Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kuglof

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Jármû spawner gond
« Dátum: 2012. november 25. - 17:59:14 »
köszi ez megoldotta a gond-ot. ment a +

2
Segítségkérés / Jármû spawner gond
« Dátum: 2012. november 25. - 12:45:07 »
sziasztok tegnap bele kezdtem egy jármû spawnerba de van egy kis gond ha lehivok valamien kocsit és lehivok még eggyet ha benne ülök éppen amikor lehivtam akkor jó minden eltünik a régi és lehivja az ujjat viszont ha nem vagyok semmien jármûben amiikor lehivok egy ujjat akkor nem törli a régi és ott marad, hogy lehet azt törölni?
 
if(dialogid == DIALOG_MOTOROK)
{
   if(response == 1)
{
    switch(listitem)
    {
               case 0:
       {
                if(kocsilehivva[playerid] == false)
                {
                    new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            vid = CreateVehicle(509,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
              kocsilehivva[playerid]=true;
           }
         else if(kocsilehivva[playerid] == true)
         {
             DestroyVehicle(vid);
              new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
              vid = CreateVehicle(509,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
         }
      }
       case 1:
       {
                if(kocsilehivva[playerid] == false)
                {
                    new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
            vid = CreateVehicle(481,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
              kocsilehivva[playerid]=true;
                 }
         else if(kocsilehivva[playerid] == true)
         {
             DestroyVehicle(vid);
              new Float:X;
              new Float:Y;
              new Float:Z;
              GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
              vid = CreateVehicle(481,X,Y+2,Z,0,0,0,0);
              PutPlayerInVehicle ( playerid, vid, 0 );
         }
      }

3
Archívum / [HUN]Small Town RPG
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 13:19:25 »
köszönjük... Coming Soon SmallTown RPG :)

4
Archívum / [HUN]Small Town RPG
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 19:13:21 »
Idézetet írta: AngelPine date=1345567358\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


jól ismerem az igazi Hectort, és ez biztos nemaz. lehet oltogatni.
 
igen Igazad van nem az igazi! kezdhetitek oltani !
mert õ az ES** tulaja , és õ az ég világon nem tud semmit csak hackerkedni próbál mindenkivel és szét **szni mindenki szeróját :)
mást nem akar csak ennyit!
 
[/quote]
hát te aztán ismered \"Fogas\" xd jah és amugy nem õ a tulaj elég rosszul tudod

5
Archívum / [HUN]Small Town RPG
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 12:50:17 »
Idézetet írta: BoSS date=1345452700\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én voltam,fent tényleg nagyon kezdetleges,semmi nincsen szinte kész.
Persze szerintem se rp-s 10 benzinkút.
 
már nem lessz 10 benzin kut áthelyeztük és amit modntál tanácsot megfogadtuk

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 20. - 12:51:18 )


 
A Q+E-vel lehet. Q-val ballra, E-vel jobbra,R-rel pedig elakadás jelzõ.mind1iken mûködik. ;) [/quote]
Lehet hogy én vagyok a hülye, de az R gomb nem használatos SA-ban nemde?
 
[/quote]
elirta véletlen köszi hogy szoltál

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Small Town RPG
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 19:10:53 »
figyi nem érdekel amennyire most felhuztatok az editeléssel.......
aha tudod mikor volt az? 2 évvel ezelött azóta változtam kicsit :D tudod de nem érdekelsz

7
Archívum / [HUN]Small Town RPG
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 19:04:06 »
Edit akkor pm rám és megmutatom teamon oké?

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Small Town RPG
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 18:54:04 »

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 18. - 19:00:09 )

na ide figyelj  ***dmeg kurvára elegem van mostmár hogy nem láttad még a szervert de már most ócsárolod vincenzo kb 1,5 óráig dolgozott szerencsétlen a leirással te meg itt osztod az észt mint ha valami nagy ember lennél akkor menj a vissza gombra engem kurvára nem érdekel hogy elhiszed e hogy ki az igazi hector nem érdekel egyátalán én tudom hogy ö az igazi meg van face book on és kész nem érdekel a véleményed. további szép napot
 és ahogy most vissza olvasom ki**szottul de NEM edig teljesen 0 ról irott mod ami pedig a leirást illeti vincenzo most irta nyugodtan linkelhetsz engem nem érdekel de hogy nem láttad a szervert és itt lehordod szirasz editnek ez engem nagyon fel idegesit

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Small Town RPG
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 18:41:53 »
de dzsorden még a pontos cimét is meg adom oké?

10
Archívum / Hamarosan Elkészül 2012 új 0 ról írott modja!!
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 15:09:58 »
na ide figyelj Boss nem láttad a szerver akkor mért irsz ilyen hozzá szólásokat addig NE döntsél

11
Archívum / Hamarosan Elkészül 2012 új 0 ról írott modja!!
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 14:33:39 »
minek a 480 slot? a válasz:= NPC

12
Segítségkérés / börtön idõ betöltés(hiba)
« Dátum: 2012. augusztus 16. - 17:02:28 »
sziasztok tegnap kértem egy segitséget a börtön idõ betöltéssel de sajnos rossz volt igy is úgy is ezért nyitok itt is egy topicot hátha valaki tudna benne segiteni a hiba?: az hogy ha berakom magam börtönbe 60 mp re és márvárom akkor azzal semmi gond, de ha kilépek elmenti hogy még mennyi van hátra belépek és 1-2 mp múlva már szabad is vagyok mialatt kb 30 mp van még a börtönbõl mi a gond:
sciptetet kimásolom:
CMD:borton(playerid,params[])
{
new string[128];
new id;
new ido;
new indok[128];
new stringx[128];
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
new sname[MAX_PLAYER_NAME];
    if(sscanf(params, \"uds\", id,ido,indok)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"<< SmallTownRPG:Használat:/borton [id/név] [idõ] [indok]>>\");
//else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"<< SmallTownRPG:Magadat nem tudod börtönbe zárni >>\");
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,268.2921,77.5522,1001.0391))
    {
        if(ido < 30 || ido > 3000) { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az idõtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; }
                if (ProxDetectorS(3, playerid, id))
        {
           if(PlayerInfo[id][pJailed]==0)
           {
                   GetPlayerName(playerid,sname,sizeof(sname));
            GetPlayerName(id,pname,sizeof(pname));
            SetPlayerPos(id,264.3942,77.5268,1001.0391);
            PlayerInfo[id][pJailed]=1;
            PlayerInfo[id][pJailTime]=ido;
            jailtimer1[id] = SetTimerEx(\"JailTimer\",1000,true,\"d\",id);
            jailtimer2[id] = SetTimerEx(\"UnJailed\",ido*1000,false,\"d\",id);
            format(string,sizeof(string),\"%s börtönbe zárt ennyi idõre: %d ezzel az indokkal: %s\",sname,ido,indok);
            format(stringx,sizeof(stringx),\"%s-t börtönbe zártad ennyi idõre: %d ezzel az indokkal: %s\",pname,ido,indok);
            SendClientMessage(playerid,PIROS,stringx);
            SendClientMessage(id,PIROS,string);
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Õ már börtönbe van\");
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A játékos nicns a közeledben\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Itt nem tudod lecsukni\");
   }
}
}
return 1;
}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new Jatekosok[64];
new Sname [MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,Sname,sizeof(Sname));
format(Jatekosok,sizeof(Jatekosok),\"/Jatekosok/%s.txt\",Sname);
    if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,264.1077,77.8641,1001.0391);
       PlayerInfo[playerid][pJailed]=1;
       SetPlayerInterior(playerid,6);
       PlayerInfo[playerid][pJailTime]=dini_Int(Jatekosok, \"Börtön Idõ\");
       jailtimer1[playerid] = SetTimerEx(\"UnJailed\",PlayerInfo[playerid][pJailTime]*1000,false,\"d\",playerid);
       jailtimer2[playerid] = SetTimerEx(\"JailTimer\",1000,true,\"d\",playerid);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Még nem töltötted le a büntetésed\");
IsLoggedIn[playerid]=1;
}
else if(PlayerInfo[playerid][pJailed]==0)
{
SetPlayerPos(playerid,-1440.5769,2611.6787,55.9844);
SetPlayerInterior(playerid,0);
IsLoggedIn[playerid]=1;
}
return 1;
}

 

public UnJailed(playerid)
{
KillTimer(jailtimer1[playerid]);
KillTimer(jailtimer2[playerid]);
PlayerInfo[playerid][pJailTime]=0;
PlayerInfo[playerid][pJailed]=0;
SetPlayerPos(playerid,268.2921,77.5522,1001.0391);
GameTextForPlayer(playerid,\"Szabad vagy\",5000,4);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Leülted a büntetésed máskor ne kövess el bûnt\");
return 1;
}

 

public JailTimer(playerid)
{
    PlayerInfo[playerid][pJailTime] -= 1;
return 1;
}

 
elõre is köszönöm a válaszokat
jah és a onplayerspawn nál lehet hogy rosszúl másoltam be nem akartam elfoglalni az egész oldalt hogy bemásolom az alatta lévõket

13
Segítségkérés / PPC Trucking házak
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 00:36:41 »
hiányoznak a fájlok a scriptfilesbõl nézd meg a mod ban és keress ijeneket hogy house.ini vagy valami ijesmiket nem pont ezzel a névvel/kiterjesztéssel

14
Segítségkérés / Globális változó
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 12:34:08 »
sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy hogy lehet globális változót csinálni illetve hogy lehet lekérdezni azt? tehát ugy értem hogy az egész szerverre érvényes legyen

15
Segítségkérés / pawno gond
« Dátum: 2012. július 31. - 12:59:19 »
megcsináltam de semmi még ha abba tudnál segiteni hogy egy normális amx to pwn convertert küldenél azt megköszönném mivel ftp n fenn van a jó amx amikor még mûködött

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal