Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - red98

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Segítségkérés / Ölés, Halál Textdraw
« Dátum: 2013. január 08. - 07:28:18 »
0.3e használok  :)

2
Segítségkérés / Ölés, Halál Textdraw
« Dátum: 2013. január 07. - 19:32:06 »
Error :  :Cry2:
 
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(9) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(9) : warning 213: tag mismatch
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawUseBox\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(13) : warning 213: tag mismatch
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawUseBox\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(19) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawShow\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(25) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawShow\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawHide\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(31) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawHide\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(37) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetString\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(40) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetString\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
14 Errors.

3
Segítségkérés / Ölés, Halál Textdraw
« Dátum: 2013. január 07. - 15:30:02 »
eléggé kezdõ vagyok...  :\'(
Megcsinálnád? :)

4
Segítségkérés / Ölés, Halál Textdraw
« Dátum: 2013. január 07. - 14:40:43 »
Hy!
itt leírtam 2texdrawot az egyik öléseket a másik halálokat jelzi.
Azt meglehet csinálni, hogy mikor megölök valakit Akkor Ölés: 1 írjon és ugyanezt a halálnál is írja ki.
Megcsinálná Valaki? :)
ÖLÉS
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new Text:textdraw;
new Text:textdraw1;
 

public OnGameModeInit()
{
textdraw = TextDrawCreate(21,446,\"Ölés:\");
    TextDrawFont(textdraw,1);
    TextDrawUseBox(textdraw,1);
    textdraw1 = TextDrawCreate(156,440,\"Halal:\");
    TextDrawFont(textdraw,1);
    TextDrawUseBox(textdraw,1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw1);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, textdraw1);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, textdraw);
return 1;
}

5
Segítségkérés / Dm Hiba
« Dátum: 2012. november 05. - 17:55:24 »
Erre én nem tudok a választ.....

6
Segítségkérés / Rossz helyre teleportál
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:43:35 »
Idézetet írta: Rupert date=1344619889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25909\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#include <a_samp>
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xE60000FF   //{E60000}
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
        SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
       }
        case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
         }
         case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
      }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\");
   
      if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
      SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
return 0;
}

 

Ugyan ott rak ki:S nem jó..:S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 10:14:27 )

ötlet?:D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 14:34:56 )

Ötlet?:D

7
Segítségkérés / Rossz helyre teleportál
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 18:32:14 »
Megírtam egy dm zónát beírom pl: /dm1 nem a dmben rak ki hanem az alap spawn helyen ahol mikor belépek letesz.
Ez miért van?
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xE60000FF   //{E60000}
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF}
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
        SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
       }
        case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
         }
         case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
         SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
         new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) );
         format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName );
         SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string );
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
      }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
      }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\");
   
      if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
      SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      return 1;
   }
return 0;
}

8
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 17:10:54 »
Nem tudom mit rontottam el, de nem még mindig enged teleportálni:
A téma elejére kiírtam egy részt amit a PublicOnPlayerCommandText felé kell másolni és ha azt illesztené valaki be??
A script:
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xE60000FF
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new DMArena[MAX_PLAYERS];
 
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) { //ha van onplayerconnect csak az DMArena[playerid] = 1 et rakd be alla
    DMArena[playerid] = 1;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DMArena[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/dm\", true))
        {
        if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"DM kozben nem lehet\");
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    return 1; // Visszatérés
}
if ( !strcmp( cmdtext, \"/exitdm\" ))
    {
    if(DMArena[playerid] == 0) { return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy DM zonaban\");
    DMArena[playerid] = 0;
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    SendClientMessage( playerid,COLOR_RED, \"Kiléptél a DM -bol!\" );
    SpawnPlayer(playerid);
    }
    return 1;
    }
 
return 0;
}

 
Amit be kellene tenni:
 
    if(DM[playerid]>true&& strcmp(cmdtext, \"/kill\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/weapons\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true) && strcmp(cmdtext, \"/exitdm\", true) != 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA] DM zónába vagy, itt csak ezeket a parancskoat használhatod: /exitdm, /kill, /weapons /bomb\"); // ide meg írjuk azokat a parancsokat amiker használhat dm be
     

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 10. - 17:39:31 )

Köszy a segítséget :D mindenkinek aki segített megy a +

9
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 09:23:05 »
>.<
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new DMArena[MAX_PLAYERS];
 
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
new DMArena[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid) { //ha van onplayerconnect csak az DMArena[playerid] = 1 et rakd be alla
    DMArena[playerid] = 1;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/dm\", true))
    {
    if(DMArena[playerid] == 1) return SendClienMessage(playerid, KEK, \"DM kozben nem lehet\");
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,DM[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    return 1; // Visszatérés
}
if ( !strcmp( cmdtext, \"/exitdm\" ))
    {
    if (DMArena[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid, KSE_VOROS, \"Nem vagy DM zónában!?\");
    DMArena[playerid] = 0;
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"Kiléptél a DM -bol!\" );
    SpawnPlayer(playerid);
    return 1;
    }
return 0;
}
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(46) : error 021: symbol already defined: \"DMArena\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 017: undefined symbol \"DM\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : warning 215: expression has no effect
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

 

10
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:46:42 »
Ugyanúgy használhatok teleportokat és parancsokat...

11
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:37:02 »
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new bool:DM[MAX_PLAYERS];
new DMArena[MAX_PLAYERS];
 
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    DMArena[playerid] = 0;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben);
        DMArena[playerid] = 1;
        if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,DM[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    return 1; // Visszatérés
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
    {
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
 

 

D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"Nem\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"teleportalhatsz\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
amit xSkillZ7x mondott ugye abba semilyen parancsot nem lehet használni csak /exitdm?:P

12
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 18:39:34 »
Vki help?:D

13
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 17:19:56 »
De nem értek hozzá kértem valamit hogy azt a cuuctok illesztétek be a parancsok felé úgy hogy ne legyen erroros...:S
Olyan nehéz..:D

14
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 16:07:09 »
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1344519114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25837\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csinallsz egy valtozot.
 

new DMArena[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerConnect ala:
 
DMArena[playerid] = 0;

 
ha el teleportal a dm re
 

DMArena[playerid] = 0;

 
A parancs utani elso sorba pedig
 

if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben);

 

ez már benne van csak másképpen

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 09. - 16:59:58 )

pls valaki help me

15
Segítségkérés / Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:36:23 »
Hy
Ebbe hogy tudom azt belépítei hogy a játékos ne tudjon parancsot használni? Se teleportálni se semmilyen parancsot, s írja ki neki :dm be vagy ilyenkor nem használhatsz parancsot.
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
new bool:DM[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs
    ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük
    GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert
    SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt
    SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja )
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget
    DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson.
    return 1; // Visszatérés
}
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet
    ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit.
    return 1; // Visszatérés
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Ezt elvileg a OnPlayerCommandText tetejére kellene de nem tudom beépíteni megcsinálná vki?:D
 
    if(DM[playerid]>true&& strcmp(cmdtext, \"/kill\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/weapons\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true) && strcmp(cmdtext, \"/exitdm\", true) != 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA] DM zónába vagy, itt csak ezeket a parancskoat használhatod: /exitdm, /kill, /weapons /bomb\"); // ide meg írjuk azokat a parancsokat amiker használhat dm be
     

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal