Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / pawno hiba...« Dátum: 2010. augusztus 30. - 21:48:47 »
Szerintem probald meg meggnyomni az F5-t.
2
Pluginok és Programok / Teleport készíto - By ZeRo - v1.0« Dátum: 2010. augusztus 30. - 21:24:13 »
Jo program. De ha sok teleportot csinalsz akkor egyszerubb lenne ha ugy oldanad meg h 1 TextBox lenne es oda irna be a player ilyen formaban: AddPlayerClass(122,2496.0500,-1695.1565,1014.7422,180.0000,0,0,0,0,0,0); // /ls-air
Ezt konnyel elvalaszthatod:
Es ha ez sikerul akkor mar egyszeru megcsinalni hogy a savepositions.txt-bol olvassa ki. System.IO.File.ReadLines() segitsegevel soronkent atalakithatod. Es akkor mar tenyleg cool lesz a programod es meg a hivatalos forumra is mehet. Sok sikert. 3
Pluginok és Programok / Squirrel a SA-MP-ban« Dátum: 2010. augusztus 30. - 21:02:18 »
Jo lenne mar egy kompetens OO interpreter-t latni a sa-mp hez.
4
maD.wheelStuntS Fórum / InBan« Dátum: 2010. augusztus 30. - 11:06:42 »Idézetet írta: Fade date=1282124334\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2571\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ROUTER FOREVA 5
Segítségkérés / pawno hiba...« Dátum: 2010. augusztus 30. - 10:54:26 »
En nem latok hejesirasi hibat.
Szerintem probald meg letulteni ujra a pawnot. 6
Segítségkérés / Nincs kill lista?:O« Dátum: 2010. augusztus 29. - 22:24:24 »
Koszi szepen. Latom itt nem eri meg segiteni mert ha valaki nem erti amit mondok akkor ellenem fordul es amikor kiderul hogy igazam van a temat le kell zarni. szinvonal... :mistrust:
7
Segítségkérés / Nincs kill lista?:O« Dátum: 2010. augusztus 29. - 21:56:57 »
Azert felesleges mert az INVALID_PLAYER_ID csak egy egyszeru define aminek 0xFFF az erteke(4095 decimalisan)
Tehat ami le van ide irva az ezt jelenti:
hogyha nagyon akarjatok bonyolitani akkor segithetek:
Tessek ez meg feleslegesebb remelem tetszik. Es megkernem kedves M4tr1X forumozot hogy a kovetkezo mondatot forditsa le hogy megertsetek hogy miert is felesleges: \"Contrary to popular belief you do not need the check to see if killerid is INVALID_PLAYER_ID before sending the message as if it is you just send INVALID_PLAYER_ID anyway, making the entire check pointless and redundant. However you will require this check before doing other things such as awarding money. \" Eredetiben megtekintheto itt: http://forum.sa-mp.de/wiki_backup/wiki/OnPlayerDeath.html Koszonom a megertesuket, aki nem erti az nem is akarja. 8
Segítségkérés / Nincs kill lista?:O« Dátum: 2010. augusztus 29. - 19:12:45 »
Latom nem voltam egyertelmu. Nem azt kertem hogy forditsd le es megjobban bonyolitsd hanem hogy: Ez a sor felesleges.
Igy mar jobb.
9
Beszélgetés / Windows Xp Pöpec Edition v3.3 Beta - Kérdések! :)« Dátum: 2010. augusztus 29. - 18:56:05 »Idézetet írta: Fade date=1283099450\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2793\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic És ez minket érdekel? 10
Segítségkérés / Nincs kill lista?:O« Dátum: 2010. augusztus 29. - 17:34:40 »Idézetet írta: SubZero date=1283071406\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3035\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez minek?public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason) if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); 11
Beszélgetés / Windows Xp Pöpec Edition v3.3 Beta - Kérdések! :)« Dátum: 2010. augusztus 29. - 17:15:32 »
A .NET Framework 3.0 kiadasi datuma 11/21/2006.
Most a 4.0 a legujabb. Teljesen felesleges a regieket feltelepiteni mivel a 4.0 backward compatible. 12
Beszélgetés / Magyar Game Maker Team« Dátum: 2010. augusztus 25. - 16:03:14 »
A PRO verzio probaidos. De van ingyenes verzio is. Ugyan az a letoltes es a telepitesnel valasztod ki.
13
Beszélgetés / Magyar Game Maker Team« Dátum: 2010. augusztus 25. - 13:53:48 »
Am meg jegyzem h OpenGL-el windowson nem nagyon erdemes probalkozni. Alitolag bugos az egesz implementacio a windowsra.
14
Beszélgetés / Magyar Game Maker Team« Dátum: 2010. augusztus 25. - 13:39:13 »
En nem beszelem ra senkire a Unity hasznalatat. En csak kijelentettem hogy a Unity hasonloan sok mas 3D Game Engine-hez nem igenyli a grafikai API-k hansznalatat. Elnezest kerek a durvanak tuno hangnememert. Senkit nem kivantam megserteni. En csak azt nemszeretem ha valaki latja hogy valaki masnak sikerul valami ami neki nem es mindjart lemondja ot. Sajnalom ha valaki sertesnek vette. Es nem az ASG ellen beszeltem, hanem epp azert hogy ne erezzetek kevesebbnek a munkatokat annal aki DirectX-ben irja a \"jatekait\".
Lehet kannaval is hordani a kutrol a vizet, de lehet hordani poharral is. Jobb hasonlatot nem talaltam bocsi :alien: 15
Beszélgetés / Magyar Game Maker Team« Dátum: 2010. augusztus 25. - 12:45:54 »Idézetet írta: Y2K date=1282556088\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2945\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Istenem, az AGS nektek programozás? Nem hallottam róla, beGoogle-zom, valami vizuális szerkesztő hülyeség!Isteneim. A C nyelv neked programozas? ird meg ASM-ben API-k nelkul! na jo ez csak vicc. Magyarorszagon mindenki megakadt a 70es evek szintjen? a programozas fejlodik: magasabb szintu nyelven gyorsabban irod meg ugyanazt. Na jo nem ismerem ezt az AGS-t de en is DirectX-el es XNA-el kezdtem. Es most mar Unity-vel keresek penzt. Nincs nekem idom olyannal sz*rakodni amit mar mas megirt (ezert fejlodik a programozas megirjak az API-t es valaki hasznalja es fejlesztik tovabb). Ugyanugy irhatnek en Game Engine-t dehat akkor egy jatek 10x addig tartana. Igaz hogy ez jo arra hogy megertsd hogy hogyan mukodik az engine de ha komoly jatekot akarsz akkor nem eri meg mindent elolrol kezdeni. P.S. Lasd a Brothers In Arms jatek sorozatot vagy a Bioshock-ot... Ok sem a grafikai API-ket hasznaljak hanem elolre megirt engine-t: Unreal Engine-t. es itt egy lista annak akit erdekel:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games
Oldalak: [1] 2
|