Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Keszeg

Oldalak: [1] 2 3 4
1
A kreatin megköti a víz egy kis részét de nem az az elsõdleges szerepe.
A fehérje szintézist/regenerálódást segíti elõ!
Ha rangsorba kéne tenni fontosság szerint akkor én így csinálnám :
1. Vitamin, 2 . Fehérje, 3. kreatin

2
Segítségkérés / Material Text
« Dátum: 2012. július 03. - 11:40:29 »
Belemész Set background colorba, és ott a disabléra kattintasz!

3
Én itt egy valamit nem értek.
Miért kezd el mindenki szteroidokról beszélni ,ha semmi közük nincs táplálékkiegészítõhöz?
A tápkieg. az kaja, élelmiszer ipari termék. A szteroid gyószerészeti készítmény.
A tápkiegnek max annyi mellékhatása van hogy ha nem értesz hozzá dagadt leszel!
Nyugodtan lehet tápkieget enni akárkinek akinek engedi a pénztárcája, na meg aki rendesen eddz mellette, meg hát persze már a neve is feltételezi azt hogy kell hozzá  étrend!
Nem csak a testépítõk használják, például küzdõsportolók is.
A témára válaszolva megmondom ,mit szednék a helyedben: vitaminokat!
Az hogy meglegyen a vitaminbeviteled az a legfontosabb!
A tesztoszteront lekell szarni, fõleg ha már elmúltál 14.
Serdülõkorban termeled a legtöbb tesztót szóval fölösleges fokozókat használnod!

4
Segítségkérés / Material Text
« Dátum: 2012. július 03. - 10:29:40 »
Mód elejére:
 
new varoshaza;

 
Ezeket pedig a OnGamemodeInit alá!
 
varoshaza = CreateObject(19353, -205.1070, 1183.1440, 23.9810, -0.5999, 2.2000, 0.0717);
SetObjectMaterialText(varoshaza, \"V  Á  R  O  S  H  Á  Z  A\", 0, 130, \"TimesNewRoman\", 56, 1, -8092540, 0, 1);

 
Ha nem vagy vele megelégedve megadhatom az editor letöltõ linkjét!

5
Segítségkérés / Fegyver menü
« Dátum: 2012. július 02. - 13:57:25 »
Tesztelni nem tudtam, ki ír 2 warningot ami miatt nem hiszem hogy mûködik :S
De valahogy így kell beletenni:
 
#include <a_samp>
#include <dudb>
#include <dini>
 
#pragma unused strtok
#pragma unused ret_memcpy
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
#define ReGiStEr 8
#define LoGiN 9
 
#define COLOR_GREEN 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
new weapons[13][2];
new file[128];
enum pInfo
{
Deaths,
Kills,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new IsLogged[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
public OnPlayerConnect(playerid)
{
IsLogged[playerid] = 0;
    new string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszódat.\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   // new file[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
if(fexist(file))
{
    dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
    dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
       
}
    for (new i = 0; i < 13; i++)
    {
     dini_IntSet(file,\"Weapon\",GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]));
    }
IsLogged[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
PlayerInfo[playerid][Deaths] ++;
PlayerInfo[killerid][Kills] ++;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == ReGiStEr)
{
if(response)
{
   // new file[128];
    new string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
               // dini_IntSet(file,\"Weapon\", GetPlayerWeapon(playerid));
                for (new i = 0; i < 13; i++)
               {
              dini_IntSet(file,\"Weapon\",GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]));
              }
      dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
               
      dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
      format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name);
   }
}
}
if(dialogid == LoGiN)
{
if(response)
{
  //  new file[128];
    new string[128];
    new PlayerName[24];
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName);
       format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", PlayerName);
      ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
      return 0;
   }
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
   if(fexist(file))
   {
       new password = dini_Int(file, \"Password\");
          if(udb_hash(inputtext) != password)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Rossz Jelszó! Ha elírtad lépj be újra!\");
          Kick(playerid);
           GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
           printf(\"%s Nem tudott bejelentkezni!\", name);
      }
      else
      {
         IsLogged[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
         //GetPlayerWeapon(playerid, dini_Int(file,\"Weapon\"));
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
         PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\");
         PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen be jelentkeztél!\");
         TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
                   
      }
   }
}
}
return 0;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsLogged[playerid] == 1) {
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
     GivePlayerWeapon(playerid,dini_IntSet(file,\"Weapon\"),dini_IntSet(file,\"Weapon\"));
}
}
return 1;
}

 
Ui.: Én is dinit használok és majd a késöbbiekben nekem is szükségem lesz rá hogy mentse a fegyvert, szóval ha mûködõképes lesz
szólj légyszives!

6
Segítségkérés / Fegyver menü
« Dátum: 2012. július 02. - 11:24:38 »
Szerintem az lehet a hiba hogy mindenhol csak lekérdezed a fegyvert ,de sehol sem adod neki oda!
Az utolsó /login dialognál van az a sor hogy :
GetPlayerWeapon(playerid, dini_Int(file,\"Weapon\"));

 
Ezt csináld meg így :
GivePlayerWeapon(playerid, dini_Int(file,\"Weapon\", töltény szám));

 , mert így megint csak lekérdezi a fegyvert!
Szerintem ne a GetPlayerWeaponnal kérdezd le a fegyvert, mert az csak a kezében lévõre vonatkozik.
Használd a GetPlayerWeaponDatát! Az lekérdezi a fegyvereket, és a töltényt is!
((
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo);

))
Csak ehhez asszem létre kell hoznod a fegyvernek meg a tölténynek változókat, és egy ciklust.Ezt a (sa-mp wikin olvastam) valahogy így :
 
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
    GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
}

 
Remélem segítettem! Lehet zavaros volt bocs :S

7
Segítségkérés / Pénzhelyett---->score
« Dátum: 2012. július 01. - 17:43:08 »
Az én megoldásom erre az lenne ,hogy mindig ha valami pénzt kap/veszít a játékos akkor azzal párhuzamban ugyan annyi pontot veszít/kap.
Például van egy bizonyos OnPlayerDeath eljárás.
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) //Ez 3 változót  kezel: playerid: aki meghal, killerid: a gyilkos, reason: az ok(death üzeneteknél hasznos) 
{
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 100); //ezzel aki gyilkol kap 100 pontot
GivePlayerMoney(killerid, 100);// ezzel párhuzamban a még kap még 100$ a gyilkos
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(killerid) - 50);// Aki meghal veszít 50 pontot
GivePlayerMoney(killerid, -50);//aki meghal veszít 50$-t
return 1;
}

 
Ui.: lehet félreértelmeztem amit akartál és, ha így van akkor fogalmazd át a kérdésed!(de remélem nem értettem félre és ezzel is segítettem!)

8
Segítségkérés / Skin pickup
« Dátum: 2012. július 01. - 17:28:29 »
Lehetséges , de inkább használd a IsPlayerInRangeOfPointot. Például
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0,   x,  y, z))
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Felvetted a rendõrségi egyenruhát!\");
        SetPlayerSkin(playerid, 280);
  }

 
Ha zcmd parancsfeldolgozót használsz akkot itt van rá a példa parancs:
 
CMD:uniform(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0,   x,  y, z))
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Felvetted a rendõrségi egyenruhát!\");
        SetPlayerSkin(playerid, 280);
}
return 1;
}

 
Az x,y,z helyére nyilván a rendõrség öltözõjének a koordinátái kellenek!
3.0 pedig a kör sugara amiben végbe megy az utasítás,
A playerid meg nyilván az akire vonatkozik!

9
Segítségkérés / Progress Bar Creator, leáll a pawn!
« Dátum: 2012. június 24. - 15:18:26 »
Köszönöm! Sokat segítettél!

10
Segítségkérés / Progress Bar Creator, leáll a pawn!
« Dátum: 2012. június 24. - 15:02:21 »
Igen így jó nem fagy le , de ki ír egy errot hogy invalid function or declaration !
Ezt ebben a sorban jelzi :
ehseg = CreateProgressBar(568.00, 391.00, 63.50, 3.50, 568131839, 100.0);

 
És még ki ír egy rakás,, loose indentation \" warningot, de ebbõl nagyon sokat.
Ezeket hogyan lehet megoldani? Amíg nem raktam be a progress.inc-t addig ezekben a sorokban nem jelzett warningokat.

11
Segítségkérés / Progress Bar Creator, leáll a pawn!
« Dátum: 2012. június 24. - 14:03:39 »
Üdv csináltam egy progressbart a fórumon lévõ creatorral!
Csak az a baj hogyha beillesztem ezt a sort:
 
new Bar:ehseg = CreateProgressBar(568.00, 391.00, 63.50, 3.50, 568131839, 100.0);

 
és utána nyomok egy compile/runt , kiírja hogy: pawn compiler library mûködése leállt.
Ez miért lehet?

12
Segítségkérés / Benzin script segítség, és heal parancs!
« Dátum: 2012. június 22. - 15:19:46 »
Nem jó!
De itt a parancshoz tartozó timer egésze, hátha segít valamit:
 
public timer_tankolas(playerid)
{
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new string[128];
fuel[vid] = fuel[vid] +7;
    jatekostankol[playerid] = 0;
    format(string,sizeof(string),\"benzin:[%d]\",fuel[vid]);
    TextDrawSetString(td_benzin[playerid],string);
    TogglePlayerControllable(playerid,1);
}

13
Segítségkérés / Benzin script segítség, és heal parancs!
« Dátum: 2012. június 21. - 21:55:04 »
Nem nagyon akar összejönni azzal se :S

14
Segítségkérés / Benzin script segítség, és heal parancs!
« Dátum: 2012. június 21. - 21:18:59 »
Kösz mûködik a heal!
A tankolást meg igen úgy próbáltam ahogy írtad valahogy így:
 
CMD:tankolas(playerid,params[])
{
        new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:X , Float:Y , Float:Z ;
         GetVehiclePos(kocsi,X,Y,Z);
         if(!IsPlayerInRangeOfPoint(kocsi,5,X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"!!!Nem vagy kocsi közelében!!!\");
if(jatekostankol[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFF99AADD,\"!!!Már tankolsz!!!\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLLÍTJA a parancsot
        if(GetPlayerMoney(playerid) - 40 <0) return SendClientMessage(playerid,0xCCFFDD56,\"!!!Nincsen elég pénzed!!!\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor nem használhatja
        GivePlayerMoney(playerid,-40); //De ha van akkor leveszi
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
        jatekostankol[playerid] = 1; //Beálítja a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
        TextDrawSetString(td_benzin[playerid],\"Most tankolsz...\"); //Kicseréli a TextDrawot
        SetTimerEx(\"timer_tankolas\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítja az ujratöltési idõt
        return 1;
    }

15
Segítségkérés / Benzin script segítség, és heal parancs!
« Dátum: 2012. június 21. - 20:02:06 »
Üdv!
Van egy heal parancsom, aminek az lenne a lényege hogy feltudjam tölteni más játékos életét ,de valamiért , ha akármit írok utána azt írja, hogy A játékos nem található! Itt a kód:
 
CMD:heal(playerid, params[])
    {
            new id;
            if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Usage: \\\"/heal <Játékos/id>\\\"\");
            if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Játékos nem található!\");
            SetPlayerHealth(id, 100);
            SendClientMessage(id, 0x00FF00AA, \"Életed feltöltve!\");
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Játékos élete\");
            return 1;
    }

 
És írtam egy benzin scriptet ami jó és fasza, csak az a baj vele hogy én úgy szeretném tankolni a kocsit hogy mellé állok, és nem benne ülök. Azt mivel tudnám megcsinálni? Mert a próbálkozásaim nem nagyon jöttek be.
Remélem valaki tud segíteni!

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal