Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ptlevi

Oldalak: [1] 2 3 ... 16
1
Segítségkérés / Crashdetect-es és más hibák
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 20:37:43 »
Sziasztok!
Van néhány hiba a szerveremen amit nem tudok megoldani.
1. hiba:
Amikor beír valaki szimplán egy \"/\" (per) jelet akkor ezt a hib\'t dobja ki:
 
[17:56:15] [debug] Run time error 5: \"Invalid memory access\"
[17:56:15] [debug] AMX backtrace:
[17:56:15] [debug] #0 0005e2c0 in public OnPlayerCommandText (playerid=57, cmdtext[]=@0x000c51fc \"\") at D:\\Letoltesek\\filterscripts\\LuxAdminHUN.pwn:7592
[17:56:15] [debug] Run time error 5: \"Invalid memory access\"
[17:56:15] [debug] AMX backtrace:
[17:56:15] [debug] #0 000299b4 in public OnPlayerCommandText (playerid=57, cmdtext[]=@0x0048538c \"\") at D:\\Letoltesek\\filterscripts\\Everybody2.pwn:2876

 
És azt írja ki hogy: SERVER: Unknown command amikor én arra állítottam, hogy SZERVER: Ismeretlen parancs pedig máshol ezt írja ki csak a sima \"/\" (per) jelnél nem.
2. hiba:
Néhány csatlakozásnál ez a hibaüzenet fogad:
 
[17:56:41] LuxAdmin Connect 1
[17:56:41] [debug] Run time error 5: \"Invalid memory access\"
[17:56:41] [debug] AMX backtrace:
[17:56:41] [debug] #0 000096d8 in public Streamer_OnPlayerConnect (playerid=37) at D:\\Letoltesek\\filterscripts\\LuxAdminHUN.pwn:625
[17:56:41] [debug] #1 native CallLocalFunction () [00472260] from samp-server.exe
[17:56:41] [debug] #2 00006d1c in public OnPlayerConnect (playerid=33) at D:\\Letoltesek\\samp server 0.3e\\pawno\\include\\streamer.inc:344

 
Itt a hiba sora egy ilyenre mutat: new pAKA[256];
És amikor egy ilyen hibával jön fel valaki akkor annak nem megy végbe az OnPlayerConnect parancs.
3. hiba:
Kb minden 8 órába bebugol a szeró úgy, hogy eltûnnek a bankból (dini-s bank) a pénzek és a kezedbõl is eltûnnek és akinek van adminja meg valami hasonló az is eltûnik de amikor restartolom a szervert akkor minden visszajön. (LuxAdmin-t használok)
Ez most a legnagyobb bajom, mert folyton kell restartoljam a szervert hogy meg legyen mindenkinek mindene. Ez lenne a legfontosabb, aki tud segítsen pls!

2
Segítségkérés / SSCANF bug
« Dátum: 2012. szeptember 05. - 21:32:10 »
Megpróbáltam.
A hiba még mindig fenn áll avval az sscanf-al is.
Más ötlet?
Edit: Most próbáltam ki, hogy berakok a LuxAdmin-ba az OnPlayerConnect elejére egy print-et és a végére is.
Amikor nem jön a bug akkor kijön mind2 print de amikor bugol akkor csak az elsõ szóval nem megy végbe az OnPlayerConnect és beraktam a módba is ugyanígy és ott végbemegy amikor van ez a bug akkor is szóval ez a crash a LuxAdmin-ból jön. Légyszives valaki nézze át a LuxAdmin OnPlayerConnect-jét, mert én nem kaptam meg a hiba okát és a crash-ben a hiba a new pAKA[256]; -ra mutat de abba nem tudom mi a baj.
Légyszi segítsetek!

3
Segítségkérés / SSCANF bug
« Dátum: 2012. szeptember 05. - 11:27:08 »
Idézetet írta: ZyZu date=1346836356\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27387\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Sziasztok.
Mielõtt megkérdeznétek azelõtt mondom hogy a legújabb sscanf-ot használom!
...
De látom nem írtam le elég érthetõen...
 
[/quote]
de azért szerintem meg lehetne probálni le cserélni hátha hibásat vettél le.  :facepalm:
 
[/quote]
Innen szedtem le: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356
Ez a legújabb nem?

4
Segítségkérés / SSCANF bug
« Dátum: 2012. szeptember 05. - 10:23:03 »
Idézetet írta: ptlevi date=1346789665\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27387\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.
Mielõtt megkérdeznétek azelõtt mondom hogy a legújabb sscanf-ot használom!
...
De látom nem írtam le elég érthetõen...

5
Segítségkérés / SSCANF bug
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 22:14:25 »
Sziasztok.
Mielõtt megkérdeznétek azelõtt mondom hogy a legújabb sscanf-ot használom!
1-1 csatlakozásnál ez a crashdetect által kiírt szöveg fogad:
 
[20:01:00] [debug] Run time error 5: \"Invalid memory access\"
[20:01:00] [debug] AMX backtrace:
[20:01:00] [debug] #0 0001055c in public SSCANF_OnPlayerConnect (playerid=37) at D:\\Letoltesek\\filterscripts\\LuxAdminHUN.pwn:627
[20:01:00] [debug] #1 native CallLocalFunction () [00472260] from samp-server.exe
[20:01:00] [debug] #2 00008258 in public Streamer_OnPlayerConnect (playerid=18) at D:\\Letoltesek\\samp server 0.3e\\pawno\\include\\sscanf2.inc:114
[20:01:00] [debug] #3 native CallLocalFunction () [00472260] from samp-server.exe
[20:01:00] [debug] #4 00006fa8 in public OnPlayerConnect (playerid=18) at D:\\Letoltesek\\samp server 0.3e\\pawno\\include\\streamer.inc:344

 
Ez a player ID: 18 és mint láthatjátok mindenhol id 18 van csak az sscanf-nál nem. (Minden ilyen csatlakozási crash-nél az sscanf id 37-et ad meg)
És ha valakinél ez a crash lesz akkor nem megy végbe az OnPlayerConnect sem.
Ez a crash miért lehet? És hogyan lehet elháríyani a gondot?
U.I.: Én mostmár az SSCAF-ra gyanakszom arra a bugra, hogy kb 1 napig megy normálisan a szeró és utána csak úgy bebeugol és az adminok már nem adminok és senkinek nincs meg a pénze stb... (LuxAdmin-t használok) De nem csak az admin rendszerrel, mert a bank rendszeremmel is így van, hogy nem lesz semmi a számlán és amikor újraindítom a szerót akkor mindenkinek visszajön a pénze, adminja, pontja stb...
Aki tudja mi lehet a gond az írjon pls!

6
Segítségkérés / Modolt jármû crash fix
« Dátum: 2012. szeptember 03. - 19:21:40 »
Tudom -.-
Ez a lényege a kérdésnek hogy ha bemodolok egy kocsit és valaki tuningolja akkor hogy lehet megoldani azt,hogy ne crash-eljen csak pl warning-ot írjon vagy egyszerûen csak gagyin mutassa a tuningot de a lényeg h NE crash-eljen. (És azt tudom hogy ha ki veszem akkor nem crash-el)

7
Segítségkérés / Modolt jármû crash fix
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 23:09:21 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy valahogy nem lehet megoldani azt, hogy ha bemodolok egy autót és valaki tuningolja azt (pl: elegy) akkor ne crash-eljen ki.
Ha valaki tudja, hogy hogy lehet ezt megcsinálni akkor légyszi írjon.

8
Segítségkérés / Crashelt a szerverem amire ezt írta a crachdetect
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 13:06:53 »
Köszönöm szépen. :)

9
Segítségkérés / Crashelt a szerverem amire ezt írta a crachdetect
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 10:26:07 »
Sziasztok.
Íme a crashdetect által észlelt hibák:
 
[02:46:26] [debug] Server crashed while executing PPC_Housing.amx
[02:46:26] [debug] AMX backtrace:
[02:46:26] [debug] #0  native fwrite () [00405710] from samp-server.exe
[02:46:26] [debug] #1  00017968 in HouseFile_Save (HouseID=113) at D:\\Letoltesek\\filterscripts\\PPC_Housing.pwn:2508
[02:46:26] [debug] #2  00008f78 in public Streamer_OnPlayerDisconnect (playerid=4, reason=1) at D:\\Letoltesek\\filterscripts\\PPC_Housing.pwn:707
[02:46:26] [debug] #3  native CallLocalFunction () [00472260] from samp-server.exe
[02:46:26] [debug] #4  0000789c in public SSCANF_OnPlayerDisconnect (playerid=4, reason=1) at D:\\Letoltesek\\samp server 0.3e\\pawno\\include\\streamer.inc:363
[02:46:26] [debug] #5  native CallLocalFunction () [00472260] from samp-server.exe
[02:46:26] [debug] #6  00000ac0 in public OnPlayerDisconnect (playerid=4, reason=1) at D:\\Letoltesek\\samp server 0.3e\\pawno\\include\\sscanf2.inc:143
[02:46:26] [debug] System backtrace:
[02:46:26] [debug] #0  00491f90 in ?? () from C:\\gtasa\\samp-server.exe
[02:46:26] [debug] #1  0040534e in ?? () from C:\\gtasa\\samp-server.exe

 
PPC_Houseing -ban jelzett hibát ugyebár a 113-as háznál:
 
Owned Yes
Owner Chazz
HouseName Rock Hotel
HouseX 2628.155273
HouseY 2349.385498
HouseZ 10.820311
HouseLevel 10
HouseMaxLevel 10
HousePrice 950000000
HouseOpened No
Insurance No
StaticHouse No
CarSlots 10
[Vehicle]
VehicleModel 563
VehiclePaintJob 0
VehicleSpoiler 0
VehicleHood 0
VehicleRoof 0
VehicleSideSkirt 0
VehicleLamps 0
VehicleNitro 0
VehicleExhaust 0
VehicleWheels 0
VehicleStereo 0
VehicleHydraulics 0
VehicleFrontBumper 0
VehicleRearBumper 0
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 0
Color1 6
Color2 91
VehicleX 2567.185302
VehicleY 2295.826660
VehicleZ 18.558084
VehicleAngle 228.899002
Fuel 0
[/Vehicle]
[Vehicle]
VehicleModel 411
VehiclePaintJob 0
VehicleSpoiler 0
VehicleHood 0
VehicleRoof 0
VehicleSideSkirt 0
VehicleLamps 0
VehicleNitro 0
VehicleExhaust 0
VehicleWheels 1074
VehicleStereo 0
VehicleHydraulics 1087
VehicleFrontBumper 0
VehicleRearBumper 0
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 0
Color1 1
Color2 45
VehicleX 2613.187500
VehicleY 2279.514892
VehicleZ 10.516777
VehicleAngle 90.218124
Fuel 0
[/Vehicle]
[Vehicle]
VehicleModel 451
VehiclePaintJob 0
VehicleSpoiler 0
VehicleHood 0
VehicleRoof 0
VehicleSideSkirt 0
VehicleLamps 0
VehicleNitro 1010
VehicleExhaust 0
VehicleWheels 1074
VehicleStereo 0
VehicleHydraulics 1087
VehicleFrontBumper 0
VehicleRearBumper 0
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 0
Color1 1
Color2 122
VehicleX 2613.162353
VehicleY 2275.272949
VehicleZ 10.478343
VehicleAngle 89.991363
Fuel 0
[/Vehicle]
[Vehicle]
VehicleModel 429
VehiclePaintJob 0
VehicleSpoiler 0
VehicleHood 0
VehicleRoof 0
VehicleSideSkirt 0
VehicleLamps 0
VehicleNitro 1010
VehicleExhaust 0
VehicleWheels 1074
VehicleStereo 0
VehicleHydraulics 1087
VehicleFrontBumper 0
VehicleRearBumper 0
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 0
Color1 1
Color2 0
VehicleX 2613.195068
VehicleY 2271.125732
VehicleZ 10.453592
VehicleAngle 90.117378
Fuel 0
[/Vehicle]
[Vehicle]
VehicleModel 598
VehiclePaintJob 0
VehicleSpoiler 0
VehicleHood 0
VehicleRoof 0
VehicleSideSkirt 0
VehicleLamps 0
VehicleNitro 0
VehicleExhaust 0
VehicleWheels 0
VehicleStereo 0
VehicleHydraulics 0
VehicleFrontBumper 0
VehicleRearBumper 0
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 0
Color1 86
Color2 87
VehicleX 2592.364013
VehicleY 2275.265869
VehicleZ 10.566042
VehicleAngle 270.752532
Fuel 0
[/Vehicle]
[Vehicle]
VehicleModel 562
VehiclePaintJob 1
VehicleSpoiler 1147
VehicleHood 0
VehicleRoof 1038
VehicleSideSkirt 1036
VehicleLamps 0
VehicleNitro 0
VehicleExhaust 1037
VehicleWheels 1074
VehicleStereo 1086
VehicleHydraulics 1087
VehicleFrontBumper 1171
VehicleRearBumper 1148
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 0
Color1 1
Color2 124
VehicleX 2591.906494
VehicleY 2279.050537
VehicleZ 10.450709
VehicleAngle 269.076904
Fuel 0
[/Vehicle]
[Vehicle]
VehicleModel 550
VehiclePaintJob 0
VehicleSpoiler 1003
VehicleHood 1005
VehicleRoof 1006
VehicleSideSkirt 0
VehicleLamps 0
VehicleNitro 0
VehicleExhaust 1018
VehicleWheels 1074
VehicleStereo 1086
VehicleHydraulics 1087
VehicleFrontBumper 0
VehicleRearBumper 0
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 1143
Color1 0
Color2 15
VehicleX 2592.418212
VehicleY 2271.538330
VehicleZ 10.593255
VehicleAngle 269.339569
Fuel 0
[/Vehicle]
[Vehicle]
VehicleModel 425
VehiclePaintJob 0
VehicleSpoiler 0
VehicleHood 0
VehicleRoof 0
VehicleSideSkirt 0
VehicleLamps 0
VehicleNitro 0
VehicleExhaust 0
VehicleWheels 0
VehicleStereo 0
VehicleHydraulics 0
VehicleFrontBumper 0
VehicleRearBumper 0
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 0
Color1 111
Color2 4
VehicleX 2581.208740
VehicleY 2447.936035
VehicleZ 11.540781
VehicleAngle 90.077445
Fuel 0
[/Vehicle]
[Vehicle]
VehicleModel 520
VehiclePaintJob 0
VehicleSpoiler 0
VehicleHood 0
VehicleRoof 0
VehicleSideSkirt 0
VehicleLamps 0
VehicleNitro 0
VehicleExhaust 0
VehicleWheels 0
VehicleStereo 0
VehicleHydraulics 0
VehicleFrontBumper 0
VehicleRearBumper 0
VehicleVentRight 0
VehicleVentLeft 0
Color1 4
Color2 107
VehicleX 2582.743164
VehicleY 2427.723144
VehicleZ 11.543504
VehicleAngle 90.372772
Fuel 0
[/Vehicle]

 
Valaki segítsen pls. (Ha kell még valami infó nyugodtan írj)

10
Segítségkérés / [HELP] SendRconCommand másképp
« Dátum: 2012. augusztus 26. - 19:55:27 »
Idézetet írta: Casamiro date=1345976579\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26863\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new FSNevek[][] = {
\"ees\",
\"attachments\" // bõvítheted csak az utolsó után nem kell vesszõ
};
public OnGameModeInit()
{
        new string[32];
for(new y = 0; y < sizeof(FSNevek); y++)
{
format(string, sizeof string, \"loadfs %s\", FSNevek[y]);
SendRconCommand(string);
}
        return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
        new string[32];
for(new y = 0; y < sizeof(FSNevek); y++)
{
format(string, sizeof string, \"unloadfs %s\", FSNevek[y]);
SendRconCommand(string);
}
        return 1;
}

 

Na errõl beszéltem :)
Köszönöm a segítséget!

11
Segítségkérés / [HELP] SendRconCommand másképp
« Dátum: 2012. augusztus 26. - 00:00:45 »
Idézetet írta: ZyZu date=1345931895\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26863\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem hiszem, hogy erlérnél vele valamit mert a módban úgyis így is max 17 FS -t szabad fetölteni de többet nem..
 
Nem azzal van a bajom h több FS-t akarok belerakni.
Azt akarom h a móddal induljanak és álljanak le majd az FS-ek de ha pl 1 új FS-t akarok belerakni akkor csak 1 helyre kelljen odaírjam annak a filterscriptnek a nevét.

12
Segítségkérés / [HELP] SendRconCommand másképp
« Dátum: 2012. augusztus 25. - 20:42:47 »
Sziasztok!
Kérdés:
Azt meg lehet e csinálni, hogy a SendRconCommand-ba a loadfs-nél több fs-t berakni egyszerre de úgy hogy az elején definálni a scriptek nevét, mert úgy szeretném h egy helyen beírom a filterscriptek nevét és az OnGamemodeInit-nél betöltse és az OnGamemodeExit-nél meg unload-olja.
(Azt tudom h 1enként meg lehet csinálni de épp ez az h így akarom ahogy fent írtam)
Szerk1: Lehet ha nem elég érthetõen írtam le de ha valamit nem értetek bátran kérdezzetek

13
Segítségkérés / [HELP] Bank utalási hiba
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 09:55:36 »
Köszi a segítséget!
Megoldottam.
Nem az volt a baj.

14
Segítségkérés / [HELP] Bank utalási hiba
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 00:04:29 »
Sziasztok!
Van ez a kis utalás parancsom (egy bankrendszerben):
 
COMMAND:utal(playerid, params[])
{
new id, transfer;
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,20.0,2313,-4, 27)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A bankban kell legyél a parancs használatához.(/bank)\");
else if(sscanf(params,\"ud\",id, transfer)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"HASZNÁLAT:/utal [id] [Összeg]\");
else if(transfer <= 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A küldött összeg nem lehet kevesebb mint 1$ !\");
else if(transfer > pInfo[playerid][Deposit]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ennyi pénzed a bankban.\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\");
else if(transfer + pInfo[id][Deposit] > 1000000000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ennyi pénzt nem küldhetsz el neki mert átlépné az 1 miliárdot a számláján levõ összeg!\");
{
}
new file[100],Name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Name,sizeof(Name)); format(file,sizeof(file),PlayerFile,Name);
new file2[100],Name2[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(id,Name2,sizeof(Name2)); format(file2,sizeof(file2),PlayerFile,Name2);
pInfo[playerid][Deposit] = dini_Int(file,\"Deposit\");
pInfo[id][Deposit] = dini_Int(file2,\"Deposit\");
pInfo[playerid][Deposit] -= transfer;
pInfo[id][Deposit] += transfer;
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"BANK\");
new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Küldtél %d$-t %d [%d] bankszámlájára\",transfer,Name2,id);
SendClientMessage(playerid,COLOR_TAN,string);
dini_IntSet(file,\"Deposit\",pInfo[playerid][Deposit]);
dini_IntSet(file2,\"Deposit\",pInfo[id][Deposit]);
new string2[128]; format(string2,128,\"A számládon levõ összeg: %d$\",pInfo[playerid][Deposit]);
SendClientMessage(playerid,COLOR_TAN,string2);
SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"BANK\");
new string3[128]; format(string3,128,\"%s [%d] küldött %d$-t a bankszámládra\",Name,playerid,transfer);
SendClientMessage(id,COLOR_TAN,string3);
new string4[128]; format(string4,128,\"A számládon levõ összeg: %d$\",pInfo[id][Deposit]);
SendClientMessage(id,COLOR_TAN,string4);
return 1;
}

 
Ezzel az a bajom hogy nem menti el normálisan a küldöttnek a pénzt és hol 0 a pénze hol meg ugyanaz mint azé aki küldi.
Ha valaki tudja a baját az pls segítsen!

15
Segítségkérés / [HELP] 2 gondom van
« Dátum: 2012. január 07. - 19:34:08 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1325947889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15340\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Itt csak a hostnál lévõ újraindítás funkció lenne módosítva tehát a szerver leállítása történne (ha megoldható) consolba történõ exit utasítással után fogja elindítani a samp szervered. (Hogy meghívásra kerüljenek azok az említett eljárások)
Persze ellenõrizni kell hogy tényleg így történik-e mielõtt a hostot zaklatnád ezzel.
A másik megoldás a gmx utasítás lenne consolba de sajnos az se mûködik rendesen.
Y_Less írt egy .inc fájlt ami javítaná de ez is csak úgy tudja hogy consolba gmx2 parancsot kell kiadni.
Viszont ezt a hostnál nem tudják valószínûleg, így a módosítást kérhetnéd úgyis hogy meg lehessen változtatni a te szerverednél az újraindítás lehetõségét.
Ez már csak a hoston és rajtad múlik, kérdés akarnak-e veszõdni ilyesmivel.
Talán javítja a problémát a samp fejlesztõi csapat és megoldódnak a szerver újraindítás problémák egyszer.
Röviden:
Y_Less által írt .inc fájl használata és consolba gmx2 utasítás kiadásával történõ szerver újraindítás lenne a megoldás. (Én nem teszteltem egyszer se de ezt verziót javaslom valahogy kivitelezni).
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=250369
 
és ezzel a gmx2 paranccsal a filterscript-ekben is végbemegy az OnPlayerFilterscriptExit és a OnPlayerDisconnect?

Oldalak: [1] 2 3 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal