Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / SQL-el a szerver didt respond (Házin)« Dátum: 2016. november 07. - 20:58:22 »
Sziasztok, a következő probléma állt elő:
Semmilyen SQL-t használó szerverfájlra nem tudok fellépni házi szerverről. Többet is próbáltam köztük https://sampforum.hu/index.php?topic=55009.0 is. Ki írja, hogy SQL létrehozva, de didnt respondot kapok amikor fel akarok lépni. Valami megoldás? 2
Off Telep / Ingyen RP-s ötlet.« Dátum: 2016. november 07. - 18:53:59 »
Azt kifelejtettem, hogy nem minden létező karakter járta meg a poklot, de személy szerint 1-2 elférhetne 1 szerveren. Rengeteg tapasztalt veterán él az USA-ban, gondolok itt azokra akik az Iraqi hadjáratokban vettek részt.
3
Off Telep / Ingyen RP-s ötlet.« Dátum: 2016. november 07. - 18:42:21 »
Ingyen ötletek RP-s szerverre
Alap szituáció: „Fegyvert fognak rád, akkor neked (karaktered tulajdonságaitól függetlenül) engedelmeskedned kell, semmit sem tehetsz.” Mi a hiba ebben a kis egyszerűnek tűnő szabályban? Az oké, egy átlagos embernél, hogy engedelmeskedik. De mondjuk egy rendőr vagy egy olyan önéletrajzal rendelkező karakter, aki mondjuk X-évet letöltött a seregben és talán még valamilyen harcban is volt, ne már beijedjen attól, hogy fegyvert fognak rá. Személyes élmény: már nem tudom melyik szerveren. Írtam egy karaktertörténetet, hasonló módon. De ettől függetlenül, szabálysértést követtem el, mert nem feleltem meg annak a szabálynak, hogy nem engedelmeskedtem. Azt hiszem egy teljes óra admin jail volt a jutalma. Most egy kicsit elkalandozok, ugyanis ami nagyon kirívó számomra csak ez a fegyveres téma. (Egyébként kommentben, akinek hasonló szituációs ötletei, tanácsai, meglátásai vannak megoszthatja). Áttérnék egy másik témára, ami inkább már a programozás része a történetnek, de ha így a közepébe vágok ne haragudjatok. Nos amire most külön kitérnék, az a játék saját gazdasága. A legtöbb szerveren, egyszerű bizniszrendszerek, vagy csak szimpla munka/egyéb módon lehet pénzhez jutni. Amit én elképzeltem, azt csak szimplám függés rendszernek neveztem el. (Lehet létezik már ilyen.) De ahogy én elképzeltem marha jól hangzik (nekem ). Ahonnan kiindulna ez az egész azok a bányák / egyéb nyersanyag források lennének. A bányák előteremtenék a szükséges nyersanyagot. Ezzel alap reális gazdasági helyzetet lehetne építeni a szerveren. A nyersanyagokat játékosok állítanák elő, pl bányai munkás, vagy az olajkutaknál dolgozók. Ezután a szállítás, nos létezik egy olyan módszer, hogy kamionos munka, de ugyan már, ez marha unalmas. Sokkal jobb lenne, ha a játékosok maguk építenének vállalkozásokat, gondolok itt az előző példára, hogy a nyersanyagokat el kell juttatni a megfelelő feldolgozóüzemnek. (Ez lehetne mondjuk játékos tulajdon, vagy alapból beépített dolog.) Miután a logisztika segítségével (amit a játékosok saját zsebre, illetve, haszonnal tesznek eljuttatnak a szükséges gyárba (persze az olajfinomítók és a gyárak is lehetnének saját kézen, ha nem is 100 db de a SA-ban alapból vannak erre alkalmas helyek) akkor ott (ehhez mondjuk nem lenne muszáj játékost alkalmazni) de ott az adott nyersanyagból akár automatikusan vagy manuálisan lehetne kezelni a gyártást. De a gyáraknak szüksége lenne bizonyos raktár helyre és eszközökre. (Pl lehetnének autógyárak, ahol a játékos lefoglalhat magának egy autó típust és legyárthatná de ehhez nagyon sok féle anyag kellhet, műanyag (az olajgyártó hozná létre), vas (pl lenne öntöde, vagy a gyárosnak kéne magának megvenni). Miután az érték elkészült, tovább kellen természetesen szállítani, boltokba vagy autókereskedésbe pl az autót, vagy a benzint az olajfinomítóból. Az adott értékeket értékesíteni is kellene, ezért a játékosok nyithatnának boltokat, persze ahhoz, hogy megkapják az eladható dolgokat meg kellene őket rendelni. A boltokban tehát olyan tárgyak lennének, amit a játékosok saját maguk állítanak elő. Természetesen így minden limitált mennyiségben lesz elérhető, de nagyobb valóságérzetet adna az egésznek. Természetesen lehetne egy olyan opció is, hogy importálod a dolgokat a boltba. A fegyvergyártás egy nagyobb „részét” képezi a dolognak. A szükséges fegyverek elkészítése lehetne játékos által végzett munka, és mondjuk teljesítménybérben kapná a fizetését. De a fegyverek szállítása már más tészta… Ezáltal a rendvédelmi frakciók és egyéb illegális frakciók is rá lennének kényszerítve a gyárra. Az illegális fegyver eladás is egyfajta RP-s helyzetet teremt, hogy hogyan juttassanak az illegális frakcióknak fegyvereket ki. Természetesen lehetnének fegyverboltok, amiknek ugyan úgy a gyártól kellene beszerezni az értékeket. Vagy éppen a fegyvert szállító kamiont lehetne „meglékelni”. Miután azt gondolnánk, hogy a fegyvergyártós lenne a leggazdagabb, részben igaz és nem. Itt jön az állam, és a rendvédelem a képbe. Miután megvannak a fegyvergyáros rendelései, természetesen valamilyen szinten a bevételt adóztatnák. A rendvédelem természetesen NEM rendelkezik saját vagyonnal. A rendvédelem az állam szolgálatában áll, tehát a frakció járműveket, fegyvereket, egyéb dolgokat az államnak kellene állnia pénzben. Nekem sosem tettszett, hogy egy frakciónak van 100 kocsija, 5 helikoptere, 10 tankja, 4 T-Rexe stb… Mindent az államnak kellene állnia, amit (vagy gyárból) vagy importból kellene beszereznie. Az importálásnak mondjuk lehetne egy ideje, pl: 10 óra, mire a tengerentúlról megérkezne az áru. Ezt nem csak a rendvédelmi szervekre, hanem pl az egészségügyre is lehetne alkalmazni. A lőtt játékos ellátásához, mondjuk szükséges lenne egy bizonyos tárgy, vagy több, amit az államnak kellene állnia. Természetesen ez csak egy ötlet, lehet kritizálni akár építő vagy romboló jelleggel. Ez nem egy útmutató, vagy új trend ez csak a saját ötletem a játék gazdasággal kapcsolatban, hogy a pénznek legyen „valós” értéke, ne csak a levegőbe lógjon, mert elmentél 2 cp-t és kapsz 10 dollárt. 4
Készülõ munkák / [GM][Neo-RPG] Készülő mod [[10%]]« Dátum: 2015. február 14. - 13:21:57 »
köszönöm a támogatást és bizalmat igazán kedvesek vagytok.
amúgy halad csak nincs annyi időm rá, de halad. 5
Készülõ munkák / [GM][Neo-RPG] Készülő mod [[10%]]« Dátum: 2015. február 13. - 17:59:58 »
Sziasztok, itt követhetitek, hogy hogyan halad a mod. A készülő szerverről, egy egyszerű RP szerver. Semmi világot rengető dolog. (Lehet ha kész lesz a gamemode is publikus lesz, mellette talán futni fog egy Official server, de még nem biztos a publikálás.)
Kész dolgok: Admin rendszer Ház rendszer Regisztrációs rendszer Készülő Dolgok: Munka rendszer Frakciók Járműrendszer Ruhabolt :Cry2: És még sok minden ha eszembe jutna valami. Ötleteket szívesen várok. képek ha visszanyomják a netet, mert most igenlassú 6
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?« Dátum: 2013. június 29. - 18:07:31 »
Da dzsoker (XD)
7
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2013. június 29. - 12:42:06 »
Sziasztok, nekem olyan object kellene ami lapos, nem az a tengeres hanem fû és beton. Elõre is köszi.
8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]Angel Pine Roleplay v1.0 @ FPS-SYSTEM.EU« Dátum: 2013. június 23. - 08:50:59 »
Összeomlott és most le...ják az egészet.
9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]Angel Pine Roleplay v1.0 @ FPS-SYSTEM.EU« Dátum: 2013. június 21. - 20:16:00 »
Off a szerver, még a web is..
10
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...« Dátum: 2013. április 15. - 19:23:36 »
Nem See mod ez nálam + pont ...
De játszottam a szerveren, viszont egy kis 13 éves gyerek elkezdett nonozni. Egy szimpla RP-s \"Összerendülés\" beírtam /me tökönrúgja erre nem érkezett reakció. Elment ezzel az üzenettel hogy pá. Az admin annyit mondott erre hogy én nonoztam. Köszönöm de ide ne várjatok vissza.. Ezt visszavonom de nagyon mérges lettem 11
Készülõ munkák / Koreai harc kicsit másképp« Dátum: 2013. április 14. - 01:38:22 »
Nos ugyebár az elõzõ modomat sehogy sem bírom folytatni mert nálam crashel azt leteszem. :cry3: És nekiállok egy újnak.(vagyis csináltam másikat, csak felrakom ide fórumra.) A mod neve: Korea War (Igazából csak gyakorlom a pawnolgatást szóval, azért készítem ezt a topicot hogy tudjatok tanácsokat adni, esetleg lehurrogni hogy miez a gagyi sz*r stb.. )
Jelenlegi verzió:0.4 Béta _______________________________________________________________________________________ Segítség: K = Kész van N = Nincs kész Y = Folyamatosan újat rakok bele (Parancsoknál pl) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Egyedi általam készített szigetet berakni K 5 kaszt: Amcsik, Erdõ harcosai, Koreaiak, Rendõrök Civilek : K (Az erdõ harcosai susnyásban spawnolnak) Csapat rádió K Fun parancsok/ált. parancsok Y /antitank ad 5000 RPG-t /matareszeg drunk szintet növeli meg ködös idõ lesz. /jozan minden visszaáll. /nyaras szép napos idõ lesz tõle (csak neked) /normalido normális idõjárás /csajszik ad egy db csaj skint /parancsok parancsok kilistázása. /help fun parancsok kilistázása **frissítve lesz** --------------------------------------------------xxxx-------------------------------------------- Csapatok bázisai : Amcsik : Olaj kút (tengeri) (nincs kocsijuk HQ-n) Koreai erdõ harcosok (lázadók): Susnyás Civilek: \"Város\" (kicsit elsiettem :S) Koreaiak:Reptér (repcsi nélkül) Képek: Holnap rakok fel! 12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN] Las Vegas RPG« Dátum: 2013. április 14. - 01:02:56 »
Nem tudom de ez is see illatú... :S
13
Segítségkérés / MOD crash« Dátum: 2013. április 13. - 20:24:34 »
ez a kaszt választós rész
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) Amúgy máshol nem néztem mert nincs másik gépem [mod]Kódoknak CODE taget használj, ne spoilert![/mod] 14
Pluginok és Programok / Samp hang« Dátum: 2013. április 13. - 19:57:18 »
Találtam egy jó programot. SAMP hangjait tudod vele megnézni!
jó link: http://www.sendspace.com/file/rlbta9 forrás: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=69572 15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA Hangok« Dátum: 2013. április 13. - 19:01:46 »
Töröld mod áthelyeztem rossz helyre nyitottam:D
|