Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Adams

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TD
« Dátum: 2011. október 28. - 11:36:41 »
Semmi gond  ;D. Kritizalas nelkul nem tanulok meg.
Csak azt nem szeretem mikor megkerdik hogy
 

Ezt te csinaltad?
 
[/quote]
Csak a salyat scripteimet teszem fel a nevemen.
Ha maset teszem akkor oda irom

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TD
« Dátum: 2011. október 27. - 16:53:38 »
THX

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TD
« Dátum: 2011. október 26. - 16:22:05 »
Hi all.
Lehet hogy mar van ilyen script nah de ez a sajatom xD.
Sokszor van hogy sok dolgot szeretnel hirdetni es mindig kell ki ird stb.
Ez egy kis egyszeru random td 5 masodpercenkent valtozik
Ha akarod atirhatod,keresd meg a SetTimer(...) sort es:
[pawn]
SetTimer(\"MasTD\", 5000, 1);
1000 = 1sec
5000 = 5sec
10000 = 10 sec
stb.
[/pawn]
A szovegeket atirhatod:
[pawn]
new TextDrawReklam[][]={
\"Szoveg1\",
\"Szoveg2\",
\"Szoveg3\",
\"Szoveg4\",
\"Szoveg5\",
\"Szoveg6\",
\"Szoveg7\"
};
[/pawn]
Peldaul
[pawn]
new TextDrawReklam[][]={
\"Weboldalunk:...\",
\"Adminok:x,y,z\",
\"No DB,HK,SK stb\"
};
[/pawn]
Letoltes:http://solidfiles.com/d/3b79b/
Jah es egy sor amit kifelejtettem a sietsegben.Bocsassatok meg.
Ezt tegyetek be valahova
[pawn]
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}
[/pawn]

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathPos
« Dátum: 2011. október 18. - 23:02:37 »
Nah mindegy.Nah de legalabb igy akkor nem lessz senkinek sem vele gondja.

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathPos
« Dátum: 2011. október 18. - 20:39:21 »
Timer nelkul nem akart mukodni probaltam.
Eloszor ugy csinaltam.Lattam hogy nem megy probaltam igy es igy ment

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathPos
« Dátum: 2011. október 18. - 20:21:59 »
Hi all.
 
  • Sokszor van hogy olyan helyre mesz ahova nehez/sok ido el menni es egy dilis valaki ki nyir

  • Sokszor van hogy valaki ki nyir es te megint vissza kell menj hogy adj neki egy bosszut


Ennek a scriptnek a segitsegevel gyorsan visszaterhetsz arra a helyre ahol meghaltal illettve ahol megoltek.
Parancsai:
[pawn]/dp - Amivel Be/Ki kapcsolhatod a DeatPos-t igy nem spawnolsz arra a helyre ahol meghaltal/megoltek[/pawn]
Letoltes:http://solidfiles.com/d/c01e/
Illettve meg tudod tekinteni itt:
[pawn] /*
DeathPos by Adams aka (Light, ElectroX, eLeMeNt)
Miben segit a script?
A script segitsegevel oda tersz vissza ahol meghaltal.Abban az esettben ha
most leptel fel a szerverre normalisan letesz a szerveren levo hangon
Parancsok:
/dp - amivel be illetve ki tudod kapcsolni a DeathPos-t
Hasznald egeszseggel
*/
#include <a_samp>
forward spawnplayer(playerid);
new Float:xpos,Float:ypos,Float:zpos,death[MAX_PLAYERS],enableddeathpos[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
death[playerid] = 0;
enableddeathpos[playerid] = 1;
new str[50],pname[MAX_PLAYER_NAME];
format(str,sizeof(str),\"Hello %s,DeathPos Script by Adams Betoltve\",pname);
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, str);
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA,\"Ha szeretned ki/be kapcsolni a deathpost ird:/dp\");
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA,\"A script segitsegevel oda spawnolsz ahol meghaltal!\");
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(enableddeathpos[playerid] == 1) {
    if(death[playerid] == 1) {
    /*SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
    death[playerid] = 0;*/
    SetTimer(\"spawnplayer\", 100, 0);
    }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/dp\", true))
    {
        if(enableddeathpos[playerid] == 1) {
        enableddeathpos[playerid] = 0;
        SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"DeathPos:{ff0015}OFF\");
        } else {
        enableddeathpos[playerid] = 1;
        SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"DeathPos:{55ff00}ON\");
        }
   return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
death[playerid] = 1;
    return 1;
}
public spawnplayer(playerid)
{
new dpstring[150];
    SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
    death[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"Itt haltal meg azaz ide spawnolsz:\");
    format(dpstring,sizeof(dpstring),\"X:%d,Y:%d,Z:%d\",xpos,ypos,zpos);
    SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, dpstring);
    return 1;
} [/pawn]
Mar jartam ugy hogy azt mondtak hogy:
 
Ezt te csinaltad?[/quote]
Most meg mondom hogy en csinaltam.Mindenki tudja nem nagy valami.
Remelem valakinek hasznara lessz.
 ;D

7
Off Telep / Mit pawnozol altalaban?
« Dátum: 2011. október 15. - 09:17:53 »
Nem figyeltem hogy van e ilyen tema viszont en ezt el akarom inditani.
Mikor pawnoztok akkor altalaban mit szoktatok csinalni azaz mivel szerettek a legjobban dolgozni.
Kezdem is.
Mikor pawnozok akkor mindig olyan scripteket csinalok ahol valtozok vannak,Timer ek , Dialogok

8
Segítségkérés / Jarmu Minden VirtualWorld-ba
« Dátum: 2011. október 14. - 16:04:43 »
Ezt tudom.Ez a gond nekem.Nah mindegy.Azert ha megis megoldhato akk irjon valaki de ezt en is ketlem.Azert kerdeztem meg.

9
kalapácsokt + ó = kalapácsoktó

10
Segítségkérés / Jarmu Minden VirtualWorld-ba
« Dátum: 2011. október 14. - 15:04:34 »
Hi all.Bele kezdtem egy scriptbe amit hamarosan fel is fogok tenni csak van egy gond.Nem tudom hogy lehetne meg oldani azt hogy minden virtualworld be legyen meg az a kocsi amit en le
AdStaticVehicle-ztem.
Lehetseges e?
ugy nem akarom hogy
[pawn]  new vehicle1 = AddStaticVehicle(468,-1430.6820,-630.2808,1049.8923,279.2261,5,5);
   
    SetVehicleVirtualWorld(vehicle1, 7);[/pawn]
es hogy igy betoltsem az osszes virtual world ot hanem hogy minden jarmu ami a szerveren benn vann az barmelyik virtualworld re ramegyek legyen ott.
Elore is koszonom. :)

11
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2011. október 07. - 17:04:24 »
ZerÓ => Óriás

12
p => kalap

13
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2011. október 07. - 17:01:59 »
Booj

14
Segítségkérés / Segítség kérés[több mozgó object parancs nélkül]
« Dátum: 2011. október 07. - 17:00:47 »
meg lehet maskepp is csinalni:
[pawn]new onlytwo;[/pawn]
OnGameModeInit/OnFilterScriptInit ala:
[pawn]onlytwo = 0;[/pawn]
Mikor beirja a parancsot:
[pawn]
if(onlytwo <= 2) return SendClientMessage(playerid,-1,Mar megvan a ket ember\");
onlytwo++;
SetPlayerPos(playerid,x,y,z,stb);
[/pawn]
Es hogy mas belephessen ha peldaul az egyik meghalt
[pawn]
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
      onlytwo--;
      return 1;
}[/pawn]
Remelem minden jo.Ha valami nem jo akk boccs.De asszem jo minden

15
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer
« Dátum: 2011. október 07. - 16:54:06 »
Szep:D

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal