Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dante Sanders

Oldalak: [1] 2 3 ... 50
1
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 31. - 00:13:37 »
Te is mehetsz ugyan oda ahova ő ;)
Hirtelen milyen izomszag csapta meg a nózim, csak az a baj hogy nem tölled :(  :Cry2:
Valaki segitene, köszönöm?

2
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 23:49:05 »
Nem jó!

3
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 23:43:05 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)return Streamer_Update(playerid);
{
    SetPlayerPos(playerid, 311.3297,1821.1222,404.1098);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.2768);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547);
// Display a short message to inform the player about the class he\'s about to choose
switch (classid)
{
case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7: // Classes that will be truckdrivers
{
   // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassTrucker, 3000, 4);
   // Store the class for the player (truckdriver)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassTruckDriver;
   ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
}
case 8, 9: // Classes that will be bus-drivers
{
   // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassBusDriver, 3000, 4);
   // Store the class for the player (busdriver)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassBusDriver;
   ApplyAnimation(playerid, \"SMOKING\", \"F_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
case 10: // Classes that will be Pilot
{
   // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPilot, 3000, 4);
   // Store the class for the player (pilot)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPilot;
   SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
}
case 11, 12, 13: // Classes that will be police
{
   // Display the name of the class
            GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPolice, 3000, 4);
   // Store the class for the player (police)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPolice;
   SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2);
}
case 14, 15, 16: // Classes that will be mafia
{
   // Display the name of the class
   GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassMafia, 3000, 4);
   // Store the class for the player (mafia)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassMafia;
   SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3);
}
case 17, 18: // Classes that will be courier
{
   // Display the name of the class
   GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassCourier, 3000, 4);
   // Store the class for the player (courier)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassCourier;
   SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4);
}
case 19: // Classes that will be assistance
{
   // Display the name of the class
   GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassAssistance, 3000, 4);
   // Store the class for the player (assistance)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassAssistance;
   ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"fucku\",4.0,0,0,0,0,0);
}
case 20, 21, 22: // Classes that will be roadworker
{
   // Display the name of the class
   GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassRoadWorker, 3000, 4);
   // Store the class for the player (roadworker)
   APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassRoadWorker;
   ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"cower\", 3.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
}
return 1;
}

4
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 23:28:00 »
Te nyomorúlt vagy de most komolyan...  :thumbsdown:
Ha valamit nem ért az ember már egyből fel kell adnia?
És ha nem akarsz segiteni akkor klikkelj vissza a főoldalra és chatelj!
Bunkó!
Amúgy meg ennyit tett a kódod:
 
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(3124) : warning 213: tag mismatch
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(15506) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19629) : error 055: start of function body without function header
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19635) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19637) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19640) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19640) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19642) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19645) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19648) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19648) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19650) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19653) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19656) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19656) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19658) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19661) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19664) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19664) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19666) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19669) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19672) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19672) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19674) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19677) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19680) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19680) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\"
C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19682) : error 010: invalid function or declaration
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
és még te mondod hogy ne folytassam?
[gmod]Javítottam a code taget![/gmod]

5
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 23:09:42 »
Nem jön össze :(

6
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 22:54:19 »
OnPlayerConnect hez?

7
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 22:50:14 »
Én evvel a fügvénnyel nem vagyok jóba xd valaki nyomna egy példát? XD

8
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 22:31:05 »
Sziasztok!
Van egy problémám még peddig az hogy skin választáskor nem tölt be a map a levegőben...
csak spawnolás után.
valami ötlet?
Köszönöm! :(

9
Segítségkérés / Délben Restart
« Dátum: 2014. október 27. - 12:41:40 »
Köszi rayle, +!

10
Segítségkérés / Délben Restart
« Dátum: 2014. október 27. - 11:03:56 »
Szaisztok!
Valaki tudna nekem adni egy kódot ami mindennap délben újra inditja a szervert?
Köszönöm előrre! :)

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Vice City Projekt
« Dátum: 2014. október 26. - 22:18:56 »
;) Én is

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Vice City Projekt
« Dátum: 2014. október 26. - 21:36:55 »
Jelentés: Én is Rolux neki áltunk a mód fejlesztésének!

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halloween-i tök
« Dátum: 2014. október 26. - 00:18:29 »
Idézetet írta: Geno date=1414272500\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51145\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Villogót rakj bele.
 

////////////////////////////////////////////////////////
/*           Halloween-i tök script by Tomasz         */
////////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define SCM SendClientMessage
#define PIROS 0xFF0000FF
new tok[MAX_PLAYERS];
new Tuz[MAX_PLAYERS];
new oTok[MAX_PLAYERS];
main()
{
        printf(\"\\n----------------------------------------------------\");
        printf(\"           Halloween-i tök script by Tomasz         \");
        printf(\"----------------------------------------------------\");
}
forward TokRohadas(playerid);
public TokRohadas(playerid)
{
        DestroyObject(oTok[playerid]);
        DestroyObject(Tuz[playerid]);
        SCM(playerid,PIROS,\"Elrohadt a tököd!\");
        return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
        if(tok[playerid] == 2)
        {
            tok[playerid] = 1;
            DestroyObject(oTok[playerid]);
            DestroyObject(Tuz[playerid]);
            oTok[playerid] = CreateObject(19320,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100);
            Tuz[playerid] = CreateObject(19294,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100);
            SetTimerEx(\"TokRohadas\",60*60000,false,\"i\",playerid);
        }
        return 1;
}
CMD:lerak(playerid)
{
        if(tok[playerid] == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
            GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
            oTok[playerid] = CreateObject(19320,x+3,y,z,0,0,0,100);
            Tuz[playerid] = CreateObject(19294,x+3,y,z,0,0,0,100);
            EditObject(playerid,oTok[playerid]);
            EditObject(playerid,Tuz[playerid]);
            tok[playerid] = 2;
        }
        else if(tok[playerid] == 1)SCM(playerid,PIROS,\"Neked már van egy tököd, várd meg amíg elrohad!\");
        return 1;
}

 
Kész, nem teszteltem! :D

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halloween-i tök
« Dátum: 2014. október 25. - 22:43:58 »
////////////////////////////////////////////////////////
/*           Halloween-i tök script by Tomasz         */
////////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define SCM SendClientMessage
#define PIROS 0xFF0000FF
new tok[MAX_PLAYERS];
new Tuz[MAX_PLAYERS];
new oTok[MAX_PLAYERS];
main()
{
        printf(\"\\n----------------------------------------------------\");
        printf(\"           Halloween-i tök script by Tomasz         \");
        printf(\"----------------------------------------------------\");
}
forward TokRohadas(playerid);
public TokRohadas(playerid)
{
        DestroyObject(oTok[playerid]);
        DestroyObject(Tuz[playerid]);
        SCM(playerid,PIROS,\"Elrohadt a tököd!\");
        return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
        if(tok[playerid] == 2)
        {
            tok[playerid] = 1;
            DestroyObject(oTok[playerid]);
            DestroyObject(Tuz[playerid]);
            oTok[playerid] = CreateObject(19320,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100);
            Tuz[playerid] = CreateObject(18688,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100);
            SetTimerEx(\"TokRohadas\",60*60000,false,\"i\",playerid);
        }
        return 1;
}
CMD:lerak(playerid)
{
        if(tok[playerid] == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
            GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
            oTok[playerid] = CreateObject(19320,x+3,y,z,0,0,0,100);
            Tuz[playerid] = CreateObject(18688,x+3,y,z,0,0,0,100);
            EditObject(playerid,oTok[playerid]);
            EditObject(playerid,Tuz[playerid]);
            tok[playerid] = 2;
        }
        else if(tok[playerid] == 1)SCM(playerid,PIROS,\"Neked már van egy tököd, várd meg amíg elrohad!\");
        return 1;
}

 
Hozzá csatoltam egy tűz objektet is,azt is szerkeszthetőre csináltam...de nem az igazi mert úgy néz ki mintha felgyult volna a tök!  :laugh:

15
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halloween-i tök
« Dátum: 2014. október 25. - 22:21:55 »
Én úgy tudom hogy Október 31. a Halloween napja! :D

Oldalak: [1] 2 3 ... 50
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal