Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - peti120

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / SQL Probléma
« Dátum: 2016. július 13. - 07:59:48 »
Igen, ne haragudj! :D Közben rájöttem, hogy nem az SQL-el lesz a probléma, mert valami ok folytán megváltozik a pNev-nevű változóm értéke.
Debug: http://imgur.com/a3QzRnT
Név Dialog:
 
case NevDialog:
       {
           if(response)
           {
              if(nulle(inputtext))
      {
                ServerUzenet(playerid,\"Nem lehet üres!\");
      }
      else
      {
          format(PlayerInfo[playerid][pNev], 128, inputtext);
         
          printf(\"pNev erteke(Dialogba valo beiras utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   PlayerTextDrawSetString(playerid, Textdraw6[playerid],PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   printf(\"pNev erteke(Textdraw atiras utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   
      }
   }
}

 
Másik dialog:
 
       case KorDialog:
       {
           if(response)
           {
              if(nulle(inputtext)|| strval(inputtext) > 70 || strval(inputtext) < 18)
      {
                ServerUzenet(playerid,\"18 és 70 közötti számot adhatsz meg\");
      }
      else
      {
         PlayerInfo[playerid][pKor] = strval(inputtext);
                   PlayerTextDrawSetString(playerid, Textdraw8[playerid],inputtext);
                   
                   printf(\"pNev erteke(Másik dialog nyitasa és pKor valtoztatasa utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
      }
   }
}

 
Textdraw kattintás
 
    if(playertextid == Textdraw5[playerid])
    {
ShowPlayerDialog(playerid, NevDialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teljes Név\", \"Név:\", \"Végrehajt\", \"Mégse\");
    }

 
Szóval itt a probléma akkor jön elő, amikor megnyitok egy újabb dialog-ot, vagy amikor textdrawra kattintok, vagy amikor másik változónak adok értéket.

2
Segítségkérés / SQL Probléma
« Dátum: 2016. július 12. - 21:56:01 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. A problémám az, hogy az adatbázisba érdekesen illeszti be az adatot, amit be szeretnék tenni. Inkább képekkel illusztrálom.
http://imgur.com/a/7K5dn
Valaki találkozott már hasonló problémával?
Előre is köszönöm!
Szerk: Csináltam egy kis debug-ot. Szóval ha megnyitok egy másik dialog-ot akkor csinálja ezt. Vagy ha rá kattintok egy textdrawra(?!)
Szerk2: Megoldva! Nem adtam méretet a pNev-nek :/ :D
Péter

3
Segítségkérés / Ütközés
« Dátum: 2013. január 24. - 17:51:06 »
Köszönöm.

4
Segítségkérés / Ütközés
« Dátum: 2013. január 23. - 18:11:12 »
Hi. Hogy lehetne lekérdezni azt, hogy ha egy kocsi ütközik egy másik kocsival? :o

5
Segítségkérés / Ezzel a TD BoX-al mi a baj?
« Dátum: 2012. március 17. - 15:28:49 »
OnPlayerSpawnhoz
 
TextDrawShowForPlayer(playerid,BoX);

6
Segítségkérés / Skin betöltési gond..
« Dátum: 2012. március 17. - 10:14:04 »
[pawn]SetPlayerSkin( playerid, pInfo[playerid][cskin] );[/pawn]
a
[pawn]SetSpawnInfo[/pawn]
alatt legyen.

7
Segítségkérés / return probléma
« Dátum: 2012. március 16. - 22:47:39 »
[pawn] if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 2)
 {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1,1,1))
     {
        new rangskin;
     if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 0) {rangskin = 1;}
     if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 1) {rangskin = 1;}
     if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 2) {rangskin = 1;}
     if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 3) {rangskin = 1;}
     if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 4) {rangskin = 1;}
     if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 5) {rangskin = 1;}
     SetPlayerSkin(playerid,rangskin);
     JatekosInfo[playerid][szolgalatban] = 1;
     GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
   new string[256];
   format(string,sizeof(string),\"%s szolgálatba állt.(Mentõ)\",nev);
   printf(string);
   return 1;
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy az öltözõben!\");
    return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy olyan frakcióban,aminél szolgálatba lehetne állni!\");3
return 1;
}[/pawn]
Ha igy se jo akkor nemtudom..

8
Gamemode elejére:
 
forward FizuTimer(playerid);//Timer Forwardja

 
OnPlayerConnecthez:
 
SetTimer(\"FizuTimer\", 600000, 1);// a Timer inditása

 
Valahova a módba:
 
public FizuTimer(playerid)// Ha lejár a Timer
{
        GivePlayerMoney(playerid, 10000); // megkapja pénzt
        SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Megkaptad a fizetésed! 10.000$\"); // Szöveg
        SetTimer(\"FizuTimer\", 600000, 1);// Timer ujrainditása Asszem ez nem szükséges passz.
return 1;
}

9
Segítségkérés / Ha neki megyek az objectnek
« Dátum: 2012. március 16. - 13:40:24 »
Nemtudom.. szerintem csak valahogy ugy, hogy lekérdezed az object helyzetét
[pawn]GetObjectPos();[/pawn]
És összeviszonyítod a playerével
[pawn]GetPlayerPos();[/pawn]

11
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2012. március 16. - 12:13:36 »
Frissítsd egy függvénnyel restart közbe.

12
Segítségkérés / NPC hiba
« Dátum: 2012. március 16. - 12:12:45 »
Csatlakoztattad a szerverhez?
[pawn]ConnectNPC(\"NPC Neve\",\"Record neve\");[/pawn]
Ha igen, van valami regisztációs vagy valami ilyesmi dolog a szerveren? Mert akkor az NPC-t át kell rajta engedni.
[pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;[/pawn]

13
Segítségkérés / Alapobject mozgatás
« Dátum: 2012. március 16. - 09:07:46 »
Van egy függvény amivel ki lehet törölni az adott objectet és belerakod helyére a sajátod akkor azt már tudod mozgatni!
[pawn]RemoveBuildingForPlayer();[/pawn]

14
Segítségkérés / Kép
« Dátum: 2012. március 16. - 08:52:00 »
Nikolaev シ: jaja az kéne.
Cannonn: Ezt már láttam de azért kösz.

15
Segítségkérés / játszott Órára állítani
« Dátum: 2012. március 16. - 00:26:28 »
Gamemod elejére:
[pawn]forward SzintCheck();[/pawn]
Csinálj ennek timert:
[pawn]SzintCheck();[/pawn]
[pawn]public SzintCheck()
{
new Szint;
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
            Szint = PlayerInfo[pConnectTime];

      SetPlayerScore(i, Szint);


   }


}


return 1;


}[/pawn]

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal