Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - santi

Oldalak: [1] 2 3
1
Archívum / Mojave Confederacy Stories RPG
« Dátum: 2017. március 09. - 20:27:14 »
Idézetet írta: Marvin Brown date=1489087110


   
      
      Nos, hát igen.. Jó lenne ha változtatnátok ezeken a dolgokon.. 
   


Bár ilyen könnyen menne az ilyesmi. Sajnos itt nem egy-egy változtatásra van szükség, hanem egy kiforrott és érett szemléletre. Részemről ennyi, ettől függetlenül sikeres építkezést és fejlődést!
(Mellesleg sokatmondó, hogy így is 20+ player van a szerveren.)

2
Archívum / Mojave Confederacy Stories RPG
« Dátum: 2017. március 09. - 20:07:23 »
Sajnos lerí a szerverről, hogy nagyon kevés tapasztalata van a készítőknek. Ezek azok az esetek, amikor igazán sajnálatos, hogy az energiák egyszerűen nyomtalanul égnek el, mert a lelkesedés mellett nincs olyan hozzáértés, ami egy tartós szerverhez vezetne.
 
Nem töltöttem fent 5 percet, csak a városban szaladtam egy kört, de megemlítem a számomra leginkább zavaró néhány jellemzőt:
 
- Mapolások (szerintem felesleges megpróbálni szebbet és jobbat összelegózni, mint a Rockstar, mert nem fog sikerülni)
 
- Rengeteg az érdektelen sor a chatben (mások reportjai, adminok válaszai, \"mentős szolgálatba állt\", stb.)
 
- Szintrendszer
 
- Nincs kezdőpénz (még skint sem lehet ezáltal cserélni)
 
- Külön parancs tartozik az IC beszédhez
 
Haladó RP-seknek nem nyújt élményt a szerver.

3
Archívum / Mojave Confederacy Stories RPG
« Dátum: 2017. március 09. - 18:38:20 »
A trollok döghússal táplálkoznak. Alapvetően két úton jutnak hozzá: megaláznak és végignézik amíg az áldozat önbizalma elsorvad és végül az egyed elpusztul (trollkodnak, az értelmet és a értékeket támadják), vagy pedig direkt módon támadnak (személyeskednek, becsmérelnek, amit tudnak tönkretesznek). 
EDIT: Nagyon fontos, elfelejtettem két alapszabályt: soha nem szabad gyengeséget mutatni és minden eszközzel irtani kell őket.
A szerveren még nem jártam, de érdekesnek tűnik, pár kört biztosan szaladgálok majd rajta. Mindenesetre egyet azért tegyünk világossá: a szerver minőségét semmilyen módon nem határozza meg, hogy mennyi munka van mögötte, csak a teljesítmény számít. 

4
Archívum / Las Venturas RolePlay (BETA test)
« Dátum: 2017. március 08. - 20:10:35 »
A játékosszám problémát pont ennyire megoldhatná, hogy LV-ben játszódik a szerver, hiszen az is vonzhatná a játékosokat, hogy ilyen még nem volt. Nem hiszem egyébként, hogy bárki számára a kaszinók kifejezetten vonzóak lennének. Előre tudható, hogy egy teljesen üres interiorban fog az ember szaladgálni, ahol nem lesz kivel még csak /me-vel sem szerencsejátékot folytatni.. Las Vegas külvárosának különös hangulata van, nem igazán hasonlítható más amerikai városokéhoz. Sokkal jelentősebb a kontraszt a belvároshoz képest, ahol mindent elönt a fény, míg a külváros tele van lecsúszott, alkoholista szerencsejáték-függőkkel meg kurvákkal. Ehhez egy átlagos magyar szerepjátékosnak, a maga 15 évével sokkal kevesebb referenciája van. Nem igazán ismeri ezt a hangulatot. LS ennél jóval érthetőbb és átélhetőbb. 
 
De nem LV a probléma fő forrása, egyszerűen kapcsolatba kell lépni a játékosokkal. Be kell őket vonni döntésekbe, több lehetőséget kell nekik biztosítani, rugalmasabban és kiszámíthatóan kell őket kezelni. A játékosok bizalmát egybefogni pedig csak egy aktív, tartalmas fórummal lehet.

5
Archívum / Las Venturas RolePlay (BETA test)
« Dátum: 2017. március 08. - 18:56:00 »
A 30 player a beugró szint, akkor adott a lehetőség, hogy egy szerver gyökeret eresszen és megkezdődjön az fejlődés.
 
A modotok megfelelő, egy felkészült menedzsment hiányzik. Máskülönben pedig a Las Venturas játéktér egy olyan nagy kihívás, amit csak akkor lett volna reális megpróbálni teljesíteni, ha instant át tudtok oda emelni 150-200 játékost. (Például egy 300 playeres szerver testvérszerverét létrehozva.) A város felépítése nagyon megnehezíti a szerver sikerességét. Nincsenek valódi központi helyek (LS-ben pl. déli kút, Glen Park, El Corona), a lakónegyedek teljesen kiesnek, a külváros széttagolt és annyira nagy, hogy tulajdonképpen sehol nincs esély találkozni playerekkel. 

6
RolePlay / Minden egy mosollyal kezdődik
« Dátum: 2017. február 18. - 19:41:09 »
A téma zárható, megtanultam a leckét. Ígérem, nem fogok többé diszkomfort-érzést kelteni és progresszióval fertőzni a trollbarlangot.

7
RolePlay / Minden egy mosollyal kezdődik
« Dátum: 2017. február 05. - 22:17:41 »
Ez elég izgalmasan hangzik. Milyen klienssel lehet ezt a mesebeli világot elérni? (Ha zavarná a moderátorokat, írd pm-ben.)

8
RolePlay / Minden egy mosollyal kezdődik
« Dátum: 2017. február 05. - 22:00:05 »
Szerintem sokkal nagyobb az igény egy érett menedzsmentre, mintsem részletes, akár különösen egyedi scriptekre. De írj már pár példát kérlek, hogy mire gondolsz pontosabban. 

9
RolePlay / Minden egy mosollyal kezdődik
« Dátum: 2017. február 05. - 21:36:58 »
Az RP-ben szerintem a színvonalas szórakozás alapvető generátora a fantázia és az intellektus (talán nem csak az RP-ben).
 
A célok az MTA-sok előtt nyilván szegényesek, mert nem igazán látnak mintákat, az egyedi, jó történetvezetési készségekkel rendelkező játékosok elkerülik a klienst és inkább SAMP-on játszanak (nyilván már nem hazai szervereken). Legalábbis nekem ez a benyomások a rövid MTA-s tapasztalataim alapján.

10
RolePlay / Minden egy mosollyal kezdődik
« Dátum: 2017. február 05. - 18:45:49 »
Az MTA-s RP szervereken sokkal alacsonyabb az általános színvonal, mint SAMP-on, szerintem ez nyugodtan kijelenthető. SAMP-on inkább a trollok és a teljesen kezdők rontják az arányt, míg az MTA-n inkább mindenki egy masszív alsó-közép szintű tömböt alkot.

11
Archívum / Las Venturas RolePlay (BETA test)
« Dátum: 2017. február 05. - 17:20:47 »
Vannak azért bizonyos ízlésbeli paradigmák, amiket ha az ember kicsit odafigyel, könnyen észrevehet a mindennapokban. Nem szoktak például háromnál több színt (vagy azok különböző árnyalatait) egyszerre használni, mert a letisztult színvilág harmonikus. Megnyugtató, segít világosan látni problémákat, adott helyzeteket, az ember könnyebben fókuszál a lényegre. Persze a gyerekek körében, például egy születésnapi óvodai partin sokféle színű lufikat fújnak fel és a körhintán is más-más színű minden ülés. Felmerül a kérdés: miért? (Ha esetleg van az olvasók között pszichoanalitikus, akkor hamar fedje fel magát és segítsen nekünk a tudományos magyarázat megismerésében.) Azt hiszem a figyelemelterelés, vagy inkább a figyelemkoncentrálás az oka. Ha a gyerek sír egy barna macinak nincs esélye, viszont mennyivel extrább egy rózsaszín maci?! Sokkal, sokkal jobban megbontja a gyerek világképét, döbbenetet okoz, felfokozza az érdeklődést. Nyilván érthető, hogy amikor minden maci más színű, egyenesen megborul valóság, kicsöppen egy kósza nyálcsepp és belépünk a mesevilágba.

12
RolePlay / Minden egy mosollyal kezdődik
« Dátum: 2017. február 04. - 22:16:23 »
Én egyrészt SAMP-elvonási tünetek kezelésére, illetve mintegy szerverkeltető tudnám elképzelni ezt a szervert. A kibontakozó közösségek esetleg saját projektet tervezhetnek, ötleteket gyűjthetnek és valósíthatnak meg.
Valóban komoly problémák vannak a szervezési készségekkel a magyar érában, egyszerűen nem megy ez a része a feladatnak. Mindenesetre elszomorító. 

13
RolePlay / Minden egy mosollyal kezdődik
« Dátum: 2017. február 04. - 19:16:38 »
Nem, senki semmit? Se vélemény, se hozzáfűznivaló, ennyire naiv ötlet?

14
Archívum / BnysonRPG
« Dátum: 2017. február 04. - 11:53:16 »
Mit jelent az, hogy \"defensive edit\" ?

15
RolePlay / Minden egy mosollyal kezdődik
« Dátum: 2017. február 03. - 18:13:08 »
Egyre inkább bosszant ez a sok scripteléssel kapcsolatos topik, mindenki scriptel valamit. Valami olyat, ami nagy valószínűség szerint soha nem fog az alkotón kívül mással találkozni, nem kerül fel egy szerverre sem, talán el se készül egyáltalán. Nem azért zavar, mert nem tudok lejjebb görgetni, hanem azért, mert olyannak érzem ezt, mint amikor az ember egyszerre fűti a házat és nyitva hagyja az ablakokat. Az energia, az idő, az ötlet közösen repülnek el, eredmény nélkül.
 

Hogy fordulhat elő az, hogy itt van ez a fórum, a maga 17255 regisztrált felhasználójával (ugyan a 90%-a inaktív) és a közösség, amit egybetart, képtelen kitermelni egyetlen RP szervert? És erről már tulajdonképpen párbeszéd sem zajlik, ugyan az aktív fórumtagok durván fele rendelkezik RP-s múlttal (szerintem) és szívesen is játszana egy szerveren, tulajdonképpen ennek a játékmódnak a halála már el van könyvelve.
 

Nem akarok patetikus lenni, mert nekem is csak néhai, hétvégi kikapcsolódás lenne az RP (ha lenne), de mégis bosszant, hogy még egy „tanyasi” szerver sincs, ahol az ember autózzon meg futkározzon két kört.
 

Anélkül, hogy bárkit is megneveznék, felteszem a kérdést: nem gondoltatok rá, hogy ennek a weboldalnak, illetve azoknak, akik látogatják, szüksége lenne egy egyszerű, stabil RPG szerverre?
 

Mielőtt még a vita kibontakozna, szeretnék néhány részletet az ötlettemmel kapcsolatban tisztázni.
 

- Vidéken (egészen pontosan El Quebradoson) játszódó szerverre gondoltam (50-100 slottal)
 

- A szervezést, illetve az üzemeltetést ennek a weboldalnak adminjai végeznék, vagy szerveznék ki olyannak, aki erre alkalmas. 
 

- A projekt csak a szerverre vonatkozna, TS, vagy külön weboldal nélkül (esetleg egy alfórum tartozhatna hozzá).
 

Nyilvánvalóan rengeteg kérdés felmerül egy új szerver kapcsán, amikről nincs pontos elképzelésem, de afelől nincs kétségem, hogy sem a költségeket illetően, sem pedig a szükséges hozzáértés területén sem jelentene különösebb kihívást ennek a szervernek az elindítása.
 

Mivel nem tudom igazán felmérni, hogy mennyien értenek egyet velem, vagyis, hogy mennyien támogatnák ezt az ötletet, tovább nem ragozom a dolgot.

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal