| Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1 Segítségkérés / SQL Probléma« Dátum: 2016. július 13. - 07:59:48 »
					Igen, ne haragudj!   Közben rájöttem, hogy nem az SQL-el lesz a probléma, mert valami ok folytán megváltozik a pNev-nevű változóm értéke. Debug: http://imgur.com/a3QzRnT Név Dialog: case NevDialog: Másik dialog: case KorDialog: Textdraw kattintás if(playertextid == Textdraw5[playerid]) Szóval itt a probléma akkor jön elő, amikor megnyitok egy újabb dialog-ot, vagy amikor textdrawra kattintok, vagy amikor másik változónak adok értéket. 2 Segítségkérés / SQL Probléma« Dátum: 2016. július 12. - 21:56:01 »
					Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. A problémám az, hogy az adatbázisba érdekesen illeszti be az adatot, amit be szeretnék tenni. Inkább képekkel illusztrálom. http://imgur.com/a/7K5dn Valaki találkozott már hasonló problémával? Előre is köszönöm! Szerk: Csináltam egy kis debug-ot. Szóval ha megnyitok egy másik dialog-ot akkor csinálja ezt. Vagy ha rá kattintok egy textdrawra(?!) Szerk2: Megoldva! Nem adtam méretet a pNev-nek :/  Péter 4 Segítségkérés / Ütközés« Dátum: 2013. január 23. - 18:11:12 »
					Hi. Hogy lehetne lekérdezni azt, hogy ha egy kocsi ütközik egy másik kocsival?    5 Segítségkérés / Ezzel a TD BoX-al mi a baj?« Dátum: 2012. március 17. - 15:28:49 »
					OnPlayerSpawnhoz TextDrawShowForPlayer(playerid,BoX); 6 Segítségkérés / Skin betöltési gond..« Dátum: 2012. március 17. - 10:14:04 »
					[pawn]SetPlayerSkin( playerid, pInfo[playerid][cskin] );[/pawn] a [pawn]SetSpawnInfo[/pawn] alatt legyen. 7 Segítségkérés / return probléma« Dátum: 2012. március 16. - 22:47:39 »
					[pawn] if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 2) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1,1,1)) { new rangskin; if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 0) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 1) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 2) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 3) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 4) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 5) {rangskin = 1;} SetPlayerSkin(playerid,rangskin); JatekosInfo[playerid][szolgalatban] = 1; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s szolgálatba állt.(Mentõ)\",nev); printf(string); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy az öltözõben!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy olyan frakcióban,aminél szolgálatba lehetne állni!\");3 return 1; }[/pawn] Ha igy se jo akkor nemtudom.. 8 Segítségkérés / Kene egy olyan hogy minden 10 percbe minden ember kap 10.000$-t« Dátum: 2012. március 16. - 17:29:24 »
					Gamemode elejére: forward FizuTimer(playerid);//Timer Forwardja OnPlayerConnecthez: SetTimer(\"FizuTimer\", 600000, 1);// a Timer inditása Valahova a módba: public FizuTimer(playerid)// Ha lejár a Timer 9 Segítségkérés / Ha neki megyek az objectnek« Dátum: 2012. március 16. - 13:40:24 »
					Nemtudom.. szerintem csak valahogy ugy, hogy lekérdezed az object helyzetét [pawn]GetObjectPos();[/pawn] És összeviszonyítod a playerével [pawn]GetPlayerPos();[/pawn] 11 Segítségkérés / Házrendszer« Dátum: 2012. március 16. - 12:13:36 »
					Frissítsd egy függvénnyel restart közbe.
					 12 Segítségkérés / NPC hiba« Dátum: 2012. március 16. - 12:12:45 »
					Csatlakoztattad a szerverhez? [pawn]ConnectNPC(\"NPC Neve\",\"Record neve\");[/pawn] Ha igen, van valami regisztációs vagy valami ilyesmi dolog a szerveren? Mert akkor az NPC-t át kell rajta engedni. [pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;[/pawn] 13 Segítségkérés / Alapobject mozgatás« Dátum: 2012. március 16. - 09:07:46 »
					Van egy függvény amivel ki lehet törölni az adott objectet és belerakod helyére a sajátod akkor azt már tudod mozgatni! [pawn]RemoveBuildingForPlayer();[/pawn] 14 Segítségkérés / Kép« Dátum: 2012. március 16. - 08:52:00 »
					Nikolaev シ: jaja az kéne. Cannonn: Ezt már láttam de azért kösz. 15 Segítségkérés / játszott Órára állítani« Dátum: 2012. március 16. - 00:26:28 »
					Gamemod elejére: [pawn]forward SzintCheck();[/pawn] Csinálj ennek timert: [pawn]SzintCheck();[/pawn] [pawn]public SzintCheck() { new Szint; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { Szint = PlayerInfo[pConnectTime]; SetPlayerScore(i, Szint); } } return 1; }[/pawn] | 

 Üzenetek megjelenítése
Üzenetek megjelenítése