Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - vityaa

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Archívum / FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Dátum: 2014. augusztus 26. - 08:58:24 »
Tehát megkérnénk egy moderátort, hogy ha gondolja járjon utána a GF elõtagnak. Szerintünk nem jogos és úgy ha nem jár utána, fõleg nem kellene változtatgatni.

2
Archívum / FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 16:20:32 »
Idézetet írta: Sramm date=1408976195\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43555\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De tiszteletre méltó, hogy megfogadjátok a tanácsokat - erre kevés ember képes.  :flowers2:
 
Nem mi akarunk szórakozni, hanem azt szeretnénk, hogy akik nálunk játszanak azok szórakozzanak jól. Szerintem nem jogos a GF tag, de megtesszük amit tudunk, hogy ne ez legyen az emberek véleménye.

3
Archívum / FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 15:55:39 »
Ezt az a 2 perc alatt állapítottad meg ameddig vetted a fáradtságot és félig megnézted a bemutatót? Ez igen, teljesítmény, ez alatt már meg lehet állapítani akár mirõl is egy véleményt. Szerintem ezt rosszul látod. De a te véleményed, amit jogosnak gondolunk azon módosítunk, de ez nem egy GF akár mennyire is erõlködsz, nincs megkötve a keze senkinek.
Legyen: Kivesszük a tesztet.

4
Archívum / FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 15:42:48 »
A körbevezetést kivesszük, ebbe nem gondoltam bele. De az RP teszt annak, aki tudja az RP szabályait annak nem okoz gondot, de azt a 10% aki nem tudja azt megfogja (szerintünk). A \"You are banned from this server\" üzenethez hozzáfûzném hogy arról mi nem tehetünk, hogy aki(k) ezt ide leírták vagy nem figyelték, vagy annyira vakok hogy nem látták a szemüktõl azt, hogy Restart van épp a szerveren, és mivel a szerver leállt és újraindult ezt az üzenetet kapták. A házrendszer és a jármûrendszer ha letöltött vagy lopott, szeretném ha elküldenéd az eredetit, mert mivel a két saját kezemmel írtam meg, kíváncsi vagyok rá, hogy mire alapozod ezt a gyanúdat. A \"minden jog fenntartva - FBS RPG\" pedig ha az UCP-ben megadom a szerver nevét (mint kéri is) akkor ezt írja ki. Ezt azért nem módosítottuk, mert gondoltuk ha a készítõ így akarta, legyen így. DFoglalo: A non teszt mint mondtam, aki tudja a szabályokat, annak nem okoz nagy fáradtságot, ha pedig lusta vagy kitölteni, ne minket hibáztass. A szabályzat tényleg eléggé eltúlzott lett, az említett dolgokat még ma kiszedem belõle, a jármûvekrõl pedig annyit, hogy mint mondtuk nem töröltük ki azok karakterét akik már elõzõleg játszottak nálunk, mert ne kezdjen mindent elõröl azért mert bezárt a szerver fejlesztés céllal. Az elõre kreált alaptörténeteket pedig olyan céllal tettük oda, hogy akinek tetszik vagy esetleg nincs ötlete az használhatja. Senkinek sem kötelessége ahhoz tartani magát, ha az lenne említettük volna a szabályzatban, hogy köteles vagy magad tartani ahhoz a szerephez amit kapsz. De NEM tettünk ilyet. A GTA V-ös fejléc nekem sem tetszett, de elfogadtam, mert maga a samp nem igazán szép grafikailag, és mindenki tudja, hogy nem GTAV szervert csinálunk.

5
Segítségkérés / Szerver lagg...
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 21:27:30 »
Minél kevesebb timer, jármû, object egy helyen. Ha van több olyan Timer a scriptben aminek egyforma az ideje (pl lottó óránként - Karakter mentés óránként) akkor abból csinálj egyet. Más most nem igazán jut eszembe.

6
Segítségkérés / streamer
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 08:29:24 »
Szia! Ha jármû alá akarsz objectet tenni, azt ajánlom hogy használj arra az egy objectre createobject-et, a streamerben pedig:
 
Streamer_VisibleItems(STREAMER_TYPE_OBJECT, 1000);

7
Segítségkérés / Rendszeres crash
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 08:24:48 »
Valószínûleg a sok object miatt van a crash. :(

8
Segítségkérés / Rendszeres crash
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 15:53:51 »
A sajátomon csak. De nem mindig kapom.

9
Segítségkérés / Serial ban és dinamikus ip banolása.
« Dátum: 2014. augusztus 14. - 10:23:59 »
A serial alapján való kitiltást szerintem hülyeség lenne bevezetni, mivel több játékos is van (valószínûleg) aki ugyan azt a Razor vagy Hoodlum cracket használja, és ezzel tõlük is elveszed a játék lehetõségét. Legtöbben pedig a router miatt vannak elõnyben, de arra ha jól tudom van valami megoldás.

10
Segítségkérés / Rendszeres crash
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 20:20:10 »
Az újratelepítés nem segített, a másikat megpróbálom

11
Segítségkérés / Rendszeres crash
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 19:29:11 »
Sziasztok! Nemrég az a gond ütötte fel a fejét nálam, hogy folyamatossá vált a crash. :( Márpedig eddig nem csinálta. Nem értem hogy miért lehet, ezt a crash logot kapom minden alkalommal:
 
SA-MP 0.3z
Exception At Address: 0x007324B6
Base: 0x04180000
Registers:
EAX: 0x00000001   EBX: 0x00000037   ECX: 0x1394B758   EDX: 0x00000081
ESI: 0x00000000   EDI: 0x14AA2A54   EBP: 0x13A443C0   ESP: 0x0028FCA8
EFLAGS: 0x00210202
Stack:
+0000: 0x04340E88   0x04340E88   0x00000081   0x00000000
+0010: 0x005D6744   0x00000001   0x00000018   0x00000000
+0020: 0x00000001   0x0000000B   0x00000001   0x00000001
+0030: 0x00000004   0x00000001   0x00000001   0x00000001
+0040: 0x00000001   0x13C2A540   0x079EC020   0x01607F44
+0050: 0x00000001   0x00757877   0x079EC020   0x00000000
+0060: 0x00000000   0x0000002F   0x00000000   0x0159E14C
+0070: 0x75A80ED3   0x00000000   0xBE91D200   0x04340E88
+0080: 0x3EABD681   0x00735E37   0x07DE12EC   0x00C88694
+0090: 0x07DE1288   0x00C886A4   0x00553EF6   0x3EABD681
+00A0: 0x3EABD681   0x0BA96AA4   0x00732639   0x13A443C0
+00B0: 0x00000081   0x0BA96AA4   0x00732BDC   0x04340E88
+00C0: 0x13A443C0   0x00000081   0x75A80ED3   0x0000001A
+00D0: 0x015CB10C   0x00733F2A   0x0BA96A01   0x42374E17
+00E0: 0x00000001   0x041E8307   0x0053E01E   0x00000000
+00F0: 0x0053EAA6   0x015941DC   0x0053EAC4   0x442AC000
+0100: 0x43C00000   0x0053ECC2   0x00000001   0x00619B71
+0110: 0x0000001A   0x00000001   0x00000001   0x0000000A
+0120: 0x00748DA0   0x0000001A   0x00000001   0x75DEA647
+0130: 0x00000000   0x0028FF8C   0x7FFDE000   0x01580000
+0140: 0x4EDF7CA0   0x01680958   0x00000008   0x00000100
+0150: 0x00000008   0x00000102   0x442AC000   0x43C00000
+0160: 0x00000000   0x00000000   0x00000556   0x00000300
+0170: 0x00000000   0x00000001   0x001205D6   0x00000200
+0180: 0x00000000   0x0180027F   0x09DFBBCA   0x0000027F
+0190: 0x00000180   0x0000002C   0x0028FE30   0x00825EA4
+01A0: 0x0028FF7C   0x00825EA4   0x75DEA647   0x7FFDE000
+01B0: 0x00821D17   0x00821D27   0x00856C80   0x0028FF8C
+01C0: 0x008246F1   0x00400000   0x00000000   0x019ECA41
+01D0: 0x0000000A   0x00000094   0x00000006   0x00000001
+01E0: 0x00001DB0   0x00000002   0x00000000   0x00000000
+01F0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0200: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0210: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0220: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0230: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0240: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0250: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0260: 0x00000000   0x00824588   0x00000000   0x00000000
+0270: 0x7FFDE000   0xC0000005   0x77C6D67C   0x019ECA41
SCM Op: 0x685, lDbg: 0 LastRendObj: 1255
Game Version: US 1.0
State Information: Ped Context: 0
P0 (17,0) P1 (0,0) P2 (0,0) P3 (0,0)
P4 (17,0) P5 (0,0) P6 (0,0) P7 (0,0)
P8 (0,0) P9 (0,0)

 
Minden tippet elfogadok! Elõre is köszönöm! :)

12
Archívum / FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Dátum: 2014. augusztus 08. - 23:16:12 »
Nem, nálunk egyetlen \"banda\" létezik, és az sem köztudott a szerver életében, hiszen eljátszák a Független pártot.

13
Társalgó / Whale Hosting @ whalehost.eu
« Dátum: 2014. július 31. - 01:02:55 »
NPC-t lehet használni nálatok?

14
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 22:47:43 »
Ez tényleg nagyon jó ötlet! Köszönöm!

15
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 21:53:34 »
Arra rájöttem, hogy ha a kocsi rotációja 0 akkor
ha a szélesség felét is és a magasság felét is kivonom akkor eljutok a bal hátsó kerékhez
ha a szélesség felét kivonom és a magasság felét hozzáadom akkor a bal elsõ kerékhez
ha pedig a szélességgel végzett mûveleteket felcserélem akkor pont a jobb oldali kerekeket kapom meg.
De ott akadtam el az egésszel, hogy általában az autó nem a 0 rotációra áll. És innentõl nem világos.

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal