Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / Key« Dátum: 2013. október 25. - 14:21:57 »
A \'==\' az logikai egyenlõség, míg a \'&\' az bit-szintû \"egyenlõség\".
Egyenlõ jellel csak akkor mûködik ha CSAK azt a billentyût tartják lenyomva (elméletileg), az \'ÉS\' (&) jellel meg ha azt is. De jobb ha csak \'&\'-t használsz. 2
Szkript kérések / Füst gránát script« Dátum: 2013. október 21. - 16:05:43 »
Tudtommal nem lehetséges, mivel az eldobott \"cucc\" nem object, és nem hiszem hogy füst effekt lenne.
3
Segítségkérés / Fegyverrel kapcsolatos« Dátum: 2013. október 19. - 08:33:28 »
Ilyet nem lehet megoldani scripteléssel.
Talán még MTA-ba, de SA-MP-ba tudtommal lehetetlen. 4
Segítségkérés / Bankrob!« Dátum: 2013. október 16. - 21:24:33 »
Egy tippem lenne: ha az alap streamer.inc -es dynamic object cuccokat használod, akkor ott a \'MoveDynamicObject\' függvénynek az argumentumai a hibásak:
U.I.: A megoldásomba az utolsó két számot cseréld fel (azaz a \'rx\'-t és a \'ry\'-t) ha azt látod hogy érdekes helyre forog el, mert nem voltam biztos benne melyik a vízszintes elforgatás. 5
Segítségkérés / Error« Dátum: 2013. október 16. - 21:10:48 »
Mert a \'++\' kifejezés alapból az 1-el történõ növelést fejezi ki, mögé számot már nem kell\\szabad írni.
Azaz: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 6
Segítségkérés / Anim kérés« Dátum: 2013. augusztus 16. - 18:31:09 »ApplyAnimation(playerid,\"ped\",\"cower\",1,1,0,0,0,0); // \"ped\",\"cower\" -> szerintem erre a gondoltál 7
RP/RPG kérések / kocsi festés egy adott színre« Dátum: 2013. augusztus 07. - 14:38:24 »
Úristen mit lemûveltek ti itt. Peter kódja alapból hibás abból a szempontból hogy mit akar a kérdezõ, hiszen a kód a játékos kocsiját (amiben ül) festené le, nem a kocsit a közelbe.
Egy módszer:
Tessék. Alapjában így mûködik: minden kocsinak lekéri a helyzetét ID1-tõl kezdõdõen, és ha az éppen lekért kocsi a játékos mellet van (5.0-os rádiusz, kísérletezz vele), átfesti \'full\' fehérre, és abbahagyja a \'loop\'-ot. Értelem szerûen ha több kocsi van a megadott körzetbe, a kisebbik ID-jû lesz lefestve. A dolgokat meglehet még spékelni, optimalizálni, de alapjában gyorsan végig kell futnia, nem leterhelõ a szerver számára ha nincs 2000 kocsid. 8
Segítségkérés / Segitsetek ! Saját szerverkészitésnél problémám akadt!« Dátum: 2013. augusztus 07. - 14:12:28 »
1.: Nem ott lesz a hiba szerény véleményem szerint, mivel hogy jóhogy kiírja hogy unloaded amikor kikapcsolja a szervert.
[21:36:55] --- Server Shutting Down. 2.: Újrafordítás alatt meg azt érti, hogy PAWNO-ba megnyitottad-e a mód \'.pwn\' fájlját, és nyomtál-e egy F5-öt. (Compile). 3.: Nem tudom mi lehet a gond csak a logot nézve. 9
Segítségkérés / Maximum hány utas lehet a buszon?« Dátum: 2013. augusztus 07. - 14:02:04 »
Nekem errõl az a véleményem, hogy a SA-MPban, alapból, azaz \'G\'-vel max 7 játékos lehet benn. Bár nem teszteltem még, de lehetséges, hogy \' PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, playerid); \' végtelen számú lehet bent.
Gondolom ez csak busszal lehetséges, hiszen ott nincs player modell ahogyan ül bent a kocsiban. Talán 4+-os számmal mûködne sima kocsiba is, csak kiszálláskor jönne a hibaüzenetecske. 10
Segítségkérés / hp fel« Dátum: 2013. augusztus 07. - 13:54:16 »
Megoldható.
Ez mindig feltölti az életét ha megnyomja az F-et (Vagy entert). Ha valami olyat akarsz, ahol csak egy bizonyos HP alatt megy akkor:
11
Segítségkérés / Modba írás« Dátum: 2013. július 29. - 10:55:28 »
Hogyha olyanra gondolsz hogy egy bizonyos játékos (ez esetben mondjuk te) minden beállítható adminszint nélkül tudjon használni adminparancsokat, azaz mondjuk \'Scripter\' legyen:
Én pl. In-Game név alapján használok ilyet, a tied talán MySQL sor ID-t néz, azok a számok, vagy mittudomén. Ez a része mód függõ. // Script elejére Mondjuk ez még magában csak deklarálja a neveket, ha egy playert megszeretnénk nézni hogy közéjük tartozik-e: stock IsScripter(playerid) 12
Segítségkérés / Hibás Textdraw« Dátum: 2013. július 22. - 18:40:58 »
Mert értelem szerûen azokat is ki kell cserélni:
HELYESEN:
13
Segítségkérés / Hibás Textdraw« Dátum: 2013. július 22. - 18:24:31 »new Text:Textdraw1; Ahogy nézem, egyetlen egy textdraw, azaz egy integer van létrehozva (ami az ID-jét tartja). Azaz ezt nem birod így: TextDrawSetString(Textdraw1[playerid], string5); használni. Próbálj meg hozzá tartományt rendelni: new Text:Textdraw1[MAX_PLAYERS]; Innentõl kezdve most már egy egész tartománnyi változód van, (0-MAX_PLAYERS-1). Teszteltem, nekem bevált. 14
Segítségkérés / betöltés scriptfilesbõl« Dátum: 2013. július 22. - 18:21:03 »
Üdv,
Sajnos azt kell mondjam hogy zenét, és egyéb resource-t (nyersanyagot, azaz valamiféle formátumú fájlt, amit feltudnánk használni, így pl zene, kép, videó) a SA-MP nem képes még kezelni. Azaz scriptfilesból tudomásom szerint még nem lehet zenét betölteni (csak netrõl, linkkel). 15
Segítségkérés / Tömbelem elérése« Dátum: 2013. július 22. - 18:06:30 »
Úgy ahogy stringet küldesz.
Ezt dobtam össze hirtelenjében. Szerintem ebbõl kibogarázható. /Teszteltem, igaz nem nagy cucc /. Edit: A kérdésedhez kapcsolva, ha beakarsz írni egy számot hogy megnézd (azaz hogy lekérd) az ahhoz tartozó nevet, ugyan azzal format-al meglehet csinálni. Értelemszerûen a \' [rand] \'-ot átírod a parancs azon paraméterére ami a szám lenne. Egy szokásos GF megoldás (a \'tmp\'-re gondolok ):
|