Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - CASTRO

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / pawno hiba...
« Dátum: 2010. augusztus 30. - 21:48:47 »
Szerintem probald meg meggnyomni az F5-t.

2
Pluginok és Programok / Teleport készíto - By ZeRo - v1.0
« Dátum: 2010. augusztus 30. - 21:24:13 »
Jo program. De ha sok teleportot csinalsz akkor egyszerubb lenne ha ugy oldanad meg h 1 TextBox lenne es oda irna be a player ilyen formaban: AddPlayerClass(122,2496.0500,-1695.1565,1014.7422,180.0000,0,0,0,0,0,0); // /ls-air
Ezt konnyel elvalaszthatod:
 

Dim x, y, z, cmd As String
x = TextBox1.Text.Split(\",\")(1)
y = TextBox1.Text.Split(\",\")(2)
z = TextBox1.Text.Split(\",\")(3)
cmd = TextBox1.Text.Substring(TextBox1.Text.IndexOf(\"//\") + 3)

 
Es ha ez sikerul akkor mar egyszeru megcsinalni hogy a savepositions.txt-bol olvassa ki. System.IO.File.ReadLines() segitsegevel soronkent atalakithatod. Es akkor mar tenyleg cool lesz a programod es meg a hivatalos forumra is mehet. Sok sikert. ;)

3
Pluginok és Programok / Squirrel a SA-MP-ban
« Dátum: 2010. augusztus 30. - 21:02:18 »
Jo lenne mar egy kompetens OO interpreter-t latni a sa-mp hez.

4
maD.wheelStuntS Fórum / InBan
« Dátum: 2010. augusztus 30. - 11:06:42 »
Idézetet írta: Fade date=1282124334\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2571\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Dinamikus ip foreva.
 
ROUTER FOREVA
 
[/quote]
WTF?

5
Segítségkérés / pawno hiba...
« Dátum: 2010. augusztus 30. - 10:54:26 »
En nem latok hejesirasi hibat.  ;D
Szerintem probald meg letulteni ujra a pawnot.

6
Segítségkérés / Nincs kill lista?:O
« Dátum: 2010. augusztus 29. - 22:24:24 »
Koszi szepen. Latom itt nem eri meg segiteni mert ha valaki nem erti amit mondok akkor ellenem fordul es amikor kiderul hogy igazam van a temat le kell zarni. szinvonal... :mistrust:

7
Segítségkérés / Nincs kill lista?:O
« Dátum: 2010. augusztus 29. - 21:56:57 »
Azert felesleges mert az INVALID_PLAYER_ID csak egy egyszeru define aminek 0xFFF az erteke(4095 decimalisan)
Tehat ami le van ide irva az ezt jelenti:
 

if (killerid == 0xFFF)
    SendDeathMessage(0xFFF,playerid,reason);
else
    SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);

 
hogyha nagyon akarjatok bonyolitani akkor segithetek:
 

if (killerid == 0) SendDeathMessage(0, playerid, reason);
if (killerid == 1) SendDeathMessage(1, playerid, reason);
if (killerid == 3) SendDeathMessage(3, playerid, reason);

 
Tessek ez meg feleslegesebb remelem tetszik.
Es megkernem kedves M4tr1X forumozot hogy a kovetkezo mondatot forditsa le hogy megertsetek hogy miert is felesleges:
\"Contrary to popular belief you do not need the check to see if killerid is INVALID_PLAYER_ID before sending the message as if it is you just send INVALID_PLAYER_ID anyway, making the entire check pointless and redundant. However you will require this check before doing other things such as awarding money. \"
Eredetiben megtekintheto itt: http://forum.sa-mp.de/wiki_backup/wiki/OnPlayerDeath.html
Koszonom a megertesuket, aki nem erti az nem is akarja.

8
Segítségkérés / Nincs kill lista?:O
« Dátum: 2010. augusztus 29. - 19:12:45 »
Latom nem voltam egyertelmu. Nem azt kertem hogy forditsd le es megjobban bonyolitsd hanem hogy: Ez a sor felesleges.
Igy mar jobb.
 

public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
    SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
    return 1;
}

9
Beszélgetés / Windows Xp Pöpec Edition v3.3 Beta - Kérdések! :)
« Dátum: 2010. augusztus 29. - 18:56:05 »
Idézetet írta: Fade date=1283099450\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2793\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A .NET Framework 3.0 kiadasi datuma 11/21/2006.
Most a 4.0 a legujabb.
Teljesen felesleges a regieket feltelepiteni mivel a 4.0 backward compatible.
 
És ez minket érdekel? :o
 

Aki nem bír várni, rakja fel magának a progikat. Amúgy is, ti emiatt újra fogjátok telepíteni a Windowst? Mert én nem. Max egy virtuális gépen rakom fel.
 
[/quote]
Figyelj nekem windows 7-em van.
 
[/quote]
Olvasd vegig megegyszer az eddigi hozzaszolasokat... Koszi XD

10
Segítségkérés / Nincs kill lista?:O
« Dátum: 2010. augusztus 29. - 17:34:40 »
Idézetet írta: SubZero date=1283071406\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3035\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
   if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
   else SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
    return 1;
}

 

Ez minek?
 
    if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
    else

11
Beszélgetés / Windows Xp Pöpec Edition v3.3 Beta - Kérdések! :)
« Dátum: 2010. augusztus 29. - 17:15:32 »
A .NET Framework 3.0 kiadasi datuma 11/21/2006.
Most a 4.0 a legujabb.
Teljesen felesleges a regieket feltelepiteni mivel a 4.0 backward compatible.

12
Beszélgetés / Magyar Game Maker Team
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 16:03:14 »
A PRO verzio probaidos. De van ingyenes verzio is. Ugyan az a letoltes es a telepitesnel valasztod ki.

13
Beszélgetés / Magyar Game Maker Team
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 13:53:48 »
Am meg jegyzem h OpenGL-el windowson nem nagyon erdemes probalkozni. Alitolag bugos az egesz implementacio a windowsra.

14
Beszélgetés / Magyar Game Maker Team
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 13:39:13 »
En nem beszelem ra senkire a Unity hasznalatat. En csak kijelentettem hogy a Unity hasonloan sok mas 3D Game Engine-hez nem igenyli a grafikai API-k hansznalatat. Elnezest kerek a durvanak tuno hangnememert. Senkit nem kivantam megserteni. En csak azt nemszeretem ha valaki latja hogy valaki masnak sikerul valami ami neki nem es mindjart lemondja ot. Sajnalom ha valaki sertesnek vette. Es nem az ASG ellen beszeltem, hanem epp azert hogy ne erezzetek kevesebbnek a munkatokat annal aki DirectX-ben irja a \"jatekait\".
Lehet kannaval is hordani a kutrol a vizet, de lehet hordani poharral is. Jobb hasonlatot nem talaltam bocsi  :alien: ;D

15
Beszélgetés / Magyar Game Maker Team
« Dátum: 2010. augusztus 25. - 12:45:54 »
Idézetet írta: Y2K date=1282556088\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2945\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Istenem, az AGS nektek programozás? Nem hallottam róla, beGoogle-zom, valami vizuális szerkesztő hülyeség!
Gyerekek, fogjátok az alap OpenGL vagy DirektX könyvtárakat, aztán tessék, azokkal kísérleteztem régebben, és pár hónap alatt sikerült egy \"megyek és lövök mindenkit\" játékot összedobni, nem olyan nehéz, mint aminek tűnik, C programozás azért szükségeltetik. De arra előbb-utóbb bármit használsz, szükséged lesz. Nah ennyi, ez egy vicc az egész!
 
Isteneim. A C nyelv neked programozas? ird meg ASM-ben API-k nelkul! na jo ez csak vicc. Magyarorszagon mindenki megakadt a 70es evek szintjen? a programozas fejlodik: magasabb szintu nyelven gyorsabban irod meg ugyanazt. Na jo nem ismerem ezt az AGS-t de en is DirectX-el es XNA-el kezdtem. Es most mar Unity-vel keresek penzt. Nincs nekem idom olyannal sz*rakodni amit mar mas megirt (ezert fejlodik a programozas megirjak az API-t es valaki hasznalja es fejlesztik tovabb). Ugyanugy irhatnek en Game Engine-t dehat akkor egy jatek 10x addig tartana. Igaz hogy ez jo arra hogy megertsd hogy hogyan mukodik az engine de ha komoly jatekot akarsz akkor nem eri meg mindent elolrol kezdeni.
P.S. Lasd a Brothers In Arms jatek sorozatot vagy a Bioshock-ot... Ok sem a grafikai API-ket hasznaljak hanem elolre megirt engine-t: Unreal Engine-t. es itt egy lista annak akit erdekel:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal