Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - DarkxD
1
« Dátum: 2018. október 24. - 21:01:22 »
Sziasztok! Mikor lefuttatom a funkciót megáll az első képnél, és mikor camerak -ból kivonok 1 -et, és megismétli a funkciót, már nem vált át a 2-es kameraképre. Próbáltam camerak--(kommentnek vette) , camerak=camerak-1(nem tetszett neki az egyenlőség) , valami ötlet? local camerak = 3 function cameravalto() local count = 3 if (camerak == 3) then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,60, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -2, 85) setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1) elseif (camerak == 2) then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,50, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -5, 85) setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1) elseif (camerak == 1) then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,25, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -20, 85) setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1) elseif (camerak == 0) then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,10, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -2, 85) setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak+count) --elseif (camerak == false) then -- setCameraTarget(source) end end
2
« Dátum: 2018. szeptember 08. - 18:51:52 »
Köszi! Így már működik!
3
« Dátum: 2018. szeptember 06. - 20:58:07 »
4
« Dátum: 2018. szeptember 05. - 20:52:00 »
Sziasztok! Hogyan tudom az accounts adatbázisból a játékos pénzét lekérni mysql- en keresztül? addEvent(\"attemptLogin\", true) addEventHandler(\"attemptLogin\", resourceRoot, function(un, pass) if not(isPlayerBanned(client)) then local money local qh = dbQuery(con, \"SELECT * FROM accounts WHERE username=?\", un) local user = dbPoll(qh, 500) if (user) then if (#user > 0) then if (user[1][\"password\"] == pass) then setElementData(client, \"acc:id\", user[1][\"id\"]) triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"loginSucces\") setPlayerMoney(client, qh.money) --outputChatBox(qh.[\"money\"]..\" Ennyi pénzed van!\") dbFree(qh) else triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"roszjelszo\") end else triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"nincsilyen\") end else triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"ismeretlenhiba\") end else triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"bannolva\") end end )
5
« Dátum: 2018. május 10. - 16:54:00 »
Köszi! Működik!
6
« Dátum: 2018. május 06. - 17:59:09 »
Hogyan lehet beültetni azt a játékost a buszba, amelyik megnyomta a gombot? Próbáltam már Kliens és Szerveroldalon is a warpPlayerIntoVehicle ( root, bus )-t és a warpPedIntoVehicle ( root, bus ) -t is. Kliens oldalon function elkezd() outputChatBox(\"Üdvözöllek a busztársaságnál.\") outputChatBox(\"Szeretnéd elkezdeni a munkát? Ha igen, válassz egy útvonalat!\")
valaszto = guiCreateWindow ( 0.35, 0.6, 0.3, 0.3, \"Útvonal választó\", true ) helyijarat_button = guiCreateButton( 0.05, 0.3, 0.4, 0.2, \"Helyijárat\", true, valaszto) tavolsagijarat_button = guiCreateButton( 0.55, 0.3, 0.4, 0.2, \"Távolsági járat\", true, valaszto ) bezar_button = guiCreateButton( 0.8, 0.8, 0.2, 0.2, \"Bezár\", true, valaszto ) addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", helyijarat_button, helyijarat, false ) addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", bezar_button, bezar, false ) addEventHandler ( \"onClientMarkerLeave\", root, bezar) end addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",getRootElement(),elkezd) function bezar() guiSetVisible(valaszto, false) end function helyijarat() guiSetVisible ( valaszto, false ) triggerServerEvent( \"helyijarat_v\", getRootElement()) warpPlayerIntoVehicle ( root, bus ) --spawnVehicle(bus, 2174, -2282, 14 ) end Szerveroldal local x = 2177 local y = -2258 local z = 15 local munkaado = nil local bus = nil function munkaado( ) --if munka == 0 then createPed ( 141, x, y, z,-90 ) createBlip (x,y,z) munkaado = createMarker ( x+0.1, y+0.07, z-2, \"cylinder\", 1.5, 255, 255, 0, 170 ) --end end addEventHandler( \"onResourceStart\", getRootElement(), munkaado ) addEvent(\"helyijarat_v\", true) addEventHandler(\"helyijarat_v\", getRootElement(), function (helyijarat_v) bus = createVehicle ( 431, 2174, -2282, 14 ) end)
7
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 16:09:07 »
Hogyan működik a Textúrázás? Persze GTA Materials al...
9
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 15:35:42 »
Valakinek meg van a Vinewood feliratú tábla betűtípusa? Eltudnátok küldeni, ha csak a nevét is...
10
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 19:12:16 »
Megoldva! Egyszerűen belemásoltam a successfullLogin funkcióba hogy sm.moov = 0 És már jó is!
11
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 18:32:51 »
Nekem működik
Hát én már tényleg nem értem! Szerver be is beraktam a setCameraTarget(localPlayer,localPlayer) -et, és a kliensbe is....
12
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 18:14:04 »
Folyamatosan visszarakja a helyére...
13
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 17:51:46 »
Ha erre a kameramozgásra gondolsz, akkor ez a leghasznosabb kis script ami kellhet neked: local sm = {} sm.moov = 0 sm.object1,sm.object2 = nil,nil local function removeCamHandler() if(sm.moov == 1)then sm.moov = 0 end end local function camRender() if (sm.moov == 1) then local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1) local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2) setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2) end end addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender)
|