Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - antal1208

Oldalak: [1] 2 3
1
Archívum / destroyElement error
« Dátum: 2015. december 31. - 00:43:24 »
Mind2 van benne szándékosan, de a markerbes az objrct is valamiert nil erteket ad vissza :\\

2
Archívum / outputChatBox WTF?!
« Dátum: 2015. december 29. - 23:41:51 »
Rájöttem a problémára! :) a getRootElement() volt a baj az onResourceStart-nál, mert ahányszor elindító egy másik resourcot- annyiszor úgy érzékeli hogy \"onResourceStart\". getRootElement helyett resourceRoot()-ot kellett használom! :)

3
Archívum / outputChatBox WTF?!
« Dátum: 2015. december 28. - 20:52:21 »
De nem bírtam máshogy megoldani :S

4
Archívum / outputChatBox WTF?!
« Dátum: 2015. december 28. - 20:17:43 »
Sziasztok! Nagyon sokszor van olyan, hogy a chatbox-ban többször is kiír valamit akár egymás után 10-szer azt amit egyébként csak kétszer kellene neki. Próbálkoztam a setTimer-el hogy csak egyszer fusson le de nem használt! :( Segítsetek! :(
 
local player = getLocalPlayer()
local tp_Time = 0;
function open_teleport_gui()
if not isPedInVehicle ( player ) then
if tp_Time == 0 then
unbindKey ( \"F1\", \"down\", open_teleport_gui)
   function teleport_time()
      tp_Time = tp_Time + 1
      if tp_Time == 60 then
         tp_Time = 0
      end
   end
   setTimer(teleport_time,1000,60)
 
   screen_x, screen_y = guiGetScreenSize()
   gui_x, gui_y = 1024,576
   x = (screen_x/2) - (gui_x/2)
   y = (screen_y/2) - (gui_y/2)
   ----GUI----
   showCursor(true)
   guiMap = guiCreateStaticImage(x, y, 1024, 576, \"images/gui_map.png\",false)
   guiSetVisible(guiMap, true)
   ----GUI----
   ----GOMBOK----
   btn_nagy_antenna = guiCreateLabel(49,131,240,151, \" \",false,guiMap)
   btn_parkolo = guiCreateLabel(393,131,240,151, \" \",false,guiMap)
   btn_sf_alatti = guiCreateLabel(738,131,240,151, \" \",false,guiMap)
   exit_button = guiCreateLabel(982,12,28,28,\" \",false,guiMap)
   ----GOMBOK----
   addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_nagy_antenna,tp_nagy_antenna,false)
   addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_parkolo,tp_parkolo,false)
   addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_sf_alatti,tp_sf_alatti,false)
   addEventHandler(\"onClientGUIClick\",exit_button,hideguiMap,false)
else
      outputChatBox (\"#FF0000 [sERVER] #00FFFF Csak egyszer teleportálhatsz percenként!!! #FF0000Hátralévő idő:\"..(60-tp_Time)..\"mp\",255,255,255,true)
end
else
   outputChatBox (\"#FF0000 [sERVER] #00FFFF Teleportálás előtt #FF0000szálj ki#00FFFF a járművedből!\",255,255,255,true)
end
end
 
--addCommandHandler(\"teleport\",open_teleport_gui)
function hideguiMap()
showCursor(false)
function slow_alpha()
alpha = guiGetAlpha(guiMap)
guiSetAlpha(guiMap, alpha - 0.05)
if(alpha==0) then
   guiSetVisible(guiMap,false)
   bindKey ( \"F1\", \"down\", open_teleport_gui)
end
end
setTimer(slow_alpha,50,21)
 
end
 
function tp_nagy_antenna()
--outputChatBox(\"Jó helyen van!\")
setElementPosition ( player, math.random(-346.6,-339.7) ,math.random(1535.5,1549), 75.6 )
hideguiMap()
end
function tp_parkolo()
--outputChatBox(\"Jó helyen van!\")
setElementPosition ( player, math.random (2349.5,2356.1) ,math.random (1503.8,1512.5), 43 )
hideguiMap()
end
function tp_sf_alatti()
--outputChatBox(\"Jó helyen van!\")
setElementPosition ( player, math.random(-2524.5,-2518) ,-622, 132 )
hideguiMap()
end
 
function bind_f1()
function cursor()
if isCursorShowing ( ) then
showCursor(false)
else
showCursor(true)
end
end
bindKey(\"m\", \"down\", cursor)
bindKey ( \"F1\", \"down\", open_teleport_gui)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",getRootElement(),bind_f1)

5
Archívum / Client marker!
« Dátum: 2015. december 27. - 22:04:17 »
Sziasztok! Van egy client oldali script, ami létrehoz egy markert a resource indulásakor! Abba a markerba ha belemegyek nekem létre kell hozni valahol máshol egy markert. De ha valaki más megy bele az első markárba én is látom az ő másodjára létrehozott markerét... ez miért van? O.o
 
function resource_start()
start_marker = createMarker(2297.2,1512.5,42.1,\"corona\",8,0,230,0,50)
function make_end_marker()
end_marker = createMarker(2308.4,1381.4,10,\"cylinder\",8,0,230,0,50)
end
addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",start_marker,make_end_marker)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",getRootElement(),resource_start)

6
Archívum / destroyElement error
« Dátum: 2015. december 27. - 18:49:33 »
Sziasztok! Csináltam egy scriptet ami lerak egy objectet rá egy markert és ha valaki bele megy ad neki pénzt, de a function destroy résszel valami gond van, mert nem törli ki az objectet 15 másodperc után. :(
 
      if box_pos == 13 then
   x = 2259.3
   y = 1459
   z =   14.2
   basketball_13 = createObject ( 2114, x, y, z,  0, 0, 0, false )
   basketball_marker_13 = createMarker ( x, y, z,\"corona\",5,255,255,255,50)
   setObjectScale ( basketball_13, 3)
   function destroy()
      destroyElement ( basketball_13 )
      destroyElement ( basketball_marker_13 )
   end
   setTimer(destroy,15000,1)
   function onMarkerHit(source,moneyvalue)
      plus_money = getElementData(source,\"driftmoney\")
      old_money = getPlayerMoney(source)
      new_money = old_money + (plus_money/2)
      --outputChatBox(iDriftScore)
      setPlayerMoney(source,tonumber(new_money))
      if plus_money >= 30 then
         triggerClientEvent ( getRootElement(), \"play\", getRootElement())
         destroyElement ( basketball_13 )
         destroyElement ( basketball_marker_13 )
      end
   end
   addEventHandler(\"onMarkerHit\",basketball_marker_13,onMarkerHit)
end

7
Archívum / dxDrawText eltünik!
« Dátum: 2015. december 27. - 16:15:45 »
Ha így írom is eltűnik :(
 
local myfont = dxCreateFont (\"rapier.ttf\",40)

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 27. - 16:20:18 )

Meg van! Az volt a gond, hogy beleraktam az eventbe a dxCreateFont-ot!  :laugh:

8
Archívum / dxDrawText eltünik!
« Dátum: 2015. december 27. - 15:21:51 »
Sziasztok! Ez egy client oldali script amivel szeretném \"kiíratni\" a pénzt. De megjelenik a pénz és pár másodperc múlva pedig eltűnik :(
 
function hud_components()
local myfont = dxCreateFont (\"rapier.ttf\",40,_,\"cleartype_natural\")
local player = getLocalPlayer()
local money = getPlayerMoney(player)
local x,y = guiGetScreenSize()
--dxDrawText ( money..\" $\", x/1.3, y/15,0,0, tocolor( 0, 0, 0, 255 ),0.81, myfont )
dxDrawText ( money..\" $\", x/1.3, y/9,0,0, tocolor( 255, 215,0, 255 ),0.8, myfont )
end
addEventHandler ( \"onClientRender\", root, hud_components)

9
Archívum / getElementData false
« Dátum: 2015. december 26. - 22:19:09 »
Köszi! Sikerült! Most jöhet a következő probléma!  :laugh:

10
Archívum / getElementData false
« Dátum: 2015. december 26. - 19:57:47 »
Sajnos így is azt kapok vissza :( False :(

11
Archívum / getElementData false
« Dátum: 2015. december 26. - 17:05:24 »
Sziasztok! Nagyon alap kocsi rendszert csinálok set, getElementData-val. El is menti amit el kell mentenie be is tölti, de ki és belépéskor amikor beírom hogy /smc a getElementData false-t ad vissza :(
Client oldal:
 

function buy_bravura()
carId = 401
triggerServerEvent (\"carBuy\", getLocalPlayer(),carId)
end

 
 
Szerver:
 
function spawnMyCar(source,carId)
local carId = getElementData(source,\"ownCarId\")
outputChatBox(tostring(carId))
local player_x,player_y,player_z = getElementPosition(source)
createVehicle(carId,player_x+5,player_y,player_z)
end
addCommandHandler(\"smc\",spawnMyCar,false)
function carBuy(carId)
outputChatBox(\"Megvéve!\",source)
outputChatBox(carId)
setElementData(source,\"ownCarId\", carId)
carId = getElementData(source,\"ownCarId\")
outputChatBox(\"CARID:\"..carId)
end
addEvent(\"carBuy\",true)
addEventHandler( \"carBuy\", getRootElement(), carBuy)

12
Archívum / Guminyom.
« Dátum: 2015. december 24. - 13:03:26 »
Sziasztok! Meg lehet azt valahogy oldani, hogy a guminyom ne tűnjön el? Mondjuk szerver újraindításig vagy valami? Már drift szerón szerintem nem lenne baj ha ott maradna a guminyom, elég rossz, hogy pár másodperc múlva eltűnik.
Kellemes Ünnepeket, és Boldog Karácsonyt mindenkinek! :)

13
Archívum / MySql help!
« Dátum: 2015. december 24. - 10:53:12 »
Értem, a fő kérdés, hogy hogyan tudok bele menteni? :D És onnan előcsalogatni a dolgokat amikor szükség van rá? :D

14
Archívum / Mta Script Tanítás
« Dátum: 2015. december 23. - 22:41:07 »
Nem nehéz nézegess alap egyszerű scripteket! :) Vagy is az alapok azért nem olyan durvák! addEvenetHandler nagy része meg function. Ha nincs programozós múltad akkor változókat tanuld meg szerintem, etc...

15
Archívum / MySql help!
« Dátum: 2015. december 23. - 17:37:50 »
Hali srácok! Lenne pár kérdésem, oda értem, hogy most már el kezdett érdekelni a MySql mert ez tűnik a legjobb adat mentési opciónak! A mysql az tulajdonképp olyan mint az Access, jól gondolom? Azzal már volt dolgom érettségin, de gondolom a MySql az kicsit más. Az első kérdés, hogy ide mindent lementhetek-e amit szeretnék? Van-e olyan ami felesleges oda menteni? Van egy olyan amit nem szabad oda menteni? Második. Keresgéltem a neten, és nem igazán találtam róla anyagot, videóban egyáltalán mivel mindenki letöltött egy modot azt összekapcsolta MySql-el és konyec filma. A Wiki-s MySql részleg hát az valahogy nem jött át. Sikerült telepíteni a MySql-t a szerverre, van XAMPP-om de azt már nem igazán találtam meg, hogy végülis a local hostname, local username, local password, local database-t tartalmazó lua scriptet azt most szerver vagy client oldaliként kell menteni? Odáig jutottam, hogy handler = mysql_connect ( host, username, password, database) és akkor innen hogyan tovább? Mondjuk ha van egy local value = 156 és már van MySql-en egy MTA táblám hogy tudom beleírtani/menteni ezt a változót? És hogyan tudom ezt legközelebb előcsalogatni? Ha van rá mód örülnék ha saját szavaitokkal magyaráznátok el és nem linkelgetnétek. Ja és egy nagyon egyszerű példa scriptet is szeretnék ha lehet!! :) Köszönöm! :)

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal