Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - #Escobar

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Stay MTA Admin Adás!
« Dátum: 2017. november 11. - 12:19:41 »
Nagy segítség volt :)

2
Segítségkérés / Stay MTA Admin Adás!
« Dátum: 2017. november 10. - 17:37:46 »
A Publikus modot elindítottam Localhoston de nem tudom hogyan lehet admint adni! Valaki segítene ?
 
 

3
Segítségkérés / Smoke Sebzés és az effect modolása!
« Dátum: 2017. július 27. - 03:28:23 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hozzátok,azt hogyan lehet megoldani hogy a smoke ne sebezzen ,illetve hogyan tudom az effectjét átváltoztatni ?
 
Válaszotokat előre is köszönöm!

4
Segítségkérés / Item-Hiba
« Dátum: 2017. június 26. - 10:35:01 »
Megoldottam! Most az a gond hogy , az előző részt felülírja a következő sor!
 

if itemID == 27 then
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename..\".txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end   
   else
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end   
    end
   if itemID == 167 then
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename1..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename1..\".txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename1..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename1..\".dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
   else
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
        end
---------------------------------------------------------------------
   if itemID == 168 then
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename2..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename2..\".txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename2..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename2..\".dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
   else
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
        end
---------------------------------------------------------------------------

 
 

5
Segítségkérés / Item-Hiba
« Dátum: 2017. június 25. - 21:44:28 »
Sziasztok! Megpróbáltam megcsinálni ,hogy egy fegyverre két skint rakok stb stb és sikerült is az első! 
 
Amelyik sikerült:
 

elseif(items[itemID][5] or  itemID == 85 or itemID == 27 or itemID == 167)then --Weapons
   triggerServerEvent(\"toggleGun\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), itemSlot, itemID)
   if itemID == 27 then
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename..\".txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end   
   else
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end         
   end
   slots = itemSlot

 
És amikor hozzátettem még egy pár sort!
 

   elseif(items[itemID][5] or  itemID == 85 or itemID == 27 or itemID == 167)then --Weapons
   triggerServerEvent(\"toggleGun\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), itemSlot, itemID)
   if itemID == 27 then
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename..\".txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename..\".dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end   
   else
      engineRestoreModel(348)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/desert.txd\", 348 )
         engineImportTXD(txd, 348)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/desert.dff\", 348 )
        engineReplaceModel(dff, 348)
      end      
   if itemID == 167 then
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\"files/modell/\"..filename1..\".txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\"files/modell/\" ..filename1..\".txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\"files/modell/\" ..filename1..\".dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\"files/modell/\" ..filename1..\".dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end   
   else
      engineRestoreModel(355)
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\") then
         txd = engineLoadTXD(\":exg_weaponmod/weapon/ak.txd\", 355 )
         engineImportTXD(txd, 355)
      end         
      if fileExists(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\") then
        dff = engineLoadDFF(\":exg_weaponmod/weapon/ak.dff\", 355 )
        engineReplaceModel(dff, 355)
      end      
   end
   slots = itemSlot

 
Egyik a desire lenne ami ugye a sokkoló! Az jó is
 
Viszont ami az \"if item IID == 167 then\" től kezdődő rész is benne van akkor nem működik a rendszer rendesen!
Segítségeteket előre is köszönöm

6
Segítségkérés / Las Venturas eltüntetése és a helyére Víz!
« Dátum: 2017. június 22. - 15:11:52 »
Hello ismét! A Scriptet amit küldtél letöltött,illetve próbáltam csak simán pozíciókkal de nem megy...Mindig kimarad egy kis rész és oda nem engedi h \"tegyek vizet\"! 

7
Segítségkérés / Interior rendster probléma
« Dátum: 2017. június 20. - 20:11:23 »

addCommandHandler(\"addinterior\",
function(playerSource, commandName, intid, inttype, cost, ...)
   if (getElementData(playerSource,\"acc:admin\") >= 6) then
      if intid and inttype and cost and (...) then
         name = table.concat({...}, \" \")
         x,y,z = getElementPosition(playerSource)
         intbel = interiorok[tonumber(intid)]
         if intbel then
            local interiorid = intbel[1]
            local ix = intbel[2]
            local iy = intbel[3]
            local iz = intbel[4]
            local marker_int = getElementInterior(playerSource)
            local marker_dim = getElementDimension(playerSource)
            local query = dbQuery(connection, \"INSERT INTO interiors SET x = ?, y = ?, z = ?, interiorx = ?, interiory = ?, interiorz = ?, name = ?, type = ?, cost = ?, interior = ?, interiorwithin = ?, dimensionwithin = ?, owner = ?\",x, y, z, ix, iy, iz, name, inttype, cost, interiorid, marker_int, marker_dim, 0)
            local insertered, _, insertid = dbPoll(query, -1)               
            if insertered then
               loadOneInteriorWhereID(insertid)
            end
         end
      else
         outputChatBox(\"Használat:#ffffff /\" .. commandName .. \" [InteriorBelsőID] [tipus] [ár] [név]\", playerSource,61,122,188,true)
         outputChatBox(\"Típusok:#ffffff [0 - ház] [1 - biznisz] [2 - önkormányzati] [3 - bérház] [4 - Garázs]\", playerSource,61,122,188,true)
      end
   end
end
)

 
Hiba:\"b1dauKd.png\"
 
Segítséget előre is köszönöm!

8
Segítségkérés / Las Venturas eltüntetése és a helyére Víz!
« Dátum: 2017. június 19. - 18:19:47 »
Köszi a segítséget :)Viszont valami nem patent! Az \"editor\" Segítségével,megcsináltam a dolgot,majd kimásóltam a post ,majd ebbe a script-be behelyeztem és nem jelenik meg a víz !
 

local waters = {
createWater(1823, 576, 0, 2927, 576, 0, 1823, 2998, 0, 2927, 2998, 0)
createWater(-1236, 510, 0, 1131, 510, 0, -1236, 2895, 0, 1131, 2895, 0)
createWater(-2871, 1721, 0, -1232, 1721, 0, -2871, 2909, 0, -1232, 2909, 0)
createWater(-2995, 452, 0, 2958, 452, 0, -2995, 2937, 0, 2958, 2937, 0)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot,
function ()
   setWaterLevel(-3000)
   
   for i = 1, #waters do
      createWater(waters[1], waters[2], waters[3], waters[4], waters[5], waters[6], waters[7], waters[8], waters[9], waters[10], waters[11], waters[12])
   end
end
)

 
 

9
Segítségkérés / Las Venturas eltüntetése és a helyére Víz!
« Dátum: 2017. június 19. - 18:10:30 »
Sziasztok!Eltudtam tüntetni Las Venuras-t viszont ,nem tudom hogyan tudom megoldani h a helyén víz legyen! Segítségeteket köszönöm!
 
 

10
Segítségkérés / External DutySkin beállítás!
« Dátum: 2017. június 10. - 14:03:47 »
Elsőnek is!Köszönöm a válasazokat! Egyébként kb 25x átnéztem a dashboardot és ezt találtam csak:
 
local skinCollision = createColCuboid(961.21234130859, -4.9411749839783, 1001.1484375, 16, 7, 9)
Ezt meg már átírtam 6 féleképpen de sajnos semmi!
 
 

11
Segítségkérés / Object Textura
« Dátum: 2017. június 08. - 17:26:44 »
Sziasztok! \"removeWorldModel \" kitöröltem az adott objectet,viszont a texturája ott maradt! Mi erre a megoldás ?
 
 

12
Segítségkérés / External DutySkin beállítás!
« Dátum: 2017. június 08. - 02:18:20 »
Sziasztok! kb 5 órán keresztül kerestem ,hol lehetne átállítani azt a pozíciót,ahol a Dutyskint lehet beállítani de ez sajnos nem sikerült,így a segítségeteket szeretném Kérni!
 
Ez a script egy része!

13
Segítségkérés / External Gaming Dutyskn
« Dátum: 2017. március 15. - 23:37:14 »
Sziasztok,olyan gondba üzköztem hogy mindent megpróbáltam de sehogy se tudom beállítani a dutskint ha egy adott frakcióba vagyok :) Segítségeteket szeretném kérni hogy melyik resourba keressem a hozzá tartózó dolgokat (pl: Hol lehet használn azt a parancsot stb)
 
Válaszotokat előre köszönöm:)

14
Segítségkérés / Sql Hiba
« Dátum: 2017. január 15. - 16:46:49 »
Idézetet írta: #Escobar date=1484495151


   
       
   

Idézetet írta: #Escobar date=1484495151


   
       
   

Idézetet írta: BlackSy date=1482337498


   
       
   


15
Segítségkérés / Sql Hiba
« Dátum: 2017. január 15. - 16:45:51 »
Sziasztok! Van egy sql táblám,amiből az adatokat kitöröltem és amikor feltöltöm adatbázisba hibát ír illetve ne importálja az összes táblát! 
 
Adatokkal:
 
http://data.hu/get/10257190/exgaming_fo.sql
 
Adatok nélkül:
 
http://data.hu/get/10257363/exgaming_fo.sq
 
Segítségetek előre is köszönöm

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal