_Int(JFajl, \"Elado\");
       
        new vehicle;
        count++;
        vehicle = CreateVehicle(AutoInfo[ModelID], AutoInfo[X], AutoInfo[Y], AutoInfo[Z], AutoInfo[A], AutoInfo[szin], AutoInfo[szin2], -1);
SetVehicleHealth(vehicle, AutoInfo[vehicle][JarmuAllapot]);
SetVehicleNumberPlate( vehicle, AutoInfo[vehicle][Rendszam] );
//AutoInfo[idomokAllapota], AutoInfo[AjtokAllapota], AutoInfo[LampakAllapota], AutoInfo[KerekekAllapota]
UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, 0, 0, 0, 0);
new   theobject;
theobject = CreateObject(19477, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetObjectMaterialText(theobject, AutoInfo[TulajNeve], 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, \"BankGothic Md BT\", 50, 1, 0xfff0f0f0, 0, 1);
AttachObjectToVehicle(theobject, vehicle, 1.02, -0.2, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    }
   
new szam[128];
format(szam, sizeof(szam), \"Jelenleg %i jármű sikeresen betöltve!\", count);
    print(szam);
    return 1;
}

 
A Problémám: print(szam) -> A Konzolba nem írja hogy mennyi járművet töltött be. Miért?
Minden lekért járműre (jelenleg 2db) ráírtam a tulajdonosa nevét. Egyik autóra sem írt rá semmit, miért?
Hogyan kérdezhetem azt le, ha tegyükfel a játékos beül a járműbe hogy az meik jármű? (vagy hogy annak a járműnek meik a file-ja)?
Van egy olyan rész hogy UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, 0, 0, 0, 0);
Ha ezt így alakítom: UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, AutoInfo[idomokAllapota], AutoInfo[AjtokAllapota], AutoInfo[LampakAllapota], AutoInfo[KerekekAllapota]);

A Pawno miért ír rá warning tag mismatch-ot?


A SetVehicleNumberPlate( vehicle, AutoInfo[vehicle][Rendszam] ); Miért nem írja át a jármű rendszámát arra ami az ini file-ba van?


A Pawno nem ír hibát, sem warningot semmire.


Előre is köszönöm :)


[mod]Máskor code=pawn tageket szeretnék látni, köszi :)[/mod]

5
Segítségkérés / Egyedi Járműrendszer Learning
« Dátum: 2015. március 08. - 16:06:20 »
Üdvözletem. Eljutottam idáig:
 
#define AutoPath \"Jarmuvek/%i.ini\"
new JFajl[256];
enum aAdat
{
        ModelID,
        Ar,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:A,
        Szin,
        Szin2,
        Rendszam,
Zarva,
Float:IdomokAllapota,
Float:AjtokAllapota,
Float:LampakAllapota,
Float:KerekekAllapota,
Float:JarmuAllapot,
TulajNeve[24],
        Elado //<--- Ezzel azt szeretném elérni ha 1 az értéke akkor a járműnek még nincs tulajdonosa és megvásárolható. Ha 0 akkor van tulajdonosa és nem lehet megvenni.
}
new AutoInfo[MAX_VEHICLES][aAdat];
stock LoadingVehicles()
{
new count=0;
    for(new i=1; i < MAX_VEHICLES; i++)
    {
        format(JFajl, sizeof(JFajl), AutoPath, i);
       
       
       
        AutoInfo[ModelID] = dini_Int(JFajl, \"ModelID\");
        AutoInfo[Ar] = dini_Int(JFajl, \"Ar\");
        AutoInfo[X] = dini_Int(JFajl, \"X\");
        AutoInfo[Y] = dini_Int(JFajl, \"Y\");
        AutoInfo[Z] = dini_Int(JFajl, \"Z\");
        AutoInfo[A] = dini_Int(JFajl, \"A\");
        AutoInfo[szin] = dini_Int(JFajl, \"Szin\");
        AutoInfo[szin2] = dini_Int(JFajl, \"Szin2\");
        new rendszam[6];
        AutoInfo[Rendszam] = format(rendszam, sizeof(rendszam), \"\", dini_Get(JFajl, \"Rendszam\"));
       
        AutoInfo[Zarva] = dini_Int(JFajl, \"Zarva\");
        AutoInfo[idomokAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Idomok\");
        AutoInfo[AjtokAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Ajtok\");
        AutoInfo[LampakAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Lampak\");
        AutoInfo[KerekekAllapota] = dini_Float(JFajl, \"Kerekek\");
        AutoInfo[JarmuAllapot] = dini_Float(JFajl, \"Motor\");
       
        new nev[80];
        AutoInfo[TulajNeve] = format(nev, sizeof(nev), \"\", dini_Get(JFajl, \"TulajNeve\"));
       
        AutoInfo[Elado] = dini_Int(JFajl, \"Elado\");
       
        new vehicle;
        count++;
        vehicle = CreateVehicle(AutoInfo[ModelID], AutoInfo[X], AutoInfo[Y], AutoInfo[Z], AutoInfo[A], AutoInfo[szin], AutoInfo[szin2], -1);
SetVehicleHealth(vehicle, AutoInfo[vehicle][JarmuAllapot]);
SetVehicleNumberPlate( vehicle, AutoInfo[vehicle][Rendszam] );
//AutoInfo[idomokAllapota], AutoInfo[AjtokAllapota], AutoInfo[LampakAllapota], AutoInfo[KerekekAllapota]
UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, 0, 0, 0, 0);
new   theobject;
theobject = CreateObject(19477, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetObjectMaterialText(theobject, AutoInfo[TulajNeve], 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, \"BankGothic Md BT\", 50, 1, 0xfff0f0f0, 0, 1);
AttachObjectToVehicle(theobject, vehicle, 1.02, -0.2, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    }
   
new szam[128];
format(szam, sizeof(szam), \"Jelenleg %i jármű sikeresen betöltve!\", count);
    print(szam);
    return 1;
}

 
A Problémám: print(szam) -> A Konzolba nem írja hogy mennyi járművet töltött be. Miért?
Minden lekért járműre (jelenleg 2db) ráírtam a tulajdonosa nevét. Egyik autóra sem írt rá semmit, miért?
Hogyan kérdezhetem azt le, ha tegyükfel a játékos beül a járműbe hogy az meik jármű? (vagy hogy annak a járműnek meik a file-ja)?
Van egy olyan rész hogy UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, 0, 0, 0, 0);
Ha ezt így alakítom: UpdateVehicleDamageStatus(vehicle, AutoInfo[idomokAllapota], AutoInfo[AjtokAllapota], AutoInfo[LampakAllapota], AutoInfo[KerekekAllapota]);

A Pawno miért ír rá warning tag mismatch-ot?


A Pawno nem ír hibát, sem warningot semmire.


Előre is köszönöm :)

6
Segítségkérés / Új Egyedi Jármű Rendszer
« Dátum: 2015. március 08. - 13:26:54 »
Köszönöm az észrevételt :) +1
Szerintem is így jobb megoldás, mert 1 személynek több járműve lehet korlátozás nélkül + így az összes jármű adatát el lehet menteni (a rendom lespawnolt járművek kivételével)
Visszatérve nem minden járműhöz csinálnám, hanem csak a vásárolható, és a megvásárolt privát járműveket mentené így el.

7
Segítségkérés / Új Egyedi Jármű Rendszer
« Dátum: 2015. március 08. - 13:12:16 »
Szia köszi  a választ elfelejtettem említeni hogy SQL és MYSQL-el nem szeretnék játszadozni :(
Egyéb ötlet?
Miért lassu midnen egyes járműnek fájlt létrehozni? Igazad lehet
Akkor hogy lehetne megoldani hogy Jobb, Pontosabb, Precízebb, és Gyorsabb legyen? :)

8
Segítségkérés / Új Egyedi Jármű Rendszer
« Dátum: 2015. március 08. - 13:04:49 »
Üdvözletem, Szép napot midnenkinek.
Nos Tulajdonképpen szeretném ha segítenétek egy kisebb rendszert összedobni.
Előszőr is: Mivel lenne érdemesebb megcsinálni a fájl mentését? Dini, Fopen vagy Y_ini?
(Ezzel nem azt szeretném elérni hogy ti csináljátok meg nekem, hanem hogy közösen hozzuk létre.
Azért is nem töltök le járműrendszert mert én szeretném megtanulni a megírását)
Másodszor Lenne egy alap adatom:
 

enum aAdat
{
        ModelID,
        Ar,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:A,
        Szin,
        Szin2,
        Rendszam,
Zarva,
IdomokAllapota,
AjtokAllapota,
LampakAllapota,
KerekekAllapota,
JarmuAllapot,
TulajNeve,
        Elado //<--- Ezzel azt szeretném elérni ha 1 az értéke akkor a járműnek még nincs tulajdonosa és megvásárolható. Ha 0 akkor van tulajdonosa és nem lehet megvenni.
}
new AutoInfo[MAX_VEHICLES][aAdat];

 
Amit tudni kell:
A script fájlba menti az autó szinte összes tulajdonságát. Ezenfellül:
Törés állapota elemenként, és a motor állapota.
Színe, Helye(x,y,z,a), Tulajdonosa, Ára..stb
Tehát amit másodszorra szeretnék:
a Scriptfiles/Járművek mappában így menthetné el minden jármű adatát:
1.ini, 2.ini, 3.ini, 4.ini ...stb
Ezzel azt szeretném elérni hogy ne a Játékos.ini fáljjába mentse a járműveit, mert így bármennyi járművet vehetne a játékos. (Szóval jobblenne megoldani játékos file nélkül)
Harmadszor:
Hogyan tudom azt megoldani hogy pl mondjuk a scriptfiles/Járművek/%d.ini -ből szerver indulásakor lekérjem, betöltsem, és lerakjam a MAP-ra az összes járművet?
Negyedszer:
Hogyan tudom lementeni csak azt az 1 bizonyos járművet, ami a jáátékosé amikor kiszáll a Járművéből?
Mégvalami: Utána nézegettem, más scriptekbe is belenéztem hogyan van megoldva, de nem tanultam belőlle. :(
Segítségeteket előre is köszönöm, és neharagudjatok hogy így felcsapok a témával.
Ha ezt megtanulom akkora biznisz rendszer kiépítése könnyedén fog működni.

9
Segítségkérés / Pawno mûködése leállt
« Dátum: 2013. október 30. - 17:22:40 »
Ééés ha nincsolyan? :D :)
Már többször átnéztem mindenhol megvan, és sehol nincs 1el se több legalább is én ígylátom de átnézem még hátha

10
Segítségkérés / Pawno mûködése leállt
« Dátum: 2013. október 30. - 17:03:42 »
Sziasztok, ahogy a témában is meg van adva, belekezdtem egy rövid mód írásba még nem tartok sehol, máris gond van.
A Pawno mûködése leállt..
Miért? Mitõl?
 

//=========================================================================INCUDE
#include
#include
#include
#include
//=========================================================================SZINEK
#define COLOR_PURPLE    0xC2A2DAAA
#define COLOR_GRAD2     0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD1    0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2    0xBFC0C2FF
#define COLOR_GREY       0xAFAFAFAA
#define COLOR_GRAD3    0xCBCCCEFF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x006FDD96
#define COLOR_GRAD4    0xD8D8D8FF
#define COLOR_FADE       0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE2    0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3    0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4    0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5    0x6E6E6E6E
#define COLOR_GRAD5    0xE3E3E3FF
#define COLOR_FADE1    0xE6E6E6E6
#define COLOR_GRAD6    0xF0F0F0FF
#define TEAM_HIT_COLOR    0xFFFFFF00
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_LIME 0x10F441AA
#define COLOR_MAGENTA 0xFF00FFFF
#define COLOR_NAVY 0x000080AA
#define COLOR_AQUA 0xF0F8FFAA
#define COLOR_CRIMSON 0xDC143CAA
#define COLOR_FLBLUE 0x6495EDAA
#define COLOR_BISQUE 0xFFE4C4AA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
#define COLOR_CHARTREUSE 0x7FFF00AA
#define COLOR_BROWN 0XA52A2AAA
#define COLOR_CORAL 0xFF7F50AA
#define COLOR_GOLD 0xB8860BAA
#define COLOR_GREENYELLOW 0xADFF2FAA
#define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA
#define COLOR_IVORY 0xFFFF82AA
#define COLOR_LAWNGREEN 0x7CFC00AA
#define COLOR_SEAGREEN 0x20B2AAAA
#define COLOR_LIMEGREEN 0x32CD32AA
#define COLOR_MIDNIGHTBLUE 0X191970AA
#define COLOR_MAROON 0x800000AA
#define COLOR_OLIVE 0x808000AA
#define COLOR_ORANGERED 0xFF4500AA
#define COLOR_PINK 0xFFC0CBAA
#define COLOR_SPRINGGREEN 0x00FF7FAA
#define COLOR_TOMATO 0xFF6347AA
#define COLOR_YELLOWGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_MEDIUMAQUA 0x83BFBFAA
#define COLOR_MEDIUMMAGENTA 0x8B008BAA
//=========================================================================DEFINÍCIÓK
#define SCM SendClientMessage
#define SCMTA SendClientMessageToAll
#define PATH \"Accok/%s.ini\"
 
//=========================================================================ENUMOK
enum pInfo
{
   pPass,         //Jelszó
   pCash,          //Pénz
   pLevel,         //Szint
     Float:pPos_x,   //Játékos X
Float:pPos_y,   //Játékos Y
Float:pPos_z,   //Játékos Z
pSkin,          //Skinid
pJob,           //Ez jelzi mit dolgozik ha job=1 rendõr ha job=2 mentõs
pWarn,          //Figyelmeztetések száma
pTeam,          //Alap esetben 0 ha banda1-be lessz akkor 1 ha banda2 akkor 2 (Csak a bandánál kap csapatszámot.)
bank,           //Bank-ban lévõ pénzünk
weapon1,        //Fegyver1: ha ez a szám 1 akkor van 1 fegyvere ha 0 akkor nincs
weapon1ID,      //Ha van fegyvere akkor ez dönti el milyen pl colt: 12
weapon1ammo,    //Fegyver-ben lévõ töltények száma
weapon2,
weapon2ID,
weapon2ammo,
weapon3,
weapon3ID,
weapon3ammo,
jobcar,         //Frakció autó (van-e) ha 1 akkor olyan helyen dolgozik ahol van autó
jobcarid        //Frakcióautó ID-je minden frakciónál másak az autó id-k.
}
//-------------------------------------------------------------------------------
enum vInfo
{
ID,            //Jármû idje
LID,            //Lekérõid
Rendszam,       //Rendszám
Ertek,          //Értéke ár:ft
Tulaj,          //Kié
Float:c_x,
Float:c_y,      //Koordináták
Float:c_z,
Float:c_a
}
//=========================================================================FORWARDOK
//=========================================================================GLOBÁLIS VÁLTOZÓK
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new vInfo[MAX_VEHICLES][vInfo];
/* <========================[idáig]========================> */
main()
{
print(\"============================\");
print(\"============================\");
print(\"==     TOP Role Play      ==\");
print(\"=========BETÖLTVE!==========\");
print(\"======Scripter: Filip=======\");
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"(( %s csatlakozott a szerverhez. ))\", name);
SCMTA(COLOR_GREY, string);
TogglePlayerClock(playerid, 0);
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//Beállítjuk a játékost:
PlayerInfo[ playerid ][ pCash ] = 0;
   PlayerInfo[ playerid ][ pLevel ] = 0;
   PlayerInfo[ playerid ][ pPos_x ] = 0.0;
   PlayerInfo[ playerid ][ pPos_y ] = 0.0;
   PlayerInfo[ playerid ][ pPos_z ] = 0.0;
   PlayerInfo[ playerid ][ pSkin ] = 0;
   PlayerInfo[ playerid ][ pJob ] = 0;
   PlayerInfo[ playerid ][ pWarn ] = 0;
   PlayerInfo[ playerid ][ pTeam ] = 0;
//--------------------------------
PlayerInfo[ playerid ][ bank ] = 0;
//--------------------------------
PlayerInfo[ playerid ][ weapon1 ] = 0;
PlayerInfo[ playerid ][ weapon1ID ] = 0;
PlayerInfo[ playerid ][ weapon1ammo ] = 0;
PlayerInfo[ playerid ][ weapon2 ] = 0;
PlayerInfo[ playerid ][ weapon2ID ] = 0;
PlayerInfo[ playerid ][ weapon2ammo ] = 0;
PlayerInfo[ playerid ][ weapon3 ] = 0;
PlayerInfo[ playerid ][ weapon3ID ] = 0;
PlayerInfo[ playerid ][ weapon3ammo ] = 0;
 
//======================[Login Rendszer]===========================================================
if(fexist(UserPath(playerid)))
   {
       INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Üdvözöllek!\",\"Már regisztrálva vagy a szerveren, kérlek jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavad.\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
   }
   else
   {
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Üdvözöllek!\",\"Úgy tûnik, elõször jársz itt, ezért regisztrálnod kell! \\n\\nÍrd be a jelszavad.\",\"Regisztrál\",\"Kiépés\");
   }
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
ShowPlayerMarkers(1);  //Játékosok megjelenítése a térképen
ShowNameTags(1);
DisableInteriorEnterExits();
EnableStuntBonusForAll(0);
SetNameTagDrawDistance(10.0);
ManualVehicleEngineAndLights();     //Manuális autómotor indítás, és lámpa kapcsolás
 
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch( dialogid )
   {
       case DIALOG_REGISTER:
       {
           if (!response) return Kick(playerid);
           if(response)
           {
               if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztrálás...\",\"Érvénytelen jelszót adtál meg.\\nÍrj be egy jelszót új fiók regisztrálásához.\",\"Regisztrál\",\"Kilép\");
               new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
               INI_SetTag(File,\"data\");
               INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
               INI_WriteInt(File,\"Cash\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Level\",0);
               //--------------------------------
               INI_WriteFloat(File,\"Pos_x\",0);
            INI_WriteFloat(File,\"Pos_y\",0);
            INI_WriteFloat(File,\"Pos_z\",0);
            //--------------------------------
               INI_WriteInt(File,\"Skin\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Job\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Warn\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Team\",0);
               //--------------------------------
               INI_WriteInt(File,\"bank\",0);
               //--------------------------------
               INI_WriteInt(File,\"Weapon1\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Weapon1ID\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Weapon1ammo\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Weapon2\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Weapon2ID\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Weapon2ammo\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Weapon3\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Weapon3ID\",0);
               INI_WriteInt(File,\"Weapon3ammo\",0);
               //--------------------------------
               INI_Close(File);
           }
       }
       case DIALOG_LOGIN:
       {
           if ( !response ) return Kick ( playerid );
           if( response )
           {
               if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
               {
                   INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                   new
                       tmp2[ 256 ],
                       playername2[ MAX_PLAYER_NAME ]
         ;
             GetPlayerName(playerid, playername2, sizeof(playername2));
                 format(tmp2, sizeof(tmp2), \"~w~Szia! ~n~~g~%s\", playername2);
         GameTextForPlayer(playerid, tmp2, 5000, 1);
         SetTimerEx(\"UnsetFirstSpawn\", 5000, false, \"i\", playerid);
                   GivePlayerCash(playerid, PlayerInfo[playerid][pCash]);
                 SetSpawnInfo(playerid, PlayerInfo[playerid][pTeam], PlayerInfo[playerid][pSkin], PlayerInfo[playerid][pPos_x], PlayerInfo[playerid][pPos_y], PlayerInfo[playerid][pPos_z], 1.0, -1, -1, -1, -1, -1, -1);
                 //Ide jöhet majd a fegyver adás stb
      }
               else
               {
                   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",\"Érvénytelen jelszót adtál meg.\\nÍrd be a jelszavad a belépéshez.\",\"Belép\",\"Kilép\");
               }
               return 1;
           }
       }
   }
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     if(IsPlayerConnected(playerid))
{
      SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pSkin]);
      SetPlayerToTeamColor(playerid);
      Logged[playerid] = 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pPos_x] == 0 && PlayerInfo[playerid][pPos_y] == 0)
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1271.3654,181.0756,19.4705);
       Logged[playerid] = 1;
   }
   else
{
SetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][pPos_x], PlayerInfo[playerid][pPos_y], PlayerInfo[playerid][pPos_z]);
Logged[playerid] = 1;
}
   return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new   string[ 128 ], RPName;
GetPlayerName(playerid, RPName, sizeof(RPName));
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
      format(string, sizeof(string), \"%s mondja: %s\", RPName, text);
      SCMTA(COLOR_WHITE, \"string\")
      return 0;
}
return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"(( %s elhagyta a szervert. ))\", name);
SCMTA(COLOR_GREY, string);
SaveAccountStats(playerid);
   return 1;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][pPos_x]=2025.1678;
PlayerInfo[playerid][pPos_y]=1402.7841;
PlayerInfo[playerid][pPos_z]=17.2090;
       return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
SaveProperties();
return 1;
}
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
       if (PRESSED(KEY_SUBMISSION))
       {
               if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
               {
                       if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
                       {
                           new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
                           new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
                           GetVehicleParamsEx(vehicle,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                           if(lights < 1)
                               {
                                   SetVehicleParamsEx(vehicle,engine,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                               }
                               else
                               {
                                       SetVehicleParamsEx(vehicle,engine,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                               }
                       }
               }
       }
       return 1;
}
function SetPlayerToTeamColor(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    SetPlayerColor(playerid,TEAM_HIT_COLOR);
}
}
 
function SaveAccountStats(playerid)
{
if(Logged[playerid] == 1)
{
new
INI:File = INI_Open(UserPath(playerid))
;
   INI_SetTag(File,\"data\");
     PlayerInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid);
   PlayerInfo[playerid][pCash] = GetPlayerCash(playerid);
     new
      Float:x,
    Float:y,
Float:z
;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
PlayerInfo[playerid][pPos_x] = x;
PlayerInfo[playerid][pPos_y] = y;
PlayerInfo[playerid][pPos_z] = z;
   INI_WriteInt(File,\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
   INI_WriteInt(File,\"Level\",PlayerInfo[playerid][pLevel]);
   //--------------------------------
   INI_WriteFloat(File,\"Pos_x\",PlayerInfo[playerid][pPos_x]);
   INI_WriteFloat(File,\"Pos_y\",PlayerInfo[playerid][pPos_y]);
   INI_WriteFloat(File,\"Pos_z\",PlayerInfo[playerid][pPos_z]);
//--------------------------------
   INI_WriteInt(File,\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
   INI_WriteInt(File,\"Job\",PlayerInfo[playerid][pJob]);
   INI_WriteInt(File,\"Warn\",PlayerInfo[playerid][pWarn]);
   INI_WriteInt(File,\"Team\",PlayerInfo[playerid][pTeam]);
   //--------------------------------
   INI_WriteInt(File,\"bank\",PlayerInfo[playerid][bank]);
   //--------------------------------
INI_WriteInt(File,\"Weapon1\",PlayerInfo[playerid][weapon1]);
   INI_WriteInt(File,\"Weapon1ID\",PlayerInfo[playerid][weapon1ID]);
   INI_WriteInt(File,\"Weapon1ammo\",PlayerInfo[playerid][weapon1ammo]);
   INI_WriteInt(File,\"Weapon2\",PlayerInfo[playerid][weapon2]);
   INI_WriteInt(File,\"Weapon2ID\",PlayerInfo[playerid][weapon2ID]);
   INI_WriteInt(File,\"Weapon2ammo\",PlayerInfo[playerid][weapon2ammo]);
   INI_WriteInt(File,\"Weapon3\",PlayerInfo[playerid][weapon3]);
   INI_WriteInt(File,\"Weapon3ID\",PlayerInfo[playerid][weapon3ID]);
   INI_WriteInt(File,\"Weapon3ammo\",PlayerInfo[playerid][weapon3ammo]);
   INI_Close(File);
   }
   return 1;
}
function SaveAccounts()
{
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   SaveAccountStats(i);
       }
}
}
function LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
   INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
   INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
   INI_Int(\"Level\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
   INI_Float(\"Pos_x\",PlayerInfo[playerid][pPos_x]);
   INI_Float(\"Pos_y\",PlayerInfo[playerid][pPos_y]);
   INI_Float(\"Pos_z\",PlayerInfo[playerid][pPos_z]);
   INI_Int(\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
   INI_Int(\"Job\",PlayerInfo[playerid][pJob]);
   INI_Int(\"Warn\",PlayerInfo[playerid][pWarn]);
   INI_Int(\"Team\",PlayerInfo[playerid][pTeam]);
   INI_Int(\"bank\",PlayerInfo[playerid][bank]);
   INI_Int(\"Weapon1\",PlayerInfo[playerid][weapon1]);
   INI_Int(\"Weapon1ID\",PlayerInfo[playerid][weapon1ID]);
   INI_Int(\"Weapon1ammo\",PlayerInfo[playerid][weapon1ammo]);
   INI_Int(\"Weapon2\",PlayerInfo[playerid][weapon2]);
   INI_Int(\"Weapon2ID\",PlayerInfo[playerid][weapon2ID]);
   INI_Int(\"Weapon2ammo\",PlayerInfo[playerid][weapon2ammo]);
   INI_Int(\"Weapon3\",PlayerInfo[playerid][weapon3]);
   INI_Int(\"Weapon3ID\",PlayerInfo[playerid][weapon3ID]);
   INI_Int(\"Weapon3ammo\",PlayerInfo[playerid][weapon3ammo]);
   return 1;
}
 
stock UserPath(playerid)
{
   new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
   format(string,sizeof(string),PATH,playername);
   return string;
}
/* Credits to Dracoblue */
stock udb_hash(buf[]) {
   new length=strlen(buf);
   new s1 = 1;
   new s2 = 0;
   new n;
   for (n=0; n    {
      s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
      s2 = (s2 + s1)     % 65521;
   }
   return (s2 << 16) + s1;
}

11
Segítségkérés / Jármû sérülések felmérése
« Dátum: 2013. október 29. - 12:58:31 »
Királyság innentõl megoldom :) Köszi szépcsi xD  <3 :P
Ment a plusz mindgettõtöknek ;)

12
Segítségkérés / Jármû sérülések felmérése
« Dátum: 2013. október 29. - 12:49:44 »
Ezeket már olvastam nemvágom ezeket a biteléseket már próbáltam de megint csak a billentyûûzet bánta...
Nekem elég lenne annyit tudnom hogy az állapot vehicle health miért ír 435612346 kilóméteres számokat mikor csak egy ezrest kellene írnia..
ha az meglenne akkor többivel is ugyan azt megcsinálnám hogy kis számokat kapjak..

13
Segítségkérés / Jármû sérülések felmérése
« Dátum: 2013. október 29. - 12:28:27 »
Sziasztok, nemhinném hogy már van ilyen de készítettem egy felmérõ parancsot.
 

CMD:felmer(playerid, params[])
{
   #pragma unused params
new panels, doors, lights, tires, string[256],Float:vhealth;
new vehicleid = GetClosestCar(playerid);
GetVehicleHealth(vehicleid, vhealth);
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
format(string, sizeof(string),\"Sérülések->Idomok: %d, Ajtók: %d, Lámpák: %d, Kerekek: %d, Állapot: %d\", panels, doors, lights, tires, vhealth);
SCM(playerid, COLOR_GREEN, string);
return 1;
}

 
Azt szeretném kérdezni, hogy az állapot-nál és az Idomok-nál miért ijeneket ír: 18932341 (mikor az autó élete max 1000)
És hogy megtudjuk-e oldani, hogy Idomok, ajtók, lámpák, kerekeknél valami normális számot írjon, elõre is köszönöm :)  :$  8)  :hmmm:

14
Segítségkérés / Hibátlan mód chrassel (itt balhé lessz)
« Dátum: 2013. október 29. - 11:13:22 »
Hmm okos vagy  :thumbsup:
Féligmeddig értem, a beállításnál viszont elakadtam.
Tehát az a gondja, hogy a Houses/house.txt -bõl nem tudja kiolvasni a cuccokat? :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 29. - 11:39:47 )

Öcsém te elmehetnél DR. nak :D
lemaradt az egyik txtnél egy s betû :) Köszi  <3

15
Segítségkérés / Hibátlan mód chrassel (itt balhé lessz)
« Dátum: 2013. október 29. - 11:04:13 »
Sziasztok, rövidke kis módomba beépítettem a property-házrendszert hibátlanul.
(A Pawno semmi rosszat hibát warningot semmit nem ír.)
(Filterszkript csak gl_realtime van bent.)
(Pluginok: sscanf, streamer)  [Minden a leg frissebb.]
Ekkor betettem a crash detectort és ezt dobta ki:
 

[10:58:50] [debug] Server crashed while executing U1.amx
[10:58:50] [debug] AMX backtrace:
[10:58:50] [debug] #0 native fread () [00405770] from samp-server.exe
[10:58:50] [debug] #1 000275dc in ?? () from U1.amx
[10:58:50] [debug] #2 00026914 in ?? () from U1.amx
[10:58:50] [debug] #3 0001d720 in ?? () from U1.amx
[10:58:50] [debug] #4 0000c7c0 in public SSCANF_OnGameModeInit () from U1.amx
[10:58:50] [debug] #5 00002754 in public Itter_OnGameModeInit () from U1.amx
[10:58:50] [debug] #6 native CallLocalFunction () [00471ef0] from samp-server.exe
[10:58:50] [debug] #7 00001ce0 in public ScriptInit_OnGameModeInit () from U1.amx
[10:58:50] [debug] #8 00000c64 in public zcmd_OnGameModeInit () from U1.amx
[10:58:50] [debug] #9 native CallLocalFunction () [00471ef0] from samp-server.exe
[10:58:50] [debug] #10 00000758 in public OnGameModeInit () from U1.amx
[10:58:50] [debug] Native backtrace:
[10:58:50] [debug] #0 77182272 in ?? () from C:\\Windows\\SysWOW64\\ntdll.dll
[10:58:50] [debug] #1 00492980 in ?? () from C:\\Games\\Szerverek\\samp\\samp-server.exe
[10:58:50] [debug] #2 00492fb0 in ?? () from C:\\Games\\Szerverek\\samp\\samp-server.exe
[10:58:50] [debug] #3 00404f14 in ?? () from C:\\Games\\Szerverek\\samp\\samp-server.exe

 
Ebbõl honnan tudom mi a hiba?
Tutkó hogy a házrendszer de ha egész idáig filterscriptbe jól mûködik akkor módba miért crashel?

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal